Omdat ik niet meer de hele dag de radio aan kan hebben hoor ik hem niet zo vaak, en ik moet zeggen dat het een lekker herfstnummer blijftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
had niet verwacht dat Because mij zou gaan vervelen, ben blij dat het net op tijd er mee opgaat houden als megahit, anders kwam het mijn strot ondertussen uit.
Gevaarlijke opmerking tussen al die MAC liefhebbers hieroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mac is niet populair genoeg om gehackt te worden
En ging er een alarm af.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Giel?
Nou, wat zal dat worden? Van Giels kant een hoop 'fuck' 'damn' en peukenArme jongens
De vorige keer toen ze bij Ekstra Weekend waren kregen ze in ieder geval nog bier aangeboden
Ach. Track 1 en 2 zijn al als single uitgebracht. Nu dus track 7, en hopelijk dan track 8; Black plant.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denken de platenpluggers vaak anders over
Ik ook. Straks nog ff luisteren naar de speciale MIDNR-uitzending.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
hehe precies!. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Voor giel staat er altijd een grote schaal met broodjes klaar met bonnetje special delivery G. Beelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Giel?
Nou, wat zal dat worden? Van Giels kant een hoop 'fuck' 'damn' en peukenArme jongens
De vorige keer toen ze bij Ekstra Weekend waren kregen ze in ieder geval nog bier aangeboden
O ja, dat ook nogquote:
Of niet goed genoeg en het dus niet waard om gehackt te wordenquote:
Grrrr!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of niet goed genoeg en het dus niet waard om gehackt te worden![]()
Jup.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
is MDNR alleen digitaal te luisteren vannacht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |