LdL hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:20 schreef borisz het volgende:
Geen MM voor mij, maar dat komt door iets anders.
Sowieso heb ik MMitUSA een beetje links laten liggen ja. Redenen zijn al gegevenquote:
Van die promotie heb ik nog wel wat gehoord. Hoe triest kun je zijn..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niets gemist. Tenzij je graag wil horen hoe Giel en C&S zichzelf aan het verheerlijken zijn voor een ringetje.
Had al zo'n gevoel dat ik deze week weinig bijzonders in de uitzendingen van MM zou missen.quote:En MMidUSA verschilt niet veel ten opzichte van de eerste uitzending.
Ai. Dat is wel degelijk jammer dat ik dat heb gemist dus..quote:Ow... Annemieke doet 3voor12, dus wat betreft webcambeeld heb je wel wat gemist
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euhm huis verkocht , wordt weer papa, 25 november het fotobewijs.
quote:we hebben je gemist
Topics lopen ook lekker door als je er bentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!En nog 'n keer gefeliciteerd!!
![]()
[..]
Dat valt wel mee, toch?
![]()
Naja, I'm back.
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Topics lopen ook lekker door als je er bent
Voor door de weeks zeker niet slecht , zeker rond 22:00 ging het lekker hardquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna 7 topics gemist, in 4 dagen tijd. Redelijk tempo toch?!
open hem maar vast, tegen die tijd is hij volquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Zal ik het nieuwe topic alvast klaarzetten of niet?
Iedereen spaarde z'n energie op tot de uitzending van Annemieke?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor door de weeks zeker niet slecht , zeker rond 22:00 ging het lekker hard
Met SR heb je geen tijd om te lezen en te posten. Het is het een of het ander.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb nog geen serious request meegemaakt in deze topic reeks , schijnt ook wel hard te gaan
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Zal ik het nieuwe topic alvast klaarzetten of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |