Vind ik ook vreemd met het 5vfeest vanavond.. dat schijnt alleen door Ovianen druk bezocht te worden, ook op andere locaties.. vanavond is het bij ons, dus nog veel meer Ovianen.. maar wij hoeven geen entree te betalen omdat het op onze sociëteit is. Dan verdienen ze dus geen drol vermoed ik haha.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef Mikkie het volgende:
Wat een bullshitreden. Op andere feesten met entree moeten de leden van de vereniging toch ook betalen?.
heb geen rijbewijs + motorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie gaat er ff mee rondje Bijsterhuizen doen?
Hmm had het toevallig met één nummer deze week, maar volgens mij had ik gewoon een verkeerde versie gedownload.. Toen ik namelijk een andere versie downloadde deed ie het gewoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Nielez het volgende:
Wtf, heeft iemand daar nog meer last van, dat iTunes je muziek opfuckt.
Die liedjes skippen af en toe gewoon stukjes en haperen daarop. Heel raar.
Kutprogramma.
Ik koop wel eens een legale dvdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Downloaden jullie legaal, like wtf?
Das niet zo handigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de een of andere manier val ik de laatste tijd de hele tijd in slaap in bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |