abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62604188
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:20 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het onderwerp van deze topic is nu ironisch genoeg (als je toch de ironie wilt aanhalen) precies een onderwerp dat juist op jouw posts van toepassing is. Je kunt de discussie niet winnen en dus ga je mensen op een hele flauwe manier psychologiseren en kleineren. Het inhoudelijke van mijn posts bestaat nu juist uit mijn bevestiging van het punt dat Beauregard maakt. Dat is het enige inhoudelijke wat hier relevant is. En dat jij en nog een paar anderen nota bene in deze topic dat punt ook nog bevestigen vanuit de andere kant is heel mooi meegenomen .
Voor zover ik weet gaat dit topic over profielschetsen. Heb ik ergens een profielschets over jouw privéleven gemaakt? Zou je me de betreffende reactie dan even kunnen aanwijzen? Ik heb het namelijk alleen gehad over jouw postgedrag binnen dit topic.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62604205
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Voor zover ik weet gaat dit topic over profielschetsen. Heb ik ergens een profielschets over jouw privéleven gemaakt? Zou je me de betreffende reactie dan even kunnen aanwijzen? Ik heb het namelijk alleen gehad over jouw postgedrag binnen dit topic.
Je kunt ook een profielschets maken van een virtuele persoon en dat heb jij gedaan.

Maar zoals de TS ook aangeeft: ga eens weer on-topic.
pi_62604227
Goed KLB topic.
Dit is natuurlijk ook van toepassing op die "hooggeleerde userts" die laaggeschoolde mensen behandelen als uitschot.
Respect daar draait het om, ook op het internet.

Dus is het gewoon eensch met TS.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:33:51 #204
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_62604289
Ik concludeer dat servus_universitas een pauper is

kusjes
Primum non nocere
pi_62604301
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 04:32 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Aha, wéér zo'n typische manier van doen. Ik begrijp niet dat mensen zoals jij denken met dit soort zwakheden weg te komen. Denk je nu werkelijk dat mensen je niet doorzien? Wat ik hierboven ergens ook al tegen Crane heb gezegd (of beter gezegd: hem heb trachten bij te brengen), is dat je niet moet denken dat je een discussie wint door een ander te kleineren. Maar als mens tot mens begrijp ik het wel hoor, je voelt je een beetje gefrustreerd omdat je geen steekhoudende argumenten hebt, je bent misschien zelfs een beetje geïrriteerd geraakt. En dan gaat een mens over op het functioneren vanuit de meer primitieve regionen van die grijze massa van je. Dan gaat men beledigen, kleineren. Daar kan een mens mee wegkomen bij wat minder intellectueel gezegende medemensen, maar bij intelligente lieden komt het over als niet meer dan een vermakelijk lachertje.
Een 'intelligente' geest die zich druk maakt om een post van het 'plebs' Je zit op het internet hoor, ik geloof dat het er bij veel FOK!-leden aan ontbreekt dat ze het een beetje te serieus gaan menen hier. Zoals onze WO'ers in het echt niet superieur proberen te zijn aan minder opgeleiden, zo zal deze laatste groep ook niet nodeloos proberen haar gelijk te halen ten koste van de hoogopgeleiden. Ga toch normaal met elkaar om!

Ohw ja, ik weet dat de meeste intellectuelen wel van spreuken houden, nou hier heb je er één:

"Antwoord enen zot naar zijnen dwaasheid niet"

Misschien dat je daarmee begrijpt dat je niet koste wat kost je gelijk hoeft te halen, dat komt zo onzeker over
pi_62604311
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:29 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je kunt ook een profielschets maken van een virtuele persoon en dat heb jij gedaan.
En wat is daar mis mee? Het virtuele gedrag van die persoon staat op het (voor iedereen openbare) internet, wat betekent dat iedereen dit kan lezen. Dus dan is het mijns inziens gewoon mogelijk om daar een profielschets over op te stellen op basis van het postgedrag van de betreffende user. TS heeft het in de OP over users die ongefundeerde aannames doen over het privéleven van andere users, ik dacht dat je dat toch wel had begrepen.

Overigens doe je zelf niet anders, maar dat terzijde.

pi_62604345
Wat een ophef weer allemaal .
pi_62604532
Dat mensen er ook nog serieus op in gaan steeds . Je kunt wel zeggen dat ik koste wat het kost mijn gelijk wil halen, maar dat is in het geheel niet waar. Anderen happen juist steeds en dat is, zoals ik al zei, gewoon vermakelijk.
pi_62604661
sorry hoor, maar de quote in mijn vorige post spreekt toch echt boekdelen, als je het hebt over happen. Dus nu niet plots de rollen gaan omdraaien, maar ook gewoon afnokken als je geen argumenten meer hebt
pi_62604718
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:46 schreef servus_universitas het volgende:
Dat mensen er ook nog serieus op in gaan steeds . Je kunt wel zeggen dat ik koste wat het kost mijn gelijk wil halen, maar dat is in het geheel niet waar. Anderen happen juist steeds en dat is, zoals ik al zei, gewoon vermakelijk.
Omg, wat slecht

pi_62604722
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:52 schreef TI_2008 het volgende:
sorry hoor, maar de quote in mijn vorige post spreekt toch echt boekdelen, als je het hebt over happen. Dus nu niet plots de rollen gaan omdraaien, maar ook gewoon afnokken als je geen argumenten meer hebt
Geen argumenten meer hebt? En in die post van jou zit je nota bene nog te verkondigen dat het maar een internetforum is en dat je gelijk willen halen zo onzeker overkomt. Dan moet je nu niet opeens gaan beginnen over argumenten, hè? Wat wil je nu, wel of geen discussie?

Geloof mij, ik heb nog nergens op gehapt. Het is pure lol wat ik er aan beleef.
pi_62605019
Nee ik wil geen discussie, dat durf ik niet Ik probeer gewoon een punt te maken, met het feit dat er wel andere dingen zijn om je druk over te maken dan posts op een forum. Maar toen zag ik een wel heel hypocriete post van jouw kant, dus toen kon ik het niet laten heel even nog te reageren.

Maar nu ga ik weer dapper aan mijn werk, mijn server is weer klaar om geplaagd te worden!
pi_62605270
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:11 schreef TI_2008 het volgende:
Nee ik wil geen discussie, dat durf ik niet Ik probeer gewoon een punt te maken, met het feit dat er wel andere dingen zijn om je druk over te maken dan posts op een forum. Maar toen zag ik een wel heel hypocriete post van jouw kant, dus toen kon ik het niet laten heel even nog te reageren.
En ik heb nu toch al tig keer aangegeven dat ik mij helemaal niet druk maak over de posts? Hoe vaak moet ik dat nog herhalen, voordat het tot je doordringt en je derhalve stopt om mijn te psychologiseren?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:29:47 #214
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_62605325
Yo servus, wat doe je eigenlijk voor opleiding/werk?
Primum non nocere
pi_62605493
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:29 schreef Florian_ het volgende:
Yo servus
pi_62605521
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En ik heb nu toch al tig keer aangegeven dat ik mij helemaal niet druk maak over de posts? Hoe vaak moet ik dat nog herhalen, voordat het tot je doordringt en je derhalve stopt om mijn te psychologiseren?
Totdat ik je bekeert heb tot de moslimgemeenschap
pi_62605660
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:38 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Totdat ik je bekeert heb tot de moslimgemeenschap
Je hebt een fout gemaakt en zult nu mijn topic moeten verlaten.

Sowieso had je dat al mogen doen met je offtopic gejengel.
pi_62605723
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:45 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Je hebt een fout gemaakt en zult nu mijn topic moeten verlaten.

Sowieso had je dat al mogen doen met je offtopic gejengel.
Ja dat is inderdaad een dure spelfout Ik twijfelde he: tot ik je bekeerd heb of totdat je je bekeert.....

Maar waarom moet ik nokken? ik heb al een aantal heel relevante posts gemaakt in je 'pareltje', het gekke is dat je nergens op reageert, alleen op deze gigantische spelfout.
pi_62605893
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:48 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad een dure spelfout Ik twijfelde he: tot ik je bekeerd heb of totdat je je bekeert.....

Maar waarom moet ik nokken? ik heb al een aantal heel relevante posts gemaakt in je 'pareltje', het gekke is dat je nergens op reageert, alleen op deze gigantische spelfout.
Oh, die zijn me dan nog niet opgevallen. Ik had geen zin om alles terug te gaan lezen. Maar kap dan in ieder geval met die vete tussen jou en servus_universitas.

Doe je dat niet, dan ben je gewoon een vuile kankerbezem.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:00:19 #220
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62605953
Zo'n kankertopic, edoch zoveel posts
><(({°>
pi_62605957
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Toch is het opvallend dat de gemiddelde forumbezoeker een stuk grotere bek heeft dan de gemiddelde jongere op straat. Daaruit kun je concluderen dat het vaker wel dan niet waar zal zijn dat iemand een internetheld is
Dat kan ik beamen.
Hier op het forum gaat dat altijd zo van kankergothic enzulks.
Maar in het echt is de eerste die me zoeits recht in mijn gezicht komt melden nogsteeds niet op komen dagen.

Verder: Klacht TS is gegrond. Al betrap ik me er soms zelf ook op.
pi_62605959
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:56 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Oh, die zijn me dan nog niet opgevallen. Ik had geen zin om alles terug te gaan lezen. Maar kap dan in ieder geval met die vete tussen jou en servus_universitas.

Doe je dat niet, dan ben je gewoon een vuile kankerbezem.
Juist ja, als je het hebt over een profielschets Mij veroordelen als vuile kankerbezem op grond van de 'vete' tussen mij en servus_universitas
pi_62605979
Zoals die BigKaguna pauper die me voordat ik deze reactie heb geplaatst nog wel uit gaat maken voor iets in die geest.

Edit: Erna dan.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:01:38 #224
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62605983
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen.
Maar in het echt is de eerste die me zoeits recht in mijn gezicht komt melden nogsteeds niet op komen dagen.

Dat geld voor jou precies hetzelfde. Ik heb al weet-ik-veel hoeveel topics gezien waarin jij zegt "Jammer dat blablablalbalba anders had ik ze even in mekaar getimmerd" of iets in die richting .
><(({°>
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:02:17 #225
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62605997
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:01 schreef McKillem het volgende:
Zoals die BigKaguna pauper die me voordat ik deze reactie heb geplaatst nog wel uit gaat maken voor iets in die geest.

Edit: Erna dan.
Ik maak je nergens voor uit hoor?
><(({°>
pi_62606013
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen.

PM je adres maar.
pi_62606015
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:01 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat geld voor jou precies hetzelfde. Ik heb al weet-ik-veel hoeveel topics gezien waarin jij zegt "Jammer dat blablablalbalba anders had ik ze even in mekaar getimmerd" of iets in die richting .
Het is alleen zo jammer dat je geen idee hebt hoe ik echt in elkaar steek.
pi_62606042
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:02 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

PM je adres maar.
Ja, maar dan wil je zeker ook een biertje enzo.
pi_62606052
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:02 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

PM je adres maar.
En dan huur je zo'n enorme holbewoner in om het vuile werkje voor je op te knappen ?
pi_62606059
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja, maar dan wil je zeker ook een biertje enzo.
Tuurlijk, het moet wel van twee kanten komen natuurlijk.

Ik scheld je uit, jij beloont me.
pi_62606085
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Juist ja, als je het hebt over een profielschets Mij veroordelen als vuile kankerbezem op grond van de 'vete' tussen mij en servus_universitas
Daarmee vertroebel je de topic, dat is niet leuk voor de TS en getuigt ook van weinig respect overigens. En ik sta aan de kant van de TS, dus ik kan niet de kankerbezem zijn. Daaruit volgt onvermijdelijk dat jij dus de kankerbezem bent.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:07:20 #232
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_62606100
ah, onze aandachtsgeile betweterige kutkneus inclusief kutkloon is weer wakker.
From feudal serf to spender.
pi_62606112
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:05 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En dan huur je zo'n enorme holbewoner in om het vuile werkje voor je op te knappen ?
Nee hoor, als ik eens een keer in de buurt ben ga ik eventjes langs om hem een kankergothic te noemen.

Daarna ga ik weer weg.
pi_62606114
Eh, gothmans... open zelf een topic als je aandacht wil. Dit is het mijne.
pi_62606130
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef S1nn3rz het volgende:
Over wie heb jij het?
pi_62606161
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, mijn favoriete user komt mijn topic weer verrijken met haar constructieve bijdrage, waar ze altijd zo goed in is.

Normaal meepraten. Gaat dat niet lukken, zouten.
pi_62606163
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef Beauregard het volgende:
Eh, gothmans... open zelf een topic als je aandacht wil. Dit is het mijne.
Ik geef je toch gelijk goddervomme. Waarom doe je dit?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:10:43 #238
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62606181
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer dat je geen idee hebt hoe ik echt in elkaar steek.
Neem nou dit topic: Laf volk.
Ik zie toch een duidelijke suggestie dat áls deze personen wat naar je hadden geroepen toen je nog in de buurt was, dat je ze wel eens even lekker in elkaar had getimmerd! Stoere viking dat je bent! Echter, ik heb al tientallen van dit soort topics van je gezien (o.a. eentje met een bus ofzo, kwam op hetzelfde neer), maar nog nooit een topic waarin je dat soort ventjes ook echt de tering in mept. Altijd is er wel een excuus voor.
Met andere woorden: Jij, mijn lieve satan-aanbiddertje, bent een internetheld.
><(({°>
pi_62606200
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:10 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Neem nou dit topic: Laf volk.
Ik zie toch een duidelijke suggestie dat áls deze personen wat naar je hadden geroepen toen je nog in de buurt was, dat je ze wel eens even lekker in elkaar had getimmerd! Stoere viking dat je bent! Echter, ik heb al tientallen van dit soort topics van je gezien (o.a. eentje met een bus ofzo, kwam op hetzelfde neer), maar nog nooit een topic waarin je dat soort ventjes ook echt de tering in mept. Altijd is er wel een excuus voor.
Met andere woorden: Jij, mijn lieve satan-aanbiddertje, bent een internetheld.
Ok.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:13:49 #240
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_62606253
*op relaxfauteuil plaatsneemt met bier en sjips*
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_62606305
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:09 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ah, mijn favoriete user komt mijn topic weer verrijken met haar constructieve bijdrage, waar ze altijd zo goed in is.

Goed gezegd, Beauregard. Het zal niet gebeuren dat trollen de topic verzieken door het plaatsen van flame baits.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:16:53 #242
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_62606324
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:09 schreef Beauregard het volgende:

[..]

zie hier de light versie van de oh zo gehate profielschets. door ts zelf.

kneus.
From feudal serf to spender.
pi_62606386
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

zie hier de light versie van de oh zo gehate profielschets. door ts zelf.

kneus.
Lekkere reactie hoor. Erg treffend.

Oh nee, toch niet. Het raakt kant noch wal. Zou je me even kunnen aanwijzen waar ik een profielschets maak? Light? Lul toch niet, man. Als je niets weet te zeggen mag je ook gewoon wegblijven. Dat je een hekel aan me hebt, prima, maar kom eens met een fatsoenlijke reactie.

En je afsluiter spreekt ook weer boekdelen. Wat een niveau. !
pi_62606387
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:

kneus.
Mensen die schelden.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:20:51 #245
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62606438
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef McKillem het volgende:

[..]

Mensen die schelden.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:01 schreef McKillem het volgende:
Zoals die BigKaguna pauper
><(({°>
pi_62606453
Ik moet het even melden hoor, maar wat een KANKERtopic is dit geworden

Verder zal ik mij niet meer melden in dit pareltje.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62606463
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:20 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

[..]

Het scheldt in die post toch niet? Hij spreekt gewoon de waarheid.
pi_62606471
Ik doe ook een WO-opleiding.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62606517
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:20 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

[..]
Feit is wel dat jij 9 vd 10 keer te druk bent met het vinden van een nieuwe variatie op kutgothic, dus ja. Pauper.
pi_62606538
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
Ik moet het even melden hoor, maar wat een KANKERtopic is dit geworden

Verder zal ik mij niet meer melden in dit pareltje.
Inderdaad.

Dat is te danken aan bepaalde personen die elk topic dat ik open zien als een aanval op hun persoontje.

Want oh, oh, oh, je zou het toch zomaar eens kunnen zijn met een kankerlijer als ik. Dat is toch ondenkbaar! Als Beauregard post gaan we hem uitschelden, ongeacht de inhoud van zijn topic! Helemaal los!

.

Erg jammer allemaal.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:25:53 #251
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_62606550
Beauregard ofterwel ..........

liep met zijn gebogen rug en leren stoffen tas, langs het mbo die naast zijn ''dure'' schooltje lag. Wat had hij het toch moeilijk, als hij de kans had was hij het liefst door de achterdeur gegaan. Want het getreiter van zijn ''laagopgeleide'' buren kon hij niet langer aan. Wat had hij toch misgedaan dat hij het ''mikpunt'' was van die ''laagopgeleide paupers?'' Was het zijn gebogen rug, vette haar, of zijn x benen, waardoor hij moeilijk kon wegrennen

Werkelijk TS: ik ga echt denken dat je super-antisociaal bent ofzow, je wilt graag dat we denken dat je slim en knap bent, maar elke zin van jou word gewoon zieliger
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:26:06 #252
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62606561
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef McKillem het volgende:

[..]

Feit is wel dat jij 9 vd 10 keer te druk bent met het vinden van een nieuwe variatie op kutgothic, dus ja. Pauper.
Ten eerste noem ik je nooit gothic, maar emo .
Ten tweede ben ik ook niet degene die iets tegen schelden heeft.
><(({°>
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:27:18 #253
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62606587
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:21 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het scheldt in die post toch niet? Hij spreekt gewoon de waarheid.
Hihahaohaoieheehaahahahahahheiehiaheihaihaaa!!!
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:22 schreef Pritt het volgende:
Ik doe ook een WO-opleiding.
><(({°>
pi_62606624
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:25 schreef aychelle het volgende:
Beauregard ofterwel ..........

liep met zijn gebogen rug en leren stoffen tas, langs het mbo die naast zijn ''dure'' schooltje lag. Wat had hij het toch moeilijk, als hij de kans had was hij het liefst door de achterdeur gegaan. Want het getreiter van zijn ''laagopgeleide'' buren kon hij niet langer aan. Wat had hij toch misgedaan dat hij het ''mikpunt'' was van die ''laagopgeleide paupers?'' Was het zijn gebogen rug, vette haar, of zijn x benen, waardoor hij moeilijk kon wegrennen

Werkelijk TS: ik ga echt denken dat je super-antisociaal bent ofzow, je wilt graag dat we denken dat je slim en knap bent, maar elke zin van jou word gewoon zieliger
Ik ga deze post even toevoegen aan mijn OP. Dit is een uitstekend voorbeeld. Dank je!
pi_62606645
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:15 schreef servus_universitas het volgende:

Goed gezegd, Beauregard.
Steek je kop nog iets dieper in z'n hol.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:30:56 #256
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_62606684
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:28 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik ga deze post even toevoegen aan mijn OP. Dit is een uitstekend voorbeeld. Dank je!
graag gedaan lieverd
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_62606702
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Steek je kop nog iets dieper in z'n hol.
Wat heeft dat er toch mee te maken? Ik complimenteer hem met zijn post waar ik mij volledig in kan vinden.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:32:04 #258
31816 thumper
pi_62606704
En ik ben MBA-er

Stelletje WO paupers hiero
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_62606723
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef thumper het volgende:
En ik ben MBA-er

Stelletje WO paupers hiero
En wat stelt een MBA nu helemaal voor ? Dat is een hele specifieke opleiding. Dat kun je onmogelijk vergelijken met het WO op algemeen niveau.
pi_62606729
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef aychelle het volgende:

[..]

graag gedaan lieverd
Vanwaar eigenlijk die haat? Ben je nog steeds boos omdat ik je een keer 'nigger' noemde?

Ps, wat is een leren stoffen jas? Ik kan er me weinig bij voorstellen. Kon je niet kiezen?
pi_62606749
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Wat heeft dat er toch mee te maken? Ik complimenteer hem met zijn post waar ik mij volledig in kan vinden.
Het is fijn om iemand te hebben die precies zegt wat jij denkt hé.
pi_62606775
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef Beauregard het volgende:
Ben je nog steeds boos omdat ik je een keer 'nigger' noemde?
.
pi_62606827
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Het is fijn om iemand te hebben die precies zegt wat jij denkt hé.
Vind ik wel in ieder geval . Heb jij al zo iemand gevonden? Misschien is Bassie iets voor jou?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:37:07 #264
31816 thumper
pi_62606833
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En wat stelt een MBA nu helemaal voor ? Dat is een hele specifieke opleiding. Dat kun je onmogelijk vergelijken met het WO op algemeen niveau.
Stel die vraag maar op je eerste sollicitatiegesprek
pi_62606894
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef thumper het volgende:

[..]

Stel die vraag maar op je eerste sollicitatiegesprek
Nogmaals, wat zou een MBA'er voor meerwaarde bieden in het geval van een vacature voor een chemicus bijvoorbeeld? Ik denk dat de studie scheikunde in dat geval een veel hoger aanzien geniet dan MBA.
pi_62606950
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Vind ik wel in ieder geval . Heb jij al zo iemand gevonden? Misschien is Bassie iets voor jou?
Nee en nee.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:44:00 #267
31816 thumper
pi_62607006
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nogmaals, wat zou een MBA'er voor meerwaarde bieden in het geval van een vacature voor een chemicus bijvoorbeeld? Ik denk dat de studie scheikunde in dat geval een veel hoger aanzien geniet dan MBA.
Sorry voor offtopic, ik kan helaas in mijn profielschets van jou niet zien of jij chemicus in opleiding bent, maar indien dat wel het geval is dan is dit een heel nuttige whitepaper:

MBA as a carreer option for Chemical Engineers

Daarin wordt jouw vraag beantwoord waarom een chemicus met MBA te prefereren is boven een chemicus die dat niet heeft
pi_62607043
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Beetje een loze vergelijking. Bij een vacature voor automonteur heeft iemand met een afgeronde universitaire studie econometrie ook geen meerwaarde. Dan gaan ze eerder voor de MBO'er met een diploma autotechniek. Maar dat betekent dus niet dat een universitair diploma econometrie minder waard is. In dit specifieke geval misschien, maar over het algemeen zeker niet.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:47:49 #269
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62607102
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef thumper het volgende:

[..]

Sorry voor offtopic, ik kan helaas in mijn profielschets van jou niet zien of jij chemicus in opleiding bent, maar indien dat wel het geval is dan is dit een heel nuttige whitepaper:

MBA as a carreer option for Chemical Engineers

Daarin wordt jouw vraag beantwoord waarom een chemicus met MBA te prefereren is boven een chemicus die dat niet heeft
Zo slim doen en dan 'career' fout schrijven
><(({°>
pi_62607118
Goed, ik geloof best dat je veel kunt hebben aan een MBA hoor, maar uiteindelijk is het in werkelijkheid natuurlijk vooral een hoop gezwets in de ruimte. Het is alleen dat een MBA als heel hoog wordt gezien en dat is al voldoende om er hoog mee te kunnen scoren. In werkelijkheid is het natuurlijk niet meer dan gewoon een cursus die iedere WO'er kan volgen.
pi_62607159
.
pi_62607164
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Zo hier het resultaat van een intensieve MBA training .
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:51:33 #273
31816 thumper
pi_62607210
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

My bad
pi_62607242
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:49 schreef Beauregard het volgende:
.
Je zou blij moeten zijn dat je topic zo breed is geworden qua discussie. We missen alleen nog een patat/friet discussie, verder is alles wel langs geweest.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:52:52 #275
31816 thumper
pi_62607245
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:48 schreef servus_universitas het volgende:
Goed, ik geloof best dat je veel kunt hebben aan een MBA hoor, maar uiteindelijk is het in werkelijkheid natuurlijk vooral een hoop gezwets in de ruimte. Het is alleen dat een MBA als heel hoog wordt gezien en dat is al voldoende om er hoog mee te kunnen scoren. In werkelijkheid is het natuurlijk niet meer dan gewoon een cursus die iedere WO'er kan volgen.
Geldt datzelfde niet voor de WO?
pi_62607266
Zeg, even tussendoor, wat vinden jullie eigenlijk van thuiswoners?
pi_62607280
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:53 schreef RozeAnjer het volgende:
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62607300
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:52 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je zou blij moeten zijn dat je topic zo breed is geworden qua discussie. We missen alleen nog een patat/friet discussie, verder is alles wel langs geweest.
Nou, wat een verbreding qua discussie.

Het is het gebruikelijke gejank en de voortslepende persoonlijke vetes. Dit valt me vies tegen.

Daarentegen zou een patat-friet-discussie me wel leuk lijken. Dat is tenminste origineel.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:55:38 #279
31816 thumper
pi_62607313
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:52 schreef thumper het volgende:

[..]

Geldt datzelfde niet voor de WO?
Sorry voor deze profielschets by the way
pi_62607342
quote:
Ik vind thuiswoner synoniem voor Crane. Dat vind ik er van.
pi_62607369
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:55 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Nou, wat een verbreding qua discussie.

Het is het gebruikelijke gejank en de voortslepende persoonlijke vetes. Dit valt me vies tegen.

Daarentegen zou een patat-friet-discussie me wel leuk lijken. Dat is tenminste origineel.
Wat had je dan precies verwacht van dit topic?
pi_62607419
quote:
BLEEEEEEEEEEEEEEEGH! SPOORKNORREN!!!!!

pi_62607461
Precies, fucking spoorknorren
pi_62607506
Ah ik zie dat de TS zich er ook al bij neer heeft gelegd dat het niks meer wordt met dit topic.

Betekent dit dat we geen deel 2 kunnen verwachten?

donderdag 23 oktober 2008 @ 12:03:44 #285
31816 thumper
pi_62607542
Spoorknorren Die kende ik niet

* thumper wordt oud...
pi_62607548
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:01 schreef RozeAnjer het volgende:
Precies, fucking spoorknorren
Jouw posthistory.

Je hebt in elk topic gepost waar het woord station, trein, NS of HBO in voorkomt

Relkloontje
pi_62607657
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef Sackboy het volgende:
Ah ik zie dat de TS zich er ook al bij neer heeft gelegd dat het niks meer wordt met dit topic.

Betekent dit dat we geen deel 2 kunnen verwachten?
Correct.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:10:28 #288
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_62607724
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:21:44 #289
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62608014
Prachtig dit Topic

Beau en Serv. mijn complimenten voor het genadeloos vinden van elke (al beursgeschopte) scheen om er nog een keer tegen te trappen.

Sackboy complimenten voor je goede argumenten.

De Rest; Bedankt voor t rellen
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_62608320
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Goed punt. Echter denk ik dat dat komt omdat hier prutsers van de vakschool geconfronteerd worden met, bijvoorbeeld, universitair geschoolden. Dat levert regelmatig een strijd om de grootste internetpenis op.
Als natrium in een beerput.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:44:28 #291
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_62608645
Wat een huilie-topic dit, ongelooflijk.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_62608700
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Lakitu het volgende:
Wat een huilie-topic dit, ongelooflijk.
Weet je waar ik een huilie van word? Van het kijken naar KLB SC topics. Echt, zo'n kliekje maakt me droevig.
pi_62608715
Doe dit mislukte kut-topic eens snel volposten, dan zakt ie weg in m'n AT. Verder: dat kliekje van Beauregard.
Cause nobody likes rock anymore!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:48:10 #294
31816 thumper
pi_62608742
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:46 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Weet je waar ik een huilie van word? Van het kijken naar KLB SC topics. Echt, zo'n kliekje maakt me droevig.
Dit is toch ook al een KLB SC topic geworden?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:49:34 #295
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62608783
Deel 2 is overigens niet nodig.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62608825
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:49 schreef Biogarde het volgende:
Deel 2 is overigens niet nodig.
Niet?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:51:27 #297
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_62608832
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:46 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Nou niet gaan huilen omdat je geen vriendjes op het internet hebt.
pi_62608887
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Vriendjes op internet! !

Blijkbaar zie jij dat als iets tofs, ofzo. Om iets te compenseren wat in het dagelijks leven ontbreekt, wellicht? Als jij je daar lekker bij voelt, vooral doorgaan kerel.
pi_62608892
quote:

[..]

pi_62608911
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Vriendjes op internet! !

Blijkbaar zie jij dat als iets tofs, ofzo. Om iets te compenseren wat in het dagelijks leven ontbreekt, wellicht? Als jij je daar lekker bij voelt, vooral doorgaan kerel.
Je kunt het ook andersom bekijken.

Als je zelfs digitaal anoniem faalt om aardig gevonden te worden, hoe staat dat dan wel niet in het echte leven
pi_62608931
quote:

[..]

Agree.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')