Goed bezig, aan die MPG heb je ook nietsquote:
Hehe, toch tijd zat. Vakantie enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed bezig, aan die MPG heb je ook niets
Zonder koekje is het ook heeerlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Week-doormidden-breek-koffie![]()
Met een koekje
Zonder de koffie maar met een kuukske ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zonder koekje is het ook heeerlijk.
doe je niet slecht inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:57 schreef BrandX het volgende:
laatste werkdagje van de week![]()
Hier kan ik wel aan gaan wennen hoor, 3 daagjes werken in de week
hee, hoe kom ik daar nu aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
motorPloempje?
allemaal (weer) aan het werk?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:11 schreef Klonk het volgende:
tegenwoordig is geschiedenis voor dat je het weet
MotorbloemPjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, hoe kom ik daar nu aan?
enig minpunt is dat ik voor de rest van de dag geen slimheid meer heb...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een legendarische uitspraak van een stukje KSC geschiedenis... time flies...
Ik vond deel 1 niet echt boeiend. Wel een tijdje geprobeerd (een week), maar nee, het heeft me niet gepakt. Zo ook de dungeon siege spellen, alles laat je gewoon zien dat het een diablokloon is, maar dan net nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ken jij Sacred trouwens? Zag dat Deel 2 uit is
het is nog vroegquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, hoe kom ik daar nu aan?
Je hebt luxepaarden en werkpaarden hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:00 schreef Frutsel het volgende:
3 dagen werkweek![]()
![]()
en ik had net zon gevoel van :"pfff...we zijn weer bijna op de helft... "
Stelletje verzakers!quote:Top 100 van dinsdag 21 oktober 2008
016. 096 Pheno
018. 095 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Da's mooi 16.20 verdiend met nietsdoen al.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
zit hier nu al 1 uur en 21 minuten niets te doen voor 12 euro per uur
Originele Sacred heb ik wel en idd het kon me niet echt boeien... misschien deel 2 wat meerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 niet echt boeiend. Wel een tijdje geprobeerd (een week), maar nee, het heeft me niet gepakt. Zo ook de dungeon siege spellen, alles laat je gewoon zien dat het een diablokloon is, maar dan net niet
Tjaquote:
bla bla en trekpaardenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je hebt luxepaarden en werkpaarden he
Ik zou in mijn bed liggen en mijn linkerteen eens bewegen voor dat geld.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is dan toch weer geen nieuws?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
enig minpunt is dat ik voor de rest van de dag geen slimheid meer heb...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is dan toch weer geen nieuws?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef Klonk het volgende:
Thee![]()
en dan helemaal van die happen gras thee...
De vorige ksc ook hoorquote:
Maar niet meer zo veel postend als eerstquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
De vorige ksc ook hoor
Kom tussendoor nog wel eens langs
vdvorst!quote:
Dat klopt, sorryquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar niet meer zo veel postend als eerst
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Zit in de les, kan dat niet luisteren dusquote:
En, dat is te ver??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:56 schreef Muck het volgende:
Kuuuut, ik zat in gedachten naar muziek te luisteren en ik vroeg me bij het wegrijden van een of ander stationnetje af of ik al bijna thuis was, dus ik kijk naar het bordje van het station waar ik uit weg rijd...
"Didam"![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:56 schreef Muck het volgende:
Kuuuut, ik zat in gedachten naar muziek te luisteren en ik vroeg me bij het wegrijden van een of ander stationnetje af of ik al bijna thuis was, dus ik kijk naar het bordje van het station waar ik uit weg rijd...
"Didam"![]()
AHja, logischquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens mij had ze er bij didam uitgemoeten
preciesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens mij had ze er bij didam uitgemoeten
en prompt kreeg ik wat te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
ach, als student moet je watquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou in mijn bed liggen en mijn linkerteen eens bewegen voor dat geld.
En dat is prima!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, als student moet je wat
ik hoef er niet echt hard voor te werken iig![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef OA het volgende:
Niet zo snel zeg. Mijn vingers zijn koud, ik houd het niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |