Gast, je bent niet serieus te nemen met dit soort opmerkingen. Villa eindigt al jaren bij de beste acht van de PL en dat is nu eenmaal beter dan Ajax, dat al jaren tussen de tweede en vijfde plaats eindigt in de eredivisie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een slechte middenmotor
En al waren ze een middenmotor.
Ik ben een Ajacied en gewend om van dit soort clubs te winnen.
juist. Vond dat we in de eerste helft een aardige indruk maakten en goed mee konden. Jammer dat we op het eind vd eerste helft onverdiend op achterstand kwamen anders was het nog leuk geworden. Had 2-0 voorspeelt dus ik ben nog positiefquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je bent niet serieus te nemen met dit soort opmerkingen. Villa eindigt al jaren bij de beste acht van de PL en dat is nu eenmaal beter dan Ajax, dat al jaren tussen de tweede en vijfde plaats eindigt in de eredivisie.
Nogmaals, dit is een ingecalculeerde nederlaag. Het feit dat je hier had kunnen gelijkspelen moet als positief punt worden gezien. Maar goed, iemand die nog in de tijd van Johan Cruijff leeft, ziet dat vast niet zo.
Ik volg het gewoon niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef dronkeykong het volgende:
En gewoon Sarpong blijven opstellen
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon eens op het spoor gaan slapen ofzo?
Snap ook niet waarom Marco Sarpong de kans gunt en Siem niet eens bij de selectie haalt. Wat een blunder eerste klas.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Ik heb alles ingecalculeerd als verlies, dus elke winstpartij is mooi meegenomen.
Maar zolang een Sarpong er in blijft staan speel je met 10 man. Wat is die onzichtbaar zeg.
Komt uit Amsterdam, maar weet niet waar zijn Amsterdamse branie is.
Hier is nog iets minderwaardiger passend dan dequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:22 schreef Barca het volgende:
Viva Aston Villa!
Je hebt gelijk ik heb genoten van deze nederlaagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je bent niet serieus te nemen met dit soort opmerkingen. Villa eindigt al jaren bij de beste acht van de PL en dat is nu eenmaal beter dan Ajax, dat al jaren tussen de tweede en vijfde plaats eindigt in de eredivisie.
Nogmaals, dit is een ingecalculeerde nederlaag. Het feit dat je hier had kunnen gelijkspelen moet als positief punt worden gezien. Maar goed, iemand die nog in de tijd van Johan Cruijff leeft, ziet dat vast niet zo.
niet reageren op die troll. Hij trekt zich waarschijnlijk nu af op jouw post.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hier is nog iets minderwaardiger passend dan de- smiley. Je bent toch voor Ajax? Zo je eigen club en vooral coach afbranden helpt niet echt. Maar daarover nadenken zal je toch niet lukken
maar toch:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
________________!
Snap je onvreden, maar je bent niet realistisch als je denkt dat Ajax wel even wint van Villa.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik heb genoten van deze nederlaag
Toch knap van een clubje zoals Ajax.
Heerlijk dat we niet met meer dan 3 doelpunten verschil verloren
Nu maar hopen dat we in het linker rijtje blijven
Omdat ze op 1 lijn voetbalden. Er zat geen diepte in waardoor je geen driehoekjes kan maken en de bal rond kan spelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef toma het volgende:
[..]
De inzet was dan ook het enige wat goed was aan Vertonghen, Gabri en Lindgren. In de tweede helft werd ieder duel verloren en konden ze geen bal lang vasthouden zoals in de eerste helft.
Een gelijkspel zat er in, maar een nederlaag was vooraf te verwachten. Aston Villa is gewoon beter dan Ajax, face it. Leg de begrotingen naast elkaar, kijk naar het niveau van de competitie, het niveau van de spelers en je moet toch kunnen concluderen dat het helemaal niet zo vreemd is dat een verzwakt, niet ingespeeld Ajax hier verliest? Of heb je echt een plaat voor je kop?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik heb genoten van deze nederlaag
Toch knap van een clubje zoals Ajax.
Heerlijk dat we niet met meer dan 3 doelpunten verschil verloren
Nu maar hopen dat we in het linker rijtje blijven
Mjah, "supporters" zoals hij zijn de reden dat een groot deel van Nederland de Ajacieden met de nek aankijken. Totaal blind ook voor het feit dat alle beoogde nieuwe basisaankopen op Oleguer na fit zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef toma het volgende:
[..]
niet reageren op die troll. Hij trekt zich waarschijnlijk nu af op jouw post.
Ik ga ontevreden slapen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef toma het volgende:
[..]
Snap je onvreden, maar je bent niet realistisch als je denkt dat Ajax wel even wint van Villa.
Laat het voetbal voor wat het is, hou je voortaan lekker met wielrennen of basketbal bezig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:24 schreef Barca het volgende:
Veldbezetting was in ieder geval subliem. HAHAHA!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |