En dat is geen echte meer, als wikimaster verzaakt hij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
een echte KSC-er leest toch niet terug, mits MPG geheten
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:31 schreef Klonk het volgende:
als je bedenkt dat mijn ouders allebei dik in de 70 zijn vind ik het heel tof, al doen ze soms simpele dingen, een paar jaar geleden wou mijn moeder perse Nederlandse bloem meenemen, maar ze kreeg het normale pak nergens meer kwijt, heeft ze het in plastic zakjes verdeeld en bij het reservewiel gedaan
Dat doe ik ook de laatste tijdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is geen echte meer, als wikimaster verzaakt hij.
jah, ik zal hem van de week als ik hem zie eens spankenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is geen echte meer, als wikimaster verzaakt hij.
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef BrandX het volgende:
[..]en jij gelooft serieus dat dit bloem was?
Lief naief
zeker die van mij, die zien een parkeerverbodsbord en voor de zekerheid gaan ze er niet te dicht bij staan, je weet maar nooitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...
*mompelt iets van uitzonderingen die regels bevestigen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...
Hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Klonk het volgende:
het idee alleen al, mijn ouders die criminele dingen doen
beetje nieuwe applicaties testenquote:
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje nieuwe applicaties testen
best leuk ook nog
maar het is hier wel stervens koud
zal ik het voor je doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, ik zal hem van de week als ik hem zie eens spanken![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig hebben we jou nog
Waarom moet ik aan rosbief denken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar wie weet wel lekekr zoet en sappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |