Ik was nog aan 't bijlezen.quote:
In de nrc next van vandaag een artikel over een promovendus pedagogiek aan de RU, over hoogbegaafde kiddo's (de effecten van 't al dan niet overslaan van een klas).quote:
Hmmm, ik ben niet echt van de hoogbegaafdheidskant, maar op zich wel geinig om te lezen aangezien ik zelf een klas heb overgeslagenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de nrc next van vandaag een artikel over een promovendus pedagogiek aan de RU, over hoogbegaafde kiddo's (de effecten van 't al dan niet overslaan van een klas).
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Studiebol, heb je een hoog IQ (keiharde cijfers willen we
)?
Die heb ik ook overgeslagenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Ik heb groep 2 overgeslagen, dus zo bijzonder is het niet
. Ben overigens niet echt dom ofzo, maar een officiële IQ-test heb ik nooit gedaan. En om nou te gaan pimpen met de uitslag van m'n BNN IQ-test, dat gaat me toch wat ver
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
Nu mag 't, ik vroeg er expliciet naar dus dan is 't geen pimpen meerquote:En om nou te gaan pimpen met de uitslag van m'n BNN IQ-test, dat gaat me toch wat ver.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook overgeslagenlotgenoot
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Eindelijk iemand die mijn superieure gevoelens kan delen
.
Bij de BNN IQ-test jaren geleden, voor wat het waard is, het maximum van 150 gescoord, maar die test was dan ook enorm easy. Daar werd bij de uitslag, aan de hand van een test van 45 min, meteen gezegd dat ik hoogbegaafd was. Lekker etiketje om iemand op te plakken na zo'n korte tijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu mag 't, ik vroeg er expliciet naar dus dan is 't geen pimpen meer.
![]()
.
Bij andere online tests hangt het, afhankelijk van de test en het moment van afname (overdag in fitte staat of 's avonds na twaalf uur half gaar), meestal tussen de 130 en de 145.
Wat je je echter goed moet bedenken is dat IQ maar een getalletje is en een globale indicatie van je capaciteiten. Het is geen vaststaand feit. Bovendien: het meet je intelligentie. Maar wat de fuck is 'intelligentie'?
Wat doet de rest hier zo'n beetje qua IQ eigenlijk?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat is ook knap zondequote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Overdreven luxe zeg, laptop en pc aan naast elkaar, en op geen van beiden ben ik eigenlijk wat aan het doen
Ik wil mezelf niet indekkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe 115 - 120, dat is dus heul laag als je op de uni zit. En je hoeft jezelf niet zo in te dekken hoor
!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook knap zonde
Ik zit weer te twijfelen of ik geen laptop zal kopen. Eventueel zo'n Aspire One met 8,9" scherm. Hendig voor tekstverwerken op locatie enzo.
Opletten tijdens DM helpt anders ook bar weinigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Hij wordt iig niet hoger als je tijdens DM zit te Fok!ken
Maar 17" is weer minder portable en zwaarder. En bovendien duurder, en Mikkie heeft niet zo'n boel centjes...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]wtf !!
doe mij maar lekker mijn 17 inch bakbeest
Ook niet want ze zeiden van mij vmboquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:13 schreef swarmahoer het volgende:
het enige waaraan je nivo zou kunnen bepalen zijn de adviezen die je in groep 8 en in de 3e kreeg (of je havo of vwo zou moeten doen) die iq testen kloppen vast niet want ik zit aan de 135
da ben iick niiet hoowrquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
dat is toch ook je niveau, met -eau, niet -o; CP?
Dan hebben ze bij jou meer gekeken naar je uiterlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook niet want ze zeiden van mij vmbo
Dat advies na groep acht stelt ook amper wat voor. Op basis van de cito-toets onder andere... nou, joepie. En als je al slim genoeg was kreeg je in de derde niet eens meer 'n adviesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:13 schreef swarmahoer het volgende:
het enige waaraan je nivo zou kunnen bepalen zijn de adviezen die je in groep 8 en in de 3e kreeg (of je havo of vwo zou moeten doen) die iq testen kloppen vast niet want ik zit aan de 135
En het verschil met tegenwoordig is...?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
In groep 8 liep ik nog met legershirtjes rond, en in spijkerbroeken met kapotte knieen
Inderdaad ja. Nog te achterlijk om het woord D-O-M goed te spellen, maar dat komt doordat ze dyslexie hebben ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die adviezen zijn er vooral als een handvat om al die ouders tegengas te geven die komen zeiken dat hun kroost makkelijk VWO aankan.
Dus je wil zeggen dat je er op vooruit bent gegaan met de jaren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
In groep 8 liep ik nog met legershirtjes rond, en in spijkerbroeken met kapotte knieen
Jij komt echt altijd te laat hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:40 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen, het sfeertje, kan ik nog meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2 jaar op havo/vwo gezeten, toen nekte handenarbeid, tekenen & engels mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat overigens al meteen op havo/vwo vanaf de eerste en in de tweede werd dat dan al VWO.
typisch geval van pwndquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar op havo/vwo gezeten, toen nekte handenarbeid, tekenen & engels me![]()
.
Dat had ik met de 6equote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
typisch geval van pwndik heb altijd havo gedaan, de 3e vond ik zo leuk dat ik die zelfs 2x gedaan heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De hoofdfiguur is Helen Memel, een meisje van achttien,dat ondanks haar leeftijd nauwelijks schaamte kent. Tijdens het wegscheren van schaamharen gaat er iets mis en belandt Helen in het ziekenhuis. Daar vertelt ze uitgebereid over haar seksleven en aambeien,die woekeren als bloemkolen, maar bezorgen haar toch een geweldige seksuele sensatie. Alles wat Helen doet en zegt heeft totaal niets met de maatschappelijke visie van "vrouwelijk" te maken. Haar ongewassen lijf,met achter het oor en op haar pols een geurtje van eigen lichaamssappen is voor Helen het toppunt van opwinding.
quote:
Understatementquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klinkt eigenlijk heel erg grappig
en een beetje ranzig wel
![]()
jeeezus waarom lees ik terugquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah inderdaad marietje appelgat, nou dit is echt ranzig..
Ze beschrijft hoe ze al 4 jaar lang op openbare toiletten met haar "kutje" over de wcbril glijdt..
En dat ze altijd nat isEn haar "smegma" als parfum gebruikt.. En wat ze met sperma doet enzo
Het boek heet vochtige streken trouwens
omg, onnavolgbaar echtquote:
Huh?quote:
Ja maar toen zei ik ook dat ik nu niet meer vandaag naar school hoef, dat scheelt heeeeel veel tijd. Plus dat ik gister heel veel af heb gekregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, reactie op je betoog van gister dat je 't zoooooooooo druk had.
dat dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:24 schreef LastRequest het volgende:
Waarschijnlijk op die aantal posts achter elkaar die onvriendelijk waren jegens CP.
Nee heb 'm nog niet getest, al denk ik dat je punt best kan kloppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb VWO in één keer gehaald en ben toen naar de uni gegaan..
Verder wilde ik melden dat ik de tietenfipo eng vind, ik kan er echt niet naar kijken. En ook een vraag aan Mik, heb je die laptop wel eens geprobeerd? M'n moeder heeft em namelijk en ik kan er met een beetje moeite op typen, ik kan me voorstellen dat jouw handen en vingers nog een slagje groter zijn dan mijne
Vochtige streken. Heb hem al uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje van mij heeft ook zo'n minilaptop, kvind het echt te irritant
En ik ben ook een ranzig boek aant lezenVriendinnetje had het vorige week gekocht en ik moest volgens haar zelf ervaren hoe ranzig het was, omdat we dachten dat ik er beter tegen kon, maar niet dus
![]()
Of ze hebben een leven.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, komt er ook een onder zijn steen vandaan..
heb vandaag een paar afleveringen gedownload ja, lekker schijt dat ik hem niet METEEEN zag. Of dat ik een dag van tevoren alles al ga afzoeken naar een afleveringquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, komt er ook een onder zijn steen vandaan..
dat is inderdaad echt achtelrijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
owja nieuwe southpark dan maar ff opzoeken
en geen idee over de quiz mikkie
feest gister ben ik niet heen gegaan omdat ze zó'n achtelrijker kanker deal hadden gemaakt de personeel moest betalen... begin van t einde dus
Ojee, er moet iemand betalen voor z'n drankjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
owja nieuwe southpark dan maar ff opzoeken
en geen idee over de quiz mikkie
feest gister ben ik niet heen gegaan omdat ze zó'n achtelrijker kanker deal hadden gemaakt de personeel moest betalen... begin van t einde dus
Vind ik ook vreemd met het 5vfeest vanavond.. dat schijnt alleen door Ovianen druk bezocht te worden, ook op andere locaties.. vanavond is het bij ons, dus nog veel meer Ovianen.. maar wij hoeven geen entree te betalen omdat het op onze sociëteit is. Dan verdienen ze dus geen drol vermoed ik haha.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef Mikkie het volgende:
Wat een bullshitreden. Op andere feesten met entree moeten de leden van de vereniging toch ook betalen?.
heb geen rijbewijs + motorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie gaat er ff mee rondje Bijsterhuizen doen?
Hmm had het toevallig met één nummer deze week, maar volgens mij had ik gewoon een verkeerde versie gedownload.. Toen ik namelijk een andere versie downloadde deed ie het gewoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Nielez het volgende:
Wtf, heeft iemand daar nog meer last van, dat iTunes je muziek opfuckt.
Die liedjes skippen af en toe gewoon stukjes en haperen daarop. Heel raar.
Kutprogramma.
Ik koop wel eens een legale dvdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Downloaden jullie legaal, like wtf?
Das niet zo handigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de een of andere manier val ik de laatste tijd de hele tijd in slaap in bad
Zo groot is ons bad niet hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das niet zo handigIets met verdrinkingsdood in bad enzo
NEC, dat is toch van die mensen die over het veld rennen achter een bal aan, en als ze er dan zijn dan schoppen ze hem wegquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef IrishBastard het volgende:
Is 't stiekem gewoon een voetenbadje?
1-1 zou een prima eindresultaat zjinquote:
Klopt, maar toen ik het zei was het nog 1-0quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1-1 zou een prima eindresultaat zjin.
Quote voor in de op!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
ja ben meerdere keren tot een hoogtepunt gekomennu heb ik verzuurde armen
vochtige strekenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed ik ga nog even lezen en dan slapen
* Cocktailprikker house download aanzetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
"thirteen" uit House![]()
Mijnes ook niet, tip, als je uitbreidingen wilt zoek op die van Reloaded, die zijn meestal wel goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:33 schreef morgane het volgende:
Hij doet eeeetmijn versie is niet heel erg legaal, vandaar dat t wat moeilijker is om m te installeren enzo
Toen ik vannacht om half zes thuis kwam dacht ik hetzelfde.. nu maar hopen dat de docente op een of andere manier niet al te boos gaat zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:46 schreef Mikkie het volgende:
Euh, ja. Ik had niet zo veel zin in een feestje, was gaar, maar zie de tijd dat ik thuis ben. Ik overweeg sterk morgen m'n verplichte college te skippen en lekker uit te slapen.Dan maar een vervangende opdracht...
Prima, gooien we jou in de ballenbak kunnen wij mooi aan de bar zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kunnen we daar niet een keer heen met de meet?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kunnen we daar niet een keer heen met de meet?
gegeven paard nooit in de bek schijtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:31 schreef Mikkie het volgende:
Medestudenten die je mailen met een opdracht van vorig jaar met de mededeling: "hier heb je 'm, scheelt je moeite" zijn op zich best aardig, maar het helpt als de opdracht dan ook goed uitgewerkt is...
Ik ben anders heel goed met ballen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, gooien we jou in de ballenbak kunnen wij mooi aan de bar zitten.
das weer een heel ander spelletjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben anders heel goed met ballen hoor
Jungle Town!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
in wijchen heb je zo'n indoor apenkooi hal maar dat is miss voor iets ouderen
Hoezo kan je daar niet bowlen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
das weer een heel ander spelletje
ja dat jaquote:
wie zegt dat ik het over bowlen had?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo kan je daar niet bowlen dan?
Ik heb me ook niet afgemeld, stuur straks nog wel even een mailtjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen ik vannacht om half zes thuis kwam dacht ik hetzelfde.. nu maar hopen dat de docente op een of andere manier niet al te boos gaat zijn.
edit: ik had dus vanaf 9u les
O, ja vast, is pas over een week ofzo maar dan zijn er volgens mij tentamens.quote:
warme douche'll helpquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik ook, terwijl de verwarming gewoon aanstaat, maar hele tijd koude vingers enzo
ik heb straks samen met de hond een warme douche genomenquote:
Ja idd, dat herken ik, heb ik ook. Verwarming staat gewoon aan en heb al een extra trui aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik ook, terwijl de verwarming gewoon aanstaat, maar hele tijd koude vingers enzo
Daar is wat aan te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:10 schreef morgane het volgende:
En alléén mn rechterhand heeft t heel koud
jouw rechterhand is goed opgewarmd na je avontuur met de hondquote:
Mijn muishand heeft het ook altijd kouderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:10 schreef morgane het volgende:
Ik heb het kkkkoud ja, terwijl ik een blouse en een t-shirt met lange mouwen aanheb. Als ik nu al een trui aantrek, bevries ik in de winter al helemaal. En alléén mn rechterhand heeft t heel koud
Ik ben met een hoop dingen rechts, maar dat dan weer net nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jouw rechterhand is goed opgewarmd na je avontuur met de hond![]()
Dan kan ik toch niet muizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten als ie koud is
ja dalijk raakt ze nog verdwaaldquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen ook met mijn pa gaan uiteten hier in Nijmegen nog iemand een tip?
vlaams arsenaal? popo? kukleku?quote:
Das die nieuwe toch? Die heeft Mr. LR ook idd.. leuk manquote:
Nou verhaallijn is net begonnen, dus nog hoop gepuzzel terwijl de kogels om je oren vliegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das die nieuwe toch? Die heeft Mr. LR ook idd.. leuk man
Net alsof ik jou niet in mijn eentje aankanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja dit is flauw man, Yashi heeft jullie gewoon gebeld van "CP zit me te pesten snel kom wat posten " :p
Komt er een rel aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja man, zelfs IB is op tijd. Nou dat wil wat zeggen.
hoef maar tot 21.00 te werken, we zetten om 5 voor 9 de spullen al binnen dus ben 5 over 9 thuisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klopt.nouja zit hier bij een vriend van me half te fokken / Far cry 2 te checken
Was het niet druk ofzo dat je al zo vroeg klaar was?
Heb je de popcorn koud liggen?quote:
Many arguments I has on teh Interwebzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof ik jou niet in mijn eentje aankan
Ik zal 't nooit meer doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik schrok me echt kapot, ik zat sneaky iemands hyve te lezen.. en toen zo'n msn ding "Je hebt een emailbericht ontvangen van *insert naam*" Ik schrok me dood, ik dacht dat ie zag dat ik op z'n hyves zat ofzo vet eng
Maar wel betalen voor je notes?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben niet zo goed in betalen voor online diensten, geen membership voor mij.
Je haalt me de woorden van het toetsenbordquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar wel betalen voor je notes?
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je haalt me de woorden van het toetsenbord(ik had nog niet gerefreshed namelijk
)
Spanning en sensatie op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja hoi was ik weerwel spannend zonder crosshair in een jungle rennen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Spanning en sensatie op de vrijdagavond
Kun je beter met een witte puntmuts op je kop door winkelcentrum Dukenburg gaan lopen met je MoToR CrOsSeN, veel spannender(en wel filmen natuurlijk
)
Nou zou dat in mijn geval dan een volledig MoT0hrpack zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Spanning en sensatie op de vrijdagavond
Kun je beter met een witte puntmuts op je kop door winkelcentrum Dukenburg gaan lopen, veel spannender(en wel filmen natuurlijk
)
Dat je nog in die glijbaan/hele klimding past als "volwassen" jongen zegt genoeg imo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou zou dat in mijn geval dan een volledig MoT0hrpack zijnIk ben er gek genoeg voor
![]()
[ afbeelding ]
Om het gebash voor te zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat je nog in die glijbaan/hele klimding past als "volwassen" jongen zegt genoeg imo.
jongens/mannen worden nooit volwassen, alleen het speelgoed wordt groterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat je nog in die glijbaan/hele klimding past als "volwassen" jongen zegt genoeg imo.
Ik spring altijd op L'amour toujoursquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, dat doet me denken aan de trouwerij van m'n broer
Toen stonden we te springen op die muziek, en ook op Parla et Pardoux - Liberté
Als je genoeg testosteron aanmaakt wel jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jongens/mannen worden nooit volwassen, alleen het speelgoed wordt groter
ofzo
Wie niet, schoolfeesten ftwquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik spring altijd op L'amour toujoursEn ik moet ook altijd zo met mijn handen doen zoals in de clip
Dus de links rechts afwisselend opt deuntje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |