Jup. En het wordt tijd dat L-L 's met een nieuw OP-plaatje aan de slag gaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het kuiken in de OP een overblijfsel van 90s Request.
Zo halen we de 1000 natuurlijk nooit voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
304?
triest , als ze nou gewoon normale djs nomineerden ipv coen en sander en gielquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7802
geel driehoekje drukken boven de pagina , of melden via moderator topic in de sticky topics van TV/Radioquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:44 schreef gerbenp het volgende:
Waar kan ik iets rapporteren aan een MOD?
Ach. Dan komt "de klap" waarschijnlijk nog harder aan, als 'ie verliest. Positief bekijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7802
wordt wel weer gecorrigeerd door een modjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef gerbenp het volgende:
Vinden jullie het erg dat ik een mini foutje heb gemaakt in de tt? :$
Ben een brabander, vind mezelf altijd zo domquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt wel weer gecorrigeerd door een modje
vind het alleen een aparte fout normaal wordt het laatste deel van topic nummer verkeerd gedaan
Nee joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef gerbenp het volgende:
Vinden jullie het erg dat ik een mini foutje heb gemaakt in de tt? :$
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo halen we de 1000 natuurlijk nooit voor het nieuwe jaar.
Hopelijk is het 3FM-publiek verdeeld tussen C&S en Giel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach. Dan komt "de klap" waarschijnlijk nog harder aan, als 'ie verliest. Positief bekijken.
we hebben nog 55-56 dagen tot SR, gemiddeld 2,1 topics per dag gemiddeld gezien over de weekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan wordt de uitdaging nèt iets té groot..
In dit geval gun ik het Rick meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hopelijk is het 3FM-publiek verdeeld tussen C&S en Giel.
en niet springen vrijdag , anders wordt het ruby ruby auw auwquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit keer door mijn knie, da's erger.
Wordt de komende twee weken pijnlijk basketballen.
Ik hoop dat beide kampen vol op hun bek gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hopelijk is het 3FM-publiek verdeeld tussen C&S en Giel.
Denk dat er meer zo overdenken.. De toegevoegde waarde om 2 weken in de States te zitten is mij gezien de huidige uitzendingen nog altijd niet duidelijk geworden. Leuke trip zo voor de MetMichiel mensen. Blij als ze volgende week gewoon weer in de studio zitten want dan zal het hier ook wel iets drukker worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:07 schreef evert het volgende:
mag ik in deze omgeving waar Michiel heilig is verklaard, even opmerken dat ik de USA uitzendingen erg zwak vind.
Hoeveelheid aandacht voor verkiezingen is echt veel te beperkt. het eerste uur is een flauwe quiz en toeristische hoogtepunten in het land.
ik vraag me acht af wat dit toevoegt aan ons beeld over het land en de verkiezingen. en ik vraag me ook af of dit niet gewoon vanuit Nederland gemaakt had kunnen worden. je kan makkelijk contact maken met al die college radio stations en zo meer te weten kunnen komen.
Nee, erg teleurstellend.
Oja. Dat heb ik natuurlijk ook gemist. Roel, waar ben je?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog geen bericht van Roel dat hij antwoord terug heeft op zijn mailtje
Blessuregevoelig misschien?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit keer door mijn knie, da's erger.
Wordt de komende twee weken pijnlijk basketballen.
Ja nee niet doorgaan dus, heb al drie jaar last van mijn knieën (knieschijf schuurt over dijbeen enzeu), dus als er iets mee gebeurd/als ik maar een beetje pijn heb moet ik stoppen. Doe ik uiteraard niet, maar deze keer deed het echt tyfuspijn, dus weet niet of ik wel normaal mee kan doen zondag...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Blessuregevoelig misschien?
Zolang het niet (veel) pijn doet gewoon doorgaan. Ik ging vroeger ook regelmatig door mn enkel, totdat het een keer echt helemaal mis was (ingescheurde enkelband). Zo snel als het mocht weer begonnen met basketballen (zonder brace, dan herstelt je blessure beter) en sindsdien maar iets van 2 of 3 keer licht door mn enkel gegaan in de afgelopen 7/8 jaar.
Hehe... ik zei zondag als reactie op Annemic's opmerking dat er misschien wat op zou bloeien dat die Robert misschien wel 2x zo oud was, maar nu blijkt dat ie bijna 3x zo oud isquote:
Ja ik las hetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... ik zei zondag als reactie op Annemic's opmerking dat er misschien wat op zou bloeien dat die Robert misschien wel 2x zo oud was, maar nu blijkt dat ie bijna 3x zo oud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |