PM je adres maar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen.
Hier op het forum gaat dat altijd zo van kankergothic enzulks.
Maar in het echt is de eerste die me zoeits recht in mijn gezicht komt melden nogsteeds niet op komen dagen.
Verder: Klacht TS is gegrond. Al betrap ik me er soms zelf ook op.
Het is alleen zo jammer dat je geen idee hebt hoe ik echt in elkaar steek.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat geld voor jou precies hetzelfde. Ik heb al weet-ik-veel hoeveel topics gezien waarin jij zegt "Jammer dat blablablalbalba anders had ik ze even in mekaar getimmerd" of iets in die richting.
Tuurlijk, het moet wel van twee kanten komen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil je zeker ook een biertje enzo.
Daarmee vertroebel je de topic, dat is niet leuk voor de TS en getuigt ook van weinig respect overigens. En ik sta aan de kant van de TS, dus ik kan niet de kankerbezem zijn. Daaruit volgt onvermijdelijk dat jij dus de kankerbezem bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Juist ja, als je het hebt over een profielschetsMij veroordelen als vuile kankerbezem op grond van de 'vete' tussen mij en servus_universitas
Nee hoor, als ik eens een keer in de buurt ben ga ik eventjes langs om hem een kankergothic te noemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En dan huur je zo'n enorme holbewoner in om het vuile werkje voor je op te knappen?
Over wie heb jij het?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef S1nn3rz het volgende:
ah, onze aandachtsgeile betweterige kutkneus inclusief kutkloon is weer wakker.
Ah, mijn favoriete user komt mijn topic weer verrijken met haar constructieve bijdrage, waar ze altijd zo goed in is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef S1nn3rz het volgende:
ah, onze aandachtsgeile betweterige kutkneus inclusief kutkloon is weer wakker.
Ik geef je toch gelijk goddervomme.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef Beauregard het volgende:
Eh, gothmans... open zelf een topic als je aandacht wil. Dit is het mijne.
Neem nou dit topic: Laf volk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je geen idee hebt hoe ik echt in elkaar steek.
Ok.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Neem nou dit topic: Laf volk.
Ik zie toch een duidelijke suggestie dat áls deze personen wat naar je hadden geroepen toen je nog in de buurt was, dat je ze wel eens even lekker in elkaar had getimmerd! Stoere viking dat je bent! Echter, ik heb al tientallen van dit soort topics van je gezien (o.a. eentje met een bus ofzo, kwam op hetzelfde neer), maar nog nooit een topic waarin je dat soort ventjes ook echt de tering in mept. Altijd is er wel een excuus voor.
Met andere woorden: Jij, mijn lieve satan-aanbiddertje, bent een internetheld.
Goed gezegd, Beauregard. Het zal niet gebeuren dat trollen de topic verzieken door het plaatsen van flame baits.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, mijn favoriete user komt mijn topic weer verrijken met haar constructieve bijdrage, waar ze altijd zo goed in is.
Normaal meepraten. Gaat dat niet lukken, zouten.
zie hier de light versie van de oh zo gehate profielschets. door ts zelf.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, mijn favoriete user komt mijn topic weer verrijken met haar constructieve bijdrage, waar ze altijd zo goed in is.
Normaal meepraten. Gaat dat niet lukken, zouten.
Lekkere reactie hoor. Erg treffend.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zie hier de light versie van de oh zo gehate profielschets. door ts zelf.
kneus.
Feit is wel dat jij 9 vd 10 keer te druk bent met het vinden van een nieuwe variatie op kutgothic, dus ja. Pauper.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
Ik moet het even melden hoor, maar wat een KANKERtopic is dit geworden
Verder zal ik mij niet meer melden in dit pareltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |