quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP.
Wij gaan straks tortelloni met mascarponesaus eten. Heel gemakkelijk, maar wel een favoriet hier..
quote:Bevat per eenpersoonsportie: Energie 610 kCal - Eiwit 20 g - Vet 32 g - Koolhydraten 62 g
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou pak 1 en 2 samen doen, Tink, maar dan kun je nog maar 11 euro aan kleren besteden.
Het probleem ligt 'm hier in het feit dat 'ie zelf ontslag genomen heeft. Maar we gaan gewoon hard op zoek naar werk, en dan is er niets aan de hand. [/peptalk]quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:52 schreef vamperotica het volgende:
Tvp....
Zijn we al uit het uitkeringsprobleem?
(Heb niet alles bijgelezen)
WW is voor iedereen, samenwonend of niet... Bijstand is óók voor samenwonenden, als het gezamelijk inkomen onder de ( ik meen) 1200 euro is.
Kan me geen moer schelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
. Maar klinkt lekker
. Ik ben zelf ook niet superslank bezig met m'n pannenkoeken met karamelstroop nu
.
Nee. Ja, je moet vader/moeder zijn. Of anders in een risicogroep zitten. In ieder geval moet er sprake zijn van een factor in je leven waardoor je in de toekomst ziek kán worden. Is wel veel gedoe om het regelen overigens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je daar een speciale indicatie voor nodig, Tink? Het klinkt echt heel erg
Ook voor papa vakantie dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat bedoel je coldfeet? Wat ik volgende week ga doen? Dan ga ik Kuren. Een soort van door de Krankenkasse betaalde welness-vakantie met mijn kinderen.
En toen zei hij: "Uniekhoorn, wat is dat?"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Hai...
Komt er een externe monteur bij ons op het werk, loopt naar mij toe en zegt: Jeetje, jij bent veel afgevallen!
Ik: Ja dat klopt
Hij: Sonja Bakker?
Ik? Nee uniekhoorn
Maar wel leuk dat ze dat zo zeggen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:06 schreef Miss_S het volgende:
Net voor het eerst alleen eten gekookt
Dat is het geweldigevan stoofschotels! In de oven en dan hoef je er een paar uur niet meer naar te kijken. Mijn oven maakt nu stoofpeertjes voor mequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Bluh, ik haat eten waar je de hele tijd bij moet blijven [ afbeelding ]
Rijst die je meteen mee kan wokken en niet eerst hoeft te koken, dus makkelijk als je snel klaar wil zijnquote:
? Is het dan voorgekookt, ofzo? Of gewoon heel-heel-heel snel gaar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Rijst die je meteen mee kan wokken en niet eerst hoeft te koken, dus makkelijk als je snel klaar wil zijn
Goede vraagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
? Is het dan voorgekookt, ofzo? Of gewoon heel-heel-heel snel gaar?
Horen er nu niet allemaal hele sterke mannen en vrouwen met jou te gooien?quote:
Dat is niet echt veel!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
wat een lieve oven loveli![]()
net huisje wezen kijken, nu nog beslissen of we hem willengelukkig kan ik beslissingen nemen als de beste (NOT!). Even nadenken dan maar nog
![]()
Ik ook eetlijstje! Lemme see.
L: volkoren brood, twee sneetjes, éen met smeerkaas en éen met filet americain. Heuleboel thee
T: het plan was om een kiwi te slachten maar toen bleek dat ik al weg moestNu een beker melk op want die moest nodig op.
D: Andijviestamppot! Bijna klaar![]()
En er is geen O want ik was vrij en had geen zin
Plastic zakjesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit het in plastic bakjes of in een kartonnen doos?
Ideaalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is het geweldigevan stoofschotels! In de oven en dan hoef je er een paar uur niet meer naar te kijken. Mijn oven maakt nu stoofpeertjes voor me
Ah... In Groningen ontslag genomen? Of in Breda? Want als ie in Groningen ontslag heeft genomen om in Breda te kunnen werken ( ook al was dat maar een paar maandjes) willen ze die periode nog wel eens bij elkaar optellen geloof ik... Maar als ie in Breda ontslag genomen heeft wordt het wat moeilijker ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het probleem ligt 'm hier in het feit dat 'ie zelf ontslag genomen heeft. Maar we gaan gewoon hard op zoek naar werk, en dan is er niets aan de hand. [/peptalk]
Bah, zelf maken is echt een kleine moeite!quote:
En je moet in Duitsland wonen....Toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ja, je moet vader/moeder zijn. Of anders in een risicogroep zitten. In ieder geval moet er sprake zijn van een factor in je leven waardoor je in de toekomst ziek kán worden. Is wel veel gedoe om het regelen overigens.
Jezus Co! Wat eet je weinig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:53 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje, serrano-ham
L: stukje grillworst
T: wodka 25 gram katjang nootjes en gvd ook nog 40 gram japanse mix.
D: weet niet ga nu naar de Appie.
Lijkt weinig: valt tegen qua cal. (en ook niet bijster gezond...)quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind die nieuwerwetse shakerzooi ook niet te vreten trouwens.
Omdat het koop is en het voor het eerst zou zijn dat we dat doen en da's best engquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom twijfel je over het huisje MariaEtcetera?
Haha, nee hoor! Zo erg ben ik zelfs niet. Maar wel om 12.00 ongeveer pas geluncht. En zo weinig is 't niet hoor! Ik heb behoorlijk wat stampot op en dat vult als een tierelierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is niet echt veel!Ben je om 15.00 opgestaan?
Doorwerken dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
zow, nu hard aan de studie en dan misschien vanavond nog naar de kroeg (fietsen) om een warme chocolademelk met slagroom te gaan drinken
maar dat mag alleen als ik al mn opdrachten af heb, dus
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: knackebrod slankie (2x)
T: appel (2x)
L: bruine boterham Slankie (2x)
T: appel
D: een bord jasmijnrijst met rode currypasta-prut met groente en wat stukjes kip en een handje kroepoek
die ene keer in de maand dat ik warme chocolademelk met slagroom drink is wel te verwaarlozenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Doorwerken dus
Maar jij neemt nog wel slagroom? dus we kunnen echt iets lekkers halen in het DEcafe
Is goed hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die ene keer in de maand dat ik warme chocolademelk met slagroom drink is wel te verwaarlozen
dus we kunnen pas in november afspreken in het DE cafe![]()
nu echt aan de slag
Heee met de OP is niets mis. Hij is fijn!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:19 schreef SHE het volgende:
I
Wat de neuk is er trouwens met de OP gebeurd?![]()
En waarom hebben wij ook ineens van die debiele icoontjes? WHY?? For the love of God WHyyyyyy
*sniff*
stabiel ben ik huh
Ik ga je d'r uithalen hoor als je niet oppastquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef SHE het volgende:
Ik vind 'm stom![]()
Gelukkig kun je een beetje schilderen en ben je heel knap enzo, anders was ik op je afgeknapt
En dan is het weer niet goed, wedden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga je d'r uithalen hoor als je niet oppast
Sasha heeft er niet van gegeten. Het was te laat klaar en dus heb ik het prakje van gisteren maar voor hem opgewarmd. En nu zitten er allemaal chili-kruiden in.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:39 schreef SHE het volgende:
Fijn dat het gelukt is BE!!
Ik ga'm morgen ook maar weer eens maken; is alweer even geleden.
Hoe vond Sasha het?
Met pannenkoeken is niets mis; ik maak ze altijd met magere melk en volkorenmeel. Dan is het net zo verantwoord als volkorenbrood.
Ik neem nooit zomaar iets van iemand aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wou nog even reageren op Chicolate: mijn ouders hadden vroeger een studievriend die steevast na elke toets tegen iedereen riep "Heb jij dát ingevuld? Dat is helemaal fout! Het moet dit zijn!" En als dan de cijfers kwamen had iedereen het gehaald, behalve hij.
Trek je niet te veel aan van meningen van anderen, misschien zit de slimmerik er wel gewoon naast.
Klinkt heerlijk, hadden ze dat in Nederland maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ja, je moet vader/moeder zijn. Of anders in een risicogroep zitten. In ieder geval moet er sprake zijn van een factor in je leven waardoor je in de toekomst ziek kán worden. Is wel veel gedoe om het regelen overigens.
Ik woon sinds kort wat dichter bij het werk maar anders was ik 11 uur per dag van huis en toch kwam ik aan sporten toe, hardlopen en thuis een hometrainer. Dat werk(te) voor mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:12 schreef Aventura het volgende:
De firma Brinta mag SHE wel een cheque sturen
Ik heb ondertussen wel 3 deeltjes gemist. Het gaat ook niet echt goed met afvallen. Het eten heb ik wel onder controle, maar sporten wil niet. Ik werk 9 uur op een dag en werk sinds kort niet meer in mijn woonplaats. 's avonds heb ik geen puf meer om te gaan sporten. Het helpt ook niet echt dat het donker is als ik mijn huis verlaat, en donker is als ik thuiskom
Half boekweit, half volkoren, magere melk en een ei extra. En zo verantwoord ik dat dan tegenover mezelfquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:39 schreef SHE het volgende:
Met pannenkoeken is niets mis; ik maak ze altijd met magere melk en volkorenmeel. Dan is het net zo verantwoord als volkorenbrood.
Thuis iets doen zou beter werken, maar een hometrainer in mijn apartementje van 45 vierkante meter gaat me net iets te verquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik woon sinds kort wat dichter bij het werk maar anders was ik 11 uur per dag van huis en toch kwam ik aan sporten toe, hardlopen en thuis een hometrainer. Dat werk(te) voor mij.
Weet voor mijzelf zeker dat ik nooit 2 x in de week naar een sportschool/club zal gaan, dat werkt voor mij voor geen meter!
Oja, eet niet al te moeilijk (zelf hou ik wel van knutselen) maar een gegrilde kipfilet met roerbakgroentes zijn zo klaar en ubergezond!
Het smaakt alleen nergens naar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, eet niet al te moeilijk (zelf hou ik wel van knutselen) maar een gegrilde kipfilet met roerbakgroentes zijn zo klaar en ubergezond!
Creatief zijn hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het smaakt alleen nergens naar.
Bij de LIDL hebben ze momenteel een aanbieding-ding staan, een barbeld met ik meen totaal 25 kg gewicht, waarmee je kan bodypumpen! Neemt geen plek in en is nog leuk ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Thuis iets doen zou beter werken, maar een hometrainer in mijn apartementje van 45 vierkante meter gaat me net iets te ver
Dan nog kan ik wel smaakvollere gerechten bedenken. Maarja, ik heb dan ook een aversie tegen roerbakgroente.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Creatief zijn he. Met kruiden kom je een heel eind. Zonder kruiden ook trouwens
, dan wen je gewoon aan de flauwe smaken.
Ja, ik ook! Dat spul KLOPT gewoon nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan nog kan ik wel smaakvollere gerechten bedenken. Maarja, ik heb dan ook een aversie tegen roerbakgroente.
Ook zoiets, AH heeft tig verschillende soorten roerbakgroente maar het smaakt allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Dat spul KLOPT gewoon nietAH Japanse roerbakgroente: paprika, kool en peultjes. Alles smaakt naar kool en tegen de tijd dat die kool daadwerkelijk beetgaar is, kun je soep maken van de peultjes. Zelfde met dingen met prei
Bah
Heb je ooit de thaise op? Die pepers branden je tong uit je mondquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook zoiets, AH heeft tig verschillende soorten roerbakgroente maar het smaakt allemaal hetzelfde.
Yep, goed idee SHE, ga ik ook doen, gewichtjes kopen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:51 schreef SHE het volgende:
@ Aventura: Gewoon thuis sporten. Het is onrealistisch te denken dat je met zo'n schema nog naar de sportschool gaat.
Koop wat gewichtjes, koop een matje en sluit je laptop aan op je tv. Youtube heeft een keur aan workouts die je lekker in je eentje kan doen.
Ja! Zei hij nou dat alleen haar kont mooi is en de rest niet, of verstond ik het niet goed?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie ook De Naakte Waarheid?
De oplossing voor die dame is het dumpen van haar man! En wel meteen! Wat een asshole!
Ja! Dat zat ik dus net te typen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Zei hij nou dat alleen haar kont mooi is en de rest niet, of verstond ik het niet goed?
Ligt eraan wat je wilt. Maar sojasausprutjes zijn heel eenvoudig t maken, zoetzure saus kost je ongeveer twee minuten, van die tjap-tjoisaus is ook zo gepiept....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:30 schreef Alison het volgende:
Ik koop altijd woksaus in een flesjeHoe kan je dat lekker zelf maken?
Dat einde was echt belachelijk!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh ColdFeet, ik vond Made of Honor een beetje tegenvallen
Ik snap ook nooit dat er op zo'n flesje saus staat dat je er een half flesje in moet gooien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef conleche het volgende:
Ik zit m'n geheugen te testen op Ned.1 en ik gebruik ook geen woksaus.
Ik vond de hele film bijna belachelijkquote:
Nouja dat hele begin vond ik gewoon een beetje een cheezy lovestory. Maar dat einde, kom op, alsof je ineens zo je gedachten gaat veranderenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de hele film bijna belachelijk
Na tien minuten snapte ik al niet dat ze elkaar niet even bruut op de bek pakten
Typisch zoete zeikfilm, zei ik toch? Niet veel anders dan My best friend's wedding.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de hele film bijna belachelijk
Na tien minuten snapte ik al niet dat ze elkaar niet even bruut op de bek pakten
Ik wok nooit, maar ben wel heel benieuwd naar je woksausreceptjes. Als ik wok gooi ik er meestal oestersaus of sojasaus met of zonder knoflook of sambal doorheen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt. Maar sojasausprutjes zijn heel eenvoudig t maken, zoetzure saus kost je ongeveer twee minuten, van die tjap-tjoisaus is ook zo gepiept....
In het algemeen: gebruik maizena om vloeistoffen te binden.
Oh, maar díe vond ik juist weer erg leuk, lekkere humor!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Typisch zoete zeikfilm, zei ik toch? Niet veel anders dan My best friend's wedding.
Ik schakel nu in!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie ook De Naakte Waarheid?
Maar dan moet ik nu het hele bakje uit gaan likken, want weggooien is zonde!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
en nee, guacamole kun je niet invriezen en niet bewaren.
Waar ken jij hem van dan?quote:
Dat klinkt echt goddelijk allemaal!quote:Ik heb chocolade met guarana gehad. Was weird en bitter
Mijn overpriced italian bakery heeft een nieuwe chocolade lijn, waaronder choco met omega 3/ en 9, chocolade met guarana, met ginseng en met vlasgoud.
It better make me fabulous!!!
Nou, aan het voorstukje te zien kunnen we dat laatste vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ach gossie, die vrouw in de naakte waarheid. Krijg gewoon zin om haar een aai over de bol te geven (en die kerel eruit te schoppen)
Die is briljant! Ik wil ook een George!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Typisch zoete zeikfilm, zei ik toch? Niet veel anders dan My best friend's wedding.
Ja, dat was 'm niet helemaal hè? Maar verder was ze goed opgeknaptquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, aan het voorstukje te zien kunnen we dat laatste vergeten
En oh ja, ze moeten degene schoppen die haar die felle glimmende lipstick op heeft gedaan.
Ja! Nou! Precies!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die is briljant! Ik wil ook een George!.
Bwahahaha! Dus mijn verhaal over Italië, daar kan jij je wel wat bij voorstellen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
Wij hebben Michael weleens gebruikt voor training van acteurs.
Hilarische kerel en ik heb nog nooit zulke fiese gesprekken gevoerd als met hem. De faghag in mij kwam helemaal naar boven
Ja, en op het eind (even van IMDB gestolen)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Nou! Precies!
The moment I wake uppppppp.....
Heerlijk. Nu zitten mijn ogen echt dicht en heb ik hoofdpijn. Powernappen moet je eigenlijk gewoon niet langer dan een kwartier doen. En niet een anderhalf uurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Oh. Over wake up gesproken... lekker getukt, Kimmie?
Zal ik het voordoen? Ik kan niet anders.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:26 schreef k_i_m het volgende:
En ik kan niet uit de toon zingen, ik heb het wel eens geprobeerd. Het gaat echt niet.
Ach ik ben niet anders gewend dus vind het altijd wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, met van die wokgerechten komt de culi-snob in mij naar boven: zelf snijden kost je 5 minuten extra! En een woksausje uit een flesje? Alsof je dat zelf niet kunt maken. Met minder zout & suiker
Ik kan hem niet meer vindenquote:
Ik vind het een seriemoordenaartypje, wat een engerd!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik word helemaal agressief van die sukkel van een kerel op tv. Zo triest, weer ten huwelijk vragen
't Mens is twee dagen weg, hij heeft haar jaren lopen afzeiken en nu is ze ineens zijn ideaal
![]()
Hij is zeker bang dat z'n voetveeg bij hem wegloopt en hoopt haar zo vast te houden. De lul.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vinden. Ik heb al 3 jaar vakantiefoto's doorgespit maar hij zit er gewoon niet tussen. Moet ik even aan mijn betere helft vragen of er ergens nog een mapje is wat ik over het hoofd gezien heb.
O, maar ik heb 11 jaar bij een koor gezongen en dus goed geoefend.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat uit de toon zingen net zo moeilijk kan zijn als de juiste toon zingen.
Ik bedoel, even genuanceerder, wel héél dun, maar vergeleken bij al die dikkertjes in de afgelopen weken is 't weer even wat andersquote:
Ik ben een keer stront lazarus een karaokebar uit gezet door de beveilging.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
En over karaokebar gesproken...
Nee hoor. Nu hou ik op
En wat vonden je koormaten ervan dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
O, maar ik heb 11 jaar bij een koor gezongen en dus goed geoefend.
Olivier zit zich hier ook op te winden over die loser.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik word helemaal agressief van die sukkel van een kerel op tv. Zo triest, weer ten huwelijk vragen
't Mens is twee dagen weg, hij heeft haar jaren lopen afzeiken en nu is ze ineens zijn ideaal
![]()
Hij is zeker bang dat z'n voetveeg bij hem wegloopt en hoopt haar zo vast te houden. De lul.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben een keer stront lazarus een karaokebar uit gezet door de beveilging.![]()
'please lady, no more singing tonight'
Als ik mezelf twee jaar later had aangemeld, was ik niet door de stemtest gekomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En wat vonden je koormaten ervan dan?. Of gingen die gewoon harder zingen?
.
Die hek al... En 65 en nog 't een en ander aan combat en steps geloof ik.... Maar ken nergens Balance vinden en die wil ik ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:30 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Bij de LIDL hebben ze momenteel een aanbieding-ding staan, een barbeld met ik meen totaal 25 kg gewicht, waarmee je kan bodypumpen! Neemt geen plek in en is nog leuk ook!
Bij mijn teerbeminde Delhaize hebben ze heel veel soorten; ik wil de lavendel nog wel s proberen. Maar het is iig reuze gezond met al dat vlaszaad en de omega zus- en zoveelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
Is wel van newtree maar niet in die combi; heet vivacity.
Oh die met lavendel is echt fab!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij mijn teerbeminde Delhaize hebben ze heel veel soorten; ik wil de lavendel nog wel s proberen. Maar het is iig reuze gezond met al dat vlaszaad en de omega zus- en zoveel
Overstrekt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
@ Chica; dat hebben meer mensen. Vooral mensen die overstrekt zijn.
Zorg voor een lichte buiging in je gewricht, dan knakt het niet meer.
Voor de oefening maakt het niet uit of je je armen licht buigt, of helemaal gestrekt houdt.
Lichte buiging is sowieso beter, des te meer druk zet je op je schouder.
Goed dat ik weer ff heb gepost. Door jullie zetjes (ook van Uniekhoorn) heb ik daarnet om 21:00 mijn sportkleding aangetrokken, mijn dumbbells klaargelegd (die bezit ik al zeker 10 jaar en gebruik ik met vlagen) en heb drie kwartier gezweet. Voel me al weken sloom en opgeblazen, altijd weer verbazend hoe erg je opknapt van sporten. En als de kop eraf is, ga je door. Morgen of overmorgen heb ik vast wel weer energie om weer te gaan bewegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:51 schreef SHE het volgende:
@ Aventura: Gewoon thuis sporten. Het is onrealistisch te denken dat je met zo'n schema nog naar de sportschool gaat.
Koop wat gewichtjes, koop een matje en sluit je laptop aan op je tv. Youtube heeft een keur aan workouts die je lekker in je eentje kan doen.
Fonda; die heeft de beste billen oefeningen op deze planeet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga nog ff pumpen...
SHE nog tips voor dames met stevige bovenbenen die slanke staakjes terug willen?
Dus niet squaten, maar wat wel?
Tenkjoequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Fonda; die heeft de beste billen oefeningen op deze planeet.
Is zeker weten op youtube te vinden.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrradiantquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en op het eind (even van IMDB gestolen)
George Downes: Suddenly, a familiar song. And, you're off your chair in one, exquisite movement... wondering, searching, sniffing the wind like a dapple deer. Has God heard your little prayer? Will Cinderella dance again?
And then, suddenly, the crowds part and there he is: sleek, stylish... radiant with charisma. Bizarrely, he's on the telephone. But then, so are you. And then he comes towards you... the moves of a jungle cat.
Although you quite correctly sense that he is... gay... like most devastatingly handsome single men of his age are, you think... what the hell. Life goes on. Maybe there won't be marriage... maybe there won't be sex... but, by God, there'll be dancing.
Whoehahahaa, ik heb me gek gelachen.
heb ik ook! en ik ben wel van de overstrekkende (RE: rare handenfoto's)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Overstrekt?Maar ik heb het ook zonder gewicht, als ik mijn arm hoger dan ongeveer 60 graden breng, knakt ie. Gelukkig doe ik dan niet iets schokkend fout
. Ja ben er nu weer mee bezig
. Vanaf nu geen smoezen meer, gewoon tijd maken.
Ik hou dit makkelijk nog een maandje vol, wou alleen weten of dat wel OK was, maar dan ga ik gewoon door.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
@ Merel; deze maand idd ff pauze, anders word ik agressief.
Ik ben van nature niet zo'n geduldig mens, dus dit zuigt energie
Maar niet getreurd, als ik ff tot mezelf kom dan kan ik weer genoeg energie verzamelen om u van dienst te zijn.
Recycle je sport en eetschema's gewoon tot einde van deze maand en kom dan ff zeuren om nieuwe.
Kim krijgt dan nieuw eetschema, die kan jij ook volgen.
Hoe is het bij de gym trouwens? Heb je al spierontwikkeling gezien bij jezelf?
Zie jij het dan ook helemaal voor je, hoe hij het zegt? Dat hij even inhoudt en om zich heen spiedt voordat hij 'gay' uitspreekt? Met die heule grote mobiele telefoon?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:17 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Although you quite correctly sense that he is... gay...
Ik vind het nu sowieso al leuk, ik denk best vaak "Hè, ben ik nu al klaar, ik wil nog!" - lijkt me een goed tekenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Volgende maand gaan we de spieren geisoleerd trainen ( per spiergroep meerdere oefeningen, max 2-3 spiergroepen per dag )
Dan ga je sowieso heel snel resultaat zien. ( en dan wordt het ook echt leuker, vind ik zelf )
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij het dan ook helemaal voor je, hoe hij het zegt? Dat hij even inhoudt en om zich heen spiedt voordat hij 'gay' uitspreekt? Met die heule grote mobiele telefoon?
Heb je hem ook als presentator van Robbie Williams, live in Albert Hall gezien?
Who wants to shag Mister Robbie Williams???
Goed bezig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Nee hoor, is alleen maar goed. Hoe langer je de basics doet, hoe sneller je geneigd bent de zwaardere schema's op te pikken.
Binnen het 'bodybuilden' zijn een hele klets standaard oefeningen en variaties daarop. Die moet je gewoon uit je hoofd leren en vaak gedaan hebben en dan kan je tzt helemaal zelf je schema's maken.
Het feit dat je een schema langer doet, zorgt er alleen maar voor dat je die oefeningen nooit meer vergeet. En met een beetje mazzel ook uit je hoofd weet welke spiergroep je ermee traint.
Volgende maand gaan we de spieren geisoleerd trainen ( per spiergroep meerdere oefeningen, max 2-3 spiergroepen per dag )
Dan ga je sowieso heel snel resultaat zien. ( en dan wordt het ook echt leuker, vind ik zelf )
whehe tuurlijk, als ik jou was zou ik lekker veel schuine buikspieroefeningen doen, bovenbenen en schouders/borst; je zou ook kunnen gaan zwemmen als je dat leuk vind, of spinnen of kickboksen of hardlopen en en en!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
weer een dag vol hard werken enzo voor de boeg, maar ook kickboksen!
Had even een vraagje. Had gisteren al mijn maten gepost, maar doe het nog even een keer met de vraag: is er een kans dat ik met deze rechtheid ooit nog een echte onderscheidbare taille kweek of is het kansloos??
Borst: 92cm
Onder borsten: 85cm
Smalste deel (taille?): 75cm
Iets daaronder: 80cm
Heup over mn kont: 91cm
20 kiloquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
een echte zandloper heb ik al opgegeven, maar als ik zo naar mn maten (en in de spiegel) kijk, dan zie ik gewoon een lineaal
overigens, 68,4 vandaagnog 900 gram en ik ben 20kg kwijt
Weird. Je moet wel dingen die je aan de library wil toevoegen, adden met dat knopje, of scrobblen middels die software plugin. Maar je hebt vast al van alles geprobeerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik snapte de site van last.fm niet. Bij mij speelde hij helemaal niets af, en kreeg mijn eigen muziek er ook niet afgespeeld. Zelfs mijn broertje (die er altijd zn muziek mee luistert) snapte het niet meer bij mij. Dus ik hou het wel gewoon op mediaplayer en zoek nieuwe bandjes via youtube.
Leuk, schiet het al een beetje op?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:01 schreef kwakveense het volgende:
moggeh!
ben weer een beetje laat, maarrr ik ben er tenminste wel uit! zometeen hard werken @ office en dan meteen door naar m huisje om verder te schilderen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Woei!
Ik heb een reactie van één van de bedrijven waar ik gesolliciteerd heb en ik mag volgende week op gesprek komen(het is wel de vacature waar ik het minst enthousiast over was, maar ja
).
nee niet echt voor mn gevoel, maar eigenlijk al best welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:15 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Leuk, schiet het al een beetje op?
Voor wanneer heb je de verhuizing in de planning staan?
hoeraaaaaaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Woei!
Ik heb een reactie van één van de bedrijven waar ik gesolliciteerd heb en ik mag volgende week op gesprek komen(het is wel de vacature waar ik het minst enthousiast over was, maar ja
).
Tof man!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Woei!
).
Jaaaaaaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Woei!
).
Ja, dat is ook zo, maar ik weet al van mezelf dat ik goede brieven schrijf, dus daar heb ik niet zoveel bevestiging voor nodigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hartstikke goed Viking, het is in ieder geval al fijn om te weten dat je brieven aanspreken, lijkt mij.
Nee, dan zou hij juist hebben gewacht op meer brieven in de hoop dat er nog een goede kandidaat tussen zit. Hij wil jou gewoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Wel opvallend: de reageertermijn is nog niet gesloten en hij heeft me nu al uitgenodigd... zou 'ie niet zoveel reacties hebben gehad ofzo?
Blijkbaar is Last Fm de laatste weken aan een revival bezig, want ineens hoor ik iedereen er weer over. Ik was ook eens een keertje Early Adapter en heb hem al jaaaren. En nu weer veel aan ivm werkloos thuisquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:37 schreef cinnamongirl het volgende:
In het vorige topic ging het even over www.last.fm.
Ik heb het ook net ontdekt! I LUV it! En nu heb ik ook de scrobblersoftware geinstalleerd, en heb ik opeens een megalibrary van 400+ artiesten. Verder vind ik de recommend-optie zo kewl, zo ontdek je zoveel nieuwe muziek!
Plus de mogelijkheid van het gestreamd afspelen van je eigen en de muziek van anderen is zo gaaf!
Ik ben daar trouwens 'lamaris'.
@Moblo: wow. Jij bent echt goed bezig; zo gedisciplineerd. Dat laatste geldt voor alle sportsters hier, ik kan het meestal gewoon niet opbrengen, ben er te lam voor.
O ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dan zou hij juist hebben gewacht op meer brieven in de hoop dat er nog een goede kandidaat tussen zit. Hij wil jou gewoon.
Egniequote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:48 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Blijkbaar is Last Fm de laatste weken aan een revival bezig, want ineens hoor ik iedereen er weer over. Ik was ook eens een keertje Early Adapter en heb hem al jaaaren. En nu weer veel aan ivm werkloos thuis\
Zoals iedereen hier, lees ik.
Wel gaaf trouwens, ik had zelf al wat zitten bladeren, zie ik ineens dat er ook suggestions worden gegeven. Staan daar echt 4 dingen tussen die ik zelf al via via op had gezochtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:48 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Blijkbaar is Last Fm de laatste weken aan een revival bezig, want ineens hoor ik iedereen er weer over. Ik was ook eens een keertje Early Adapter en heb hem al jaaaren. En nu weer veel aan ivm werkloos thuis\
Zoals iedereen hier, lees ik.
Okequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:05 schreef marsterretje het volgende:
In mijn hoofd had ik daar het woord 'bijna' bij getypt. In de post is dat ineens weggevallen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef Miss_S het volgende:
MoBlo jij gaat ook lekker zegben echt jaloers op je en zie je nu toch wel als voorbeeld
(wie had dat ooit gedacht)
Ik snap je nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OkeIk luister eigenlijk zelden naar muziek, sinds kort weer, om de energiecrisis een beetje te ontlopen
Waren het wel lekker koekjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had gisteren een pak koekjes meegenomen. Waarom weet k eigenlijk niet, ik stond er ineens mee bij de kassa.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Woei!
).
Deze:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waren het wel lekker koekjes?
Gelukkig zaten er maar 8 in, vroeger at ik zo'n hele rol mariakoekjes/knappertjes in een keer op
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Je luistert naar muziek om een energiecrisis (heb ik weer wat gemist) te ontlopen?
Die lijken op die Space-koeken die je vroeger had (of nu nog steeds?)! Als ze daar ook naar smaken, vind ik het heel begrijpelijk dat ze allemaal in één keer op zijn gegaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Er zaten er 9 in à 89 cal. 801 cal!!
Oh! Wat lekker!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Ah joh, da's voor jou 1,5 keer hardlopen toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Moet je voorstellen hoe ik leefquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Lekker
![]()
![]()
Ik koop echt geen kokejes meer... Als ik zo'n rol Pims heb liggen (zo lekker) kost het me maximaal anderhalve dag
Nee, mijn ouders zijn kennelijk niet meer zo gezond bezigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word wel steeds beter met snoepjes (OK, behalve dropjes): ik kan er gewoon zo nu en dan eens eentje nemen. Vroegahhh at ik altijd meteen de zak leeg.
Maar vanwaar de bokkenpoten en het snoep, Miss_S? Jezelf aan het testen?
Ja hoor. Doe het nu meteen maar. Ik heb nu even tijd (lees, geen fut meer om te werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Tinkepink, jij leest sollibrieven toch?
Mag ik je er eentje per PM sturen?
Done.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hoor. Doe het nu meteen maar. Ik heb nu even tijd (lees, geen fut meer om te werken)
Thanks! Ik heb nu al een klomp zenuwen in mijn buik en ik heb het ding nog niet eens verstuurd.quote:
het valt mee hoor hoe lekker het gaat doorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef Miss_S het volgende:
MoBlo jij gaat ook lekker zegben echt jaloers op je en zie je nu toch wel als voorbeeld
(wie had dat ooit gedacht)
Heb jij daar een goed recept van?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
Van het weekend weer fudge-cupcakes maken, denk ik
Ja hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
MoBlo: zoals je nu eet, zou je zo de rest van je leven kunnen blijven eten? Zo niet, dan moet je misschien eerst eens proberen om langzaam terug te gaan naar een normaal eetpatroon om te kijken hoe makkelijk je dan op gewicht blijft. Als dat lukt en je daarna nog verder wilt afvallen kun je altijd weer verdergaan, dan is je lichaam ook gewend aan meer eten en hoef je misschien niet nog minder dan nu te gaan eten om toch nog af te vallen.
Ja. Ik ben niet heel kritisch hoor, maar het salaris is niet erg hoog (ik ga het hier niet posten, maar het ligt onder het gemiddelde starterssalaris voor HBO/WO en het is niet eens een startersfunctiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
wees niet te kritisch, concrete werkervaring op je cv is heel belangrijk!
Zeg eerlijk dat je nog andere ijzers in het vuur hebt, misschien krijg je dan meer geld
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
Anos, treacle tart weet ik niet uit m'n hoofd, ik heb er wel ergens een recept voor. Maar ik heb het nooit zelf gemaakt. Wel LEKKER
Fudge-cupcakes maak ik gewoon quick&easy: fudge in stukjes choppen en met (uit m'n hoofd) 225 g bloem, 150 g suiker, twee zakjes vanillesuiker, twee flinke theelepels bakpoeder, snufje zout mengen in een kom. In een andere kom 2 eieren mengen met 150 g gesmolten boter. Dat snel luchtigig door de bloem mengen. in zo'n muffinblik 12 papieren cups doen, prut erover verdelen, 25 minuten op 175 graden.
de fudge smelt en zakt. Bovenop crispy stukjes, omderin zachte caramel
Hm, in dat geval wordt het waarschijnlijk op gewicht blijven of tijdelijk wat strenger worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja hoor
ik eet echt niet weinig, geniet nog steeds van koken en houd van mn uitzonderingsdagen
Zo kan ik écht genieten van een keer een uitschieter in 'gezondheids-gehalte'
Dat is volgens mij echt een kwestie van gewenning hoor! Ik heb nu ook weleens zin in snoep of veel en vet, maar de rem gaat er een stuk eerder op dan vroeger. Zonder dat ik er over na hoef te denken. Uitgebalanceerd eten wordt een gewoonte.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, in dat geval wordt het waarschijnlijk op gewicht blijven of tijdelijk wat strenger worden.
Klinkt als een goede manier om met eten om te gaan, konden we dat maar allemaal... Uitschieter naar ongezond bedoel je? Bij mij wordt dat meestal meer een uitzonderings-periode.
Ik zal het recept voor de zekerheid vanavond even testenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
Dankje!
Ik krijg zaterdag meiden over de vloer en ik wilde iets lekkers voor bij de Tea. Dat gaat nu helemaal lukken!
Mocht je ooit dat treacle recept tegenkomen dan hou ik me aanbevolen.
Ja duh, jij sport nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik blijf ook maar rond de 75 hangen, ook al eet ik minder dan eerst. En dat terwijl ik écht nog niet mijn ideale gewicht bereikt kan hebben hoor. Ik moet ook maar weer eens gaan sporten straks...
.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh, jij sport nietMoblo wel!
Dit is dus jouw ideale gewicht als je niet sportIk pest je maar een beetje hoor
Hey zoiets heb ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien zit je nu wel op je ideale gewicht moblo? Dat kan hoor! Ik kom moeilijk onder de 60 en blijf rond de 61 hangen. Het kán wel, maar dan moet ik volgens mij gaan hongeren en kom ik snel weer aan. Meen eens te hebben gelezen dat het voor meer mensen zo werkt. Maar ik ben de profi niet, dus pin me er niet op vast
Bij mij meestal ook wel, maar af en toe heb ik zo'n periode dat ik het druk heb, geen zin heb om te koken en nergens zin in heb behalve dingen die ik normaal héél lekker vind, en dat is allerlei ongezonde meuk waar ik normaal prima weerstand aan kan bieden maar dan totaal niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt een kwestie van gewenning hoor! Ik heb nu ook weleens zin in snoep of veel en vet, maar de rem gaat er een stuk eerder op dan vroeger. Zonder dat ik er over na hoef te denken. Uitgebalanceerd eten wordt een gewoonte.
Tel je weleens calorieën? Als je minder eet dan je verbruikt, kan het toch niet anders dan dat je afvalt? Anders eet je misschien de verkeerde dingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik haat sporten en de eerste 13 kilo gingen er prima af zonder te sporten. Maar nu zit ik al meer dan een jaar op dit gewicht. Dan weer een beetje eronder, dan weer een beetje erboven
. Als ik mezelf een dag uithonger zit ik er meteen een kilo onder, maar die zit er de volgende dag wel weer aan
.
Nee, ik tel geen calorieën. Ik heb hetzelfde eetlijstje als Merel (Brinta, twee bammetjes met pindakaas, appel, Vitalinea, gekookt eitje en dan nog avondeten), maar misschien is dat toch niet zo'n goed idee, want Merel sport drie keer per week en ik dus niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tel je weleens calorieën? Als je minder eet dan je verbruikt, kan het toch niet anders dan dat je afvalt? Anders eet je misschien de verkeerde dingen.
Nee, ik ga blind af op wat SHE zegt dat goed isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Merel, weet jij hoeveel calorieën jouw eetlijst is?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zal het recept voor de zekerheid vanavond even testenmaar dan de halve hoeveelheid
Ja, je hebt haar nu een excuus gegeven om die cake'jes te bakkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:44 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zet mensen aan tot snoepen!
Vind het wel heel lief dat je het zo voor me wil testen. Ik hoor morgen wel hoe lekker het was.
quote:Uitgegeven: 23 oktober 2008 13:38
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2008 13:57
AMSTERDAM - Vrouwen die gemiddeld drie koppen koffie per dag nuttigen lopen het risico dat hun borsten in omvang krimpen. Dat is althans de conclusie van een Zweeds onderzoek onder driehonderd koffieliefhebsters.
Volgens wetenschapster Helene Jernstoem van de Zweedse Lund-universiteit moet de oorzaak worden gezocht in de invloed die koffie heeft op een bepaald gen dat ongeveer vijftig procent van alle vrouwen bezit. Zo schrijven diverse media donderdag.
Jernstoem hield van een kleine driehonderd vrouwen bij wat de verhouding was tussen het aantal koppen koffie dat ze per dag drinken en de afmeting van hun buste.
Hoewel de link tussen hoeveelheid koffie per dag en een afnemende cupmaat volgens de onderzoekster heel duidelijk is, heeft ze ook geruststellend nieuws. "Vrouwen die van een kopje koffie houden hoeven niet bang te zijn dat hun boezem tot een nulpunt krimpt. De borsten worden kleiner, maar helemaal verdwijnen doen ze niet."
Lekker is dat hèquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt zó goed bezig, al zeg ik het zelf
al grootste deel van een opdracht af, en zit er lekker in
Hoop dat ik dit, net als het afvallen en sporten, vol kan houden, want het geeft écht een goed gevoel
Textkit.com, een geweldige site met vrij te downloaden leerboeken voor zowel Grieks als Latijn, fora waar je terecht kunt met problemen en de antwoorden van de oefeningen uit mijn boek staan er ook opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe kom je aan een cursus Latijn, Viking? Klinkt leuk!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
'Borsten krimpen door koffie'
[..]
![]()
Tink stapt weer over op thee!![]()
Of zouden koffiedrinkers over het algemeen slanker zijn, helpt koffie bij het afvallen en hebben koffiedrinksters daarom kleinere borsten?
Ben ik even blij dat ik geen koffie drinkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
'Borsten krimpen door koffie'
[..]![]()
Tink stapt weer over op thee!![]()
Of zouden koffiedrinkers over het algemeen slanker zijn, helpt koffie bij het afvallen en hebben koffiedrinksters daarom kleinere borsten?
Ik meende dat je ervoor koolhydraten moest eten, en erna eiwitten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:53 schreef Elwood1802 het volgende:
Is 2 wasa crackers met jong belegen kaas verantwoord na de fitness?
Idd, net als "Biologische groentes zijn gezonder" of "Kinderen worden slim van borstvoeding"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb in mijn onderzoek naar xanthines (waar caffeïne tot behoort) niets gevonden over krimpende borsten. Wel veel over het effect op het centrale zenuwstelsel en waarom het helpt als 'pepmiddel' en waarom je er door af zou vallen, maar zou niet weten hoe ze dit willen verklaren. Jammer dat ze andere dingen (zoals gewichtsverandering en levensstijl van de vrouwen) er niet bij vermelden, zo is het onderzoek in mijn ogen vrij weinig waard.
Ja, ik zoek excuses om niet te hoeven leren.
Nee, precies andersom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik meende dat je ervoor koolhydraten moest eten, en erna eiwitten.
Klinkt gewoon als een gesprongen ader, niet druk om makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef Miss_S het volgende:
Mijn rechteroog is helemaal roodterwijl ik er helemaal niet ingewreven heb en heb er ook geen last van....
Hopelijk gaat het snel weg, ziet er maar raar uit
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt gewoon als een gesprongen ader, niet druk om makenopdacht 1 af, bestond uit twee en heb in totaal bijna 6 kantjes volgetikt
*trots*
Nu snel verder met de volgende opdracht!
Dit lijkt me een zinnig antwoord. En je hebt (meestal) maar een moedertaal(tenzij tweetalig opgevoed). Dus ik zou dan hooguit gaan voor 'vloeiend' ofzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:48 schreef loveli het volgende:
Niet je eigen standaard nemen, maar kijken hoe je scoort ten opzichte van het gemiddelde. Dus gewoon 'goed' neerzetten bij Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |