quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb op marktplaats van die hele leuke boom-roos-vis wandplaten gezien, hebben jullie enig idee wat een normaal bod op zoiets zou moeten zijn?
Ik heb echt geen idee wat ik erop moet bieden
Ow....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:34 schreef bixister het volgende:
je PM-box is alleen niet 'beschikbaar', krijg ik als melding.
Doe dan maar eens een leuke Mahre update!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:32 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
* uit lurkstand, met voornemen vaker te reageren...*
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:09 schreef snoopy het volgende:
Hee Lemijn, hoe is het met jou?Druk zeker?
![]()
Morris vind Italië erg leuk maar is ook wel weer blij om thuis te zijn. Hij riep wel steeds 'arriverderci' tegen iedereen. En pizza en/of pasta is ook erg lekker
Wellicht lees je niet in het moedertopic, of wil je niet vertellen, dat kan ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:41 schreef Moonah het volgende:
Macka, hoe is het inmiddels met jou?
erg gezellig, leuk om te zien hoe die grietjes opgetut werdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:45 schreef dutchie het volgende:
Ynske, hoe was de fotoshoor bij Lishe eigenlijk?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wie waren er verder nog van FOT?
Komt eraan hoor!! Was nooit een ster in het plaatsen van fotootjes (heb een keer gedacht dat ik mahre postte maar mijn hele familie op FOK! gezet...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Doe dan maar eens een leuke Mahre update!
nope dat was ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske, zit jij nog steeds bij man bijt hond? Dat was jij toch?
Wij bewaren alleen de boekjes ervan. De dozen gaan echt weg. Boekjes moet ik nog steeds in een map doen, zodat ze makkelijk terug te vinden zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
bewaren jullie van lego bouwdingen ook de dozen?
tot nu toe heb ik alle dozen bewaard, maar het neemt zo'n ruimte in.
ik zit nu echt in dubio: zal ze nu toch maar eens weggooien of zal ik ze plat maken en bewaren?
en ik vind het zooooo zonde dat alles in één grote ikeabox zit, waar je nooit meer wat in terugvindt
Wauw wat een heerlijk geluk, cattiequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef cattie het volgende:De trouwring van mijn man is terug!
![]()
Ik was mijn zomerkleding aan het sorteren (die al maanden onaangeroerd in de kast ligt) en daar lag hij tussen! Geen idee hoe hij daar gekomen is, maar dat geeft niet, we hebben hem in ieder geval weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |