Ja hoor. Doe het nu meteen maar. Ik heb nu even tijd (lees, geen fut meer om te werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Tinkepink, jij leest sollibrieven toch?
Mag ik je er eentje per PM sturen?
Done.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hoor. Doe het nu meteen maar. Ik heb nu even tijd (lees, geen fut meer om te werken)
Thanks! Ik heb nu al een klomp zenuwen in mijn buik en ik heb het ding nog niet eens verstuurd.quote:
het valt mee hoor hoe lekker het gaat doorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef Miss_S het volgende:
MoBlo jij gaat ook lekker zegben echt jaloers op je en zie je nu toch wel als voorbeeld
(wie had dat ooit gedacht)
Heb jij daar een goed recept van?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
Van het weekend weer fudge-cupcakes maken, denk ik
Ja hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
MoBlo: zoals je nu eet, zou je zo de rest van je leven kunnen blijven eten? Zo niet, dan moet je misschien eerst eens proberen om langzaam terug te gaan naar een normaal eetpatroon om te kijken hoe makkelijk je dan op gewicht blijft. Als dat lukt en je daarna nog verder wilt afvallen kun je altijd weer verdergaan, dan is je lichaam ook gewend aan meer eten en hoef je misschien niet nog minder dan nu te gaan eten om toch nog af te vallen.
Ja. Ik ben niet heel kritisch hoor, maar het salaris is niet erg hoog (ik ga het hier niet posten, maar het ligt onder het gemiddelde starterssalaris voor HBO/WO en het is niet eens een startersfunctiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
wees niet te kritisch, concrete werkervaring op je cv is heel belangrijk!
Zeg eerlijk dat je nog andere ijzers in het vuur hebt, misschien krijg je dan meer geld
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
Anos, treacle tart weet ik niet uit m'n hoofd, ik heb er wel ergens een recept voor. Maar ik heb het nooit zelf gemaakt. Wel LEKKER
Fudge-cupcakes maak ik gewoon quick&easy: fudge in stukjes choppen en met (uit m'n hoofd) 225 g bloem, 150 g suiker, twee zakjes vanillesuiker, twee flinke theelepels bakpoeder, snufje zout mengen in een kom. In een andere kom 2 eieren mengen met 150 g gesmolten boter. Dat snel luchtigig door de bloem mengen. in zo'n muffinblik 12 papieren cups doen, prut erover verdelen, 25 minuten op 175 graden.
de fudge smelt en zakt. Bovenop crispy stukjes, omderin zachte caramel
Hm, in dat geval wordt het waarschijnlijk op gewicht blijven of tijdelijk wat strenger worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja hoor
ik eet echt niet weinig, geniet nog steeds van koken en houd van mn uitzonderingsdagen
Zo kan ik écht genieten van een keer een uitschieter in 'gezondheids-gehalte'
Dat is volgens mij echt een kwestie van gewenning hoor! Ik heb nu ook weleens zin in snoep of veel en vet, maar de rem gaat er een stuk eerder op dan vroeger. Zonder dat ik er over na hoef te denken. Uitgebalanceerd eten wordt een gewoonte.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, in dat geval wordt het waarschijnlijk op gewicht blijven of tijdelijk wat strenger worden.
Klinkt als een goede manier om met eten om te gaan, konden we dat maar allemaal... Uitschieter naar ongezond bedoel je? Bij mij wordt dat meestal meer een uitzonderings-periode.
Ik zal het recept voor de zekerheid vanavond even testenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
Dankje!
Ik krijg zaterdag meiden over de vloer en ik wilde iets lekkers voor bij de Tea. Dat gaat nu helemaal lukken!
Mocht je ooit dat treacle recept tegenkomen dan hou ik me aanbevolen.
Ja duh, jij sport nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik blijf ook maar rond de 75 hangen, ook al eet ik minder dan eerst. En dat terwijl ik écht nog niet mijn ideale gewicht bereikt kan hebben hoor. Ik moet ook maar weer eens gaan sporten straks...
.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh, jij sport nietMoblo wel!
Dit is dus jouw ideale gewicht als je niet sportIk pest je maar een beetje hoor
Hey zoiets heb ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien zit je nu wel op je ideale gewicht moblo? Dat kan hoor! Ik kom moeilijk onder de 60 en blijf rond de 61 hangen. Het kán wel, maar dan moet ik volgens mij gaan hongeren en kom ik snel weer aan. Meen eens te hebben gelezen dat het voor meer mensen zo werkt. Maar ik ben de profi niet, dus pin me er niet op vast
Bij mij meestal ook wel, maar af en toe heb ik zo'n periode dat ik het druk heb, geen zin heb om te koken en nergens zin in heb behalve dingen die ik normaal héél lekker vind, en dat is allerlei ongezonde meuk waar ik normaal prima weerstand aan kan bieden maar dan totaal niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt een kwestie van gewenning hoor! Ik heb nu ook weleens zin in snoep of veel en vet, maar de rem gaat er een stuk eerder op dan vroeger. Zonder dat ik er over na hoef te denken. Uitgebalanceerd eten wordt een gewoonte.
Tel je weleens calorieën? Als je minder eet dan je verbruikt, kan het toch niet anders dan dat je afvalt? Anders eet je misschien de verkeerde dingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik haat sporten en de eerste 13 kilo gingen er prima af zonder te sporten. Maar nu zit ik al meer dan een jaar op dit gewicht. Dan weer een beetje eronder, dan weer een beetje erboven
. Als ik mezelf een dag uithonger zit ik er meteen een kilo onder, maar die zit er de volgende dag wel weer aan
.
Nee, ik tel geen calorieën. Ik heb hetzelfde eetlijstje als Merel (Brinta, twee bammetjes met pindakaas, appel, Vitalinea, gekookt eitje en dan nog avondeten), maar misschien is dat toch niet zo'n goed idee, want Merel sport drie keer per week en ik dus niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tel je weleens calorieën? Als je minder eet dan je verbruikt, kan het toch niet anders dan dat je afvalt? Anders eet je misschien de verkeerde dingen.
Nee, ik ga blind af op wat SHE zegt dat goed isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Merel, weet jij hoeveel calorieën jouw eetlijst is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |