Maar de platen die nu verschijnen zijn weer niet te horen op de radio.. Misschien dat Tjibbe wat loopt te oefenen ofzo, dat kan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens MetMichiel zitten er wat in de studio om de platen in te starten. Ik gok op Tjibbe. Niet zo gek dus dat er een DnA-edit voorbij komt.
Komt wel goed! ze hebben volgens mij nog even om de achterstand om te draaienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast doen
Rod Stewart valt een beetje uit de toon in dit lijstje, maar gezien de andere platen weet ik bijna wel zeker dat Tjibbe daar zit. Volgens mij is hij een dance-liefhebber.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar de platen die nu verschijnen zijn weer niet te horen op de radio.. Misschien dat Tjibbe wat loopt te oefenen ofzo, dat kan.
Bij mn eerste communie mocht ik de hostie alleen maar een beetje in de wijn dopen, maar toen ik het schooljaar daarna misdienaar werd was het elke keer zuipen geblazen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef Timo20 het volgende:
Sure, een jaar of 15![]()
flikker toch op met je hypocriete vereniging![]()
Ik dronk m`n eerste keer alcohol tijdens m`n communie, toen ik 7 was
Je hebt gelijk want Hugo en Tjibbe zitten zaten in de studio.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rod Stewart valt een beetje uit de toon in dit lijstje, maar gezien de andere platen weet ik bijna wel zeker dat Tjibbe daar zit. Volgens mij is hij een dance-liefhebber.
quote:Giel Beelen is niet gediskwalificeerd voor de RadioRing. Dat heeft hoofdredacteur Peter Houben van AVRO's Televisier tegen RadioFreak.nl gezegd. Het weblog GeenStijl meldt op de site dat de genomineerde dj van Radio 3FM zou hebben gefraudeerd om de publieksprijs voor beste radioprogramma te krijgen.
Zulke goede wijnen hebben ze niet in de kerkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mn eerste communie mocht ik de hostie alleen maar een beetje in de wijn dopen, maar toen ik het schooljaar daarna misdienaar werd was het elke keer zuipen geblazen.
Volgens mij was dat wijndrinken ook de grootste trekker voor kinderen om misdienaar te worden. Zou eigenlijk geen betere reden kunnen verzinnen waarom ik dat deed.
Chateau Migraine.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zulke goede wijnen hebben ze niet in de kerk
Sneeuwwitje tijdens de communiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mn eerste communie mocht ik de hostie alleen maar een beetje in de wijn dopen, maar toen ik het schooljaar daarna misdienaar werd was het elke keer zuipen geblazen.
Volgens mij was dat wijndrinken ook de grootste trekker voor kinderen om misdienaar te worden. Zou eigenlijk geen betere reden kunnen verzinnen waarom ik dat deed.
Had jij al zoveel verstand van wijn toen je 8 was dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zulke goede wijnen hebben ze niet in de kerk
Windows hè....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
http://support.microsoft.com/kb/958644
Schijnt wel een aardig lek te zijn... ben inmiddels al bezig om de update te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |