quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die zit hier, hij had geen zin
Hij is dus in goede handen, gelukkig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die zit hier, hij had geen zin
Hmm...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Bassie mist tactische kennis om een goede veldbezetting mogelijk te maken. Dat was bij oranje zo, dat is nu bij Ajax niet anders. Hij kiest de verkeerde spelers en de verkeerde speelwijze.
Ajax begint inderdaad goed! Bassie, Bassie, Bassie!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef sjuuul het volgende:
[..]
Hmm...
Eerste wedstrijden in de ere werd v.d. Wiel opgesteld ipv Silva. Later gebleken een prima keus, want Silva was/is niet echt in vorm.
Cvitanich werd niet opgesteld, hoewel het een vechtertje was, niet echt geschikt voor de links (of rechts) buiten positie. Heeft Klaas-Jan nog steeds voor zich op de spits positie.
Lindgren niet opgesteld, deed het vorig jaar meer dan uitstekend (op de cv positie), heeft dit seizoen (nog) niet hoge ogen gegooit. (verwacht wel meer van hem)
Sno werd de eerste wedstrijden opgesteld. Gabri was niet fit, met Enoh werd nog gewacht, Lindgren had misschien wel gekund, maar dan heb je 2 linker middenvelders gehad.
Sarpong werd opgesteld op de links voor, tja wie anders, Rommedahl ?
Al met al, valt zijn tactische kennis nog redelijk mee. Ik zal best nog wel wat spelers missen hoor, maar die zijn vast ook wel te verklaren. Hoewel ik in het begin ook zo mijn twijfels had bij de opstellingen, vond ik ze best logisch achteraf. Dus ik denk dat het allemaal nog wel meevalt.
Ajax begint ook goed alleen Vermeer loopt weer te kuttenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Ajax begint inderdaad goed! Bassie, Bassie, Bassie!!
RTLquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Een zaadwedstrijd verkiezen boven een veel interessantere affiche.
Wat een grafzender is RTL toch
Daar zitten irritante kakkerlakken en boeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik weet dat het lastig is, maar toch hier de wedstrijd volgen; Aston Villa - Ajax #1.
Oh, sorry.quote:
Cvitanich?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
mmmmm, eigenlijk ben je gewoon beter maar door WÉÉR een stomme fout sta je gewoon weer achter
Sarpong wisselen, iemand met meer diepgang erin
Die laatste goal was niet echt een fout hoor. Dacht vermealen kon de bal net niet uitverdedigen dus jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
mmmmm, eigenlijk ben je gewoon beter maar door WÉÉR een stomme fout sta je gewoon weer achter
Jezus je ziet van te voren al waar die bal de hoek in gespeeld gaat worden en dan loop je naar het midden en maak je in feite de ruimte voor de diep gaande man...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een kenker verdediging ook... de tering wat raak je toch gefrustreerd van die gasten
Tja, ik zou de Jong erin zetten, maargoedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
same here..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef sjuuul het volgende:
Ik wilde net posten dat het wel lekker ging, word de 2-1 gescoord. Vlogen paar toetsen in de lucht
Vermeer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
Vermeer had ook niet zo'n zin om z'n armen te strekken? Hij gaf wel heel snel op...
Tegen een ploeg als Villa kan je deze momenten hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |