DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Laten we het hopen, ik heb er zin in!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:01 schreef Aanvoerder het volgende:
De opmars naar ereherstel in Europa begint vandaag.
Spuit 24quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:27 schreef Dvm86 het volgende:
Ajaxsupporters komen de lichttent niet in heeft de directie van PSV besloten...
Die lampenkappen zouden ook de arena dan niet in moeten komen.
http://members.lycos.nl/ajaxfokop/header/ Zo kan het ook gewoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:32 schreef Noshiba het volgende:
Zit nu al 2 minuten te f5'en om alle plaatjes van de op te kunnen bekijkenNog steeds komen er nieuwe voorbij
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke OP trouwens, had ik nog niet eerder gezien.
Dankuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooie OP Toma!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/ajaxfokop/header/ Zo kan het ook gewoon.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:45 schreef denthemen het volgende:
Dat grut uit Eindhoven ook maar niet meer toelaten, tuurlijk stel je er 40 teleur maar dat moet maar
Was dat nou het scriptje wat ik hier posten?quote:
http://www.kijkajaxlive.nl.tt/quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:44 schreef Triptamine het volgende:
Iemand een adres van een (redelijk) kijkbare stream? Desnoods via PM, bedankt!
Als ze zich gedragen dan is er toch niets aan de hand? Als ze der zitten hoor je ze toch nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:45 schreef denthemen het volgende:
Dat grut uit Eindhoven ook maar niet meer toelaten, tuurlijk stel je er 40 teleur maar dat moet maar
Alleen na al die goals die ze altijd maken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ze zich gedragen dan is er toch niets aan de hand? Als ze der zitten hoor je ze toch niet.
Tieft opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Alleen na al die goals die ze altijd maken?
Ik had hem al, maar alsnog bedankt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.kijkajaxlive.nl.tt/
censuurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik had hem al, maar alsnog bedankt.
Lol, zowat alle Ajacieden worden vanavond anaal genomen door de publieke omroep en RTL samen. Fokking harde naaistreek zeg
En dan vergat ik nog Eredivisie live, met hun normaal 14 miljard kanalen, en nu alleen Twentuhquote:
Wij daar niet heen, zij hier niet heen. Net als met Adoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ze zich gedragen dan is er toch niets aan de hand? Als ze der zitten hoor je ze toch niet.
Als RTL de rechten er voor koopt... Maar schandalig, ik dacht al 22:45 kan nooit Live zijn?!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog Eredivisie live, met hun normaal 14 miljard kanalen, en nu alleen Twentuh
quote:PSV liegt over verbod Ajax-fans
donderdag 23 oktober, door Wilhelmis, Amsterdam, 18:01u, Ajaxlife.nl
PSV heeft zojuist bekendgemaakt dat zij geen supporters van Ajax toelaat bij de wedstrijd PSV-Ajax. De Eindhovense club zegt dat het besluit in goed overleg met Ajax is genomen. DIT IS NIET WAAR! Jan Reker heeft vorige week per brief wel verzocht om tot een dergelijke regeling te komen, maar dit heeft Ajax naast zich neergelegd.
Wel lache die Irish pubs als er rugby gespeeld wordt. Ben vorig jaar tijdens de WK-finale naar zo'n pub geweest, was echt de moeite waard. Bovendien dat het bier daar VEEL beter is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op jongens, allemaal op naar de sportbar, lekker tussen die luidruchtige Engelsen gaan staan.
Dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:09 schreef denthemen het volgende:
Ik hoef verder niks te installeren, alleen op play drukken en kijken maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.kijkajaxlive.nl.tt/
De stop-knop of de mute functie zullen je denk ik verder helpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik hoef verder niks te installeren, alleen op play drukken en kijken maar?
Als je er door komtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik hoef verder niks te installeren, alleen op play drukken en kijken maar?
In Praag heb je wel een aantal goede sportbars, heb er zelf tot Augustus gewoondquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op jongens, allemaal op naar de sportbar, lekker tussen die luidruchtige Engelsen gaan staan.
had je maar eerder moeten beginnen met lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:34 schreef Black-Death het volgende:
boh.. kan niet eens kijken ivm met tentamen morgen
Dat weet niemand hier, of die ene ouwe moet zijn glazenbol nog ergens hebben liggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die Op blijft prachtig echt waar. Hoe stabiel zijn die streams eigenlijk? De kwaliteit is nu heel goed maar hoe zal dat zijn als de wedstrijd begint?
20.00-23.00 uurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
Doet Jack van Gelder geen Radio Verslag vanavond?
Vooral nu alle sopcasts down zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Dit gaat echt zulke irritatie worden om via eens tream te kijken
Ik heb daar wel een verklaring voor: gebrek aan kwaliteit!quote:
Ik denk dat het gewoon te weinig benadrukt is de laatste jaren bij Ajax.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor: gebrek aan kwaliteit!
Ook een gebrek aan kwaliteit van de clown ... eh coach.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon te weinig benadrukt is de laatste jaren bij Ajax.
Rot eens opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook een gebrek aan kwaliteit van de clown ... eh coach.
Bassie mist tactische kennis om een goede veldbezetting mogelijk te maken. Dat was bij oranje zo, dat is nu bij Ajax niet anders. Hij kiest de verkeerde spelers en de verkeerde speelwijze.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef RayMania het volgende:
Met die simpele one-liners kunnen we vrij weinig Barca. Eigenlijk totaal niets.
Beargumenteer je posts eens. Misschien dat er dan een discussie volgt.
Ik ook maar het beeld is vrij kleinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Rumille het volgende:
Sarpong weer. Ik heb gelukkig al sinds 3 uur ongeveer die ajaxlive link aan staan.
Ik had eerder woensdag nog een tentamen dus kon niet niet vooruit lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
had je maar eerder moeten beginnen met leren
Beter iets dan niets lijkt me.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ook maar het beeld is vrij klein
Die zit hier, hij had geen zinquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die zit hier, hij had geen zin
Hij is dus in goede handen, gelukkig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die zit hier, hij had geen zin
Hmm...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Bassie mist tactische kennis om een goede veldbezetting mogelijk te maken. Dat was bij oranje zo, dat is nu bij Ajax niet anders. Hij kiest de verkeerde spelers en de verkeerde speelwijze.
Ajax begint inderdaad goed! Bassie, Bassie, Bassie!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef sjuuul het volgende:
[..]
Hmm...
Eerste wedstrijden in de ere werd v.d. Wiel opgesteld ipv Silva. Later gebleken een prima keus, want Silva was/is niet echt in vorm.
Cvitanich werd niet opgesteld, hoewel het een vechtertje was, niet echt geschikt voor de links (of rechts) buiten positie. Heeft Klaas-Jan nog steeds voor zich op de spits positie.
Lindgren niet opgesteld, deed het vorig jaar meer dan uitstekend (op de cv positie), heeft dit seizoen (nog) niet hoge ogen gegooit. (verwacht wel meer van hem)
Sno werd de eerste wedstrijden opgesteld. Gabri was niet fit, met Enoh werd nog gewacht, Lindgren had misschien wel gekund, maar dan heb je 2 linker middenvelders gehad.
Sarpong werd opgesteld op de links voor, tja wie anders, Rommedahl ?
Al met al, valt zijn tactische kennis nog redelijk mee. Ik zal best nog wel wat spelers missen hoor, maar die zijn vast ook wel te verklaren. Hoewel ik in het begin ook zo mijn twijfels had bij de opstellingen, vond ik ze best logisch achteraf. Dus ik denk dat het allemaal nog wel meevalt.
Ajax begint ook goed alleen Vermeer loopt weer te kuttenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Ajax begint inderdaad goed! Bassie, Bassie, Bassie!!
RTLquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Een zaadwedstrijd verkiezen boven een veel interessantere affiche.
Wat een grafzender is RTL toch
Daar zitten irritante kakkerlakken en boeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik weet dat het lastig is, maar toch hier de wedstrijd volgen; Aston Villa - Ajax #1.
Oh, sorry.quote:
Cvitanich?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
mmmmm, eigenlijk ben je gewoon beter maar door WÉÉR een stomme fout sta je gewoon weer achter
Sarpong wisselen, iemand met meer diepgang erin
Die laatste goal was niet echt een fout hoor. Dacht vermealen kon de bal net niet uitverdedigen dus jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
mmmmm, eigenlijk ben je gewoon beter maar door WÉÉR een stomme fout sta je gewoon weer achter
Jezus je ziet van te voren al waar die bal de hoek in gespeeld gaat worden en dan loop je naar het midden en maak je in feite de ruimte voor de diep gaande man...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een kenker verdediging ook... de tering wat raak je toch gefrustreerd van die gasten
Tja, ik zou de Jong erin zetten, maargoedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
same here..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef sjuuul het volgende:
Ik wilde net posten dat het wel lekker ging, word de 2-1 gescoord. Vlogen paar toetsen in de lucht
Vermeer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
Vermeer had ook niet zo'n zin om z'n armen te strekken? Hij gaf wel heel snel op...
Tegen een ploeg als Villa kan je deze momenten hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
Dan mag die man alsnog niet vrij staanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Die laatste goal was niet echt een fout hoor. Dacht vermealen kon de bal net niet uitverdedigen dus ja
Die 1-0 was een fout van Vermeer, verder lieten ze weinig door..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
Alles achterin is drama weer, zo slecht is Ajax niet maar die 16 miljoen voor Suljemani had echt naar een paar verdedigers gemoeten...
Zeur toch niet over de transfer van Sulejmani.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
Alles achterin is drama weer, zo slecht is Ajax niet maar die 16 miljoen voor Suljemani had echt naar een paar verdedigers gemoeten...
Tsjah voor de helft had je een goede defensie gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
transfer van Sulejmani is niks mis mee maar de zwaart¨punt van transferbeleid had op de verdediging moeten liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zeur toch niet over de transfer van Sulejmani.
Die fouten die ze wel maken zijn wel meteen twee tegen doelpunten waard.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef sjuuul het volgende:
Af en toe een paar foutjes, maar verdediging vind ik het verder prima doen, beter dan ik verwacht had.
Inderdaad. Alleen moeten we nog een dikke maand erop wachtenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Steek weer snel zijn rentree mag maken.
...Het eerste doelpunt was de fout van Vermeer hoor..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Die fouten die ze wel maken zijn wel meteen twee tegen doelpunten waard.
Valt echt wel mee hoor, zoveel kansen heeft Villa helemaal niet gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:11 schreef dronkeykong het volgende:
Zie net even de samenvatting maar wat stonden ze met de rug tegen de muur de eerste 20 min. Lijkt me niet dat het verdedigend dan prima gaat
Maar wat is Vermeer. Bij dat tweede doelpunt gaf hij de strijd snel op. Hij kon makkelijk even zijn armen strekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
...Het eerste doelpunt was de fout van Vermeer hoor..
Ohw nou dan heb ik mijn ogen in me zak. Maar goed 2 uitvallen 2 doelpunten is dan toch effectief niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Valt echt wel mee hoor, zoveel kansen heeft Villa helemaal niet gehad.
Gelul, die bal werd perfect ingeschoten ook al had hij zijn armen uitgestoken kon hij er niet bijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maar wat is Vermeer. Bij dat tweede doelpunt gaf hij de strijd snel op. Hij kon makkelijk even zijn armen strekken.
Volgens mij heet dit een vollen 100%. Niet slecht...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ohw nou dan heb ik mijn ogen in me zak. Maar goed 2 uitvallen 2 doelpunten is dan toch effectief niet?
Dat is geen excuus. De begroting van Ajax is wat, 50x groter dan die van Willem 2? En toch krijgen we daar ook klop.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef _Mike_ het volgende:
En mensen lijken hier te vergeten dat Aston Villa een begroting heeft die 3x zo groot is dan onze
dat zeker maar de eerste goal was gewoon een fout van vermeerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ohw nou dan heb ik mijn ogen in me zak. Maar goed 2 uitvallen 2 doelpunten is dan toch effectief niet?
Dat zegt tegenwoordig helemaal niets.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef _Mike_ het volgende:
En mensen lijken hier te vergeten dat Aston Villa een begroting heeft die 3x zo groot is dan onze
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef _Mike_ het volgende:
Hij zat volgens mij binnen zijn doelgebied en had gewoon voor de man moeten gaan, het was duidelijk te lief/ naief.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gelul, die bal werd perfect ingeschoten ook al had hij zijn armen uitgestoken kon hij er niet bij
Als ze de thuiswedstrijden winnen dan maken ze nog een redelijke kans. De eerste drie van de groep gaan toch door?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
We praten hier over de nummer 6 van Engeland mensen. Het is gewoon een goede subtopper die het de topclubs altijd lastig weet te maken.
Geen reden tot paniek.
Daarom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Als ze de thuiswedstrijden winnen dan maken ze nog een redelijke kans. De eerste drie van de groep gaan toch door?
Rot godverdomme nou eens op, je voegt niks toe, iedereen irriteert zich aan je en je blijft je maar herhalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Barca het volgende:
fUrby kreeg weer eens de schuld maar de eerste fout was van Brun00b!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Voor degene die de tussenstand wil weten van nancy - feyenoordLekker boeiend wat Feyenoord doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Voor wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
Cvinatich erin
Misschien een kers op de taart: 2-3;.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:33 schreef Schanulleke het volgende:
Komende dertig minuten voor Ajax aub.
2-2 neem ik genoegen mee.
Precies... ik had gehoopt op een gelijkspel, maar uit blijft Ajax gewoon kut spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Ingecalculeerde nederlaag. Niets aan de hand.
Nja toch liever gehad dat ze hier op zn minst een puntje pakten maargoed. Deze mocht je idd ook wel verliezen. Villa is gewoon een sterk team.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Kut spelen, je kan alles nu wel in een negatief daglicht zetten maar zo "kut" was het niet vandaag..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Precies... ik had gehoopt op een gelijkspel, maar uit blijft Ajax gewoon kut spelen.
Moet echt een verbetering in komen.
Meer zat er wel in. Een gelijkspel was verdiend geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Black-Death het volgende:
Jammer maar helaas, meer zat er niet in
jippiee als Feyenoord 3-0 verliest en wij met 2-1 dan kunnen we lekker de wave doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Meer zat er wel in. Een gelijkspel was verdiend geweest.
Maar goed, verliezen van Villa is geen schande (itt met 3-0 op je kloten krijgen van nancy)
Inderdaad... goed leermoment vandaag...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kut spelen, je kan alles nu wel in een negatief daglicht zetten maar zo "kut" was het niet vandaag..
Niet overdrijven, Aston Villa heeft 3x de begroting van Ajax en zit vrij dicht bij de top van de PL.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef BonJovi het volgende:
whaha ff serieus goodbye Europa voor ons, als je van Aston Villa zo verliest dan heb je weinig te zeggen. Aston Villa doet het niet slecht in de PL, ze hebben een leuke team. Maar dat is nog niet veel vergeleken met de top teams uit de PL. En als je daarvan al kansloos verliest moet je je focussen op de KNVB beker ofzo Emmen uit enzo.
Bassie aan het einde van dit seizoen "Ingecalculeerde degradatie, niets aan de hand!"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
je weet dat dit geen CL is?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef BonJovi het volgende:
whaha ff serieus goodbye Europa voor ons, als je van Aston Villa zo verliest dan heb je weinig te zeggen. Aston Villa doet het niet slecht in de PL, ze hebben een leuke team. Maar dat is nog niet veel vergeleken met de top teams uit de PL. En als je daarvan al kansloos verliest moet je je focussen op de KNVB beker ofzo Emmen uit enzo.
Gelukkig heb jij er geen verstand van.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef BonJovi het volgende:
Wat een onzin. Veel betere teams uit de PL doen niet mee in de UEFA Cup. Plek bij de eerste drie is nog zeker mogelijk en als Ajax dan begint te draaien met een complete, fitte selectie, komt het nog wel goed.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef BonJovi het volgende:
Degradatie kandidaat? volgens mij moet je iets meer gaan verdiepen in de premier league tongquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef tong80 het volgende:
Hallo wij zijn Ajax en wat ik lees hier is dat het een beetje jammer is.
Verloren van een Engelse degradatie kandidaat.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Bassie aan het einde van dit seizoen "Ingecalculeerde degradatie, niets aan de hand!"
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef tong80 het volgende:
weet ik ook wel maar als je in Europa iets wilt presteren moet er wel gewonnen worden van zulke clubs.En ik kijk elke week naar de PL dus ik weet er wel iets van, goeie ploeg verder die zouden makkelijk kampioen worden in NL.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Aston Villa heeft 3x de begroting van Ajax en zit vrij dicht bij de top van de PL.
Verder was het geen kansloze wedstrijd en zijn we door een jong team gewoon nog niet ervaren genoeg om een achterstand efficient in te halen en scherp/geconcentreerd te blijven spelen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen verstand van.
Ben blij dat het geen slachtpartij is geworden. Als je in de 2e helft wat meer druk had gezet had de gelijkmaker er nog in gezeten. Urby stond vandaag ook weer prima te ballen. Zit een stijgende lijn in.quote:
Na de wissel had Ajax wel meer balbezitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef toma het volgende:
Snap van Basten totaaaaaaal niet. Waarom Leo voor Suarez!!?
Tong heldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef tong80 het volgende:
De inzet was dan ook het enige wat goed was aan Vertonghen, Gabri en Lindgren. In de tweede helft werd ieder duel verloren en konden ze geen bal lang vasthouden zoals in de eerste helft.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben blij dat het geen slachtpartij is geworden. Als je in de 2e helft wat meer druk had gezet had de gelijkmaker er nog in gezeten. Urby stond vandaag ook weer prima te ballen. Zit een stijgende lijn in.
Maar de inzet was meer dan prima. Vertonghen en Gabri stonden lekker te bikkelen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
weet ik ook wel maar als je in Europa iets wilt presteren moet er wel gewonnen worden van zulke clubs.En ik kijk elke week naar de PL dus ik weet er wel iets van, goeie ploeg verder die zouden makkelijk kampioen worden in NL.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef BB-boy het volgende:
Sommige denken dat we nog in 95 zitten of zo
Is een slechte middenmotorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
Villa is een goeie middenmoter zeker geen degradatiekandidaat.
Hij had het middenveld moeten versterken ipv een aanvaller voor een aanvaller. Daar schiet je niks mee op. De aanvallers werden alleen nog maar bereikt door lange ballen van Vermeer. En dat zegt genoeg over het middenveld.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Na de wissel had Ajax wel meer balbezit
Suarez was de 1e helft goed, de 2e helft onzichtbaar
Vermaelen top!
Kan jij gewoon niet optyfen met je kansloze posts? Dit begint nu wel heel erg trieste vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Barca het volgende:
Hoogtepunt van de persconferentie. Bassie "Ik heb een druiper!"
Dan wordt het tijd om je sentimenten eens aan de kant te zetten en met een realistische blik te concluderen dat we al jaren geen fuck meer voorstellen in Europa.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een slechte middenmotor
En al waren ze een middenmotor.
Ik ben een Ajacied en gewend om van dit soort clubs te winnen.
Gast, je bent niet serieus te nemen met dit soort opmerkingen. Villa eindigt al jaren bij de beste acht van de PL en dat is nu eenmaal beter dan Ajax, dat al jaren tussen de tweede en vijfde plaats eindigt in de eredivisie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een slechte middenmotor
En al waren ze een middenmotor.
Ik ben een Ajacied en gewend om van dit soort clubs te winnen.
juist. Vond dat we in de eerste helft een aardige indruk maakten en goed mee konden. Jammer dat we op het eind vd eerste helft onverdiend op achterstand kwamen anders was het nog leuk geworden. Had 2-0 voorspeelt dus ik ben nog positiefquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je bent niet serieus te nemen met dit soort opmerkingen. Villa eindigt al jaren bij de beste acht van de PL en dat is nu eenmaal beter dan Ajax, dat al jaren tussen de tweede en vijfde plaats eindigt in de eredivisie.
Nogmaals, dit is een ingecalculeerde nederlaag. Het feit dat je hier had kunnen gelijkspelen moet als positief punt worden gezien. Maar goed, iemand die nog in de tijd van Johan Cruijff leeft, ziet dat vast niet zo.
Ik volg het gewoon niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef dronkeykong het volgende:
En gewoon Sarpong blijven opstellen
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon eens op het spoor gaan slapen ofzo?
Snap ook niet waarom Marco Sarpong de kans gunt en Siem niet eens bij de selectie haalt. Wat een blunder eerste klas.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Ik heb alles ingecalculeerd als verlies, dus elke winstpartij is mooi meegenomen.
Maar zolang een Sarpong er in blijft staan speel je met 10 man. Wat is die onzichtbaar zeg.
Komt uit Amsterdam, maar weet niet waar zijn Amsterdamse branie is.
Hier is nog iets minderwaardiger passend dan dequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:22 schreef Barca het volgende:
Viva Aston Villa!
Je hebt gelijk ik heb genoten van deze nederlaagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je bent niet serieus te nemen met dit soort opmerkingen. Villa eindigt al jaren bij de beste acht van de PL en dat is nu eenmaal beter dan Ajax, dat al jaren tussen de tweede en vijfde plaats eindigt in de eredivisie.
Nogmaals, dit is een ingecalculeerde nederlaag. Het feit dat je hier had kunnen gelijkspelen moet als positief punt worden gezien. Maar goed, iemand die nog in de tijd van Johan Cruijff leeft, ziet dat vast niet zo.
niet reageren op die troll. Hij trekt zich waarschijnlijk nu af op jouw post.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hier is nog iets minderwaardiger passend dan de- smiley. Je bent toch voor Ajax? Zo je eigen club en vooral coach afbranden helpt niet echt. Maar daarover nadenken zal je toch niet lukken
maar toch:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
________________!
Snap je onvreden, maar je bent niet realistisch als je denkt dat Ajax wel even wint van Villa.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik heb genoten van deze nederlaag
Toch knap van een clubje zoals Ajax.
Heerlijk dat we niet met meer dan 3 doelpunten verschil verloren
Nu maar hopen dat we in het linker rijtje blijven
Omdat ze op 1 lijn voetbalden. Er zat geen diepte in waardoor je geen driehoekjes kan maken en de bal rond kan spelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef toma het volgende:
[..]
De inzet was dan ook het enige wat goed was aan Vertonghen, Gabri en Lindgren. In de tweede helft werd ieder duel verloren en konden ze geen bal lang vasthouden zoals in de eerste helft.
Een gelijkspel zat er in, maar een nederlaag was vooraf te verwachten. Aston Villa is gewoon beter dan Ajax, face it. Leg de begrotingen naast elkaar, kijk naar het niveau van de competitie, het niveau van de spelers en je moet toch kunnen concluderen dat het helemaal niet zo vreemd is dat een verzwakt, niet ingespeeld Ajax hier verliest? Of heb je echt een plaat voor je kop?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik heb genoten van deze nederlaag
Toch knap van een clubje zoals Ajax.
Heerlijk dat we niet met meer dan 3 doelpunten verschil verloren
Nu maar hopen dat we in het linker rijtje blijven
Mjah, "supporters" zoals hij zijn de reden dat een groot deel van Nederland de Ajacieden met de nek aankijken. Totaal blind ook voor het feit dat alle beoogde nieuwe basisaankopen op Oleguer na fit zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef toma het volgende:
[..]
niet reageren op die troll. Hij trekt zich waarschijnlijk nu af op jouw post.
Ik ga ontevreden slapen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef toma het volgende:
[..]
Snap je onvreden, maar je bent niet realistisch als je denkt dat Ajax wel even wint van Villa.
Laat het voetbal voor wat het is, hou je voortaan lekker met wielrennen of basketbal bezig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:24 schreef Barca het volgende:
Veldbezetting was in ieder geval subliem. HAHAHA!!
Die zijn nog heel zeldzaam die gastjes...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef BonJovi het volgende:
Sarpong Amsterdamse jongen van de straat, waar is de flair en passie zoals Davids? Waar is de gogme van Kluivert? Waar is de borst naar voren ala Seedorf? Waar is het straatvoetbal van de pleintjes? Waar is de plezier? waar is de samba voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |