Ik ben een keer stront lazarus een karaokebar uit gezet door de beveilging.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
En over karaokebar gesproken...
Nee hoor. Nu hou ik op
En wat vonden je koormaten ervan dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
O, maar ik heb 11 jaar bij een koor gezongen en dus goed geoefend.
Olivier zit zich hier ook op te winden over die loser.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik word helemaal agressief van die sukkel van een kerel op tv. Zo triest, weer ten huwelijk vragen
't Mens is twee dagen weg, hij heeft haar jaren lopen afzeiken en nu is ze ineens zijn ideaal
![]()
Hij is zeker bang dat z'n voetveeg bij hem wegloopt en hoopt haar zo vast te houden. De lul.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben een keer stront lazarus een karaokebar uit gezet door de beveilging.![]()
'please lady, no more singing tonight'
Als ik mezelf twee jaar later had aangemeld, was ik niet door de stemtest gekomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En wat vonden je koormaten ervan dan?. Of gingen die gewoon harder zingen?
.
Die hek al... En 65 en nog 't een en ander aan combat en steps geloof ik.... Maar ken nergens Balance vinden en die wil ik ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:30 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Bij de LIDL hebben ze momenteel een aanbieding-ding staan, een barbeld met ik meen totaal 25 kg gewicht, waarmee je kan bodypumpen! Neemt geen plek in en is nog leuk ook!
Bij mijn teerbeminde Delhaize hebben ze heel veel soorten; ik wil de lavendel nog wel s proberen. Maar het is iig reuze gezond met al dat vlaszaad en de omega zus- en zoveelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
Is wel van newtree maar niet in die combi; heet vivacity.
Oh die met lavendel is echt fab!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij mijn teerbeminde Delhaize hebben ze heel veel soorten; ik wil de lavendel nog wel s proberen. Maar het is iig reuze gezond met al dat vlaszaad en de omega zus- en zoveel
Overstrekt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
@ Chica; dat hebben meer mensen. Vooral mensen die overstrekt zijn.
Zorg voor een lichte buiging in je gewricht, dan knakt het niet meer.
Voor de oefening maakt het niet uit of je je armen licht buigt, of helemaal gestrekt houdt.
Lichte buiging is sowieso beter, des te meer druk zet je op je schouder.
Goed dat ik weer ff heb gepost. Door jullie zetjes (ook van Uniekhoorn) heb ik daarnet om 21:00 mijn sportkleding aangetrokken, mijn dumbbells klaargelegd (die bezit ik al zeker 10 jaar en gebruik ik met vlagen) en heb drie kwartier gezweet. Voel me al weken sloom en opgeblazen, altijd weer verbazend hoe erg je opknapt van sporten. En als de kop eraf is, ga je door. Morgen of overmorgen heb ik vast wel weer energie om weer te gaan bewegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:51 schreef SHE het volgende:
@ Aventura: Gewoon thuis sporten. Het is onrealistisch te denken dat je met zo'n schema nog naar de sportschool gaat.
Koop wat gewichtjes, koop een matje en sluit je laptop aan op je tv. Youtube heeft een keur aan workouts die je lekker in je eentje kan doen.
Fonda; die heeft de beste billen oefeningen op deze planeet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga nog ff pumpen...
SHE nog tips voor dames met stevige bovenbenen die slanke staakjes terug willen?
Dus niet squaten, maar wat wel?
Tenkjoequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Fonda; die heeft de beste billen oefeningen op deze planeet.
Is zeker weten op youtube te vinden.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrradiantquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en op het eind (even van IMDB gestolen)
George Downes: Suddenly, a familiar song. And, you're off your chair in one, exquisite movement... wondering, searching, sniffing the wind like a dapple deer. Has God heard your little prayer? Will Cinderella dance again?
And then, suddenly, the crowds part and there he is: sleek, stylish... radiant with charisma. Bizarrely, he's on the telephone. But then, so are you. And then he comes towards you... the moves of a jungle cat.
Although you quite correctly sense that he is... gay... like most devastatingly handsome single men of his age are, you think... what the hell. Life goes on. Maybe there won't be marriage... maybe there won't be sex... but, by God, there'll be dancing.
Whoehahahaa, ik heb me gek gelachen.
heb ik ook! en ik ben wel van de overstrekkende (RE: rare handenfoto's)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Overstrekt?Maar ik heb het ook zonder gewicht, als ik mijn arm hoger dan ongeveer 60 graden breng, knakt ie. Gelukkig doe ik dan niet iets schokkend fout
. Ja ben er nu weer mee bezig
. Vanaf nu geen smoezen meer, gewoon tijd maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |