quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP.
Wij gaan straks tortelloni met mascarponesaus eten. Heel gemakkelijk, maar wel een favoriet hier..
quote:Bevat per eenpersoonsportie: Energie 610 kCal - Eiwit 20 g - Vet 32 g - Koolhydraten 62 g
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou pak 1 en 2 samen doen, Tink, maar dan kun je nog maar 11 euro aan kleren besteden.
Het probleem ligt 'm hier in het feit dat 'ie zelf ontslag genomen heeft. Maar we gaan gewoon hard op zoek naar werk, en dan is er niets aan de hand. [/peptalk]quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:52 schreef vamperotica het volgende:
Tvp....
Zijn we al uit het uitkeringsprobleem?
(Heb niet alles bijgelezen)
WW is voor iedereen, samenwonend of niet... Bijstand is óók voor samenwonenden, als het gezamelijk inkomen onder de ( ik meen) 1200 euro is.
Kan me geen moer schelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
. Maar klinkt lekker
. Ik ben zelf ook niet superslank bezig met m'n pannenkoeken met karamelstroop nu
.
Nee. Ja, je moet vader/moeder zijn. Of anders in een risicogroep zitten. In ieder geval moet er sprake zijn van een factor in je leven waardoor je in de toekomst ziek kán worden. Is wel veel gedoe om het regelen overigens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je daar een speciale indicatie voor nodig, Tink? Het klinkt echt heel erg
Ook voor papa vakantie dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat bedoel je coldfeet? Wat ik volgende week ga doen? Dan ga ik Kuren. Een soort van door de Krankenkasse betaalde welness-vakantie met mijn kinderen.
En toen zei hij: "Uniekhoorn, wat is dat?"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Hai...
Komt er een externe monteur bij ons op het werk, loopt naar mij toe en zegt: Jeetje, jij bent veel afgevallen!
Ik: Ja dat klopt
Hij: Sonja Bakker?
Ik? Nee uniekhoorn
Maar wel leuk dat ze dat zo zeggen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:06 schreef Miss_S het volgende:
Net voor het eerst alleen eten gekookt
Dat is het geweldigevan stoofschotels! In de oven en dan hoef je er een paar uur niet meer naar te kijken. Mijn oven maakt nu stoofpeertjes voor mequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Bluh, ik haat eten waar je de hele tijd bij moet blijven [ afbeelding ]
Rijst die je meteen mee kan wokken en niet eerst hoeft te koken, dus makkelijk als je snel klaar wil zijnquote:
? Is het dan voorgekookt, ofzo? Of gewoon heel-heel-heel snel gaar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Rijst die je meteen mee kan wokken en niet eerst hoeft te koken, dus makkelijk als je snel klaar wil zijn
Goede vraagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
? Is het dan voorgekookt, ofzo? Of gewoon heel-heel-heel snel gaar?
Horen er nu niet allemaal hele sterke mannen en vrouwen met jou te gooien?quote:
Dat is niet echt veel!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
wat een lieve oven loveli![]()
net huisje wezen kijken, nu nog beslissen of we hem willengelukkig kan ik beslissingen nemen als de beste (NOT!). Even nadenken dan maar nog
![]()
Ik ook eetlijstje! Lemme see.
L: volkoren brood, twee sneetjes, éen met smeerkaas en éen met filet americain. Heuleboel thee
T: het plan was om een kiwi te slachten maar toen bleek dat ik al weg moestNu een beker melk op want die moest nodig op.
D: Andijviestamppot! Bijna klaar![]()
En er is geen O want ik was vrij en had geen zin
Plastic zakjesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit het in plastic bakjes of in een kartonnen doos?
Ideaalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is het geweldigevan stoofschotels! In de oven en dan hoef je er een paar uur niet meer naar te kijken. Mijn oven maakt nu stoofpeertjes voor me
Ah... In Groningen ontslag genomen? Of in Breda? Want als ie in Groningen ontslag heeft genomen om in Breda te kunnen werken ( ook al was dat maar een paar maandjes) willen ze die periode nog wel eens bij elkaar optellen geloof ik... Maar als ie in Breda ontslag genomen heeft wordt het wat moeilijker ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het probleem ligt 'm hier in het feit dat 'ie zelf ontslag genomen heeft. Maar we gaan gewoon hard op zoek naar werk, en dan is er niets aan de hand. [/peptalk]
Bah, zelf maken is echt een kleine moeite!quote:
En je moet in Duitsland wonen....Toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ja, je moet vader/moeder zijn. Of anders in een risicogroep zitten. In ieder geval moet er sprake zijn van een factor in je leven waardoor je in de toekomst ziek kán worden. Is wel veel gedoe om het regelen overigens.
Jezus Co! Wat eet je weinig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:53 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje, serrano-ham
L: stukje grillworst
T: wodka 25 gram katjang nootjes en gvd ook nog 40 gram japanse mix.
D: weet niet ga nu naar de Appie.
Lijkt weinig: valt tegen qua cal. (en ook niet bijster gezond...)quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind die nieuwerwetse shakerzooi ook niet te vreten trouwens.
Omdat het koop is en het voor het eerst zou zijn dat we dat doen en da's best engquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom twijfel je over het huisje MariaEtcetera?
Haha, nee hoor! Zo erg ben ik zelfs niet. Maar wel om 12.00 ongeveer pas geluncht. En zo weinig is 't niet hoor! Ik heb behoorlijk wat stampot op en dat vult als een tierelierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is niet echt veel!Ben je om 15.00 opgestaan?
Doorwerken dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
zow, nu hard aan de studie en dan misschien vanavond nog naar de kroeg (fietsen) om een warme chocolademelk met slagroom te gaan drinken
maar dat mag alleen als ik al mn opdrachten af heb, dus
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: knackebrod slankie (2x)
T: appel (2x)
L: bruine boterham Slankie (2x)
T: appel
D: een bord jasmijnrijst met rode currypasta-prut met groente en wat stukjes kip en een handje kroepoek
die ene keer in de maand dat ik warme chocolademelk met slagroom drink is wel te verwaarlozenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Doorwerken dus
Maar jij neemt nog wel slagroom? dus we kunnen echt iets lekkers halen in het DEcafe
Is goed hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die ene keer in de maand dat ik warme chocolademelk met slagroom drink is wel te verwaarlozen
dus we kunnen pas in november afspreken in het DE cafe![]()
nu echt aan de slag
Heee met de OP is niets mis. Hij is fijn!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:19 schreef SHE het volgende:
I
Wat de neuk is er trouwens met de OP gebeurd?![]()
En waarom hebben wij ook ineens van die debiele icoontjes? WHY?? For the love of God WHyyyyyy
*sniff*
stabiel ben ik huh
Ik ga je d'r uithalen hoor als je niet oppastquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef SHE het volgende:
Ik vind 'm stom![]()
Gelukkig kun je een beetje schilderen en ben je heel knap enzo, anders was ik op je afgeknapt
En dan is het weer niet goed, wedden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga je d'r uithalen hoor als je niet oppast
Sasha heeft er niet van gegeten. Het was te laat klaar en dus heb ik het prakje van gisteren maar voor hem opgewarmd. En nu zitten er allemaal chili-kruiden in.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:39 schreef SHE het volgende:
Fijn dat het gelukt is BE!!
Ik ga'm morgen ook maar weer eens maken; is alweer even geleden.
Hoe vond Sasha het?
Met pannenkoeken is niets mis; ik maak ze altijd met magere melk en volkorenmeel. Dan is het net zo verantwoord als volkorenbrood.
Ik neem nooit zomaar iets van iemand aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wou nog even reageren op Chicolate: mijn ouders hadden vroeger een studievriend die steevast na elke toets tegen iedereen riep "Heb jij dát ingevuld? Dat is helemaal fout! Het moet dit zijn!" En als dan de cijfers kwamen had iedereen het gehaald, behalve hij.
Trek je niet te veel aan van meningen van anderen, misschien zit de slimmerik er wel gewoon naast.
Klinkt heerlijk, hadden ze dat in Nederland maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ja, je moet vader/moeder zijn. Of anders in een risicogroep zitten. In ieder geval moet er sprake zijn van een factor in je leven waardoor je in de toekomst ziek kán worden. Is wel veel gedoe om het regelen overigens.
Ik woon sinds kort wat dichter bij het werk maar anders was ik 11 uur per dag van huis en toch kwam ik aan sporten toe, hardlopen en thuis een hometrainer. Dat werk(te) voor mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:12 schreef Aventura het volgende:
De firma Brinta mag SHE wel een cheque sturen
Ik heb ondertussen wel 3 deeltjes gemist. Het gaat ook niet echt goed met afvallen. Het eten heb ik wel onder controle, maar sporten wil niet. Ik werk 9 uur op een dag en werk sinds kort niet meer in mijn woonplaats. 's avonds heb ik geen puf meer om te gaan sporten. Het helpt ook niet echt dat het donker is als ik mijn huis verlaat, en donker is als ik thuiskom
Half boekweit, half volkoren, magere melk en een ei extra. En zo verantwoord ik dat dan tegenover mezelfquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:39 schreef SHE het volgende:
Met pannenkoeken is niets mis; ik maak ze altijd met magere melk en volkorenmeel. Dan is het net zo verantwoord als volkorenbrood.
Thuis iets doen zou beter werken, maar een hometrainer in mijn apartementje van 45 vierkante meter gaat me net iets te verquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik woon sinds kort wat dichter bij het werk maar anders was ik 11 uur per dag van huis en toch kwam ik aan sporten toe, hardlopen en thuis een hometrainer. Dat werk(te) voor mij.
Weet voor mijzelf zeker dat ik nooit 2 x in de week naar een sportschool/club zal gaan, dat werkt voor mij voor geen meter!
Oja, eet niet al te moeilijk (zelf hou ik wel van knutselen) maar een gegrilde kipfilet met roerbakgroentes zijn zo klaar en ubergezond!
Het smaakt alleen nergens naar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, eet niet al te moeilijk (zelf hou ik wel van knutselen) maar een gegrilde kipfilet met roerbakgroentes zijn zo klaar en ubergezond!
Creatief zijn hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het smaakt alleen nergens naar.
Bij de LIDL hebben ze momenteel een aanbieding-ding staan, een barbeld met ik meen totaal 25 kg gewicht, waarmee je kan bodypumpen! Neemt geen plek in en is nog leuk ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Thuis iets doen zou beter werken, maar een hometrainer in mijn apartementje van 45 vierkante meter gaat me net iets te ver
Dan nog kan ik wel smaakvollere gerechten bedenken. Maarja, ik heb dan ook een aversie tegen roerbakgroente.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Creatief zijn he. Met kruiden kom je een heel eind. Zonder kruiden ook trouwens
, dan wen je gewoon aan de flauwe smaken.
Ja, ik ook! Dat spul KLOPT gewoon nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan nog kan ik wel smaakvollere gerechten bedenken. Maarja, ik heb dan ook een aversie tegen roerbakgroente.
Ook zoiets, AH heeft tig verschillende soorten roerbakgroente maar het smaakt allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Dat spul KLOPT gewoon nietAH Japanse roerbakgroente: paprika, kool en peultjes. Alles smaakt naar kool en tegen de tijd dat die kool daadwerkelijk beetgaar is, kun je soep maken van de peultjes. Zelfde met dingen met prei
Bah
Heb je ooit de thaise op? Die pepers branden je tong uit je mondquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook zoiets, AH heeft tig verschillende soorten roerbakgroente maar het smaakt allemaal hetzelfde.
Yep, goed idee SHE, ga ik ook doen, gewichtjes kopen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:51 schreef SHE het volgende:
@ Aventura: Gewoon thuis sporten. Het is onrealistisch te denken dat je met zo'n schema nog naar de sportschool gaat.
Koop wat gewichtjes, koop een matje en sluit je laptop aan op je tv. Youtube heeft een keur aan workouts die je lekker in je eentje kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |