quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:53 schreef RozeAnjer het volgende:
Zeg, even tussendoor, wat vinden jullie eigenlijk van thuiswoners?
Nou, wat een verbreding qua discussie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je zou blij moeten zijn dat je topic zo breed is geworden qua discussie. We missen alleen nog een patat/friet discussie, verder is alles wel langs geweest.
Sorry voor deze profielschets by the wayquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:52 schreef thumper het volgende:
[..]
Geldt datzelfde niet voor de WO?![]()
Ik vind thuiswoner synoniem voor Crane. Dat vind ik er van.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:53 schreef RozeAnjer het volgende:
Wat had je dan precies verwacht van dit topic?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nou, wat een verbreding qua discussie.
Het is het gebruikelijke gejank en de voortslepende persoonlijke vetes. Dit valt me vies tegen.
Daarentegen zou een patat-friet-discussie me wel leuk lijken. Dat is tenminste origineel.
BLEEEEEEEEEEEEEEEGH! SPOORKNORREN!!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:53 schreef RozeAnjer het volgende:
Jouw posthistory.quote:
Correct.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef Sackboy het volgende:
Ah ik zie dat de TS zich er ook al bij neer heeft gelegd dat het niks meer wordt met dit topic.
Betekent dit dat we geen deel 2 kunnen verwachten?
Als natrium in een beerput.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Goed punt. Echter denk ik dat dat komt omdat hier prutsers van de vakschool geconfronteerd worden met, bijvoorbeeld, universitair geschoolden. Dat levert regelmatig een strijd om de grootste internetpenis op.
Weet je waar ik een huilie van word? Van het kijken naar KLB SC topics. Echt, zo'n kliekje maakt me droevig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Lakitu het volgende:
Wat een huilie-topic dit, ongelooflijk.![]()
Dit is toch ook al een KLB SC topic geworden?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Weet je waar ik een huilie van word? Van het kijken naar KLB SC topics. Echt, zo'n kliekje maakt me droevig.
Nou niet gaan huilen omdat je geen vriendjes op het internet hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Weet je waar ik een huilie van word? Van het kijken naar KLB SC topics. Echt, zo'n kliekje maakt me droevig.
Vriendjes op internet!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou niet gaan huilen omdat je geen vriendjes op het internet hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou niet gaan huilen omdat je geen vriendjes op het internet hebt.
Je kunt het ook andersom bekijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Vriendjes op internet!!
Blijkbaar zie jij dat als iets tofs, ofzo. Om iets te compenseren wat in het dagelijks leven ontbreekt, wellicht? Als jij je daar lekker bij voelt, vooral doorgaan kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |