Terwijl je eerst maar 1 kaart had?! Wou die Richard niet meer???quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Noortje. het volgende:
JAJAJAJAJA VRIENDIN VAN ME KAN MEE MORGEN!
Jawel Robert (:')!) gaat gewoon (en hij heeft doordat hij mij meeneemt ook twee kaartjes voor 16 februari, the lucky bastard), maar iemand die ik ken via het KCforum had een kaartje over ofzo! Moet ik wel heeeeeel vroeg reizen want anders komen we er niet in (en ik weet niet hoe laat die Robert gaat, dus mss sta ik wel heel lang te wachten in mijn uppie) maar BOEIEND! Iemand om dingen mee te delen is altijd fijn, anders zou ik alles 20.000 keer na moeten vertellen zonder dat iemand er ook maar iets van zou snappen. En nou ja, het is gewoon tolllllllllllllll!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl je eerst maar 1 kaart had?! Wou die Richard niet meer???
Superleuk dat enthousiasme van je Noortje!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel Robert (:')!) gaat gewoon (en hij heeft doordat hij mij meeneemt ook twee kaartjes voor 16 februari, the lucky bastard), maar iemand die ik ken via het KCforum had een kaartje over ofzo! Moet ik wel heeeeeel vroeg reizen want anders komen we er niet in (en ik weet niet hoe laat die Robert gaat, dus mss sta ik wel heel lang te wachten in mijn uppie) maar BOEIEND! Iemand om dingen mee te delen is altijd fijn, anders zou ik alles 20.000 keer na moeten vertellen zonder dat iemand er ook maar iets van zou snappen. En nou ja, het is gewoon tolllllllllllllll!![]()
![]()
Maar ik ben er weer vandoor, basketbal!
Niet weer door je enkel gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
Oja, Robert was de naam. Maar te gek zeg ! prima geregeld zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel Robert (:')!) gaat gewoon (en hij heeft doordat hij mij meeneemt ook twee kaartjes voor 16 februari, the lucky bastard), maar iemand die ik ken via het KCforum had een kaartje over ofzo! Moet ik wel heeeeeel vroeg reizen want anders komen we er niet in (en ik weet niet hoe laat die Robert gaat, dus mss sta ik wel heel lang te wachten in mijn uppie) maar BOEIEND! Iemand om dingen mee te delen is altijd fijn, anders zou ik alles 20.000 keer na moeten vertellen zonder dat iemand er ook maar iets van zou snappen. En nou ja, het is gewoon tolllllllllllllll!![]()
![]()
Het is altijd lastig om van Den Bosch te winnen. Vind wel knap hoe snel Eiffeltowers zo'n goeie organisatie heeft neergezet. Ik kan me nog herinneren dat ik in Nijmegen in hun sporthal (nu de hal van Matrixx Magixx) wedstrijden moest spelen en dat de sporthal zowat uit elkaar viel van armoede.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Succes met basketbal! what reminds me dat straks de wedstrijd Den Bosch - Groningen begint.. Zal lastig worden om van Den Bosch te winnen. http://www.cybersportsusa(...)fGro102320082000.xml
Moet je eens doen. Mooiste sport die er isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kijk dus echt nooit basketbal....
Iemand zin om te komen helpen verhuizen hier?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
Iemand zin om te komen afwassen hier?
Niet te enthousiast allemaalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
Iemand zin om te komen afwassen hier?
Zin wel, maar tijd is een heel ander verhaal, I'm so sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iemand zin om te komen helpen verhuizen hier?
Was dat niet toen ik overemotioneel naar gent reisde en jij mij belde?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niet te enthousiast allemaal![]()
En wat Hans zegt![]()
Ben eens naar een concert van Dido geweest in de Ahoy', grandioos! Kippevel over m'n hele lijf van het eerste tot en met het laatste liedje. Wát een stem
Weet ik toch schat, daarom heb ik je al niet gevraagd. Maar ik weet dat je het zou doen als je kon. Jij hebt vorige keer ook voor 2 meegeholpen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zin wel, maar tijd is een heel ander verhaal, I'm so sorry
Ja inderdaad, je hebt toen aardig wat liedjes via de telefoon gehoordquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was dat niet toen ik overemotioneel naar gent reisde en jij mij belde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |