abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:30:45 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62608263
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Tinkepink, jij leest sollibrieven toch?
Mag ik je er eentje per PM sturen?
Ja hoor. Doe het nu meteen maar. Ik heb nu even tijd (lees, geen fut meer om te werken )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62608318
Chico, dat is balen ja, zeker als het zo lief bedoeld was
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:35:14 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62608393
Ow Chico, dat is wel heel rot...
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja hoor. Doe het nu meteen maar. Ik heb nu even tijd (lees, geen fut meer om te werken )
Done.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:42:14 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62608585
Ook done.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:47:48 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62608736
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ook done.
Thanks! Ik heb nu al een klomp zenuwen in mijn buik en ik heb het ding nog niet eens verstuurd.
Ik wil dit gewoon zo graag en deze vacature en de organisatie spreekt me zo enorm aan.
pi_62608745
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef Miss_S het volgende:
MoBlo jij gaat ook lekker zeg ben echt jaloers op je en zie je nu toch wel als voorbeeld (wie had dat ooit gedacht)
het valt mee hoor hoe lekker het gaat door

want het onder de 70 blijven wil niet echt doorzetten zeg maar....

Wil nu graag richting de 65, maar daar zit niet echt schot in, elke keer als ik ook maar iets meer eet dan normaal zit ik op of zelfs boven de 70. Ik moet toegeven dat ik er dan steeds minder boven zit, maar zo snel als eerst gaat het (uiteraard) niet meer...

maar nee, dat had ik nooit gedacht nee
Ja doei.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:56:39 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62608990
Misschien zit je nu wel op je ideale gewicht moblo? Dat kan hoor! Ik kom moeilijk onder de 60 en blijf rond de 61 hangen. Het kán wel, maar dan moet ik volgens mij gaan hongeren en kom ik snel weer aan. Meen eens te hebben gelezen dat het voor meer mensen zo werkt. Maar ik ben de profi niet, dus pin me er niet op vast
pi_62609040
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef ColdFeet het volgende:

Van het weekend weer fudge-cupcakes maken, denk ik
Heb jij daar een goed recept van?
Fudge .

Jij bent nogal culi he, weet jij misschien een goed recept voor treacle tart? Dat heb ik in Engelang gegeten en ook al kwam het mn oren uit, ik bleef stug dooreten. Ik kon het niet over mn hart verkrijgen om zoiets lekkers te laten staan.
Wat was ik fiessssssssss misselijk daarna .
Maar ik vind het nog steeds goddelijk.
Fok!bejaarde
pi_62609124
Dat heb ik ook vaak gehoord, Tinkepink. Zelf ook meegemaakt, op mijn dunst woog ik 56 kilo maar toen ik weer normaal ging eten ging ik eerst terug naar de 57,5 en die heb ik redelijk lang zonder moeite vol kunnen houden. Blijkbaar was dat mijn 'setpoint'.
MoBlo: zoals je nu eet, zou je zo de rest van je leven kunnen blijven eten? Zo niet, dan moet je misschien eerst eens proberen om langzaam terug te gaan naar een normaal eetpatroon om te kijken hoe makkelijk je dan op gewicht blijft. Als dat lukt en je daarna nog verder wilt afvallen kun je altijd weer verdergaan, dan is je lichaam ook gewend aan meer eten en hoef je misschien niet nog minder dan nu te gaan eten om toch nog af te vallen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62609206
Anos, treacle tart weet ik niet uit m'n hoofd, ik heb er wel ergens een recept voor. Maar ik heb het nooit zelf gemaakt. Wel LEKKER

Fudge-cupcakes maak ik gewoon quick&easy: fudge in stukjes choppen en met (uit m'n hoofd) 225 g bloem, 150 g suiker, twee zakjes vanillesuiker, twee flinke theelepels bakpoeder, snufje zout mengen in een kom. In een andere kom 2 eieren mengen met 150 g gesmolten boter. Dat snel luchtigig door de bloem mengen. in zo'n muffinblik 12 papieren cups doen, prut erover verdelen, 25 minuten op 175 graden.
de fudge smelt en zakt. Bovenop crispy stukjes, omderin zachte caramel
pi_62609245
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
MoBlo: zoals je nu eet, zou je zo de rest van je leven kunnen blijven eten? Zo niet, dan moet je misschien eerst eens proberen om langzaam terug te gaan naar een normaal eetpatroon om te kijken hoe makkelijk je dan op gewicht blijft. Als dat lukt en je daarna nog verder wilt afvallen kun je altijd weer verdergaan, dan is je lichaam ook gewend aan meer eten en hoef je misschien niet nog minder dan nu te gaan eten om toch nog af te vallen.
Ja hoor
ik eet echt niet weinig, geniet nog steeds van koken en houd van mn uitzonderingsdagen
Zo kan ik écht genieten van een keer een uitschieter in 'gezondheids-gehalte'
Ja doei.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:08:16 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62609306
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

wees niet te kritisch, concrete werkervaring op je cv is heel belangrijk!
Zeg eerlijk dat je nog andere ijzers in het vuur hebt, misschien krijg je dan meer geld
Ja. Ik ben niet heel kritisch hoor, maar het salaris is niet erg hoog (ik ga het hier niet posten, maar het ligt onder het gemiddelde starterssalaris voor HBO/WO en het is niet eens een startersfunctie ). Bovendien wilde ik eigenlijk weg uit het noorden. Nou ja, we zien wel hoe het loopt.

Mijn moeder is nu vast heel hard aan het bidden dat het wat wordt, want die houdt me het liefst hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_62609356
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
Anos, treacle tart weet ik niet uit m'n hoofd, ik heb er wel ergens een recept voor. Maar ik heb het nooit zelf gemaakt. Wel LEKKER

Fudge-cupcakes maak ik gewoon quick&easy: fudge in stukjes choppen en met (uit m'n hoofd) 225 g bloem, 150 g suiker, twee zakjes vanillesuiker, twee flinke theelepels bakpoeder, snufje zout mengen in een kom. In een andere kom 2 eieren mengen met 150 g gesmolten boter. Dat snel luchtigig door de bloem mengen. in zo'n muffinblik 12 papieren cups doen, prut erover verdelen, 25 minuten op 175 graden.
de fudge smelt en zakt. Bovenop crispy stukjes, omderin zachte caramel

Dankje!
Ik krijg zaterdag meiden over de vloer en ik wilde iets lekkers voor bij de Tea. Dat gaat nu helemaal lukken!

Mocht je ooit dat treacle recept tegenkomen dan hou ik me aanbevolen.
Fok!bejaarde
pi_62609370
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja hoor
ik eet echt niet weinig, geniet nog steeds van koken en houd van mn uitzonderingsdagen
Zo kan ik écht genieten van een keer een uitschieter in 'gezondheids-gehalte'
Hm, in dat geval wordt het waarschijnlijk op gewicht blijven of tijdelijk wat strenger worden.

Klinkt als een goede manier om met eten om te gaan, konden we dat maar allemaal... Uitschieter naar ongezond bedoel je? Bij mij wordt dat meestal meer een uitzonderings-periode.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:14:26 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62609447
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hm, in dat geval wordt het waarschijnlijk op gewicht blijven of tijdelijk wat strenger worden.

Klinkt als een goede manier om met eten om te gaan, konden we dat maar allemaal... Uitschieter naar ongezond bedoel je? Bij mij wordt dat meestal meer een uitzonderings-periode.
Dat is volgens mij echt een kwestie van gewenning hoor! Ik heb nu ook weleens zin in snoep of veel en vet, maar de rem gaat er een stuk eerder op dan vroeger. Zonder dat ik er over na hoef te denken. Uitgebalanceerd eten wordt een gewoonte.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:15:31 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62609469
Ik blijf ook maar rond de 75 hangen, ook al eet ik minder dan eerst. En dat terwijl ik écht nog niet mijn ideale gewicht bereikt kan hebben hoor . Ik moet ook maar weer eens gaan sporten straks... .
Niet meer actief op Fok!
pi_62609470
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Dankje!
Ik krijg zaterdag meiden over de vloer en ik wilde iets lekkers voor bij de Tea. Dat gaat nu helemaal lukken!

Mocht je ooit dat treacle recept tegenkomen dan hou ik me aanbevolen.
Ik zal het recept voor de zekerheid vanavond even testen maar dan de halve hoeveelheid
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:17:44 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62609533
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik blijf ook maar rond de 75 hangen, ook al eet ik minder dan eerst. En dat terwijl ik écht nog niet mijn ideale gewicht bereikt kan hebben hoor . Ik moet ook maar weer eens gaan sporten straks... .
Ja duh, jij sport niet Moblo wel!
Dit is dus jouw ideale gewicht als je niet sport Ik pest je maar een beetje hoor
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:20:36 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62609610
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja duh, jij sport niet Moblo wel!
Dit is dus jouw ideale gewicht als je niet sport Ik pest je maar een beetje hoor
ik haat sporten en de eerste 13 kilo gingen er prima af zonder te sporten. Maar nu zit ik al meer dan een jaar op dit gewicht. Dan weer een beetje eronder, dan weer een beetje erboven . Als ik mezelf een dag uithonger zit ik er meteen een kilo onder, maar die zit er de volgende dag wel weer aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_62609637
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien zit je nu wel op je ideale gewicht moblo? Dat kan hoor! Ik kom moeilijk onder de 60 en blijf rond de 61 hangen. Het kán wel, maar dan moet ik volgens mij gaan hongeren en kom ik snel weer aan. Meen eens te hebben gelezen dat het voor meer mensen zo werkt. Maar ik ben de profi niet, dus pin me er niet op vast
Hey zoiets heb ik ook . Ik zit altijd rond de 63/64, met een uitschieter naar 62 maar lager gaat ie echt niet. Misschien als ik er meer bij ga sporten, maar mag nu nog even niet fanatiek sporten en dan vind ik het saai . Op zich voelt mijn lichaam ook wel ok rond de 63.

@CF: die cupcakes . Eet je ze dan ook warm, dat de caramel nog een beetje gesmolten is?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62609683
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is volgens mij echt een kwestie van gewenning hoor! Ik heb nu ook weleens zin in snoep of veel en vet, maar de rem gaat er een stuk eerder op dan vroeger. Zonder dat ik er over na hoef te denken. Uitgebalanceerd eten wordt een gewoonte.
Bij mij meestal ook wel, maar af en toe heb ik zo'n periode dat ik het druk heb, geen zin heb om te koken en nergens zin in heb behalve dingen die ik normaal héél lekker vind, en dat is allerlei ongezonde meuk waar ik normaal prima weerstand aan kan bieden maar dan totaal niet.
pi_62609739
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik haat sporten en de eerste 13 kilo gingen er prima af zonder te sporten. Maar nu zit ik al meer dan een jaar op dit gewicht. Dan weer een beetje eronder, dan weer een beetje erboven . Als ik mezelf een dag uithonger zit ik er meteen een kilo onder, maar die zit er de volgende dag wel weer aan .
Tel je weleens calorieën? Als je minder eet dan je verbruikt, kan het toch niet anders dan dat je afvalt? Anders eet je misschien de verkeerde dingen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:28:26 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62609801
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tel je weleens calorieën? Als je minder eet dan je verbruikt, kan het toch niet anders dan dat je afvalt? Anders eet je misschien de verkeerde dingen.
Nee, ik tel geen calorieën. Ik heb hetzelfde eetlijstje als Merel (Brinta, twee bammetjes met pindakaas, appel, Vitalinea, gekookt eitje en dan nog avondeten), maar misschien is dat toch niet zo'n goed idee, want Merel sport drie keer per week en ik dus niet.

Merel, weet jij hoeveel calorieën jouw eetlijst is?
Niet meer actief op Fok!
pi_62609945
Chico, dat is wel het lekkerst, ja. Maar koud is ook goed te doen
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:40:06 #275
331 Merel
Be here now.
pi_62610129
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:

Merel, weet jij hoeveel calorieën jouw eetlijst is?
Nee, ik ga blind af op wat SHE zegt dat goed is
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')