quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
http://support.microsoft.com/kb/958644
Schijnt wel een aardig lek te zijn... ben inmiddels al bezig om de update te downloaden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet je de ramen niet open laten.
quote:
quote:
Use somebody.quote:
The age of the understatement!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb trouwens de cd van The Last Shadow Puppets gekocht.
Echt meesterlijkHeerlijke cd
Wat een Album. Echt heerlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
The age of the understatement!!Wat 'n plaat!!
Bijna filmisch. Echt prachtig. Zeer veel gedraaid de laatste tijd, maar ben er nog lang niet flauw van.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat een Album. Echt heerlijk.
Geweldige combi van sounds
Vader was aardig wijndrinker , dronk vroeger overal kleine beetjes van mee, dus weet nu wel welke wijnen ik lekker vind en niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had jij al zoveel verstand van wijn toen je 8 was dan?
Mac is niet populair genoeg om gehackt te wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je met de MAC niet.
zeker die mensen die windows op een mac zettenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mac is niet populair genoeg om gehackt te worden
Welke?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb hem gelijk in mijn download que gemikt. vliegt nu binnen
Of gewoon te goedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The age of the understatement
't Zijn stuk voor stuk topplaten. Welke track op welke plek staat maakt dus niet uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
verbasend dat de track my mistakes were made for you als 7de op de cd staat
Denken de platenpluggers vaak anders overquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Zijn stuk voor stuk topplaten. Welke track op welke plek staat maakt dus niet uit.
hehe precies!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach. Dan komt "de klap" waarschijnlijk nog harder aan, als 'ie verliest. Positief bekijken.
Bij Giel?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga nog even wat regelen met die vriendin van me en dan ga ik slapen, weltrusten alvast en heul veel luisterplezier morgen (wat ongetwijfeld wel zal lukken).
OJA, wat ik nog wilde vragen, kan iemand het rippen voor mij?![]()
Ze zijn bij Giel Beelen: (06:00 - 10:00)
Coen & Sander (16:00 - 18:00)
+ Sneak preview van de sessie: Claudia show (12:00 - 14:00)
Gedeelte ervan zou al geweldig zijn.
Omdat ik niet meer de hele dag de radio aan kan hebben hoor ik hem niet zo vaak, en ik moet zeggen dat het een lekker herfstnummer blijftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
had niet verwacht dat Because mij zou gaan vervelen, ben blij dat het net op tijd er mee opgaat houden als megahit, anders kwam het mijn strot ondertussen uit.
Gevaarlijke opmerking tussen al die MAC liefhebbers hieroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ging er een alarm af.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Giel?
Nou, wat zal dat worden? Van Giels kant een hoop 'fuck' 'damn' en peukenArme jongens
De vorige keer toen ze bij Ekstra Weekend waren kregen ze in ieder geval nog bier aangeboden
Ach. Track 1 en 2 zijn al als single uitgebracht. Nu dus track 7, en hopelijk dan track 8; Black plant.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denken de platenpluggers vaak anders over
Ik ook. Straks nog ff luisteren naar de speciale MIDNR-uitzending.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
hehe precies!. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Voor giel staat er altijd een grote schaal met broodjes klaar met bonnetje special delivery G. Beelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Giel?
Nou, wat zal dat worden? Van Giels kant een hoop 'fuck' 'damn' en peukenArme jongens
De vorige keer toen ze bij Ekstra Weekend waren kregen ze in ieder geval nog bier aangeboden
O ja, dat ook nogquote:
Of niet goed genoeg en het dus niet waard om gehackt te wordenquote:
Grrrr!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of niet goed genoeg en het dus niet waard om gehackt te worden![]()
Jup.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
is MDNR alleen digitaal te luisteren vannacht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |