Ik ga eens bellen met ze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:50 schreef Syrena het volgende:
Och wat sneu, zieke kindjes. Veel beterschapjes![]()
Ben ook wel benieuwd naar de kinky Noli
Ik deed net mijn CJIBverhaal tegen m'n collega, en hij vreest dat het erg moeilijk wordtHij zal wel gelijk hebben, hij heeft op de politieschool gewerkt.
Neeeeeequote:
Ik kan het wel proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:25 schreef E.T. het volgende:
Syrena![]()
Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
Wat zoek je? Iets met een structuurtje of leuk kleurtje/motiefje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje aan de Amsterdammers op het bankje: waar ergens hebben ze leuk behang en dan ook nog op voorraad? En dan bedoel ik niet Praxis of Gamma, daar ben ik al geweest en daar hebben ze net niet wat ik zoek.
Ik zoek iets baroks en beetje kitsch. En dan met zwart, wit, grijs, zilver, zoiets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wat zoek je? Iets met een structuurtje of leuk kleurtje/motiefje?
Spannend BE....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, het duurt even maar dan heb je ook wat. De sollicitatiebrief zit op de bus!
Foto is goedgekeurd door een aantal mensen. De brief gecheckt en getuned door Tinkepink, Huuphuup en Sugar.
Als het nu nog niet lukt, dan weet ik het niet meer hoor!
Shit.. ja.. momentje dit is het goede adres:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef bixister het volgende:
je link verwijst naar iemand die op zoek is, niet naar iemand die iets over heeft. toch?
BE, heb je een foto bij je sollicitatiebrief gedaan? daar zou ik nou nooit opkomen.
hier in de straat heeft iemand dus gewoon echt zo'n auto overgekocht van een rouwcentrum/begrafenisondernemerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er kan idd volgens mij best af en toe een grapje af.
Tijdens mijn stage gingen we een boer ophalen. Die was thuis opgebaard in een echte opkamer. Links de varkens, rechts de keuken en als je dan doorliep kwam je bij de opkamer terecht. Drie treetjes omhoog. We gingen met 6 mensen, want die meneer was nogal een forse geweest. In de auto onderweg terug zei een van de dragers 'da's geen kist meer, da's een roeiboot'.![]()
![]()
Ik maak al tijden een het grapje tegen F. dat het me zo stoer lijkt om een keer met een rouwauto boodschappen te doen. Die rolbodem uittrekken, je kratjes erop en dan weer naar binnen duwen.![]()
Slaat nergens op, maar lijkt me zo grappig!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:39 schreef Syrena het volgende:
Oh ik zie zo een hele sketch voor meMet die auto boodschappen doen, en de kinderen van school halen enzo. Helemaal volbehangen met die boompjes
en dat 1 van die kinderen dan ineens met zo'n afgevallen vinger met dikke ring achterin zit "Maaaaahaaaaammm"
Of, minder luguber, een bloemenkrans om z'n nekkie met Rust Zacht
ik heb regelmatig een lijkwagen voor mijn deur. mijn buurvrouw neemt dr werk ook wel eens mee naar huisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er kan idd volgens mij best af en toe een grapje af.
Tijdens mijn stage gingen we een boer ophalen. Die was thuis opgebaard in een echte opkamer. Links de varkens, rechts de keuken en als je dan doorliep kwam je bij de opkamer terecht. Drie treetjes omhoog. We gingen met 6 mensen, want die meneer was nogal een forse geweest. In de auto onderweg terug zei een van de dragers 'da's geen kist meer, da's een roeiboot'.![]()
![]()
Ik maak al tijden een het grapje tegen F. dat het me zo stoer lijkt om een keer met een rouwauto boodschappen te doen. Die rolbodem uittrekken, je kratjes erop en dan weer naar binnen duwen.![]()
Slaat nergens op, maar lijkt me zo grappig!
Kijk. Nou, ik gooi het hier ff in de groep.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:40 schreef RockabeIIa het volgende:
PV, collega van me brengt ze naar Polen. Ik wil ze wel aannemen en aan hem bezorgen (indien mogelijk)
Echt een hele grote stapel, maar zonder de letters eronder, dus alleen de vierkante kartonnen platen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hangt er een beetje vanaf hoe oud en in welke staat het is, poppejans.
neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:16 schreef Belana het volgende:
Ik mag volgende week weer naar de kapper, ik heb bijna zin in dat kassandra kapsel, want next top model, weten jullie wat ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |