abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62633119
Geen puf om een toffe titel te verzinnen
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:50 schreef Syrena het volgende:
Och wat sneu, zieke kindjes. Veel beterschapjes
Ben ook wel benieuwd naar de kinky Noli

Ik deed net mijn CJIBverhaal tegen m'n collega, en hij vreest dat het erg moeilijk wordt Hij zal wel gelijk hebben, hij heeft op de politieschool gewerkt.
Ik ga eens bellen met ze.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62633227
Syrena wat vervelend van die brief! Ik denk inderdaad dat het moeilijk wordt want juist bij aanmaningen is de eerste smoes die zij horen "dat de brief nooit ontvangen is". Heel sneu in jouw geval dat het nu dus echt zo is. Ik zou denk ik de boete gewoon betalen maar wel flink over de zeik bij TPG/TNT aan de lijn hangen en je verhaal doen, óók van de postbankpas. Als er bij hen niet geklaagd wordt weten ze ook niets.

Ik heb zelf wel eens geklaagd over een luie postbode bij ons in de wijk. DIe wilde snel klaar zijn ofzo en gooide steevast als ik een pakketje had zo'n briefje in de bus dat ik het na 3 dagen op het postkantoor op kon komen halen. Ik was er zo ziek van dat ik dan thuis bleef omdat je iets verwacht, om vijf uur ga ik eens beneden kijken en dan ligt er zo'n briefje in de bus en de bel deed het prima postbode heb ik daarna nooit meer in mijn wijk gezien
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:03:25 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62633289
Hier ontvang ik regelmatig post voor anderen.. Vreselijk irritant
Boetes zou ik trouwens wel zsm bij de geadresseerde in de bus gooien ('onbelangrijke' post neem ik wel een keer mee als ik die kant op ga.. daar ga ik niet speciaal voor 'postbode spelen' )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62633347
Ik heb gebeld, ze heeft alles genoteerd en ik krijg gewoon een nieuwe eerste beschikking
Ik hoef deze niet te betalen, alleen de nieuwe brief af te wachten En dan kan ik dus wel nog bezwaar aantekenen.

Ik heb gevraagd wanner de originele brief verstuurd had moeten worden, dat was rond 11 augustus.
Thuis nog even nakijken wanneer we op het postkantoor zijn geweest voor die giropas, dan heb ik ook de tweede datum dat er iets niet bezorgd is.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:10:52 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62633431
Wat fijn Syrena! Toch nog een beetje gerechtigheid.
pi_62633451
Ik heb minstens 1, maar misschien wel 2 bankjes gemist
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62633476
Vraagje aan de Amsterdammers op het bankje: waar ergens hebben ze leuk behang en dan ook nog op voorraad? En dan bedoel ik niet Praxis of Gamma, daar ben ik al geweest en daar hebben ze net niet wat ik zoek.
pi_62633598
Wat fijn Syrena!! Justice!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:23:48 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62633708
En BE, brief af?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:37:10 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62633997
Syrena, dat is fijn joh, ze kunnen dus ook wel menselijk reageren daar

Zielig al die zieke kindjes, beterschap!

Heb vandaag een hele lange dag voor de boeg. Vanmiddag (na afloop van mijn werktijd) overleg. Daarna trouwens wel eten bij de Japanner

Later beginnen had geen zin omdat ik Christan naar school moest brengen en dan ben ik al halverwege mijn werk. Ik neem maar een lange pauze (winkelcentrum hiertegenover en ik moet nog een winterjack - ik kan maar niks leuks vinden).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62634215
Ik ben ook echt erg opgelucht ja Ik moet die 60 euro toch betalen, maar dat is beter dan 75.

Ik had vanmorgen ook weer wat Ik fiets naar mijn werk, en op de andere baan stonden auto's stil voor het stoplicht (in de tegengestelde richting). Er toetert iemand op me, dus ik kijk, mijn baascollega die zijn vrouw nog moest afzetten. Dus ik zwaai hij zwaait terug. Vanuit mijn ooghoek zie ik bij een andere auto het raampje opengaan en iemand loeit: HEEEE SKATTIE! over de weg.

Dus ik kijk stug voor me uit en mompel: Ik zwaaide niet op jou...debiel...
Krijg ik net een mailtje van lief "Ik was de laptop vergeten, ben omgedraaid, en zag je fietsen! Ik riep nog hee schatie, maar je reageerde niet...."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:53:53 #12
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62634343
Syrena! leuke situaties zijn dat!

Ik heb het ooit gehad toen ik in een nieuw team ging werken, ik wilde daar een hele goede eerste indruk maken. 's Morgens bij het stoplicht dacht een of andere auto mij eruit te rijden, dus ik vol gas weg over de kruising en die ander er niet voor gelaten. Bleek dat mijn nieuwe collega te zijn

Bereiden jullie trouwens jullie kinderen voor op de wintertijd, door ze op een andere tijd in bed te leggen?
Ik heb de mazzel er zondagochtend niet te zijn, ik ben een weekendje naar Utrecht
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62634378
Jeetje Syrena, dus jij moet ookal veel terugbetalen aan huurtoeslag. Hier zijn we er denk ik achter wat er mis is gegaan. Djeez krijgt een bonus en die hebben we niet meegerekend. Dus nu mag hij zijn bruto bonus fijn terugbetalen. Huurtoeslag hebben we meteen gewijzigd. En wat extra's bij op gezet. Nu moet het voor volgend jaar wel goed zijn! Gelukkig zorgtoeslag niks bijbetalen!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:58:30 #14
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62634435
Trouwens fijn dat je de boete zonder de aanmaningskosten mag betalen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62634699
hahaha syrena, ik zie 't helemaal voor me!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:18:11 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_62634922
whahahahahahaha Syrena wat ben jij ook een mutsie he
stormy waters...
sailin'
pi_62635049
syrena herkende je zn stem niet
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62635096
PM- hier lukt op vaste tijden slapen al een tijdje niet meer dus ik denk dat ik in het weekend niks ga veranderen.
voorgaande jaren niks mis gegaan met ritme enzo trouwens, bij jullie wel?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:25:53 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62635106
Syrena

Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62635170
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:23 schreef pinquit het volgende:
syrena herkende je zn stem niet
Neeeeee Ik dacht, tis weer zo'n eh.... Turkse medemens ofzo Het klonk ook echt als skattie
En ik verwachtte hem daar ook heul niet Mijn baas wel, die heeft de eerste keer ook vergeefs getoeterd op me
pi_62635202
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:25 schreef E.T. het volgende:
Syrena

Is er iemand met een DVD-recorder die a.s. zondag K3 gaat opnemen?
Ik kan het wel proberen dat wil zeggen dat hij er staat, aangesloten en wel, dvdtjes er voor in huis maar geen idee hoe het werkt. Vriendlief wil wel even kijken of het lukken gaat (zegt ie net)
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:31:47 #22
5428 crew  miss_sly
pi_62635232
haha, Syrena
pi_62635692
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje aan de Amsterdammers op het bankje: waar ergens hebben ze leuk behang en dan ook nog op voorraad? En dan bedoel ik niet Praxis of Gamma, daar ben ik al geweest en daar hebben ze net niet wat ik zoek.
Wat zoek je? Iets met een structuurtje of leuk kleurtje/motiefje?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:55:32 #24
5428 crew  miss_sly
pi_62635848
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Wat zoek je? Iets met een structuurtje of leuk kleurtje/motiefje?
Ik zoek iets baroks en beetje kitsch. En dan met zwart, wit, grijs, zilver, zoiets.
Klinkt vreselijk, ik weet het, maar het wordt heel erg mooi wat ik ga maken hoef ook maar 1 rol te hebben.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:58:47 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62635937
Zooo, het duurt even maar dan heb je ook wat. De sollicitatiebrief zit op de bus!
Foto is goedgekeurd door een aantal mensen. De brief gecheckt en getuned door Tinkepink, Huuphuup en Sugar.
Als het nu nog niet lukt, dan weet ik het niet meer hoor!

Had ik natuurlijk maar 1 nette postzegel, en er moesten er 2 op. Ik naar de Readshop, hebben ze alleen leuke frivole mileu-zegels. Toch maar niet. Door naar het postkantoor en gewoon 2 nette Bea's erop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')