quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:48 schreef Nashje het volgende:
Ja gvd, wáár wordt Aston - Ajax nou uitgezonden? Dan weer RTL, dan weer EL, dan weer AT5, dan weer RTVN, dan weer helemaal niet.
Uitvak vol.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel er naar Hamburg gaan.
nee hij is ook niet helemaal goed zie ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooie OP!!!
begrijp de grafiek alleen niet echt
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooie OP!!!
begrijp de grafiek alleen niet echt
quote:'Ambities belangrijker dan geld'
Met een andere instelling had Luis Suárez dit seizoen in Turkije of Rusland gevoetbald. De Uruguyaanse aanvaller van Ajax werd in de afgelopen transferperiode benaderd door Fenerbahçe en Zenit Sint Petersburg, maar liet de geďnteresseerde clubs weten dat hij Ajax alleen wil verruilen voor een Europese topclub. Dat beweert de aanvaller in een interview met Sportweek. Suárez beleefde een uitstekend eerste seizoen bij Ajax. De dribbelaar, die vorig jaar met veel bombarie werd overgenomen van FC Groningen, scoorde zeventien competitiedoelpunten en was bovendien belangrijk met diverse assists. De Zuid-Amerikaan speelde zich in de kijker van Fenerbahçe en Zenit Sint Petersburg, maar de Champions League-deelnemers werden bedankt voor de moeite.
“Er lag daar enorm veel geld voor me klaar, maar daar wilde ik echt niet naar toe”, laat Suárez optekenen. “Als ik een keer een mooie kans krijg, dan grijp ik die graag. Dan moet het wel een echt grotere club zijn dan Ajax, ik denk daar hetzelfde over als Klaas-Jan Huntelaar. Dan heb ik het echt over teams als Real Madrid, Barcelona, Liverpool en AC Milan. Geld is niet het belangrijkste: ik wil voetballend triomferen.”
De pas 21-jarige Suárez weet nog niet wanneer hij de stap naar het buitenland wil maken. ''Ik wil in elk geval tot de zomer bij Ajax blijven. Het is ook niet fijn om halverwege een seizoen over te stappen, het is dan lastig om je aan te passen bij een nieuwe club. Maar begrijp me goed, ook komende zomer hoef ik niet weg”, aldus de veelbesproken dribbelaar.
Volgens hem is dat geen probleem. Zijn collega kan de kaarten makkelijk regelen of reserveren.quote:Hoe kom je via het HSV-vak aan kaarten dan? Lijkt me dat dat ook redelijk snel uitverkocht is..
Daar ben ik het niet mee eens, Enoh is een zeer goede speler maar ik vind Gabri slimmer, fanatieker en hij heeft meer ervaring op het hoogste niveau. Maar Enoh is er wel één met een goede toekomstquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Dvm86 het volgende:
Wat had ik graag gezien dat Enoh morgen mee zou kunnen doen... liever nog dan Sulejmani eigenlijk.... Ik hoop niet dat ze, net als tegen Groningen, pas bij de verdediging de bal gaan trachten te heroveren. Enoh is zo'n agressieveling die ballen op het middenveld afpakt en blinkt daar echt in uit in vergelijking tot Gabri, Vertonghen en helemaal in vergelijking tot Lindgren.
Gabri deed dat prima zaterdag, maar die rent natuurlijk ook weer een keer z'n kop voorbij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Dvm86 het volgende:
Wat had ik graag gezien dat Enoh morgen mee zou kunnen doen... liever nog dan Sulejmani eigenlijk.... Ik hoop niet dat ze, net als tegen Groningen, pas bij de verdediging de bal gaan trachten te heroveren. Enoh is zo'n agressieveling die ballen op het middenveld afpakt en blinkt daar echt in uit in vergelijking tot Gabri, Vertonghen en helemaal in vergelijking tot Lindgren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |