Ik vind het ook wel knap hoor maar Den Bosch heeft natuurlijk wel een aardige basketbal geschiedenis opgebouwd door de jaren heen. Het grootste probleem was dat er amper geld was om te investeren. Tulip was volgens mij ook een hoofdsponsor met een veel minder budget t.o.v. de huidige hoofdsponsor, Eiffel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is altijd lastig om van Den Bosch te winnen. Vind wel knap hoe snel Eiffeltowers zo'n goeie organisatie heeft neergezet. Ik kan me nog herinneren dat ik in Nijmegen in hun sporthal (nu de hal van Matrixx Magixx) wedstrijden moest spelen en dat de sporthal zowat uit elkaar viel van armoede.
Inderdaad. Zou ze zijn gestopt ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al een tijdje niets nieuws meer van gehoord.
Dat gaat echt niet lukken, ik moet zaterdag gewoon werken...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Komende zaterdag al. Morgen komt Tam meehelpen alles wat nog niet is ingepakt in verhuisdozen te proppen en zaterdag gaat alles naar t nieuwe huis
Ik vind dit nummer echt niet leuk
Voordat Eiffeltowers naar Den Bosch ging was het al een erg goeie organisatie. De reden voor de fusie was dat in Nijmegen geen goeie accomodatie was voor Europees basketbal en dat was toch iets waar ze jaarlijks aan deelnamen. Nu ze in Den Bosch zitten hebben ze het helemaal goed voor elkaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel knap hoor maar Den Bosch heeft natuurlijk wel een aardige basketbal geschiedenis opgebouwd door de jaren heen. Het grootste probleem was dat er amper geld was om te investeren. Tulip was volgens mij ook een hoofdsponsor met een veel minder budget t.o.v. de huidige hoofdsponsor, Eiffel.
Maar... ik heb vooral bewondering voor hetgeen wat ze in Nijmegen hebben opgebouwd. Eiffel vertrok en toen stond het basketbal daar op losse schroeven. Maar ze stonden er wel het nieuwe seizoen met ook een serieus goed team.![]()
Nu maar hopen dat Grunn ooit nog eens een grote sponsor weet te vinden..
Jups, klopt helemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
Voordat Eiffeltowers naar Den Bosch ging was het al een erg goeie organisatie. De reden voor de fusie was dat in Nijmegen geen goeie accomodatie was voor Europees basketbal en dat was toch iets waar ze jaarlijks aan deelnamen. Nu ze in Den Bosch zitten hebben ze het helemaal goed voor elkaar.
Ook een aardige basketbalplek dus. Net zoals Grunnquote:En idd. Matrixx Magixx draait ook al erg snel erg goed mee. Nijmegen is trouwens het centrum van een heel bolwerk in die regio. Volgens mij zijn er een stuk of 9 clubs daar in de buurt die er aan meedelen. Die regio heeft trouwens een behoorlijk grote concentratie van basketbalclubs ten opzichte van de rest van Gelderland.
Iedereen die Michiel hier heilig heeft verklaard heeft dit ook al opgemerkt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:07 schreef evert het volgende:
mag ik in deze omgeving waar Michiel heilig is verklaard, even opmerken dat ik de USA uitzendingen erg zwak vind.
Hoeveelheid aandacht voor verkiezingen is echt veel te beperkt. het eerste uur is een flauwe quiz en toeristische hoogtepunten in het land.
ik vraag me acht af wat dit toevoegt aan ons beeld over het land en de verkiezingen. en ik vraag me ook af of dit niet gewoon vanuit Nederland gemaakt had kunnen worden. je kan makkelijk contact maken met al die college radio stations en zo meer te weten kunnen komen.
Nee, erg teleurstellend.
Vinden wij ook vandaar dat er weinig aanwezig zijn nu tussen 19:00-22:00, vreemd genoeg zie je dan bij 3 voor 12 weer verschijnenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:07 schreef evert het volgende:
mag ik in deze omgeving waar Michiel heilig is verklaard, even opmerken dat ik de USA uitzendingen erg zwak vind.
Hoeveelheid aandacht voor verkiezingen is echt veel te beperkt. het eerste uur is een flauwe quiz en toeristische hoogtepunten in het land.
ik vraag me acht af wat dit toevoegt aan ons beeld over het land en de verkiezingen. en ik vraag me ook af of dit niet gewoon vanuit Nederland gemaakt had kunnen worden. je kan makkelijk contact maken met al die college radio stations en zo meer te weten kunnen komen.
Nee, erg teleurstellend.
Niets gemist. Tenzij je graag wil horen hoe Giel en C&S zichzelf aan het verheerlijken zijn voor een ringetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wie heeft er trouwens 'n korte en krachtige update van de laatste 4 dagen voor me?
't "Wie, wat, waar, wanneer, hoe en waarom?" van wat ik heb gemist, en toch wel moet weten.
Euhm huis verkocht , wordt weer papa, 25 november het fotobewijs.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wie heeft er trouwens 'n korte en krachtige update van de laatste 4 dagen voor me?
't "Wie, wat, waar, wanneer, hoe en waarom?" van wat ik heb gemist, en toch wel moet weten.
LdL hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:20 schreef borisz het volgende:
Geen MM voor mij, maar dat komt door iets anders.
Sowieso heb ik MMitUSA een beetje links laten liggen ja. Redenen zijn al gegevenquote:
Van die promotie heb ik nog wel wat gehoord. Hoe triest kun je zijn..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niets gemist. Tenzij je graag wil horen hoe Giel en C&S zichzelf aan het verheerlijken zijn voor een ringetje.
Had al zo'n gevoel dat ik deze week weinig bijzonders in de uitzendingen van MM zou missen.quote:En MMidUSA verschilt niet veel ten opzichte van de eerste uitzending.
Ai. Dat is wel degelijk jammer dat ik dat heb gemist dus..quote:Ow... Annemieke doet 3voor12, dus wat betreft webcambeeld heb je wel wat gemist
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euhm huis verkocht , wordt weer papa, 25 november het fotobewijs.
quote:we hebben je gemist
Topics lopen ook lekker door als je er bentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!En nog 'n keer gefeliciteerd!!
![]()
[..]
Dat valt wel mee, toch?
![]()
Naja, I'm back.
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Topics lopen ook lekker door als je er bent
Voor door de weeks zeker niet slecht , zeker rond 22:00 ging het lekker hardquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!
open hem maar vast, tegen die tijd is hij volquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Zal ik het nieuwe topic alvast klaarzetten of niet?
Iedereen spaarde z'n energie op tot de uitzending van Annemieke?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor door de weeks zeker niet slecht , zeker rond 22:00 ging het lekker hard
Met SR heb je geen tijd om te lezen en te posten. Het is het een of het ander.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb nog geen serious request meegemaakt in deze topic reeks , schijnt ook wel hard te gaan
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Zal ik het nieuwe topic alvast klaarzetten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |