Daar valt toch geen oorlog mee te winnen?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:17 schreef McKillem het volgende:
Dus ik kom net terug van de supermarkt, loop ik over straat zie ik een paar Marokkanen langslopen. (of wat het ook zijn)
Ze kijken me eerst niet aan, maar op het moment dat ze een afstand bereiken waarop het voor mij niet meer mogelijk is terug te lopen en een spier te geven gaan ze wat roepen.
Wat is dit voor triest iets mensen.
woonplaats: Steenbergen (W-Brabant)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:29 schreef RijstNatie het volgende:
echt zulke dingen gebeuren mij nou nooit
ik hoop juist dat het wel gebeurd..
WTF is dit voor reply.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Goh wat een origineel topic zeg, zag ik helemáááál niet aankomen.
...zei de newbiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:02 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Waarom zijn mensen zo zelfverzekerd als ze een Marokkanen bashtopic maken die OOK nog eens een incomplete beschrijving van de gebeurtenis schetst. Ik kan alleen maar gissen naar wat er gebeurt zou moeten zijn. Kom eens met een terechte klacht ofzo? Dit is echt drie keer niks.
Ik kom met enige regelmaat in de randstad, maar nee, het gebeurt me nooit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:30 schreef McKillem het volgende:
Hmm,
Kom gezellig naar de randstad, ik geef het een uur max 2 uur voordat je het meemaakt.
verbeterdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hmm,
Ga gezellig gekleed als een vieze gothic en was je haar een paar maanden niet, ik geef het een uur max 2 uur voordat je het meemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |