Das die nieuwe toch? Die heeft Mr. LR ook idd.. leuk manquote:
Nou verhaallijn is net begonnen, dus nog hoop gepuzzel terwijl de kogels om je oren vliegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das die nieuwe toch? Die heeft Mr. LR ook idd.. leuk man
Net alsof ik jou niet in mijn eentje aankanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja dit is flauw man, Yashi heeft jullie gewoon gebeld van "CP zit me te pesten snel kom wat posten " :p
Komt er een rel aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja man, zelfs IB is op tijd. Nou dat wil wat zeggen.
hoef maar tot 21.00 te werken, we zetten om 5 voor 9 de spullen al binnen dus ben 5 over 9 thuisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klopt.nouja zit hier bij een vriend van me half te fokken / Far cry 2 te checken
Was het niet druk ofzo dat je al zo vroeg klaar was?
Heb je de popcorn koud liggen?quote:
Many arguments I has on teh Interwebzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof ik jou niet in mijn eentje aankan
Ik zal 't nooit meer doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik schrok me echt kapot, ik zat sneaky iemands hyve te lezen.. en toen zo'n msn ding "Je hebt een emailbericht ontvangen van *insert naam*" Ik schrok me dood, ik dacht dat ie zag dat ik op z'n hyves zat ofzo vet eng
Maar wel betalen voor je notes?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben niet zo goed in betalen voor online diensten, geen membership voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |