abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62633119
Geen puf om een toffe titel te verzinnen
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:50 schreef Syrena het volgende:
Och wat sneu, zieke kindjes. Veel beterschapjes
Ben ook wel benieuwd naar de kinky Noli

Ik deed net mijn CJIBverhaal tegen m'n collega, en hij vreest dat het erg moeilijk wordt Hij zal wel gelijk hebben, hij heeft op de politieschool gewerkt.
Ik ga eens bellen met ze.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62633227
Syrena wat vervelend van die brief! Ik denk inderdaad dat het moeilijk wordt want juist bij aanmaningen is de eerste smoes die zij horen "dat de brief nooit ontvangen is". Heel sneu in jouw geval dat het nu dus echt zo is. Ik zou denk ik de boete gewoon betalen maar wel flink over de zeik bij TPG/TNT aan de lijn hangen en je verhaal doen, óók van de postbankpas. Als er bij hen niet geklaagd wordt weten ze ook niets.

Ik heb zelf wel eens geklaagd over een luie postbode bij ons in de wijk. DIe wilde snel klaar zijn ofzo en gooide steevast als ik een pakketje had zo'n briefje in de bus dat ik het na 3 dagen op het postkantoor op kon komen halen. Ik was er zo ziek van dat ik dan thuis bleef omdat je iets verwacht, om vijf uur ga ik eens beneden kijken en dan ligt er zo'n briefje in de bus en de bel deed het prima postbode heb ik daarna nooit meer in mijn wijk gezien
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:03:25 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62633289
Hier ontvang ik regelmatig post voor anderen.. Vreselijk irritant
Boetes zou ik trouwens wel zsm bij de geadresseerde in de bus gooien ('onbelangrijke' post neem ik wel een keer mee als ik die kant op ga.. daar ga ik niet speciaal voor 'postbode spelen' )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62633347
Ik heb gebeld, ze heeft alles genoteerd en ik krijg gewoon een nieuwe eerste beschikking
Ik hoef deze niet te betalen, alleen de nieuwe brief af te wachten En dan kan ik dus wel nog bezwaar aantekenen.

Ik heb gevraagd wanner de originele brief verstuurd had moeten worden, dat was rond 11 augustus.
Thuis nog even nakijken wanneer we op het postkantoor zijn geweest voor die giropas, dan heb ik ook de tweede datum dat er iets niet bezorgd is.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:10:52 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62633431
Wat fijn Syrena! Toch nog een beetje gerechtigheid.
pi_62633451
Ik heb minstens 1, maar misschien wel 2 bankjes gemist
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62633476
Vraagje aan de Amsterdammers op het bankje: waar ergens hebben ze leuk behang en dan ook nog op voorraad? En dan bedoel ik niet Praxis of Gamma, daar ben ik al geweest en daar hebben ze net niet wat ik zoek.
pi_62633598
Wat fijn Syrena!! Justice!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:23:48 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62633708
En BE, brief af?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:37:10 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62633997
Syrena, dat is fijn joh, ze kunnen dus ook wel menselijk reageren daar

Zielig al die zieke kindjes, beterschap!

Heb vandaag een hele lange dag voor de boeg. Vanmiddag (na afloop van mijn werktijd) overleg. Daarna trouwens wel eten bij de Japanner

Later beginnen had geen zin omdat ik Christan naar school moest brengen en dan ben ik al halverwege mijn werk. Ik neem maar een lange pauze (winkelcentrum hiertegenover en ik moet nog een winterjack - ik kan maar niks leuks vinden).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62634215
Ik ben ook echt erg opgelucht ja Ik moet die 60 euro toch betalen, maar dat is beter dan 75.

Ik had vanmorgen ook weer wat Ik fiets naar mijn werk, en op de andere baan stonden auto's stil voor het stoplicht (in de tegengestelde richting). Er toetert iemand op me, dus ik kijk, mijn baascollega die zijn vrouw nog moest afzetten. Dus ik zwaai hij zwaait terug. Vanuit mijn ooghoek zie ik bij een andere auto het raampje opengaan en iemand loeit: HEEEE SKATTIE! over de weg.

Dus ik kijk stug voor me uit en mompel: Ik zwaaide niet op jou...debiel...
Krijg ik net een mailtje van lief "Ik was de laptop vergeten, ben omgedraaid, en zag je fietsen! Ik riep nog hee schatie, maar je reageerde niet...."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:53:53 #12
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62634343
Syrena! leuke situaties zijn dat!

Ik heb het ooit gehad toen ik in een nieuw team ging werken, ik wilde daar een hele goede eerste indruk maken. 's Morgens bij het stoplicht dacht een of andere auto mij eruit te rijden, dus ik vol gas weg over de kruising en die ander er niet voor gelaten. Bleek dat mijn nieuwe collega te zijn

Bereiden jullie trouwens jullie kinderen voor op de wintertijd, door ze op een andere tijd in bed te leggen?
Ik heb de mazzel er zondagochtend niet te zijn, ik ben een weekendje naar Utrecht
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62634378
Jeetje Syrena, dus jij moet ookal veel terugbetalen aan huurtoeslag. Hier zijn we er denk ik achter wat er mis is gegaan. Djeez krijgt een bonus en die hebben we niet meegerekend. Dus nu mag hij zijn bruto bonus fijn terugbetalen. Huurtoeslag hebben we meteen gewijzigd. En wat extra's bij op gezet. Nu moet het voor volgend jaar wel goed zijn! Gelukkig zorgtoeslag niks bijbetalen!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:58:30 #14
94046 PM-girl
pi_62634435
Trouwens fijn dat je de boete zonder de aanmaningskosten mag betalen!
*
pi_62634699
hahaha syrena, ik zie 't helemaal voor me!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:18:11 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_62634922
whahahahahahaha Syrena wat ben jij ook een mutsie he
stormy waters...
sailin'
pi_62635049
syrena herkende je zn stem niet
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62635096
PM- hier lukt op vaste tijden slapen al een tijdje niet meer dus ik denk dat ik in het weekend niks ga veranderen.
voorgaande jaren niks mis gegaan met ritme enzo trouwens, bij jullie wel?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:25:53 #19
3011 E.T.
pi_62635106
Syrena

Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62635170
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:23 schreef pinquit het volgende:
syrena herkende je zn stem niet
Neeeeee Ik dacht, tis weer zo'n eh.... Turkse medemens ofzo Het klonk ook echt als skattie
En ik verwachtte hem daar ook heul niet Mijn baas wel, die heeft de eerste keer ook vergeefs getoeterd op me
pi_62635202
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:25 schreef E.T. het volgende:
Syrena

Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
Ik kan het wel proberen dat wil zeggen dat hij er staat, aangesloten en wel, dvdtjes er voor in huis maar geen idee hoe het werkt. Vriendlief wil wel even kijken of het lukken gaat (zegt ie net)
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:31:47 #22
5428 crew  miss_sly
pi_62635232
haha, Syrena
pi_62635692
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje aan de Amsterdammers op het bankje: waar ergens hebben ze leuk behang en dan ook nog op voorraad? En dan bedoel ik niet Praxis of Gamma, daar ben ik al geweest en daar hebben ze net niet wat ik zoek.
Wat zoek je? Iets met een structuurtje of leuk kleurtje/motiefje?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:55:32 #24
5428 crew  miss_sly
pi_62635848
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Wat zoek je? Iets met een structuurtje of leuk kleurtje/motiefje?
Ik zoek iets baroks en beetje kitsch. En dan met zwart, wit, grijs, zilver, zoiets.
Klinkt vreselijk, ik weet het, maar het wordt heel erg mooi wat ik ga maken hoef ook maar 1 rol te hebben.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:58:47 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62635937
Zooo, het duurt even maar dan heb je ook wat. De sollicitatiebrief zit op de bus!
Foto is goedgekeurd door een aantal mensen. De brief gecheckt en getuned door Tinkepink, Huuphuup en Sugar.
Als het nu nog niet lukt, dan weet ik het niet meer hoor!

Had ik natuurlijk maar 1 nette postzegel, en er moesten er 2 op. Ik naar de Readshop, hebben ze alleen leuke frivole mileu-zegels. Toch maar niet. Door naar het postkantoor en gewoon 2 nette Bea's erop.
pi_62635956
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, het duurt even maar dan heb je ook wat. De sollicitatiebrief zit op de bus!
Foto is goedgekeurd door een aantal mensen. De brief gecheckt en getuned door Tinkepink, Huuphuup en Sugar.
Als het nu nog niet lukt, dan weet ik het niet meer hoor!
Spannend BE....
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:01:27 #27
5428 crew  miss_sly
pi_62635993
hehe, ja, een goede, nette, zakelijke brief en dan te blije postzegels erop kan natuurlijk niet

Succes, BE!
pi_62636081
Hahaha, die postzegels. Dat moet ik onthouden. De volgende keer dat ik solliciteer doe ik er kinderpostzegels op. Past helemaal bij de kinderopvang of het onderwijs

Vraagje: ik ben op zoek naar kindertehuizen (zuid-holland) waar ik mijn overtollige knuffels kwijt kan. En dan bedoel ik de harige die je vast kunt pakken, niet de lijfelijke knuffels. Hoewel ik die kinders ook wel wil knuffelen, hoor. Maar ik denk dat ze me zien aankomen... wie is dat mens??
pi_62636172
Miss_Sly: dit vond ik op marktplaats
't Is alleen wel...euh Rotterdam

[ Bericht 7% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 24-10-2008 11:14:55 ]
pi_62636229
je link verwijst naar iemand die op zoek is, niet naar iemand die iets over heeft. toch?

BE, heb je een foto bij je sollicitatiebrief gedaan? daar zou ik nou nooit opkomen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:12:38 #31
24188 Belana
kloon van belana
pi_62636318
BE, ik ben trots op je en ik ga me suf duimen de komende tijd!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:13:29 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62636341
Het 'moest'. Stond erbij bij de vacature.
Dus ik heb gisterenavond zo'n 40 foto's van mezelf genomen voor ik tevreden was.
Voordeel was dat er foto's op de website staan van de huidige medewerkers dus ik kon de stijl een beetje spieken.

PV, op zich kan je dat wel doen idd, kijken of je een zegel hebt die er een beetje bij past.
Maar om nou rouwzegels op een sollicitatie te doen ging hiervoor ook weer wat ver. Dat valt dan weer onder ongepast denk ik.
pi_62636374
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef bixister het volgende:
je link verwijst naar iemand die op zoek is, niet naar iemand die iets over heeft. toch?

BE, heb je een foto bij je sollicitatiebrief gedaan? daar zou ik nou nooit opkomen.
Shit.. ja.. momentje dit is het goede adres:
goede link
pi_62636424
goh, wat een aparte vereiste. op zich kan ik me er best iets bij voorstellen, dat een foto ook al wel iets zegt. in duitsland is 't geloof ik al lang vrij gebruikelijk om een pasfoto bij je sollicitatiebrief te doen, ik was altijd blij dat dat hier niet zo is.

haha pv, volgens mij zie ik weer dezelfde advertentie als ik op je link klik.

misschien is dit bruikbaar miss_sly? daar staat die van pv vast tussen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:18:27 #35
3011 E.T.
pi_62636495
Mijn schoonmoeder heeft wel de rouwzegels die over waren overal op geplakt
Ik heb ze nog wel gebruikt voor regeldingen ivm het overlijden..

Ik heb trouwens wel zo'n milieu-postzegel op een sollicitatie gedaan.. De kussende lippen heb ik wel laten liggen
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:20:48 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62636569
Ik had nog geboortezegels ook hier. En een berg oude kerstzegels, daar had ik met een stuk of 4 ook wel mee gekomen.

Mss maakt het ook geen fluit uit hoor E.T. maar ik ben zelf iig nog al wel een pietlut met dat soort dingen.
Vandaar ander papier en envelop en een nette zegel.
pi_62636576
Hahaha, rouwzegels en een flop met zwart randje! En dan maar hopen dat je nieuwe baas humor heeft Ik vermoed dat er in die wereld heel wat lugubers afgegrapt wordt trouwens

Ik duim voor je BE! Ben heel benieuwd! K vond je brief zo leuk enthousiast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:26:50 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62636735
Ja, er kan idd volgens mij best af en toe een grapje af.
Tijdens mijn stage gingen we een boer ophalen. Die was thuis opgebaard in een echte opkamer. Links de varkens, rechts de keuken en als je dan doorliep kwam je bij de opkamer terecht. Drie treetjes omhoog. We gingen met 6 mensen, want die meneer was nogal een forse geweest. In de auto onderweg terug zei een van de dragers 'da's geen kist meer, da's een roeiboot'.

Ik maak al tijden een het grapje tegen F. dat het me zo stoer lijkt om een keer met een rouwauto boodschappen te doen. Die rolbodem uittrekken, je kratjes erop en dan weer naar binnen duwen. Slaat nergens op, maar lijkt me zo grappig!
pi_62636825
Hahahaha, ik ga stuk hier zomaar die rolbodem eruit trekken

Tsja, op iedere werkvloer worden grapjes gemaakt met betrekking op het werk, en ik zou niet inzien waarom dat daar niet kan, zolang je het maar niet in de buurt van de nabestaanden doet en het wel respectvol houdt is er niets aan de hand toch? Humor houdt het werkplezier erin
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:31:26 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_62636873
whahahahha BE
stormy waters...
sailin'
pi_62636949
En als mensen raar kijken, gewoon zeggen: "Ja op Marktplaats op de kop getikt. Een kóópje. En zo handig! Ik snap niet dat 'm wegdeden"
pi_62636980
Alleen een beetje een raar geurtje in de auto, maar daar heb ik deze voor *zwaaien met zo'n geurkerstboompje*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:38:01 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62637082
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Tijdens mijn stage gingen we een boer ophalen. Die was thuis opgebaard in een echte opkamer. Links de varkens, rechts de keuken en als je dan doorliep kwam je bij de opkamer terecht. Drie treetjes omhoog. We gingen met 6 mensen, want die meneer was nogal een forse geweest. In de auto onderweg terug zei een van de dragers 'da's geen kist meer, da's een roeiboot'.

Ik maak al tijden een het grapje tegen F. dat het me zo stoer lijkt om een keer met een rouwauto boodschappen te doen. Die rolbodem uittrekken, je kratjes erop en dan weer naar binnen duwen. Slaat nergens op, maar lijkt me zo grappig!
hier in de straat heeft iemand dus gewoon echt zo'n auto overgekocht van een rouwcentrum/begrafenisondernemer
en rijd daarin rond, gewoon
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62637127
Oh ik zie zo een hele sketch voor me Met die auto boodschappen doen, en de kinderen van school halen enzo. Helemaal volbehangen met die boompjes en dat 1 van die kinderen dan ineens met zo'n afgevallen vinger met dikke ring achterin zit "Maaaaahaaaaammm"

Of, minder luguber, een bloemenkrans om z'n nekkie met Rust Zacht
pi_62637885
BE
Saartje
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:06:39 #46
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62639628
BE

Zo werd hier van de week een pakje afgegeven, nu verwachte ik niets dus gelijk op de doos kijken. Adres klopte maar de naam niet dus ik zeg dat tegen die man. Krijg ik als antwoord "ach tis toch al betaald dus als je er wat mee kunt heb je mazzel"

Nu stonden ze gelukkig in de telefoongids en hadden de afzenders een foutje gemaakt bij het huisnummer. Op moment dat ik naar buiten liep om hem te bezorgen kwam de jongeman al op me af. Hopelijk komen mijn pakjes welgoed aan
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:20:31 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_62640076
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:39 schreef Syrena het volgende:
Oh ik zie zo een hele sketch voor me Met die auto boodschappen doen, en de kinderen van school halen enzo. Helemaal volbehangen met die boompjes en dat 1 van die kinderen dan ineens met zo'n afgevallen vinger met dikke ring achterin zit "Maaaaahaaaaammm"

Of, minder luguber, een bloemenkrans om z'n nekkie met Rust Zacht

Volgens mij krijg je René niet eens mee.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:24:11 #48
94046 PM-girl
pi_62640189
Rottdog! Wat een reactie van die postbesteller!

Pinquit, tot nu toe hebben we geen last gehad van de tijdwisselingen, wij houden ook geen hele strakke in-bedtijden aan. Maar ergens verwacht ik toch wel dat het invloed zal hebben dit keer.
Er stond vanmorgen ook een artikel in de krant dat 20% van de kinderen even van de wap is daardoor.

BE! Heerlijk dat je zoveel moeite besteed hebt aan je brief. Ik zie zoveel nonchalante brieven voorbijkomen op mijn werk.
Verkeerde adressen, verkeerde functies genoemd, spelfouten (ongeveer 40% schrijft op het cv 'diploma behaalt) , onvolledige cv's.
Maar ook dingen als: 'hobbys: me (!) vrienden'
Het lijkt wel of mensen hun eigen sollicitatie dan niet serieus nemen en vaak weegt zulke slordigheid wel mee in de beoordeling.
Spelling is niet ieders sterke kant, maar laat dan de brief even controleren!

Ik ben benieuwd, succes met afwachten!
*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:36:30 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62640577
Oef PV!

Syrena, heerlijke suggesties!
Zo'n rijtje met cosi's en kinderstoeltjes op die rolbodem ofzo! Stickertje met groepsvervoer en klaar!
pi_62641761
Spannend BE, nu maar wachten.

Dat met die postzegels klinkt bekend. Paar weken terug was er in het dorp waar ik werk (toch drie kaarten/bruna-achtige winkels) nergens een bea postzegel te koop. Ja, per 100, dat ging me te ver.

We kregen in de gehandicaptenzorg (volwassenen) een brief van iemand die 'graag met kinderen werkte en dit was hetzelfde'.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:20:35 #51
3011 E.T.
pi_62641918
die heeft duidelijk niet begrepen waar hij/zij mee bezig is, Yppy
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:37:54 #52
94046 PM-girl
pi_62642515
Maneki, poedersuikergrootverbruiker! Herkenbaar!
*
pi_62642780
Vreemd dat het linken niet lukt...
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:48:00 #54
5428 crew  miss_sly
pi_62642900
bix en PV, thanks
Maar die ene link is gevraagd als ik het zo gauw zie en die andere is allemaal Valkenswaard...dat is wat ver

Ik heb schaap nu naar een winkel in de van Woustraat gestuurd, kijken of ze daar wat hebben en ook nog op voorraad
pi_62643719
lama, was een beetje zeurverhaal...

[ Bericht 98% gewijzigd door Jelief op 24-10-2008 15:18:37 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:40:28 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62644554
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Brighteyes het volgende:

ik heb regelmatig een lijkwagen voor mijn deur. mijn buurvrouw neemt dr werk ook wel eens mee naar huis
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:43:47 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62644652
op de koninginneweg zit ook een behangboer miss_sly
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:57:07 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62645046
Smiddags. Natgeregend maar nu weer lekker thuis

Oja en nieuwsgierige fotoliefhebbers mogen trouwens best pm-en hoor.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:00:40 #59
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62645143
Ik heb ook regelmatig een lijkwagen voor de deur..
Maar dat is dan dat ze hier voor de deur het karretje uitklappen, kleedje erover, wachten tot de hele rouwstoet compleet is, dan de kist uit de wagen, op het karretje en dan hierboven naar de kerk/begraafplaats lopen.

In het begin vond ik het nog wel eens wat lastig met een nieuwsgierig kind en waakse hond. Hoe zorg je ervoor dat niet beide met hun neus tegen het raam geplakt zaten.. (hond dan ok nog inclusief luid geblaf en gegrom)
Nu zijn we er aan gewend en weten we meestal (net van te voren) wel ongeveer hoe laat zoiets is (vaak rond twee uur 's middags) zodat ik niet met een drie jarige dwars door rouwende soms huilende mensen hoef te lopen.
Ik vind het sowieso respectloos om er tussendoor te lopen of te fietsen maar ik zie het hier nog vaak genoeg gebeuren. (en dat in zo'n klein prutsdurrep)

[ Bericht 10% gewijzigd door Noli. op 24-10-2008 16:08:32 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62646076
Ik wil deze keuken Maar dan in het groot, zodat ik er ook echt in kan koken. Zooo tof.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:34:52 #61
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62646130
Ik zie um niet. Kan dat kloppen?
Maxi, Midi & Mini
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:34:52 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62646131
@lishe, k had gelijk gekregen, t is idd een longontsteking waarvan ik die heerlijk hoestblafbuien van heb
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62646227
Miss_Sly, voor het geval schaap terugkomt zonder behang of ideeën. Ik zocht op marktplaats met deze trefwoorden: behang zilver. En toen kwam ik dat barok tegen. Eén of andere toko in Rotterdam doet daar handel in.

Iemand nog ideeën voor onze overtollige knuffels? Weeshuizen, jeugdzorg...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:40:31 #64
190853 RockabeIIa
pi_62646278
PV, collega van me brengt ze naar Polen. Ik wil ze wel aannemen en aan hem bezorgen (indien mogelijk)
pi_62646367
Verdeurie Ik heb de foto inmiddels opgeslagen, maar ben blijkbaar m'n foto-emmerpaswoord kwijt
pi_62646393
Sjugt. De link werkt ineens niet meer.
Via Haives dan maar
pi_62646521
Die doet het ook niet.

alsnog mijn verhaal omdat het achteraf wel grappig is.

Ik dacht vandaag een afspraak te hebben voor een intake bij een psychische hulp instelling om vast te stellen of ik ADD heb. (Attention deficit disorder) . De afspraak was om 9.00 uur. Ik was er om 9.10 maar dan wel een week te vroeg, ik had de brief die ik gister had gekregen niet goed gelezen. Ik heb er ff een potje om zitten huilen. Maar goed dit is wel héél erg des ADD's.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:50:05 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62646665
Ik geef t op stom fornuis.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:53:35 #70
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62646694
Die is leuheuk Syrena! En dan toch wel koken inclusief jaren 60 schortje toch?

Ow Jelief! ( Sorry maar zoooo herkenbaar)
Maxi, Midi & Mini
pi_62646713
ik ziet em wel syrena
hijs leuk!
pi_62646998
Ik zie hem nu ook, leuk!

En Noli, het is voor mij ook erg herkenbaar en daarom ook wel confronterend, Ik ben het zat om altijd en eeuwig te laat met van alles en nog wat te zijn. Tijd voor hulp dus.

Ik ben daarna trouwens lekker aan de shop geweest met mijn mams in de Ikea.
pi_62647261
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:40 schreef RockabeIIa het volgende:
PV, collega van me brengt ze naar Polen. Ik wil ze wel aannemen en aan hem bezorgen (indien mogelijk)
Kijk. Nou, ik gooi het hier ff in de groep.
pi_62647534
Jelif wat erg! Dat is altijd mijn grote vrees, daarom driedubbelcheck ik altijd al mijn afspraken en dan nóg zit ik er met een ongerust gevoel

PM, tis per kilo-baal bij de webshop van leukste taarten te koop..scheelt weer omhooggetrokken wenkbrauwen bij de buurtsuup
Saartje
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:51:05 #75
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62648069
Jelief, bah. Succes volgende week, wanneer je gewoon vol goede moed en rustig daar zit. Sterkte.

Syrena, heb je een merk of iets waar ik die keuken kan vinden? Ik vind 'm prachtig!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62648595
Ik heb op marktplaats van die hele leuke boom-roos-vis wandplaten gezien, hebben jullie enig idee wat een normaal bod op zoiets zou moeten zijn?
Ik heb echt geen idee wat ik erop moet bieden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62650349
Hangt er een beetje vanaf hoe oud en in welke staat het is, poppejans.
pi_62650623
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hangt er een beetje vanaf hoe oud en in welke staat het is, poppejans.
Echt een hele grote stapel, maar zonder de letters eronder, dus alleen de vierkante kartonnen platen.
Ik heb maar gewoon een lullig bedragje geboden, misschien krijg ik dan sowieso wel reactie.

edit: ik zie ineens al een heel update topic erover, dus laat maar!

[ Bericht 7% gewijzigd door DustinHenderson op 24-10-2008 19:48:54 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:43:48 #79
94046 PM-girl
pi_62652050
Ah Maneki, fijn om te weten!

En Jelief, ik wist niet dat je daarmee bezig was!

Mijn vader heeft voor Simons verjaardag pas een knopje-
s- en lichtjesmachine gemaakt. Hij ging al vlug kapot vanwege de verkeerde weerstand die erin zat, waardoor enkel nog de zoemer en 1 lampje werkte. Ook leuk (zo ondervond ook Icicles oudste ).
Maar nu heeft mijn vader het weer gefikst en hebben we dit ding! Geweldig!
*
pi_62652188
wat een superkado (en superopa!)

syrena, inderdaad een geweldig keukentje!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:53:00 #81
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62652275
Oooooh, wat ontzettend leuk PM!!!
*jaloers is...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62652293
Dat is een leuk ding PM!

Confronterend als het dan zo gaat bij een afspraak Jelief. Krijg je na die afspraak meteen de uitslag of moet je meer onderzoeken door?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:58:55 #83
94046 PM-girl
pi_62652436
Ik heb zelf als kleine PM ook zo'n apparaatje gehad, maar dan van hout. Dus misschien wordt het een traditie om dit cadeau te doen aan de eerst geborene! (moet ik alleen zelf nog even leren hoe je dit bouwt )
*
pi_62652665
Mijn broertje had zoiets dat je zelf moet maken en daar was ik zo jaloers op.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:14:09 #85
7074 moussy
kuttekop
pi_62652814

!!!!

Nog zonder na-foto, want ik moet nog ff verven
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:18:59 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62652933
Moooouuuuus!
Wat een lef!!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62653417
oei, moussy. dat ziet er bijna als een geamputeerd ledemaat uit. wat een lengte! ben heel benieuwd wat 't nu geworden is! ben je er zelf blij mee?

en YPPY, moht je ooit nog eens zoiets zoeken, er zijn in die categorie hele leuke bouwpakketten (educatieve experimentdozen) te koop bij bijvoorbeeld www.conrad.nl.
pi_62653780
Yppy, volgens mij hoor vrij snel de uitkomst. Mijn zussen zijn daar ook onder behandeling/in groepstherapie/training en zij hebben er echt heel veel baat bij.

PM,wat leuk! kan zoiets ook zelf maken wellicht dat het er ooit nog van komt.

Mous! heldin!
pi_62653934
Stoer moussy.

Die dozen zijn idd erg leuk bix. Anna krijgt als ze wat ouders is zo'n doos. Of twee dozen, of drie.

Fijn dat je goede ervaringen hebt gehoord Jelief. Zijn je zussen voor hetzelfde in behandeling? Het is erfelijk toch?
*OUD heilige*
pi_62653947
wow, ik zie een heel groot stuk haar. Wel even het resultaat showen hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:02:34 #91
190853 RockabeIIa
pi_62654238
mooie vlecht mous. Ik hoop dat je er iemand heel blij mee kunt maken!
pi_62654359
Die lichtdoos is ook wel heel leuk. Zoiets kan ik best op mn werk in elkaar knutselen. Meisjes vinden dat vast ook leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62654401
Yppy: Ja mijn zussen en mijn moeder al wil die niet in therapie, zij redt zich wel na 66 jaar . Het is idd erfelijk dikke kans dus dat Emma ook iets dergelijks heeft, Mijn zus is met Lotus ook al bezig. Onder het mom van liever nu weten dat er iets is dan jaren aanmodderen, dat hebben wij al gedaan...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:15:46 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_62654595
ow moussy nou ben ik nieuwsgierig!!!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:16:30 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_62654610
Ik mag volgende week weer naar de kapper, ik heb bijna zin in dat kassandra kapsel, want next top model, weten jullie wat ik bedoel?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:19:54 #96
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62654691
Nee, plaatje ?

Ik moet morgen naar de kapper, wil ook steeds wat anders, maar kom altijd weer op hetzelfde terug.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:21:46 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_62654742
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:16 schreef Belana het volgende:
Ik mag volgende week weer naar de kapper, ik heb bijna zin in dat kassandra kapsel, want next top model, weten jullie wat ik bedoel?
nee

Ik heb een hele scheve bob, van achter behoorlijk kort, om zoveel mogelijk staart weg te kunnen geven en van voren lange lokken. Ik moest aan Peet beloven niet meteen extreem kort te gaan, maar het ajb in delen te doen
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:23:23 #98
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62654804
Kunnen we van jou nog leuks verwachten Leah, of is het nog te vroeg

Moussy.. jeetje zeg ! ben benieuwd wat daarvoor terug is gekomen..

En nu zie ik Simon met mijn zijn leuke lichtjes..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:24:17 #99
94046 PM-girl
pi_62654830
Moussy! Wauw, wat een verschil zal het zijn!

Jelief, dat wist ik helemaal niet, dat het erfelijk kon zijn. Ik hoop dat je in elk geval vlug duidelijkheid hebt!
*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:24:21 #100
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62654833
Dat vind ik zo'n leuk kapsel mous, ik twijfel nog steeds om zelf ook zoiets te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')