quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP.
Wij gaan straks tortelloni met mascarponesaus eten. Heel gemakkelijk, maar wel een favoriet hier..
quote:Bevat per eenpersoonsportie: Energie 610 kCal - Eiwit 20 g - Vet 32 g - Koolhydraten 62 g
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou pak 1 en 2 samen doen, Tink, maar dan kun je nog maar 11 euro aan kleren besteden.
Het probleem ligt 'm hier in het feit dat 'ie zelf ontslag genomen heeft. Maar we gaan gewoon hard op zoek naar werk, en dan is er niets aan de hand. [/peptalk]quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:52 schreef vamperotica het volgende:
Tvp....
Zijn we al uit het uitkeringsprobleem?
(Heb niet alles bijgelezen)
WW is voor iedereen, samenwonend of niet... Bijstand is óók voor samenwonenden, als het gezamelijk inkomen onder de ( ik meen) 1200 euro is.
Kan me geen moer schelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
. Maar klinkt lekker
. Ik ben zelf ook niet superslank bezig met m'n pannenkoeken met karamelstroop nu
.
Nee. Ja, je moet vader/moeder zijn. Of anders in een risicogroep zitten. In ieder geval moet er sprake zijn van een factor in je leven waardoor je in de toekomst ziek kán worden. Is wel veel gedoe om het regelen overigens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je daar een speciale indicatie voor nodig, Tink? Het klinkt echt heel erg
Ook voor papa vakantie dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat bedoel je coldfeet? Wat ik volgende week ga doen? Dan ga ik Kuren. Een soort van door de Krankenkasse betaalde welness-vakantie met mijn kinderen.
En toen zei hij: "Uniekhoorn, wat is dat?"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Hai...
Komt er een externe monteur bij ons op het werk, loopt naar mij toe en zegt: Jeetje, jij bent veel afgevallen!
Ik: Ja dat klopt
Hij: Sonja Bakker?
Ik? Nee uniekhoorn
Maar wel leuk dat ze dat zo zeggen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:06 schreef Miss_S het volgende:
Net voor het eerst alleen eten gekookt
Dat is het geweldigevan stoofschotels! In de oven en dan hoef je er een paar uur niet meer naar te kijken. Mijn oven maakt nu stoofpeertjes voor mequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Bluh, ik haat eten waar je de hele tijd bij moet blijven [ afbeelding ]
Rijst die je meteen mee kan wokken en niet eerst hoeft te koken, dus makkelijk als je snel klaar wil zijnquote:
? Is het dan voorgekookt, ofzo? Of gewoon heel-heel-heel snel gaar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Rijst die je meteen mee kan wokken en niet eerst hoeft te koken, dus makkelijk als je snel klaar wil zijn
Goede vraagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
? Is het dan voorgekookt, ofzo? Of gewoon heel-heel-heel snel gaar?
Horen er nu niet allemaal hele sterke mannen en vrouwen met jou te gooien?quote:
Dat is niet echt veel!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
wat een lieve oven loveli![]()
net huisje wezen kijken, nu nog beslissen of we hem willengelukkig kan ik beslissingen nemen als de beste (NOT!). Even nadenken dan maar nog
![]()
Ik ook eetlijstje! Lemme see.
L: volkoren brood, twee sneetjes, éen met smeerkaas en éen met filet americain. Heuleboel thee
T: het plan was om een kiwi te slachten maar toen bleek dat ik al weg moestNu een beker melk op want die moest nodig op.
D: Andijviestamppot! Bijna klaar![]()
En er is geen O want ik was vrij en had geen zin
Plastic zakjesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit het in plastic bakjes of in een kartonnen doos?
Ideaalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is het geweldigevan stoofschotels! In de oven en dan hoef je er een paar uur niet meer naar te kijken. Mijn oven maakt nu stoofpeertjes voor me
Ah... In Groningen ontslag genomen? Of in Breda? Want als ie in Groningen ontslag heeft genomen om in Breda te kunnen werken ( ook al was dat maar een paar maandjes) willen ze die periode nog wel eens bij elkaar optellen geloof ik... Maar als ie in Breda ontslag genomen heeft wordt het wat moeilijker ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het probleem ligt 'm hier in het feit dat 'ie zelf ontslag genomen heeft. Maar we gaan gewoon hard op zoek naar werk, en dan is er niets aan de hand. [/peptalk]
Bah, zelf maken is echt een kleine moeite!quote:
En je moet in Duitsland wonen....Toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ja, je moet vader/moeder zijn. Of anders in een risicogroep zitten. In ieder geval moet er sprake zijn van een factor in je leven waardoor je in de toekomst ziek kán worden. Is wel veel gedoe om het regelen overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |