Continuum kwijt zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Domien was vorige week vrijdag Continuum kwijt. Hopen dat 'ie Where the light is wél goed bewaard heeft..
Met iemand uit gaan terwijl je al een klik hebt met een ander is wel netjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou ik niet netjes vinden van haar
Succes!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:ik peer m weer
...nog ff wat huiswerk doen
![]()
doei allemaal
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het ook pas jaar of 6 geleden geleerd op fok
Sinds ik kijk gaat het hard.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm Grunn lijkt het toch net niet te redden
Nope. Eergisteren wel reactie gehad:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Roel!!![]()
Heb nog niks teruggelezen. Maar geen goed nieuws na zondag dus..?
M'n reactie daarop was o.a.:quote:Het was zeker gezellig. Helaas moet ik je vertellen dat ik het liever hierbij laat. Ik heb iemand leren kennen waarmee het beter klikt, vandaar
quote:Schijnbaar was het gezellige etentje bij voorbaat al mosterd na de maaltijd. Jammer.
Niet reageren zou wel in dat beeld passen iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met iemand uit gaan terwijl je al een klik hebt met een ander is wel netjes?
Gelukkig heb ik em op cd, op mn computer, op mn externe hd en mocht dat allemaal niet genoeg zijn dan heeft mn zus em ook nog.quote:
Misschien is ze wel te druk met op het gezicht zitten van die ander.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet reageren zou wel in dat beeld passen idd.
Dat verwacht ik ook. Dat die kerel maar lekker struikelt over de hindernissen op de bank.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel te druk met op het gezicht zitten van die ander.
Waarom heeft ze 't etentje dan niet afgezegd ofzo..?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Eergisteren wel reactie gehad:
[..]
M'n reactie daarop was o.a.:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |