Jup. En het wordt tijd dat L-L 's met een nieuw OP-plaatje aan de slag gaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het kuiken in de OP een overblijfsel van 90s Request.
Zo halen we de 1000 natuurlijk nooit voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
304?
triest , als ze nou gewoon normale djs nomineerden ipv coen en sander en gielquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7802
geel driehoekje drukken boven de pagina , of melden via moderator topic in de sticky topics van TV/Radioquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:44 schreef gerbenp het volgende:
Waar kan ik iets rapporteren aan een MOD?
Ach. Dan komt "de klap" waarschijnlijk nog harder aan, als 'ie verliest. Positief bekijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7802
wordt wel weer gecorrigeerd door een modjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef gerbenp het volgende:
Vinden jullie het erg dat ik een mini foutje heb gemaakt in de tt? :$
Ben een brabander, vind mezelf altijd zo domquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt wel weer gecorrigeerd door een modje
vind het alleen een aparte fout normaal wordt het laatste deel van topic nummer verkeerd gedaan
Nee joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef gerbenp het volgende:
Vinden jullie het erg dat ik een mini foutje heb gemaakt in de tt? :$
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo halen we de 1000 natuurlijk nooit voor het nieuwe jaar.
Hopelijk is het 3FM-publiek verdeeld tussen C&S en Giel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach. Dan komt "de klap" waarschijnlijk nog harder aan, als 'ie verliest. Positief bekijken.
we hebben nog 55-56 dagen tot SR, gemiddeld 2,1 topics per dag gemiddeld gezien over de weekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan wordt de uitdaging nèt iets té groot..
In dit geval gun ik het Rick meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hopelijk is het 3FM-publiek verdeeld tussen C&S en Giel.
en niet springen vrijdag , anders wordt het ruby ruby auw auwquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit keer door mijn knie, da's erger.
Wordt de komende twee weken pijnlijk basketballen.
Ik hoop dat beide kampen vol op hun bek gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hopelijk is het 3FM-publiek verdeeld tussen C&S en Giel.
Denk dat er meer zo overdenken.. De toegevoegde waarde om 2 weken in de States te zitten is mij gezien de huidige uitzendingen nog altijd niet duidelijk geworden. Leuke trip zo voor de MetMichiel mensen. Blij als ze volgende week gewoon weer in de studio zitten want dan zal het hier ook wel iets drukker worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:07 schreef evert het volgende:
mag ik in deze omgeving waar Michiel heilig is verklaard, even opmerken dat ik de USA uitzendingen erg zwak vind.
Hoeveelheid aandacht voor verkiezingen is echt veel te beperkt. het eerste uur is een flauwe quiz en toeristische hoogtepunten in het land.
ik vraag me acht af wat dit toevoegt aan ons beeld over het land en de verkiezingen. en ik vraag me ook af of dit niet gewoon vanuit Nederland gemaakt had kunnen worden. je kan makkelijk contact maken met al die college radio stations en zo meer te weten kunnen komen.
Nee, erg teleurstellend.
Oja. Dat heb ik natuurlijk ook gemist. Roel, waar ben je?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog geen bericht van Roel dat hij antwoord terug heeft op zijn mailtje
Blessuregevoelig misschien?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit keer door mijn knie, da's erger.
Wordt de komende twee weken pijnlijk basketballen.
Ja nee niet doorgaan dus, heb al drie jaar last van mijn knieën (knieschijf schuurt over dijbeen enzeu), dus als er iets mee gebeurd/als ik maar een beetje pijn heb moet ik stoppen. Doe ik uiteraard niet, maar deze keer deed het echt tyfuspijn, dus weet niet of ik wel normaal mee kan doen zondag...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Blessuregevoelig misschien?
Zolang het niet (veel) pijn doet gewoon doorgaan. Ik ging vroeger ook regelmatig door mn enkel, totdat het een keer echt helemaal mis was (ingescheurde enkelband). Zo snel als het mocht weer begonnen met basketballen (zonder brace, dan herstelt je blessure beter) en sindsdien maar iets van 2 of 3 keer licht door mn enkel gegaan in de afgelopen 7/8 jaar.
Hehe... ik zei zondag als reactie op Annemic's opmerking dat er misschien wat op zou bloeien dat die Robert misschien wel 2x zo oud was, maar nu blijkt dat ie bijna 3x zo oud isquote:
Ja ik las hetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... ik zei zondag als reactie op Annemic's opmerking dat er misschien wat op zou bloeien dat die Robert misschien wel 2x zo oud was, maar nu blijkt dat ie bijna 3x zo oud is
Hmm... dan is het dus niet een incidentele blessure zoals bij mij. Dan is een brace oid misschien wel aan te raden. Knie is sowieso gevoelig bij veel basketballers. Kijk maar eens hoe veel oud-basketballers erbij lopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nee niet doorgaan dus, heb al drie jaar last van mijn knieën (knieschijf schuurt over dijbeen enzeu), dus als er iets mee gebeurd/als ik maar een beetje pijn heb moet ik stoppen. Doe ik uiteraard niet, maar deze keer deed het echt tyfuspijn, dus weet niet of ik wel normaal mee kan doen zondag...![]()
Ik mag geen brace van mijn ouders, omdat dan die spieren nog slapper worden. Maar kreeg vandaag allemaal gezeur over mij heen van een hoger team (want daar trainen we nu mee), dat ik eigenlijk niet moest basketballen blablabla. Ja jezus hee, dat weet ik ook wel, maar na 3 dagen niet basketballen mis ik het al als een gek. Wat moet ik dan gaan doen? "Fietsen", gaven ze serieus als antwoord. Dat is toch geen sport te noemen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... dan is het dus niet een incidentele blessure zoals bij mij. Dan is een brace oid misschien wel aan te raden. Knie is sowieso gevoelig bij veel basketballers. Kijk maar eens hoe veel oud-basketballers erbij lopen.
Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ff aan 'n soort van tvp..![]()
Hey Eliza!!
heb hem ook al in mod topic neergezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Killing in the name of!! [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neeh cursus gehad, morgen koopavond in Maarsenbroekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]hoefde je geen koopavond te draaien ?
Ik heb wat topics gemist. 't Zou kunnen dat dat je "vernieuwde" tvp was. Maar toch niet dus.quote:
Vanaf nu welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb wat topics gemist. 't Zou kunnen dat dat je "vernieuwde" tvp was. Maar toch niet dus.
Welke "hem"?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem ook al in mod topic neergezet.
quote:
Ik weet niet of je spieren van een brace slapper worden, maar sterker worden ze er niet van. Daarom werd tijdens mijn herstel ook afgeraden om een brace te dragen. Je zou op fitness kunnen gaan en dan oefeningen doen voor je beenspieren (ik weet niet of het ook met wielrennen kan, want dan gebruik je je beenspieren heel anders). Dat lijkt me minder schadelijk dan het gespring bij basketbal. Ik hoor ook wel eens (bij sport in het algemeen) dat sporters de spieren rondom een blessuregevoelige plek extra veel trainen zodat de spieren de klappen opvangen in plaats van al het blessuregevoelige weefsel. Maar daarbij moet je weer oppassen dat je van veel spierweefsel minder beweeglijk en snel wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik mag geen brace van mijn ouders, omdat dan die spieren nog slapper worden. Maar kreeg vandaag allemaal gezeur over mij heen van een hoger team (want daar trainen we nu mee), dat ik eigenlijk niet moest basketballen blablabla. Ja jezus hee, dat weet ik ook wel, maar na 3 dagen niet basketballen mis ik het al als een gek. Wat moet ik dan gaan doen? "Fietsen", gaven ze serieus als antwoord. Dat is toch geen sport te noemen?
Ja klopt, ik moet eigenlijk ook naar de sportschool daarvoor maar nou ja, ik weet niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je spieren van een brace slapper worden, maar sterker worden ze er niet van. Daarom werd tijdens mijn herstel ook afgeraden om een brace te dragen. Je zou op fitness kunnen gaan en dan oefeningen doen voor je beenspieren (ik weet niet of het ook met wielrennen kan, want dan gebruik je je beenspieren heel anders). Dat lijkt me minder schadelijk dan het gespring bij basketbal. Ik hoor ook wel eens (bij sport in het algemeen) dat sporters de spieren rondom een blessuregevoelige plek extra veel trainen zodat de spieren de klappen opvangen in plaats van al het blessuregevoelige weefsel. Maar daarbij moet je weer oppassen dat je van veel spierweefsel minder beweeglijk en snel wordt.
weet niet wie hem toegevoegd heeft, maar die heeft niet lopen oplettenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:10 schreef gerbenp het volgende:
Op 3fmfan moet ook nog iets veranderd worden zie ik, daar staat de 304 nog, wordt dit nog veranderd?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Kwatje is nu wel gevallen hoor.. damn, fijne plaat hoor
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er uit... Jack White en die muts met dat James Bond nummer......
Ik vind de zang niet zo, maar de muziek vind ik wel goed. Luister maar eens naar de Coca-Cola Zero reclame.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er uit... Jack White en die muts met dat James Bond nummer......
Bij mij viel het kwartje de andere kant op...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Wat is gevallen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind de zang niet zo, maar de muziek vind ik wel goed. Luister maar eens naar de Coca-Cola Zero reclame.
Bij mij in het begin ook maar begin 'm nu eigenlijk wel stoer te vinden. Zeker het begin van de plaat is wel erg vet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mij viel het kwartje de andere kant op...
En FOK! is traag in Midden Brabant....
Maar op die manier zal ie denk ik meer te horen zijn in Quantum of Solace dan met zang. En voor de radio kan ik veel slechtere platen bedenken, dus ik vind het niet zo erg om em te horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar die hebben ze niet uitgebracht... Ze moesten zo nodig die Muts mee laten zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 hoopt dat zn request nog voorbij komt. Staat niet in de Dalet, maar gaat wel over LA.Oeh!! Dan hoop ik met je mee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ SG / BRM O+!!
Gelezen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup. En het wordt tijd dat L-L 's met een nieuw OP-plaatje aan de slag gaat.
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Ah, zeg dat dan. Ik kon kwatje al niet vinden in mn Van Dale.
Geen reactie. Al verwacht ik die ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog geen bericht van Roel dat hij antwoord terug heeft op zijn mailtje
Heb al extra vroeg gemaild, zodat er genoeg tijd was om Where the Light is ergens vandaan te trekken. Aangezien de platen in Hilversum ingestart worden, heb ik mn hoop op Domien gevestigd.quote:
kwat·je het; o -s vroegere Grunningse munt van 25 (gulden)cent: zijn ~ valt hij begrijpt eindelijk wat er bedoeld wordtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, zeg dat dan. Ik kon kwatje al niet vinden in mn Van Dale.
quote:
GMTAquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen reactie. Al verwacht ik die ook niet.
Ik ga natuurlijk geen woordenboeken van elk dialect in Nederland aanschaffen. Laat die Groningers maar gewoon Achterhoeks praten als ze zonodig Nedersaksisch moeten praten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
kwat·je het; o -s vroegere Grunningse munt van 25 (gulden)cent: zijn ~ valt hij begrijpt eindelijk wat er bedoeld wordt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gelezen...
Zal eens kijken wat ik voor u kan doen(misschien toch eens aan beginnen....)
Vrije tijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vrije tijd is schaars zeker..?
Die is zo f*cking goed !!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:Misschien wordt KIDS nog gedraaid vandaag
Wat was die link ook alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
85 - 80 met nog 4 min te spelen. Grunn staat wel achter maar de achterstand is zo gering dat het mij nog erg meevalt
Weet pas sinds een korte periode waar het voor staat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
http://www.cybersportsusa.com/webgames/Webgame.aspx?shot=0&uid=0&ssid=&xmlfile=EifGro102320082000.xmlquote:
Domien was vorige week vrijdag Continuum kwijt. Hopen dat 'ie Where the light is wél goed bewaard heeft..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb al extra vroeg gemaild, zodat er genoeg tijd was om Where the Light is ergens vandaan te trekken. Aangezien de platen in Hilversum ingestart worden, heb ik mn hoop op Domien gevestigd.
heb het ook pas jaar of 6 geleden geleerd op fokquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet pas sinds een korte periode waar het voor staat.
Psiesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach zo heb je meer tijd om je foto's uit te zoeken.....![]()
[ afbeelding ]
Continuum kwijt zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Domien was vorige week vrijdag Continuum kwijt. Hopen dat 'ie Where the light is wél goed bewaard heeft..
Met iemand uit gaan terwijl je al een klik hebt met een ander is wel netjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou ik niet netjes vinden van haar
Succes!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:ik peer m weer
...nog ff wat huiswerk doen
![]()
doei allemaal
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het ook pas jaar of 6 geleden geleerd op fok
Sinds ik kijk gaat het hard.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm Grunn lijkt het toch net niet te redden
Nope. Eergisteren wel reactie gehad:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Roel!!![]()
Heb nog niks teruggelezen. Maar geen goed nieuws na zondag dus..?
M'n reactie daarop was o.a.:quote:Het was zeker gezellig. Helaas moet ik je vertellen dat ik het liever hierbij laat. Ik heb iemand leren kennen waarmee het beter klikt, vandaar
quote:Schijnbaar was het gezellige etentje bij voorbaat al mosterd na de maaltijd. Jammer.
Niet reageren zou wel in dat beeld passen iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met iemand uit gaan terwijl je al een klik hebt met een ander is wel netjes?
Gelukkig heb ik em op cd, op mn computer, op mn externe hd en mocht dat allemaal niet genoeg zijn dan heeft mn zus em ook nog.quote:
Misschien is ze wel te druk met op het gezicht zitten van die ander.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet reageren zou wel in dat beeld passen idd.
Dat verwacht ik ook. Dat die kerel maar lekker struikelt over de hindernissen op de bank.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel te druk met op het gezicht zitten van die ander.
Waarom heeft ze 't etentje dan niet afgezegd ofzo..?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Eergisteren wel reactie gehad:
[..]
M'n reactie daarop was o.a.:
[..]
Exactly my thoughts. Of waarom is wat minder eerlijk in die laatste mail geweest. Als ze had gezegd dat 't niet klikte ofzo, kwam 't wat minder teleurstellend over....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Waarom heeft ze 't etentje dan niet afgezegd ofzo..?Dan was 't tenminste eerder duidelijk geweest.
wist dat nog niet , maar buiten dat stil zwijgen als je commentaar krijgt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met iemand uit gaan terwijl je al een klik hebt met een ander is wel netjes?
Komt me bekend voor. Vrouwelijke logica?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wist dat nog niet , maar buiten dat stil zwijgen als je commentaar krijgt.
Echt briljant. "Het verschil tussen kennen, kannen kunnen we niet"quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik em op cd, op mn computer, op mn externe hd en mocht dat allemaal niet genoeg zijn dan heeft mn zus em ook nog.
En anders downloaden we hem gewoon ff
nee vind ik niet horen bij vrouwen logica, vind dat eerder onbeschoft.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Vrouwelijke logica?
Tuurlijk wel. Ik heb nog wel wat mental pictures van Desmet (ook van Annemic....quote:
Wilde het net typen dat het toch weer jammer is dat het eind van de plaat niet laten horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt briljant. "Het verschil tussen kennen, kannen kunnen we niet"![]()
-edit- jammer dat ze het laatste niet laten horen
Ze staat er vanavond weer? Crouton is toch dans L'Afrique?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik heb nog wel wat mental pictures van Desmet (ook van Annemic....). Maar je kunt nooit genoeg pix van chick hebben
samenvattingquote:
Of het nou van een iPod, uit de Dalet of van een cd komt, John Mayer op de radio is altijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Continuum was vorige week Bed Album bij Domien. Hij moest dus voor de laatste dag 'n track vanaf z'n iPod de ether in slingeren.
Niet? misschien dat iemand hier even een samenvatting kan geven ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:46 schreef on_air het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer.
Dat is de 3FM edit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde het net typen dat het toch weer jammer is dat het eind van de plaat niet laten horen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Ze staat er vanavond weer? Crouton is toch dans L'Afrique?
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is de 3FM edit.
Waarbij de laatste seconden niet meedoen....
Je kan hem nog een halve minuut horen en dan reclame, 3fm laatste nummer traditiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of het nou van een iPod, uit de Dalet of van een cd komt, John Mayer op de radio is altijd
Ik vrees alleen dat dat voor 22 uur niet meer gebeurd.
Dan maar de mp3-speler weer aanslingeren...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan hem nog een halve minuut horen en dan reclame, 3fm laatste nummer traditie
Ik krijg nu 't idee dat ze je nog ff wilde "uitproberen" tijdens 't etentje, en daarna (zeker) wist dat ze met die ander 'n betere klik heeft. 'n Vreemd soort van "2 producten bestellen en uitproberen, en de iets minder goede retour doen".quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Of waarom is wat minder eerlijk in die laatste mail geweest. Als ze had gezegd dat 't niet klikte ofzo, kwam 't wat minder teleurstellend over.....
Mwa, niet heel boeiend..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
straks
3VOOR12RADIO Live optredens van A Balladeer, Diggy Dex, The Subs
Ik had de "ander leuker vinden" even gemist.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
samenvatting
Roel date met dame met wie hij al tijdje mailt
Roel heeft het leuk gehad die avond
Roel krijgt op het eind een opmerking te horen waarmee je niets kan, van we zien wel.
Roel
Roel mailt haar
Roel krijgt mail terug met was leuk maar vind andere leuker, doei
Roel stuurt mail eroverheen en krijgt geen antwoord.
Roel nog meer
Idd. Dat idee had ik ook meteen na die mail. Dat je met meerdere mensen mailt, vind ik niet zo erg. Helemaal niet eik. Maar als je vervolgens besluit om af te spreken moet je toch je keuze daarvoor eik al gemaakt hebben....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik krijg nu 't idee dat ze je nog ff wilde "uitproberen" tijdens 't etentje, en daarna (zeker) wist dat ze met die ander 'n betere klik heeft. 'n Vreemd soort van "2 producten bestellen en uitproberen, en de iets minder goede retour doen".
had die ook even gemist als missing linkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had de "ander leuker vinden" even gemist.
Verder blijf ik bij mijn eerdere post; alle vrouwen...
Ligt er aan met welke intentie je afspreektquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dat idee had ik ook meteen na die mail. Dat je met meerdere mensen mailt, vind ik niet zo erg. Helemaal niet eik. Maar als je vervolgens besluit om af te spreken moet je toch je keuze daarvoor eik al gemaakt hebben....
Bolle Janquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde het net typen dat het toch weer jammer is dat het eind van de plaat niet laten horen.
Ik ook, maar straal ik vantevoren voldoende signalen uit die duidelijk maken dat er geen relatie or whatever aan vastzitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt er aan met welke intentie je afspreekt
ik zou zo met iemand kunnen afspreken zonder verdere bedoeling er mee te hebben
Dat is waar jij straalt KEIHARDE PORNO uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook, maar straal ik vantevoren voldoende signalen uit die duidelijk maken dat er geen relatie or whatever aan vastzit.
Je moet ook een goede computer kopenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is waar jij straalt KEIHARDE PORNO uit
Hier is het per post verschillendquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je moet ook een goede computer kopen
Geen problemen hier
Dat sowieso!! De man is echt veel te weinig op de radio te horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of het nou van een iPod, uit de Dalet of van een cd komt, John Mayer op de radio is altijd
Helaas..quote:Ik vrees alleen dat dat voor 22 uur niet meer gebeurd.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je moet ook een goede computer kopen
Geen problemen hier
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is waar jij straalt KEIHARDE PORNO uit
Op mijn radio kwam ie nog wel voorbijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat sowieso!! De man is echt veel te weinig op de radio te horen.
[..]
Helaas..
Misschien juist wel en schrok ze daarvanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Ja, dat straal ik bij zo'n afspraak dan dus niet uit hè
.
Gezellig met de kooi onder de douche geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef Brennel het volgende:
Zo, de rattenkooi en ikzelf zijn ook weer schoon.
Enne,DiedjeeJ! Leuke dagen gehad?
Dat laatste is dan inderdaad 't belangrijkste. Maar blijkbaar hecht ze daar niet veel waarde aan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dat idee had ik ook meteen na die mail. Dat je met meerdere mensen mailt, vind ik niet zo erg. Helemaal niet eik. Maar als je vervolgens besluit om af te spreken moet je toch je keuze daarvoor eik al gemaakt hebben....
dat verklaardquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Niks verkeerds over m'n Mac hè!
Scheelt wel dat je er nu al achter bent wat haar duistere kant is. Die ander waarmee het wel klikt moet dat nog ondervindenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat laatste is dan inderdaad 't belangrijkste. Maar blijkbaar hecht ze daar niet veel waarde aan..
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je er nu al achter bent wat haar duistere kant is. Die ander waarmee het wel klikt moet dat nog ondervinden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef Brennel het volgende:
Zo, de rattenkooi en ikzelf zijn ook weer schoon.
Jup. Zeer geslaagd en gezellig rondje langs de familie, bekenden en oud-klasgenoten!!quote:Enne,DiedjeeJ! Leuke dagen gehad?
Of ze schrok er juist van dat ie het niet uitstraaldequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien juist wel en schrok ze daarvan
Tja, moet toch wat hè, zonder leuke kerelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezellig met de kooi onder de douche geweest
quote:
staat die date dan nog steeds niet ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, moet toch wat hè, zonder leuke kerel
Ze heeft me nog niet gemaild.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat die date dan nog steeds niet ?
Ben niet onwijs fan van die gasten maar die plaat is toch wel erg vetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
geweldig, die Amsterdamse volksmuziek
He, daar is ie nog eens
Klinkt goed inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jup. Zeer geslaagd en gezellig rondje langs de familie, bekenden en oud-klasgenoten!!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Niks verkeerds over m'n Mac hè!
DNA edit. Weekend DNA komende zaterdag vanaf een bandje?quote:22:12| Laidback Luke - Show (Dna Edit)
22:08| Azzido Da Bass - Dooms Night
22:04| Rod Stewart - Crazy About Her
Hm... nouja, bij twijfel idd niet doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
Begin even te twijfelen over die 2e hands 2g 8Gb....
Ga toch even kijken. Als het niks is. Dan niet...
denk dat je er weinig verkeerds aandoet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
Begin even te twijfelen over die 2e hands 2g 8Gb....
Ga toch even kijken. Als het niks is. Dan niet...
Tijdens MetMichiel zitten er wat in de studio om de platen in te starten. Ik gok op Tjibbe. Niet zo gek dus dat er een DnA-edit voorbij komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie of wie is nu bezig met het opnemen in de studio ?
[..]
DNA edit. Weekend DNA komende zaterdag vanaf een bandje?![]()
Cos, Cardigans!Erase And Rewind
Inderdaad, zo denk ik er ook vaak over. Dan maar naar Belgie en het gelijk goed doen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... nouja, bij twijfel idd niet doen. Zonde van 't geld
.
Kijken kijken, niet kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat je er weinig verkeerds aandoet.
Maar de platen die nu verschijnen zijn weer niet te horen op de radio.. Misschien dat Tjibbe wat loopt te oefenen ofzo, dat kan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens MetMichiel zitten er wat in de studio om de platen in te starten. Ik gok op Tjibbe. Niet zo gek dus dat er een DnA-edit voorbij komt.
Komt wel goed! ze hebben volgens mij nog even om de achterstand om te draaienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast doen
Rod Stewart valt een beetje uit de toon in dit lijstje, maar gezien de andere platen weet ik bijna wel zeker dat Tjibbe daar zit. Volgens mij is hij een dance-liefhebber.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar de platen die nu verschijnen zijn weer niet te horen op de radio.. Misschien dat Tjibbe wat loopt te oefenen ofzo, dat kan.
Bij mn eerste communie mocht ik de hostie alleen maar een beetje in de wijn dopen, maar toen ik het schooljaar daarna misdienaar werd was het elke keer zuipen geblazen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef Timo20 het volgende:
Sure, een jaar of 15![]()
flikker toch op met je hypocriete vereniging![]()
Ik dronk m`n eerste keer alcohol tijdens m`n communie, toen ik 7 was
Je hebt gelijk want Hugo en Tjibbe zitten zaten in de studio.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rod Stewart valt een beetje uit de toon in dit lijstje, maar gezien de andere platen weet ik bijna wel zeker dat Tjibbe daar zit. Volgens mij is hij een dance-liefhebber.
quote:Giel Beelen is niet gediskwalificeerd voor de RadioRing. Dat heeft hoofdredacteur Peter Houben van AVRO's Televisier tegen RadioFreak.nl gezegd. Het weblog GeenStijl meldt op de site dat de genomineerde dj van Radio 3FM zou hebben gefraudeerd om de publieksprijs voor beste radioprogramma te krijgen.
Zulke goede wijnen hebben ze niet in de kerkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mn eerste communie mocht ik de hostie alleen maar een beetje in de wijn dopen, maar toen ik het schooljaar daarna misdienaar werd was het elke keer zuipen geblazen.
Volgens mij was dat wijndrinken ook de grootste trekker voor kinderen om misdienaar te worden. Zou eigenlijk geen betere reden kunnen verzinnen waarom ik dat deed.
Chateau Migraine.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zulke goede wijnen hebben ze niet in de kerk
Sneeuwwitje tijdens de communiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mn eerste communie mocht ik de hostie alleen maar een beetje in de wijn dopen, maar toen ik het schooljaar daarna misdienaar werd was het elke keer zuipen geblazen.
Volgens mij was dat wijndrinken ook de grootste trekker voor kinderen om misdienaar te worden. Zou eigenlijk geen betere reden kunnen verzinnen waarom ik dat deed.
Had jij al zoveel verstand van wijn toen je 8 was dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zulke goede wijnen hebben ze niet in de kerk
Windows hè....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
http://support.microsoft.com/kb/958644
Schijnt wel een aardig lek te zijn... ben inmiddels al bezig om de update te downloaden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
http://support.microsoft.com/kb/958644
Schijnt wel een aardig lek te zijn... ben inmiddels al bezig om de update te downloaden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet je de ramen niet open laten.
quote:
quote:
Use somebody.quote:
The age of the understatement!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb trouwens de cd van The Last Shadow Puppets gekocht.
Echt meesterlijkHeerlijke cd
Wat een Album. Echt heerlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
The age of the understatement!!Wat 'n plaat!!
Bijna filmisch. Echt prachtig. Zeer veel gedraaid de laatste tijd, maar ben er nog lang niet flauw van.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat een Album. Echt heerlijk.
Geweldige combi van sounds
Vader was aardig wijndrinker , dronk vroeger overal kleine beetjes van mee, dus weet nu wel welke wijnen ik lekker vind en niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had jij al zoveel verstand van wijn toen je 8 was dan?
Mac is niet populair genoeg om gehackt te wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je met de MAC niet.
zeker die mensen die windows op een mac zettenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mac is niet populair genoeg om gehackt te worden
Welke?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb hem gelijk in mijn download que gemikt. vliegt nu binnen
Of gewoon te goedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The age of the understatement
't Zijn stuk voor stuk topplaten. Welke track op welke plek staat maakt dus niet uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
verbasend dat de track my mistakes were made for you als 7de op de cd staat
Denken de platenpluggers vaak anders overquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Zijn stuk voor stuk topplaten. Welke track op welke plek staat maakt dus niet uit.
hehe precies!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach. Dan komt "de klap" waarschijnlijk nog harder aan, als 'ie verliest. Positief bekijken.
Bij Giel?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga nog even wat regelen met die vriendin van me en dan ga ik slapen, weltrusten alvast en heul veel luisterplezier morgen (wat ongetwijfeld wel zal lukken).
OJA, wat ik nog wilde vragen, kan iemand het rippen voor mij?![]()
Ze zijn bij Giel Beelen: (06:00 - 10:00)
Coen & Sander (16:00 - 18:00)
+ Sneak preview van de sessie: Claudia show (12:00 - 14:00)
Gedeelte ervan zou al geweldig zijn.
Omdat ik niet meer de hele dag de radio aan kan hebben hoor ik hem niet zo vaak, en ik moet zeggen dat het een lekker herfstnummer blijftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
had niet verwacht dat Because mij zou gaan vervelen, ben blij dat het net op tijd er mee opgaat houden als megahit, anders kwam het mijn strot ondertussen uit.
Gevaarlijke opmerking tussen al die MAC liefhebbers hieroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ging er een alarm af.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Giel?
Nou, wat zal dat worden? Van Giels kant een hoop 'fuck' 'damn' en peukenArme jongens
De vorige keer toen ze bij Ekstra Weekend waren kregen ze in ieder geval nog bier aangeboden
Ach. Track 1 en 2 zijn al als single uitgebracht. Nu dus track 7, en hopelijk dan track 8; Black plant.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denken de platenpluggers vaak anders over
Ik ook. Straks nog ff luisteren naar de speciale MIDNR-uitzending.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
hehe precies!. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Voor giel staat er altijd een grote schaal met broodjes klaar met bonnetje special delivery G. Beelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Giel?
Nou, wat zal dat worden? Van Giels kant een hoop 'fuck' 'damn' en peukenArme jongens
De vorige keer toen ze bij Ekstra Weekend waren kregen ze in ieder geval nog bier aangeboden
O ja, dat ook nogquote:
Of niet goed genoeg en het dus niet waard om gehackt te wordenquote:
Grrrr!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of niet goed genoeg en het dus niet waard om gehackt te worden![]()
Jup.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
is MDNR alleen digitaal te luisteren vannacht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |