DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Eens. En niet elke TS gaat al die info opzoeken en de OP aanpassen. Dat houdt een keer op. Plaatje is zat. Schema en uitslagen kun je zelf lekker opzoeken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Dat zoek je zelf maar OP.
Scrollops zijn.
Plaatje, programma is prima. Maar iets als het psv topic is gewoon kut
Je hoeft alleen maar dat .txt bestandje te kopieeren. Alles wat daarin staat pas ik aan en hoeft de TS niet te doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. En niet elke TS gaat al die info opzoeken en de OP aanpassen. Dat houdt een keer op. Plaatje is zat. Schema en uitslagen kun je zelf lekker opzoeken.
Had gelezen op ajaxmedia dat eredivisielive en at5 over de rechten beschikken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:07 schreef StarGazer het volgende:
Baal nog steeds dat de wedstrijd niet live wordt uitgezonden
Fijn dat je er zoveel moeite in hebt gestopt, maar deze OP is echt VEEL te lang!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:01 schreef toma het volgende:
Gefeliciteerd jasza
De nieuwe OP is hier te vinden.
Urby die Agbonlahor uitschakeltquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Urby Agbonlahor weet uit te schakelen en SIlva Young komen we al een eind. Maar dat is een behoorlijke klus.
En congrats Jasza.
achja, niet alles hoeft erin. Als jullie graag willen dat het 1 en ander eruit gaat dan doen we dat toch gewoonquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fijn dat je er zoveel moeite in hebt gestopt, maar deze OP is echt VEEL te lang!
Wat voor nut heeft het om alle selectiespelers op te sommen? De mensen die het boeien weten het... Waarom de opsomming van die prijzen? Kan toch gewoon op het plaatje zoals Twi het toen had gedaan?
Met alle respect, als ik een Ajax topic open ga ik de helft gebruiken iig.
Waarom foto plus alle namen? Sowieso, de volledige selectie opsommen?
Heb het vertrouwen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef toma het volgende:
[..]
Urby die Agbonlahor uitschakelt![]()
raap me op.
quote:Huntelaar kijkt uit naar Engelse sfeer
Amsterdam, 22 okt 2008
Wanneer Ajax donderdagavond Villa Park betreedt voor de UEFA Cupwedstrijd tegen Aston Villa, is Klaas Jan Huntelaar een tevreden mens. De aanvaller heeft er immers nooit een geheim van gemaakt te genieten van de entourage rondom het Britse voetbal.
,,De sfeer die daar normaal gesproken hangt bij de wedstrijden is niet te vergelijken met die in andere landen", meent de aanvaller. ,,Mensen kopen daar van hun laatste geld een seizoenkaart. Ik heb er wel zin in: een mooie ambiance, een mooi stadion en een goed veld, denk ik." Huntelaar weet waarover hij praat. Enkele jaren geleden maakte hij met Jong Oranje zijn opwachting tegen de Engelse leeftijdsgenoten. ,,En met Heerenveen heb ik in de UEFA Cup gespeeld tegen Newcastle United", blikt de international terug op het seizoen 2004/2005. ,,We werden toen uitgeschakeld. In de thuiswedstrijd scoorde ik, uit niet."
Over de kansen van Ajax tegen Aston Villa is Huntelaar voorzichtig. ,,Aston Villa is gewoon echt een goede ploeg, die aardig draait in Engeland. Het zal zeker niet makkelijk zijn", zegt hij over de huidige nummer zes in de Premier League. ,,Ik denk dat we vooral compact moeten spelen en de kansen die we krijgen goed moeten benutten. Meestal heb je tegen Engelsen wel ruimte tussen de linies. Bovendien geloof ik dat Nederlandse clubs in het verleden wel redelijke resultaten hebben behaald tegen Engelse teams."
Huntelaar krijgt in Birmingham vermoedelijk het meest te maken met de Deense verdediger Martin Laursen. Geconfronteerd met de bijnaam van zijn mogelijke opponent, Lionheart, reageert de Achterhoeker droogjes: ,,Dan moet ik ook maar een leeuwenhart tonen. Je weet dat er bij Engelse clubs vaak een paar slagers achterin staan. Wat dat betreft is het ook wel weer een uitdaging daar tegen te spelen. Laursen is toch een speler die al lang voor het nationale elftal uitkomt. Hij heeft bij goede clubs gezeten, dus we zullen zien", toont hij zijn kennis over de voormalige verdediger van onder meer AC Milan.
Drie dagen na de eerste confrontatie in de groepsfase van de UEFA Cup neemt Ajax het in de competitie op tegen NEC. Die wedstrijd in de Amsterdam ArenA heeft voor Huntelaar een speciale betekenis. Kort na zijn overstap van Heerenveen naar Ajax, in januari 2006, maakte hij zijn competitiedebuut thuis tegen de Nijmegenaren. ,,Ik weet nog dat ik in de eerste minuut een kopkans kreeg die net over ging", herinnert hij zich nog. ,,Ik was bij mijn debuut gelijk gevaarlijk, dus dat was een leuk moment. Daarna waren we niet echt meer gevaarlijk." Het duel eindigde uiteindelijk in een teleurstellende 1-1 door treffers van Rob Wielaert (NEC) en Markus Rosenberg (Ajax). Ondanks dat 'The Hunter' die middag droog bleef staan en zijn ploeg kostbare punten verspeelde, kon de dag niet meer stuk voor de topschutter. ,,Het was toch een mooi moment. Ineens sta je daar in een Ajax-shirt in een volle ArenA."
Ben benieuwd hoeveel er naar Hamburg gaan.quote:Ajax kan donderdagavond in de UEFA Cupwedstrijd tegen Aston Villa rekenen op flink wat steun van het publiek. Ruim duizend Ajax-supporters hebben een kaartje voor het duel in Birmingham.
De selectie van Ajax vliegt woensdag naar Engeland. De wedstrijd tegen Aston Villa wordt donderdag gespeeld om 21.15 uur Nederlandse tijd.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:48 schreef Nashje het volgende:
Ja gvd, wáár wordt Aston - Ajax nou uitgezonden? Dan weer RTL, dan weer EL, dan weer AT5, dan weer RTVN, dan weer helemaal niet.
Uitvak vol.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel er naar Hamburg gaan.
nee hij is ook niet helemaal goed zie ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooie OP!!!
begrijp de grafiek alleen niet echt
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooie OP!!!
begrijp de grafiek alleen niet echt
quote:'Ambities belangrijker dan geld'
Met een andere instelling had Luis Suárez dit seizoen in Turkije of Rusland gevoetbald. De Uruguyaanse aanvaller van Ajax werd in de afgelopen transferperiode benaderd door Fenerbahçe en Zenit Sint Petersburg, maar liet de geďnteresseerde clubs weten dat hij Ajax alleen wil verruilen voor een Europese topclub. Dat beweert de aanvaller in een interview met Sportweek. Suárez beleefde een uitstekend eerste seizoen bij Ajax. De dribbelaar, die vorig jaar met veel bombarie werd overgenomen van FC Groningen, scoorde zeventien competitiedoelpunten en was bovendien belangrijk met diverse assists. De Zuid-Amerikaan speelde zich in de kijker van Fenerbahçe en Zenit Sint Petersburg, maar de Champions League-deelnemers werden bedankt voor de moeite.
“Er lag daar enorm veel geld voor me klaar, maar daar wilde ik echt niet naar toe”, laat Suárez optekenen. “Als ik een keer een mooie kans krijg, dan grijp ik die graag. Dan moet het wel een echt grotere club zijn dan Ajax, ik denk daar hetzelfde over als Klaas-Jan Huntelaar. Dan heb ik het echt over teams als Real Madrid, Barcelona, Liverpool en AC Milan. Geld is niet het belangrijkste: ik wil voetballend triomferen.”
De pas 21-jarige Suárez weet nog niet wanneer hij de stap naar het buitenland wil maken. ''Ik wil in elk geval tot de zomer bij Ajax blijven. Het is ook niet fijn om halverwege een seizoen over te stappen, het is dan lastig om je aan te passen bij een nieuwe club. Maar begrijp me goed, ook komende zomer hoef ik niet weg”, aldus de veelbesproken dribbelaar.
Volgens hem is dat geen probleem. Zijn collega kan de kaarten makkelijk regelen of reserveren.quote:Hoe kom je via het HSV-vak aan kaarten dan? Lijkt me dat dat ook redelijk snel uitverkocht is..
Daar ben ik het niet mee eens, Enoh is een zeer goede speler maar ik vind Gabri slimmer, fanatieker en hij heeft meer ervaring op het hoogste niveau. Maar Enoh is er wel één met een goede toekomstquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Dvm86 het volgende:
Wat had ik graag gezien dat Enoh morgen mee zou kunnen doen... liever nog dan Sulejmani eigenlijk.... Ik hoop niet dat ze, net als tegen Groningen, pas bij de verdediging de bal gaan trachten te heroveren. Enoh is zo'n agressieveling die ballen op het middenveld afpakt en blinkt daar echt in uit in vergelijking tot Gabri, Vertonghen en helemaal in vergelijking tot Lindgren.
Gabri deed dat prima zaterdag, maar die rent natuurlijk ook weer een keer z'n kop voorbij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Dvm86 het volgende:
Wat had ik graag gezien dat Enoh morgen mee zou kunnen doen... liever nog dan Sulejmani eigenlijk.... Ik hoop niet dat ze, net als tegen Groningen, pas bij de verdediging de bal gaan trachten te heroveren. Enoh is zo'n agressieveling die ballen op het middenveld afpakt en blinkt daar echt in uit in vergelijking tot Gabri, Vertonghen en helemaal in vergelijking tot Lindgren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |