Goed bezig, aan die MPG heb je ook nietsquote:
Hehe, toch tijd zat. Vakantie enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed bezig, aan die MPG heb je ook niets
Zonder koekje is het ook heeerlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Week-doormidden-breek-koffie![]()
Met een koekje
Zonder de koffie maar met een kuukske ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zonder koekje is het ook heeerlijk.
doe je niet slecht inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:57 schreef BrandX het volgende:
laatste werkdagje van de week![]()
Hier kan ik wel aan gaan wennen hoor, 3 daagjes werken in de week
hee, hoe kom ik daar nu aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
motorPloempje?
allemaal (weer) aan het werk?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:11 schreef Klonk het volgende:
tegenwoordig is geschiedenis voor dat je het weet
MotorbloemPjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, hoe kom ik daar nu aan?
enig minpunt is dat ik voor de rest van de dag geen slimheid meer heb...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een legendarische uitspraak van een stukje KSC geschiedenis... time flies...
Ik vond deel 1 niet echt boeiend. Wel een tijdje geprobeerd (een week), maar nee, het heeft me niet gepakt. Zo ook de dungeon siege spellen, alles laat je gewoon zien dat het een diablokloon is, maar dan net nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ken jij Sacred trouwens? Zag dat Deel 2 uit is
het is nog vroegquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, hoe kom ik daar nu aan?
Je hebt luxepaarden en werkpaarden hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:00 schreef Frutsel het volgende:
3 dagen werkweek![]()
![]()
en ik had net zon gevoel van :"pfff...we zijn weer bijna op de helft... "
Stelletje verzakers!quote:Top 100 van dinsdag 21 oktober 2008
016. 096 Pheno
018. 095 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Da's mooi 16.20 verdiend met nietsdoen al.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
zit hier nu al 1 uur en 21 minuten niets te doen voor 12 euro per uur
Originele Sacred heb ik wel en idd het kon me niet echt boeien... misschien deel 2 wat meerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 niet echt boeiend. Wel een tijdje geprobeerd (een week), maar nee, het heeft me niet gepakt. Zo ook de dungeon siege spellen, alles laat je gewoon zien dat het een diablokloon is, maar dan net niet
Tjaquote:
bla bla en trekpaardenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je hebt luxepaarden en werkpaarden he
Ik zou in mijn bed liggen en mijn linkerteen eens bewegen voor dat geld.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is dan toch weer geen nieuws?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
enig minpunt is dat ik voor de rest van de dag geen slimheid meer heb...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is dan toch weer geen nieuws?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef Klonk het volgende:
Thee![]()
en dan helemaal van die happen gras thee...
De vorige ksc ook hoorquote:
Maar niet meer zo veel postend als eerstquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
De vorige ksc ook hoor
Kom tussendoor nog wel eens langs
vdvorst!quote:
Dat klopt, sorryquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar niet meer zo veel postend als eerst
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Zit in de les, kan dat niet luisteren dusquote:
En, dat is te ver??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:56 schreef Muck het volgende:
Kuuuut, ik zat in gedachten naar muziek te luisteren en ik vroeg me bij het wegrijden van een of ander stationnetje af of ik al bijna thuis was, dus ik kijk naar het bordje van het station waar ik uit weg rijd...
"Didam"![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:56 schreef Muck het volgende:
Kuuuut, ik zat in gedachten naar muziek te luisteren en ik vroeg me bij het wegrijden van een of ander stationnetje af of ik al bijna thuis was, dus ik kijk naar het bordje van het station waar ik uit weg rijd...
"Didam"![]()
AHja, logischquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens mij had ze er bij didam uitgemoeten
preciesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens mij had ze er bij didam uitgemoeten
en prompt kreeg ik wat te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
ach, als student moet je watquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou in mijn bed liggen en mijn linkerteen eens bewegen voor dat geld.
En dat is prima!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, als student moet je wat
ik hoef er niet echt hard voor te werken iig![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef OA het volgende:
Niet zo snel zeg. Mijn vingers zijn koud, ik houd het niet bij
Lezen met je vingersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef OA het volgende:
Niet zo snel zeg. Mijn vingers zijn koud, ik houd het niet bij
Ja, mevrouw de mod.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
een echte KSC-er leest toch niet terug, mits MPG geheten
Ik ben slechtziend, wist je dat niet.quote:
Speciaal voor jou in braille:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, mevrouw de mod.![]()
[..]
Ik ben slechtziend, wist je dat niet.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, mevrouw de mod.![]()
[..]
Druk dan je vingers ook niet steeds in je ogen of neusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, mevrouw de mod.![]()
[..]
In sommige gevallen best geilquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet vingert met je lezers
hier wil ik toch een persoonlijke kanttekening makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
En dan bij de uitgever van donald duck werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dank, maar FOK! is nog niet brailleproef, dus ik heb er niks aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in braille:
:...``: ;;; ```,.....;;:::``: (zoiets)
Ik zal het proberen niet meer te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Druk dan je vingers ook niet steeds in je ogen of neus![]()
Niet? ow, dat dacht ik, nou ja, zo bijzonder was het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dank, maar FOK! is nog niet brailleproef, dus ik heb er niks aan![]()
Dankjequote:
ze trekken er inderdaad nog lustig op los ja, van de zomer in Zweden, nu zitten ze ergens in Zwitserlandquote:
T zijn net nomaden.. ofzoietsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze trekken er inderdaad nog lustig op los ja, van de zomer in Zweden, nu zitten ze ergens in Zwitserland
En dat is geen echte meer, als wikimaster verzaakt hij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:31 schreef Klonk het volgende:
als je bedenkt dat mijn ouders allebei dik in de 70 zijn vind ik het heel tof, al doen ze soms simpele dingen, een paar jaar geleden wou mijn moeder perse Nederlandse bloem meenemen, maar ze kreeg het normale pak nergens meer kwijt, heeft ze het in plastic zakjes verdeeld en bij het reservewiel gedaan
Dat doe ik ook de laatste tijdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is geen echte meer, als wikimaster verzaakt hij.
jah, ik zal hem van de week als ik hem zie eens spankenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef BrandX het volgende:
[..]en jij gelooft serieus dat dit bloem was?
Lief naief
zeker die van mij, die zien een parkeerverbodsbord en voor de zekerheid gaan ze er niet te dicht bij staan, je weet maar nooitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...
*mompelt iets van uitzonderingen die regels bevestigen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...
Hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Klonk het volgende:
het idee alleen al, mijn ouders die criminele dingen doen
beetje nieuwe applicaties testenquote:
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje nieuwe applicaties testen
best leuk ook nog
maar het is hier wel stervens koud
zal ik het voor je doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, ik zal hem van de week als ik hem zie eens spanken![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig hebben we jou nog
Waarom moet ik aan rosbief denken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar wie weet wel lekekr zoet en sappig
Ik wil wel een appeltje zijnquote:
OAquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar wie weet wel lekekr zoet en sappig
ik ben lievquote:
Zoiets. Deze week mijn 90k maar gaan vieren.quote:
Met mooie smilie artquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Deze week mijn 90k maar gaan vieren.
Ah, je hebt de experimentfase al gehad?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt de experimentfase al gehad?
Zoekt en gij zult vinden!quote:
Uiteraardquote:
Een oogfotoquote:
Welnee. Beter zoeken.quote:
neequote:
quote:
dat dusquote:
Daar heb ik geen tijd voor.quote:
quote:
werkwerkwerk, postpostpost.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
werkwerkwerk, postpostpost.
Ik ben geen vrouw
Je geeft maar een subtiele hint zoals elke fatsoenlijke vrouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook wel weer niet te vinden
Gewoon zoeken naar een TT ergens die een belletje doet rinkelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je geeft maar een subtiele hint zoals elke fatsoenlijke vrouw.
Ik zal even een hint geven, al ben ik geen vrouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je geeft maar een subtiele hint zoals elke fatsoenlijke vrouw.
Je bent trouwens een onfatsoenlijke vrouw volgens Phquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:16 schreef Californium het volgende:
en met de combinatie van deze hints moet het makkelijk zijn....
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent trouwens een onfatsoenlijke vrouw volgens Ph
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom
omdat ik de hint te laat gaf of omdat de hint niet subtiel genoeg was
![]()
labjasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal even een hint geven, al ben ik geen vrouw.
Labjas
labjasquote:
Ik ook verdacht weinig, behalve een sponsor en wat prijswinnaars gemaildquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
heb effectief gezien nog steeds niets gedaan
Ben inmiddels al aan mijn 3e bezigquote:
Allebei geweldigquote:Hoe bevalt het HLO... en hoe was de intro
mooiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben inmiddels al aan mijn 3e bezig
[..]
Allebei geweldig
De opleiding is zwaaaaar, maar wel heel interessant en tof!
En de intro was, ondanks dat ik er vreselik tegenop zag, hartstikke tof
ik wel, ik was net in de terminal met een externe harde schijf aan het klooien, dacht ik tenminste, bleek echter de gewone harde schijf te zijn, weg Ubuntuquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
heb effectief gezien nog steeds niets gedaan
live cd erin en gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, ik was net in de terminal met een externe harde schijf aan het klooien, dacht ik tenminste, bleek echter de gewone harde schijf te zijn, weg Ubuntu
Tim en Jeroen, maar volgens mij zijn ze allebei niet bij het reactievatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
mooiopleiding is zeker zwaar! en ik had precies hetzelfde met mijn intro....Zag er verschrikkelijk tegenop maar uiteindelijk was het tof
wie waren je mama / papa? Het reactievat bestaat ongeveer uit mijn hele vriendengroep dus grote kans dat ik ze wel ken
Denk wel dat ik ze kenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Tim en Jeroen, maar volgens mij zijn ze allebei niet bij het reactievat
quote:Registered users: Muck, mylene
Matrixx had van mij niet zo gehoeven trouwens, maar zo dachten er wel meer overquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk wel dat ik ze kentenminste
namen zeggen me wel wat
mooi dat je het leuk hebt gehad
nijmegen is een super stad
had zelf ook graag mama willen worden...
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was de foto's van de intro aan het zoeken
Zozo en wie is het slachtoffer?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
Over een uur een twee uur durende evaluatie.
ikquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
had zelf ook graag mama willen worden...
Goed oefenen met de vriendjes!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef Muck het volgende:
Wie weet wordt ik volgend jaar wel mama...
[DaMart-modus]quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, ik kom er echt nooitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik was even aan het kijken of er nog iets nuttigs op het forum stond maar niet echt
Helaas wel, drukdrukdrukquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits betekent heul wa andersquote:
Neequote:Heb je al spanking ontvangen van Muck?
quote:
Hier, pak aan!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef OA het volgende:
Oeh, ik heb een VMRT bedacht.![]()
Maar zoals de naam al aangeeft, moet dat wachten tot vrijdag.![]()
Of het een echt reltopic wordt weet ik niet, maar dat zullen we zien...
Jamaar, jamaar, ik wil van Muckquote:
Wat betekent betkent in godsnaam nou weer danquote:
nou bij deze, namens de KSC-ers,quote:[..]
Nee![]()
Eigenlijk niet, maar dat fixen we wel.quote:
Zie editquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat betekent betkent in godsnaam nou weer dan![]()
quote:[..]
nou bij deze, namens de KSC-ers,![]()
omdat je verzaakt hebt
![]()
maar verder vind ik je nog steedshoor!
*wegduikt voor zwaai om de oren van Muckie*
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar dat fixen we wel.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:32 schreef Klonk het volgende:
ik las dat je wegzwaaide voor de oren van Muck
Waar ga je naartoe fietsen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:42 schreef Klonk het volgende:
bijna , nog 19 minuten en daarna ga ik lekker fietsen, nu echt
Heldquote:
ik ga ff de ramptoerist uithangen aan de Nabben, daar heeft van Gansewinkel 1000 vuilnisbakken gedumpt omdat ze op de hei een of ander vuilscheidingsexperiment doen (en de buurt is daar niet blij meequote:
Ow cool, datzelfde experiment loopt bij ons ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga ff de ramptoerist uithangen aan de Nabben, daar heeft van Gansewinkel 1000 vuilnisbakken gedumpt omdat ze op de hei een of ander vuilscheidingsexperiment doen (en de buurt is daar niet blij mee) en er schijnt een nieuw fietspad te zijn tussen Maashoek en de stuw ook even bekijken natuurlijk, de laatste keer dat ik daar fietste was het hobbel hobbel tussen de paardenpoep door...
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal het maar toegeven, ik ben helderziend
Nee, ik lees maar vast wat in de handleiding. Speech is al geconfigureerd, nu nog mijn mobiele gegevens oversturen, maar op de een of andere manier gaat dat mis door die *** telefoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:05 schreef Klonk het volgende:
lunch
en Pheno kun je niet wat tijd doodslaan met de toffe gadgets in je milieuknuffelmobiel ?
heb je een vrouw op je schouder?quote:
U riep?quote:
Heb je mijn foto's al gevondenquote:
Zoek zoek zoek.... Er staan al veel hints in het topicquote:
links dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoek zoek zoek.... Er staan al veel hints in het topic
Bekijk hier Cali in labjasquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef Klonk het volgende:
ik had net een boterham met pindakaas, teveel pindakaas, dan ga je op een gegeven moment likken als Lassie![]()
zo en nu ga ik fietsen, ajuus
Neeee..... nou is het niet leuk meer om ze te laten zoekenquote:
wat heb ik toch een kutleven als je dat zo zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Kijk ze naar de ouwe dreksbakken.
Zit jij nou hier de hoofden van al die jongetjes op hol te brengen?quote:
Nu jij nog edittenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Neeee..... nou is het niet leuk meer om ze te laten zoeken
Goed topic overigens, goede OP, TT, TSquote:
Ik ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Zit jij nou hier de hoofden van al die jongetjes op hol te brengen?
Kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Goed topic overigens, goede OP, TT, TS
Goedgekeurd jah?quote:
quote:
quote:
Goeie aanvulling in KSC toch?!quote:
quote:
quote:
tofquote:
Ik reageerde gewoon hetzelfde op beide quotes hoor. Had er geen andere bedoeling mee iig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Qouteklote..s achter elkaar zetten
![]()
Oh ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je mijn foto's al gevonden
Ik heb ook nooit gezegd dat je dat deedquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja.
Niet al te lastig met de jortk search
Das OA zijn hobbyquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Qouteklote..s achter elkaar zetten
![]()
Nee, maar ik word er wel eens van beschuldigd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat je dat deed![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja.
Niet al te lastig met de jortk search
En wat was er precies mis mee?quote:
Zie hier het levende bewijs!quote:
Ben blij dat je het toegeeftquote:
quote:
met mijn foto's ?:oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |