quote:De hoofdfiguur is Helen Memel, een meisje van achttien,dat ondanks haar leeftijd nauwelijks schaamte kent. Tijdens het wegscheren van schaamharen gaat er iets mis en belandt Helen in het ziekenhuis. Daar vertelt ze uitgebereid over haar seksleven en aambeien,die woekeren als bloemkolen, maar bezorgen haar toch een geweldige seksuele sensatie. Alles wat Helen doet en zegt heeft totaal niets met de maatschappelijke visie van "vrouwelijk" te maken. Haar ongewassen lijf,met achter het oor en op haar pols een geurtje van eigen lichaamssappen is voor Helen het toppunt van opwinding.
quote:
Understatementquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klinkt eigenlijk heel erg grappig
en een beetje ranzig wel
![]()
jeeezus waarom lees ik terugquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah inderdaad marietje appelgat, nou dit is echt ranzig..
Ze beschrijft hoe ze al 4 jaar lang op openbare toiletten met haar "kutje" over de wcbril glijdt..
En dat ze altijd nat isEn haar "smegma" als parfum gebruikt.. En wat ze met sperma doet enzo
Het boek heet vochtige streken trouwens
omg, onnavolgbaar echtquote:
Huh?quote:
Ja maar toen zei ik ook dat ik nu niet meer vandaag naar school hoef, dat scheelt heeeeel veel tijd. Plus dat ik gister heel veel af heb gekregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, reactie op je betoog van gister dat je 't zoooooooooo druk had.
dat dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:24 schreef LastRequest het volgende:
Waarschijnlijk op die aantal posts achter elkaar die onvriendelijk waren jegens CP.
Nee heb 'm nog niet getest, al denk ik dat je punt best kan kloppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb VWO in één keer gehaald en ben toen naar de uni gegaan..
Verder wilde ik melden dat ik de tietenfipo eng vind, ik kan er echt niet naar kijken. En ook een vraag aan Mik, heb je die laptop wel eens geprobeerd? M'n moeder heeft em namelijk en ik kan er met een beetje moeite op typen, ik kan me voorstellen dat jouw handen en vingers nog een slagje groter zijn dan mijne
Vochtige streken. Heb hem al uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje van mij heeft ook zo'n minilaptop, kvind het echt te irritant
En ik ben ook een ranzig boek aant lezenVriendinnetje had het vorige week gekocht en ik moest volgens haar zelf ervaren hoe ranzig het was, omdat we dachten dat ik er beter tegen kon, maar niet dus
![]()
Of ze hebben een leven.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, komt er ook een onder zijn steen vandaan..
heb vandaag een paar afleveringen gedownload ja, lekker schijt dat ik hem niet METEEEN zag. Of dat ik een dag van tevoren alles al ga afzoeken naar een afleveringquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, komt er ook een onder zijn steen vandaan..
dat is inderdaad echt achtelrijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
owja nieuwe southpark dan maar ff opzoeken
en geen idee over de quiz mikkie
feest gister ben ik niet heen gegaan omdat ze zó'n achtelrijker kanker deal hadden gemaakt de personeel moest betalen... begin van t einde dus
Ojee, er moet iemand betalen voor z'n drankjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
owja nieuwe southpark dan maar ff opzoeken
en geen idee over de quiz mikkie
feest gister ben ik niet heen gegaan omdat ze zó'n achtelrijker kanker deal hadden gemaakt de personeel moest betalen... begin van t einde dus
Vind ik ook vreemd met het 5vfeest vanavond.. dat schijnt alleen door Ovianen druk bezocht te worden, ook op andere locaties.. vanavond is het bij ons, dus nog veel meer Ovianen.. maar wij hoeven geen entree te betalen omdat het op onze sociëteit is. Dan verdienen ze dus geen drol vermoed ik haha.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef Mikkie het volgende:
Wat een bullshitreden. Op andere feesten met entree moeten de leden van de vereniging toch ook betalen?.
heb geen rijbewijs + motorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie gaat er ff mee rondje Bijsterhuizen doen?
Hmm had het toevallig met één nummer deze week, maar volgens mij had ik gewoon een verkeerde versie gedownload.. Toen ik namelijk een andere versie downloadde deed ie het gewoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Nielez het volgende:
Wtf, heeft iemand daar nog meer last van, dat iTunes je muziek opfuckt.
Die liedjes skippen af en toe gewoon stukjes en haperen daarop. Heel raar.
Kutprogramma.
Ik koop wel eens een legale dvdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Downloaden jullie legaal, like wtf?
Das niet zo handigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de een of andere manier val ik de laatste tijd de hele tijd in slaap in bad
Zo groot is ons bad niet hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das niet zo handigIets met verdrinkingsdood in bad enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |