Lezen met je vingersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef OA het volgende:
Niet zo snel zeg. Mijn vingers zijn koud, ik houd het niet bij
Ja, mevrouw de mod.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
een echte KSC-er leest toch niet terug, mits MPG geheten
Ik ben slechtziend, wist je dat niet.quote:
Speciaal voor jou in braille:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, mevrouw de mod.![]()
[..]
Ik ben slechtziend, wist je dat niet.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, mevrouw de mod.![]()
[..]
Druk dan je vingers ook niet steeds in je ogen of neusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, mevrouw de mod.![]()
[..]
In sommige gevallen best geilquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet vingert met je lezers
hier wil ik toch een persoonlijke kanttekening makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
En dan bij de uitgever van donald duck werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dank, maar FOK! is nog niet brailleproef, dus ik heb er niks aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in braille:
:...``: ;;; ```,.....;;:::``: (zoiets)
Ik zal het proberen niet meer te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Druk dan je vingers ook niet steeds in je ogen of neus![]()
Niet? ow, dat dacht ik, nou ja, zo bijzonder was het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dank, maar FOK! is nog niet brailleproef, dus ik heb er niks aan![]()
Dankjequote:
ze trekken er inderdaad nog lustig op los ja, van de zomer in Zweden, nu zitten ze ergens in Zwitserlandquote:
T zijn net nomaden.. ofzoietsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze trekken er inderdaad nog lustig op los ja, van de zomer in Zweden, nu zitten ze ergens in Zwitserland
En dat is geen echte meer, als wikimaster verzaakt hij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
een echte KSC-er leest toch niet terug, mits MPG geheten
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:31 schreef Klonk het volgende:
als je bedenkt dat mijn ouders allebei dik in de 70 zijn vind ik het heel tof, al doen ze soms simpele dingen, een paar jaar geleden wou mijn moeder perse Nederlandse bloem meenemen, maar ze kreeg het normale pak nergens meer kwijt, heeft ze het in plastic zakjes verdeeld en bij het reservewiel gedaan
Dat doe ik ook de laatste tijdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is geen echte meer, als wikimaster verzaakt hij.
jah, ik zal hem van de week als ik hem zie eens spankenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is geen echte meer, als wikimaster verzaakt hij.
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef BrandX het volgende:
[..]en jij gelooft serieus dat dit bloem was?
Lief naief
zeker die van mij, die zien een parkeerverbodsbord en voor de zekerheid gaan ze er niet te dicht bij staan, je weet maar nooitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...
*mompelt iets van uitzonderingen die regels bevestigen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Oude mensen zijn altijd heel eerlijk enzo hoor...
Hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Klonk het volgende:
het idee alleen al, mijn ouders die criminele dingen doen
beetje nieuwe applicaties testenquote:
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje nieuwe applicaties testen
best leuk ook nog
maar het is hier wel stervens koud
zal ik het voor je doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, ik zal hem van de week als ik hem zie eens spanken![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig hebben we jou nog
Waarom moet ik aan rosbief denken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar wie weet wel lekekr zoet en sappig
Ik wil wel een appeltje zijnquote:
OAquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar wie weet wel lekekr zoet en sappig
ik ben lievquote:
Zoiets. Deze week mijn 90k maar gaan vieren.quote:
Met mooie smilie artquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Deze week mijn 90k maar gaan vieren.
Ah, je hebt de experimentfase al gehad?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt de experimentfase al gehad?
Zoekt en gij zult vinden!quote:
Uiteraardquote:
Een oogfotoquote:
Welnee. Beter zoeken.quote:
neequote:
quote:
dat dusquote:
Daar heb ik geen tijd voor.quote:
quote:
werkwerkwerk, postpostpost.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
werkwerkwerk, postpostpost.
Ik ben geen vrouw
Je geeft maar een subtiele hint zoals elke fatsoenlijke vrouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook wel weer niet te vinden
Gewoon zoeken naar een TT ergens die een belletje doet rinkelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je geeft maar een subtiele hint zoals elke fatsoenlijke vrouw.
Ik zal even een hint geven, al ben ik geen vrouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je geeft maar een subtiele hint zoals elke fatsoenlijke vrouw.
Je bent trouwens een onfatsoenlijke vrouw volgens Phquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:16 schreef Californium het volgende:
en met de combinatie van deze hints moet het makkelijk zijn....
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent trouwens een onfatsoenlijke vrouw volgens Ph
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom
omdat ik de hint te laat gaf of omdat de hint niet subtiel genoeg was
![]()
labjasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal even een hint geven, al ben ik geen vrouw.
Labjas
labjasquote:
Ik ook verdacht weinig, behalve een sponsor en wat prijswinnaars gemaildquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
heb effectief gezien nog steeds niets gedaan
Ben inmiddels al aan mijn 3e bezigquote:
Allebei geweldigquote:Hoe bevalt het HLO... en hoe was de intro
mooiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben inmiddels al aan mijn 3e bezig
[..]
Allebei geweldig
De opleiding is zwaaaaar, maar wel heel interessant en tof!
En de intro was, ondanks dat ik er vreselik tegenop zag, hartstikke tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |