. Er staat van alles op de laptop, maar ik ben te lui om die aan te slingeren.
. Er staat van alles op de laptop, maar ik ben te lui om die aan te slingeren.

.. Ik duik dan lekker mijn bedje in ..
 .. Ik duik dan lekker mijn bedje in ..  

we hebben er 5 kapperboekjes voor door moeten worstelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef Jelief het volgende:
Dat vind ik zo'n leuk kapsel mous, ik twijfel nog steeds om zelf ook zoiets te doen.
 Ze moest erg lachen trouwens om mijn spastische lokje van de vorige knipbeurt. Ze kon zich erg goed voorstellen dat ik echt niet wist wat ik er mee moest
 Ze moest erg lachen trouwens om mijn spastische lokje van de vorige knipbeurt. Ze kon zich erg goed voorstellen dat ik echt niet wist wat ik er mee moest 

Ze is trouwens ruim 2 uur bezig geweest
 Ze is trouwens ruim 2 uur bezig geweest  

.
. . Inclusief bril
. Inclusief bril  .
.

Ik denk wel dat het je zal staan, maar ik vind het net niks
 Ik denk wel dat het je zal staan, maar ik vind het net niks   

. Haar kleren trouwens ook.
. Haar kleren trouwens ook.

gewoon dat kapsel en bovenop ook korter, kan je er alle kanten mee opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef Belana het volgende:
ja dus mous
maar ik weet het nog niet hoor. ook wel weer eng kort
 heb ik ook gehad
  heb ik ook gehad  omhoog, net-uit-bed, plat kakkie naar voren enz enz
  omhoog, net-uit-bed, plat kakkie naar voren enz enz 

kruisjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:44 schreef Belana het volgende:
dit vind ik ook wel erg leuk
[ afbeelding ]
ow ik stop, want ik ga het bankje weer bevuilen met mijn kapper tik

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef bixister het volgende:
nog even doorsparen tot je een staart kunt doneren, ingrid!

Jaa! Was wel ff janken op het eindquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Belana het volgende:
kan hem niet hotlinken, das wel jammer. ik ga naar bed trouwens, ik ben helemaal kapot.
net finding neverland zitten kijken, wat een prachtfilm zeg

wel jammer dat 't ongeveer de hele rest van de dag pijpestelen geregend heeft maar ja.
 wel jammer dat 't ongeveer de hele rest van de dag pijpestelen geregend heeft maar ja.  

Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde, vertrutte image......
 Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde, vertrutte image...... 

Rewimo

Rewimo

). Ben benieuwd wat er allemaal te gebeuren staat.
 ). Ben benieuwd wat er allemaal te gebeuren staat.

?
 ?

door de slag springt de bob helemaal uit elkaar en zie ik er nog erger uit dan nana mouskouri of cleopatra. Na een rondje stijltang kon ik zo koffietijd gaan presenteren...
 door de slag springt de bob helemaal uit elkaar en zie ik er nog erger uit dan nana mouskouri of cleopatra. Na een rondje stijltang kon ik zo koffietijd gaan presenteren...   

en als je er met mousse een heleboel slag van maakt in plaats van en beetje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:59 schreef moussy het volgende:
Ik vind mn haar niet leuk, ik heb er zelfs nu spijt vandoor de slag springt de bob helemaal uit elkaar en zie ik er nog erger uit dan nana mouskouri of cleopatra. Na een rondje stijltang kon ik zo koffietijd gaan presenteren...

Dan zit er niets anders op dan koffietijd te presenteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:08 schreef moussy het volgende:
Nah kort, maar ik durf niet zo goed, wat als bla bla enz enz. En alle kappers zitten nu natuurlijk vol. Vriendinnetje zei alleen maar nahhh dat is wennen! Maar ik heb echt een mislukt kakhoofd

Arme jij! Kun je de buuf niet bellen en vragen wanneer ze het af komt maken?
 Arme jij! Kun je de buuf niet bellen en vragen wanneer ze het af komt maken?

Gister viel het wel redelijk, maar veel strak trekken om te knippen, nu is mijn slag gewoon hardnekkig en drukt zijn eigen zin door.
 Gister viel het wel redelijk, maar veel strak trekken om te knippen, nu is mijn slag gewoon hardnekkig en drukt zijn eigen zin door.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |