Ten eerste noem ik je nooit gothic, maar emoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Feit is wel dat jij 9 vd 10 keer te druk bent met het vinden van een nieuwe variatie op kutgothic, dus ja. Pauper.
Hihahaohaoieheehaahahahahahheiehiaheihaihaaa!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:21 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het scheldt in die post toch niet? Hij spreekt gewoon de waarheid.
quote:
Ik ga deze post even toevoegen aan mijn OP. Dit is een uitstekend voorbeeld. Dank je!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:25 schreef aychelle het volgende:
Beauregard ofterwel ..........
liep met zijn gebogen rug en leren stoffen tas, langs het mbo die naast zijn ''dure'' schooltje lag. Wat had hij het toch moeilijk, als hij de kans had was hij het liefst door de achterdeur gegaan. Want het getreiter van zijn ''laagopgeleide'' buren kon hij niet langer aan. Wat had hij toch misgedaan dat hij het ''mikpunt'' was van die ''laagopgeleide paupers?'' Was het zijn gebogen rug, vette haar, of zijn x benen, waardoor hij moeilijk kon wegrennen
Werkelijk TS: ik ga echt denken dat je super-antisociaal bent ofzow, je wilt graag dat we denken dat je slim en knap bent, maar elke zin van jou word gewoon zieliger
graag gedaan lieverdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ga deze post even toevoegen aan mijn OP. Dit is een uitstekend voorbeeld. Dank je!
Wat heeft dat er toch mee te maken? Ik complimenteer hem met zijn post waar ik mij volledig in kan vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Steek je kop nog iets dieper in z'n hol.
En wat stelt een MBA nu helemaal voorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef thumper het volgende:
En ik ben MBA-er
Stelletje WO paupers hiero
Vanwaar eigenlijk die haat? Ben je nog steeds boos omdat ik je een keer 'nigger' noemde?quote:
Het is fijn om iemand te hebben die precies zegt wat jij denkt hé.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat heeft dat er toch mee te maken? Ik complimenteer hem met zijn post waar ik mij volledig in kan vinden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef Beauregard het volgende:
Ben je nog steeds boos omdat ik je een keer 'nigger' noemde?
Vind ik wel in ieder gevalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Het is fijn om iemand te hebben die precies zegt wat jij denkt hé.
Stel die vraag maar op je eerste sollicitatiegesprekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En wat stelt een MBA nu helemaal voor? Dat is een hele specifieke opleiding. Dat kun je onmogelijk vergelijken met het WO op algemeen niveau.
Nogmaals, wat zou een MBA'er voor meerwaarde bieden in het geval van een vacature voor een chemicus bijvoorbeeld? Ik denk dat de studie scheikunde in dat geval een veel hoger aanzien geniet dan MBA.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef thumper het volgende:
[..]
Stel die vraag maar op je eerste sollicitatiegesprek
Nee en nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Vind ik wel in ieder geval. Heb jij al zo iemand gevonden? Misschien is Bassie iets voor jou?
Sorry voor offtopic, ik kan helaas in mijn profielschets van jou niet zien of jij chemicus in opleiding bent, maar indien dat wel het geval is dan is dit een heel nuttige whitepaper:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zou een MBA'er voor meerwaarde bieden in het geval van een vacature voor een chemicus bijvoorbeeld? Ik denk dat de studie scheikunde in dat geval een veel hoger aanzien geniet dan MBA.
Beetje een loze vergelijking. Bij een vacature voor automonteur heeft iemand met een afgeronde universitaire studie econometrie ook geen meerwaarde. Dan gaan ze eerder voor de MBO'er met een diploma autotechniek. Maar dat betekent dus niet dat een universitair diploma econometrie minder waard is. In dit specifieke geval misschien, maar over het algemeen zeker niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zou een MBA'er voor meerwaarde bieden in het geval van een vacature voor een chemicus bijvoorbeeld? Ik denk dat de studie scheikunde in dat geval een veel hoger aanzien geniet dan MBA.
Zo slim doen en dan 'career' fout schrijvenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef thumper het volgende:
[..]
Sorry voor offtopic, ik kan helaas in mijn profielschets van jou niet zien of jij chemicus in opleiding bent, maar indien dat wel het geval is dan is dit een heel nuttige whitepaper:
MBA as a carreer option for Chemical Engineers
Daarin wordt jouw vraag beantwoord waarom een chemicus met MBA te prefereren is boven een chemicus die dat niet heeft
Zo hier het resultaat van een intensieve MBA trainingquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zo slim doen en dan 'career' fout schrijven
My badquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zo slim doen en dan 'career' fout schrijven
Je zou blij moeten zijn dat je topic zo breed is geworden qua discussie. We missen alleen nog een patat/friet discussie, verder is alles wel langs geweest.quote:
Geldt datzelfde niet voor de WO?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:48 schreef servus_universitas het volgende:
Goed, ik geloof best dat je veel kunt hebben aan een MBA hoor, maar uiteindelijk is het in werkelijkheid natuurlijk vooral een hoop gezwets in de ruimte. Het is alleen dat een MBA als heel hoog wordt gezien en dat is al voldoende om er hoog mee te kunnen scoren. In werkelijkheid is het natuurlijk niet meer dan gewoon een cursus die iedere WO'er kan volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |