evenstar

het is de datum denk ik idd

p_iglet fijn dat je het zo naar je zin hebt! En voeding klinkt intressant en is iets wat jou ook ligt!
E.T.

een dag om snel te vergeten dus

simmu het enige wat ik kan zeggen ga op je eigen gevoel af, dat is vaak het beste!

Hier een omslag in alles. Het is eindelijk bekend waarom mijn lijf niks wil en mijn kop van alles. Ik loop bij diverse artsen, maar communicatie met elkaar is er niet, terwijl ze zo alles in de computer op kunnen zoeken. Dus huisart zegt darme moeten eerst goed zijn, leverarts gooit een boel zooi naar binnen ivm AIH en middenrifbreuk, pijnarts geeft medicatie voor de pijn en huisarts probeert ook nog eens mijn kop rustig te houden. Omdat we al dat lang elkaar heen gelul zat waren zijn we op advies van verschillede mensen naar een iriscopist geweest. Die vond van alles en alles was terug te brengen naar mijn maag en darmen die niks don. die verteren niet meer
smerig detail, maar alles komt eruit als het er in gaat We gaan dus aan de slag met mijn darmen en maag dat die weer gaan werken en mijn hoofd rustiger word. Het is een heel lang verhaal maar in het kort vergiftig ik dus mijn eigen lichaam omdat ik de stoffen niet uit mij lichaam krijg. Ben op een streng dieet gezet, met medicatie om de darmflora weer wakker te krijgen.
Maar er is ook goed nieuws

ik krijg 1 december een boven gebit

Ze gaan dan onder narcose het afgebrande dorp
zoals mijn tandarts het noemde 
eruit halen en protese plaatsen

Dan mag ik weer volop lachen

heb er nu al zin in!