Nou, aan het voorstukje te zien kunnen we dat laatste vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ach gossie, die vrouw in de naakte waarheid. Krijg gewoon zin om haar een aai over de bol te geven (en die kerel eruit te schoppen)
Die is briljant! Ik wil ook een George!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Typisch zoete zeikfilm, zei ik toch? Niet veel anders dan My best friend's wedding.
Ja, dat was 'm niet helemaal hè? Maar verder was ze goed opgeknaptquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, aan het voorstukje te zien kunnen we dat laatste vergeten
En oh ja, ze moeten degene schoppen die haar die felle glimmende lipstick op heeft gedaan.
Ja! Nou! Precies!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die is briljant! Ik wil ook een George!.
Bwahahaha! Dus mijn verhaal over Italië, daar kan jij je wel wat bij voorstellen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
Wij hebben Michael weleens gebruikt voor training van acteurs.
Hilarische kerel en ik heb nog nooit zulke fiese gesprekken gevoerd als met hem. De faghag in mij kwam helemaal naar boven
Ja, en op het eind (even van IMDB gestolen)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Nou! Precies!
The moment I wake uppppppp.....
Heerlijk. Nu zitten mijn ogen echt dicht en heb ik hoofdpijn. Powernappen moet je eigenlijk gewoon niet langer dan een kwartier doen. En niet een anderhalf uurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Oh. Over wake up gesproken... lekker getukt, Kimmie?
Zal ik het voordoen? Ik kan niet anders.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:26 schreef k_i_m het volgende:
En ik kan niet uit de toon zingen, ik heb het wel eens geprobeerd. Het gaat echt niet.
Ach ik ben niet anders gewend dus vind het altijd wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, met van die wokgerechten komt de culi-snob in mij naar boven: zelf snijden kost je 5 minuten extra! En een woksausje uit een flesje? Alsof je dat zelf niet kunt maken. Met minder zout & suiker
Ik kan hem niet meer vindenquote:
Ik vind het een seriemoordenaartypje, wat een engerd!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef Tinkepink het volgende:Ik word helemaal agressief van die sukkel van een kerel op tv. Zo triest, weer ten huwelijk vragen
't Mens is twee dagen weg, hij heeft haar jaren lopen afzeiken en nu is ze ineens zijn ideaal
![]()
Hij is zeker bang dat z'n voetveeg bij hem wegloopt en hoopt haar zo vast te houden. De lul.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vinden. Ik heb al 3 jaar vakantiefoto's doorgespit maar hij zit er gewoon niet tussen. Moet ik even aan mijn betere helft vragen of er ergens nog een mapje is wat ik over het hoofd gezien heb.
O, maar ik heb 11 jaar bij een koor gezongen en dus goed geoefend.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat uit de toon zingen net zo moeilijk kan zijn als de juiste toon zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |