Ja! Zei hij nou dat alleen haar kont mooi is en de rest niet, of verstond ik het niet goed?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie ook De Naakte Waarheid?
De oplossing voor die dame is het dumpen van haar man! En wel meteen! Wat een asshole!
Ja! Dat zat ik dus net te typen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Zei hij nou dat alleen haar kont mooi is en de rest niet, of verstond ik het niet goed?
Ligt eraan wat je wilt. Maar sojasausprutjes zijn heel eenvoudig t maken, zoetzure saus kost je ongeveer twee minuten, van die tjap-tjoisaus is ook zo gepiept....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:30 schreef Alison het volgende:
Ik koop altijd woksaus in een flesjeHoe kan je dat lekker zelf maken?
Dat einde was echt belachelijk!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh ColdFeet, ik vond Made of Honor een beetje tegenvallen
Ik snap ook nooit dat er op zo'n flesje saus staat dat je er een half flesje in moet gooien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef conleche het volgende:
Ik zit m'n geheugen te testen op Ned.1 en ik gebruik ook geen woksaus.
Ik vond de hele film bijna belachelijkquote:
Nouja dat hele begin vond ik gewoon een beetje een cheezy lovestory. Maar dat einde, kom op, alsof je ineens zo je gedachten gaat veranderenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de hele film bijna belachelijk
Na tien minuten snapte ik al niet dat ze elkaar niet even bruut op de bek pakten
Typisch zoete zeikfilm, zei ik toch? Niet veel anders dan My best friend's wedding.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de hele film bijna belachelijk
Na tien minuten snapte ik al niet dat ze elkaar niet even bruut op de bek pakten
Ik wok nooit, maar ben wel heel benieuwd naar je woksausreceptjes. Als ik wok gooi ik er meestal oestersaus of sojasaus met of zonder knoflook of sambal doorheen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt. Maar sojasausprutjes zijn heel eenvoudig t maken, zoetzure saus kost je ongeveer twee minuten, van die tjap-tjoisaus is ook zo gepiept....
In het algemeen: gebruik maizena om vloeistoffen te binden.
Oh, maar díe vond ik juist weer erg leuk, lekkere humor!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Typisch zoete zeikfilm, zei ik toch? Niet veel anders dan My best friend's wedding.
Ik schakel nu in!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie ook De Naakte Waarheid?
Maar dan moet ik nu het hele bakje uit gaan likken, want weggooien is zonde!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
en nee, guacamole kun je niet invriezen en niet bewaren.
Waar ken jij hem van dan?quote:
Dat klinkt echt goddelijk allemaal!quote:Ik heb chocolade met guarana gehad. Was weird en bitter
Mijn overpriced italian bakery heeft een nieuwe chocolade lijn, waaronder choco met omega 3/ en 9, chocolade met guarana, met ginseng en met vlasgoud.
It better make me fabulous!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |