Dan mag die man alsnog niet vrij staanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Die laatste goal was niet echt een fout hoor. Dacht vermealen kon de bal net niet uitverdedigen dus ja
Die 1-0 was een fout van Vermeer, verder lieten ze weinig door..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
Alles achterin is drama weer, zo slecht is Ajax niet maar die 16 miljoen voor Suljemani had echt naar een paar verdedigers gemoeten...
Zeur toch niet over de transfer van Sulejmani.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
Alles achterin is drama weer, zo slecht is Ajax niet maar die 16 miljoen voor Suljemani had echt naar een paar verdedigers gemoeten...
Tsjah voor de helft had je een goede defensie gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
transfer van Sulejmani is niks mis mee maar de zwaart¨punt van transferbeleid had op de verdediging moeten liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zeur toch niet over de transfer van Sulejmani.
Die fouten die ze wel maken zijn wel meteen twee tegen doelpunten waard.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef sjuuul het volgende:
Af en toe een paar foutjes, maar verdediging vind ik het verder prima doen, beter dan ik verwacht had.
Inderdaad. Alleen moeten we nog een dikke maand erop wachtenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Steek weer snel zijn rentree mag maken.
...Het eerste doelpunt was de fout van Vermeer hoor..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Die fouten die ze wel maken zijn wel meteen twee tegen doelpunten waard.
Valt echt wel mee hoor, zoveel kansen heeft Villa helemaal niet gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:11 schreef dronkeykong het volgende:
Zie net even de samenvatting maar wat stonden ze met de rug tegen de muur de eerste 20 min. Lijkt me niet dat het verdedigend dan prima gaat
Maar wat is Vermeer. Bij dat tweede doelpunt gaf hij de strijd snel op. Hij kon makkelijk even zijn armen strekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
...Het eerste doelpunt was de fout van Vermeer hoor..
Ohw nou dan heb ik mijn ogen in me zak. Maar goed 2 uitvallen 2 doelpunten is dan toch effectief niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Valt echt wel mee hoor, zoveel kansen heeft Villa helemaal niet gehad.
Gelul, die bal werd perfect ingeschoten ook al had hij zijn armen uitgestoken kon hij er niet bijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maar wat is Vermeer. Bij dat tweede doelpunt gaf hij de strijd snel op. Hij kon makkelijk even zijn armen strekken.
Volgens mij heet dit een vollen 100%. Niet slecht...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ohw nou dan heb ik mijn ogen in me zak. Maar goed 2 uitvallen 2 doelpunten is dan toch effectief niet?
Dat is geen excuus. De begroting van Ajax is wat, 50x groter dan die van Willem 2? En toch krijgen we daar ook klop.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef _Mike_ het volgende:
En mensen lijken hier te vergeten dat Aston Villa een begroting heeft die 3x zo groot is dan onze
dat zeker maar de eerste goal was gewoon een fout van vermeerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ohw nou dan heb ik mijn ogen in me zak. Maar goed 2 uitvallen 2 doelpunten is dan toch effectief niet?
Dat zegt tegenwoordig helemaal niets.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef _Mike_ het volgende:
En mensen lijken hier te vergeten dat Aston Villa een begroting heeft die 3x zo groot is dan onze
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef _Mike_ het volgende:
Hij zat volgens mij binnen zijn doelgebied en had gewoon voor de man moeten gaan, het was duidelijk te lief/ naief.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gelul, die bal werd perfect ingeschoten ook al had hij zijn armen uitgestoken kon hij er niet bij
Als ze de thuiswedstrijden winnen dan maken ze nog een redelijke kans. De eerste drie van de groep gaan toch door?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
We praten hier over de nummer 6 van Engeland mensen. Het is gewoon een goede subtopper die het de topclubs altijd lastig weet te maken.
Geen reden tot paniek.
Daarom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Als ze de thuiswedstrijden winnen dan maken ze nog een redelijke kans. De eerste drie van de groep gaan toch door?
Rot godverdomme nou eens op, je voegt niks toe, iedereen irriteert zich aan je en je blijft je maar herhalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Barca het volgende:
fUrby kreeg weer eens de schuld maar de eerste fout was van Brun00b!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |