Heb al extra vroeg gemaild, zodat er genoeg tijd was om Where the Light is ergens vandaan te trekken. Aangezien de platen in Hilversum ingestart worden, heb ik mn hoop op Domien gevestigd.quote:
kwat·je het; o -s vroegere Grunningse munt van 25 (gulden)cent: zijn ~ valt hij begrijpt eindelijk wat er bedoeld wordtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, zeg dat dan. Ik kon kwatje al niet vinden in mn Van Dale.
quote:
GMTAquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen reactie. Al verwacht ik die ook niet.
Ik ga natuurlijk geen woordenboeken van elk dialect in Nederland aanschaffen. Laat die Groningers maar gewoon Achterhoeks praten als ze zonodig Nedersaksisch moeten praten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
kwat·je het; o -s vroegere Grunningse munt van 25 (gulden)cent: zijn ~ valt hij begrijpt eindelijk wat er bedoeld wordt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gelezen...
Zal eens kijken wat ik voor u kan doen(misschien toch eens aan beginnen....)
Vrije tijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vrije tijd is schaars zeker..?
Die is zo f*cking goed !!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:Misschien wordt KIDS nog gedraaid vandaag
Wat was die link ook alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
85 - 80 met nog 4 min te spelen. Grunn staat wel achter maar de achterstand is zo gering dat het mij nog erg meevalt
Weet pas sinds een korte periode waar het voor staat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
http://www.cybersportsusa.com/webgames/Webgame.aspx?shot=0&uid=0&ssid=&xmlfile=EifGro102320082000.xmlquote:
Domien was vorige week vrijdag Continuum kwijt. Hopen dat 'ie Where the light is wél goed bewaard heeft..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb al extra vroeg gemaild, zodat er genoeg tijd was om Where the Light is ergens vandaan te trekken. Aangezien de platen in Hilversum ingestart worden, heb ik mn hoop op Domien gevestigd.
heb het ook pas jaar of 6 geleden geleerd op fokquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet pas sinds een korte periode waar het voor staat.
Psiesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach zo heb je meer tijd om je foto's uit te zoeken.....![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |