Maar daar gáát het helemaal niet om. De machtstrijd is voorbij! Zolang je je niet van hem distantieert blijf je dit geharrewar houden. Stap je eruit en stel je je boven dit soort spelletjes, dan is hij zijn wapen kwijt. En dan boeit het helemaal niet of hij er wel of niets over te zeggen heeft. Dat is totaal irrelevant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:
maar, ik blijf wel bij t principe dat híj er niks over te zeggen heeft in principe.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP
kan ook kunstjes met vingers
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
Godzijdank heb je geen camera!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
Mordradead heeft zo'n vieze flabberige mannenduim
Jammer dat ik geen camera heb hier; ik kan m'n pink dubbelgevouwen achter m'n ringvinger hakenEn m'n bovenste kootjes ombuigen.
Doe maar niet. Anders kun je je vingers straks ook zijwaarts buigenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
Bovenste kootjes kan ik ook, als viking wil kan ik wel een foto maken. Ik heb een mooie duim trouwens
Je duim is prachtig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
Bovenste kootjes kan ik ook, als viking wil kan ik wel een foto maken. Ik heb een mooie duim trouwens
Ik bedoel dan ook die flabber onder je duimquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Anders kun je je vingers straks ook zijwaarts buigen.
ook in zo'n rechte hoek? kan ik namelijk met mijn andere duim ook, maar niet zo vlakquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
BJ, die kan ik ook alleen die eerste niet
In principe heb je gelijk hoor, maar volgens mij vergeten heel veel mensen hoeveel er wordt meegelezen in dit topic. Ik zie mensen hun hele leven op Fok posten. Niet eens specifiek in dit topic, maar je bent niet zo anoniem als je hoopt dat je bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:59 schreef Anosmie het volgende:
Echt Poes, niemand kan je verbieden om diegene in volstrekte anonimiteit te bespreken. Hell, hij kan je niet eens verbieden om hem met bekenden te bespreken. Erover praten is deel van de verwerking. Maar inderdaad, je moet niet steeds alles weer omhooghalen zodat je er in blijft hangen. Focus op het positieve. Neem een nieuw nummer zodat hij je niet meer kan storen. Maak een ander e-mailadres aan.
Laat je niet lastig vallen. En laat je nooit, maar dan ook NOOIT meer de les lezen door hem. Een beetje zeiken over wat jij op een forum post. Hij heeft je belogen en bedrogen en nu is meneer ineens gemetamorfoosd in een moraalridder? Tsss, eerder een zielige rugridder is het.
Jij post wat jij wil. Gesnopen poessie?
Ik bedoelde ook anoniem als in: Ze noemt zichzelf niet bij naam, ze noemt hem niet bij naam, ze post geen foto's van hem, ze schetst alleen de situaties waarin ze zich bevind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef Liejannuh het volgende:
In principe heb je gelijk hoor, maar volgens mij vergeten heel veel mensen hoeveel er wordt meegelezen in dit topic. Ik zie mensen hun hele leven op Fok posten. Niet eens specifiek in dit topic, maar je bent niet zo anoniem als je hoopt dat je bent.
Hoe erg hij het misschien ook verdiend heeft, hou de eer aan jezelf en ga geen bakken met vuil uitstorten op een forum!
En nou nokken met die enge foto's allemaa!
OK, je pink is wel weer leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:22 schreef mordradead het volgende:
hop
hop
Hmm, valt ook wel mee... soms reageren mensen zo van "WTF" nou ja nu maar weer ontopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Huh? Bij mij blijven ze gewoon verstopt onder de spoiler als ik de pagina openquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ieuw, je spoiler werkt niet.
Bij mij is het zichtbaar, maar smiley's zie ik ook altijd gewoon staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:43 schreef Chicolate het volgende:
Huh? Bij mij blijven ze gewoon verstopt onder de spoiler als ik de pagina open. Sowwy
.
Omdat gekookte meer water bevat dan rauwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
Omdat ie water opneemt tijdens het koken lijkt mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
Weegt 100 gram rauwe bloemkool na het koken meer? (neemt water op ofzo) ... dan veranderen de kcal niet, maar wel het gewicht van dat stronkjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:
Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
GMTAquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat gekookte meer water bevat dan rauwe
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
omdat je calorieën wegkookt/verdampt?![]()
Als dat zou kunnen...quote:
Ik vond je wat steviger ook een mooie meid eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
en wil een ieder even voor de complimenten bedanken![]()
Ben zelf ook blij met het (tussen)resultaat en ben inderdaad stralender
Want het gaat hem niet om je innerlijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik vind me nu steviger écht heel lelijkkan echt niet begrijpen hoe mijn vriend voor me heeft kunnen vallen
![]()
srsly...
dat is natuurlijk al helemaal nietsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Want het gaat hem niet om je innerlijk?
die bij de Matrix vind ik echt niet lastig. Hij gaat wat geleidelijker, maar dat lukt me altijd wel goed door 't Spinnen denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die bij de Matrix bedoelde ik.
Die vind ik echt veel vervelender dan de Nieuwe Dukenburgseweg.
Maar de Haterseweg vond ik het minst erg.
Qua gezonde beweging, kan ik je van harte de Sionsweg aanraden.
Dat is een beste klim.
Mooie fietstocht en niet eens verschrikkelijk om naar de Uni.
Daar heb ik last van. Wel vervelend, want ik vind het moeilijk in te schatten of ik nu echt op mijn streefgewicht zit of dat ik eigenlijk nog 5 kg zou moeten afvallen. Toen ik nog 68 woog vond ik het ook wel oke.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:27 schreef Liejannuh het volgende:
Noemen ze het geen omgekeerde anorexia? Dat je te zwaar bent en in de spiegel kijkt en je het eigenlijk wel mee vindt vallen.
Dat zouden meer mensen moeten begrijpen, dan zag Nederland er een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:27 schreef Liejannuh het volgende:
Liever een maat groter die beter staat dan een maat kleiner die net niet mooi staat.
Als je tijd over hebt, is doorfietsen naar Berg en Dal ook een goed idee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sionsweg zal ik 's naar gaan kijken dan, afwisseling is altijd welkom
Thanx DanD. Ik ga ook serieus erover nadenkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Belachelijk laat, maar ik wil het toch nog even zeggen: BJ, wat heb je práchtige ogen. Ik ben het eens met de rest dat je eens lenzen zou moeten proberen!
Doe jezelf een plezier en ga dan naar de oogarts ipv de opticien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
binnenkort maar eens ff informatie inwinnen bij de opticien...
Zo mee eens. Veel mensen proppen zich toch maar in een kleinere maat. Ik pak gewoon alles rond mijn normale maat, en kijk welke beter zit. Ga geen S kopen als L beter zit, niemand die dat prijsje zietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten begrijpen, dan zag Nederland er een stuk beter uit.
Dat knip je er dan toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo mee eens. Veel mensen proppen zich toch maar in een kleinere maat. Ik pak gewoon alles rond mijn normale maat, en kijk welke beter zit. Ga geen S kopen als L beter zit, niemand die dat prijsje ziet.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef loveli het volgende:
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding. Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.
Maar kun je ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
Vanaf waar tot waar moet je metenik heb best lange dunne vingers.... in m'n pinken zit een kleine knik
Hop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is het ergst maar het lukt met alle vingers
Easyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
PF, leuk he die camera in je toppie??!!
Dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:22 schreef mordradead het volgende:
hop
hop
Hmm, valt ook wel mee... soms reageren mensen zo van "WTF" nou ja nu maar weer ontopic
Ze zijn niet vies volgens mij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
PF, je hebt wel mooie nagels, maar je moet ze beter schoonhouden, hoor
Nee, een beetje onverzorgd/grauw. Terwijl je wel echt mooie nagels hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze zijn niet vies volgens mij?
Ik heb ook al 138 foto's in m'n booth, mostly van mezelf met hondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O enne sorry voor mijn gespamMaar het is zo leuk
Lekker bekje is niet zo gezondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag
- grote bak havermout met magere melk en een beetje suiker
- bounty
- lekker bekje (vis, gezond)
- pakje sesamkoekjes (al twijfel ik over de gezondheid van deze)
Avond eten
SHE spaghetti
O en ik heb nekpijn, en ben al een paar dagen een beetje duizelig/zwart voor ogen als ik op sta na even gezeten te hebben. Halp?
Dan durf ik jou echt de mijnes niet te laten zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, een beetje onverzorgd/grauw. Terwijl je wel echt mooie nagels hebt.
Ach, zo'n nagelnazi ben ik niet; ik heb zelf heel korte nagels, knip ze wekelijksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan durf ik jou echt de mijnes niet te laten zien
Er zit nog een restje glansnagellak op, misschien dat je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, een beetje onverzorgd/grauw. Terwijl je wel echt mooie nagels hebt.
Ik bedoelde ook dat vis gezond wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lekker bekje is niet zo gezond. Vis met een vet gefrituurd (?), iig met veel olie korstje
.
Ik knip ze ongeveer elke week kort omdat ik er door omstandigheden altijd wel 1 stuk maak en "overnieuw" begin. En dan voor ik het weet zijn ze weer zo..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, zo'n nagelnazi ben ik niet; ik heb zelf heel korte nagels, knip ze wekelijksMaar als je langere nagels wilt, moet je ze wel een beetje verzorgen, vind ik
Afijn, ik ga naar huis. Waar nog een berg werk op me ligt te wachten
Ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan durf ik jou echt de mijnes niet te laten zien
Ja!! Zijn ze nu weer helemaal kort??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Ze waren zo mooi, weet je nog?
Ja, de reden dat ze toen zo lang en mooi waren ineens is er iets minder. Jeweetzquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Zijn ze nu weer helemaal kort??
I knoooozzz!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de reden dat ze toen zo lang en mooi waren ineens is er iets minder. Jeweetz
Zeg, houden jullie eensch op in geheimtaal te spreken hier. Ik word nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de reden dat ze toen zo lang en mooi waren ineens is er iets minder. Jeweetz
uiteraardquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar kun je dit
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond maar eens eh... mijn nagels proberen te laten groeien zónder die goede invloedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
I knoooozzz!
Nog plannen vanavond??
Oh ja meid, ik hield het welgeteld één half topic vol en toen kwam er ineens een topic met als titel 'Vol positieve gedachten' en toen vond ik het alweer gezelligquote:
Waarop?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was in de dierenwinkel en ik werd verliefd
Op de verkoper?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet alleen dat... de ironie is ook dat een goed passende maat slanker oogt dan een te kleine maatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo mee eens. Veel mensen proppen zich toch maar in een kleinere maat. Ik pak gewoon alles rond mijn normale maat, en kijk welke beter zit. Ga geen S kopen als L beter zit, niemand die dat prijsje ziet.
Speciale reden of gewoon geen tijd? 500 kcal valt me nog mee trouwens, had verwacht dat die dingen dat wel per stuk zouden zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:49 schreef Miss_S het volgende:
Net 2 kant en klare maaltijdwraps op, vast niet zo gezond (rond de 500kcal stond op het pak)
Door wie? Door ons?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Word ik nu echt al een dag genegeerd
Ik kan trouwens niets van die rare dingen met mijn handen/vingers
Vanavond weer buikdansen en zal er dan weer achterkomen dat mijn polsen niet los zitten
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Word ik nu echt al een dag genegeerd
Ik kan trouwens niets van die rare dingen met mijn handen/vingers
Vanavond weer buikdansen en zal er dan weer achterkomen dat mijn polsen niet los zitten
O ja, cinnamongirl made me do it! Ik hoop maar dat het werktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie liet me ook alweer revlon kopen? Het ruikt wel lekker naar mevrouwtjes met veel make up en naar m'n oma
Misschien moet je dan op iemand anders reageren en een vraag stellen of zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach ik weet wel hoe het topic werktmaar heb ook afentoe even aandacht nodig
Waarop?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
*Aai*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey ik had gereageerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Op een konijn van twee meterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarop?
Ik ben ooit verliefd geworden in een dierenwinkel op een grijze langharige kitten, ik had 'm meegenomen als ie geen 250 euro had gekost
Achteraf maar goed ook. 2 katten in mijn huis is genoeg.
Een wrap alleen is iets van 195 kcal (ooit nagekeken op het pak). En dan nog je vulling, maar die kun je redelijk mager houden als je geen bergen saus gebruikt, een beetje kip en veel groente.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Speciale reden of gewoon geen tijd? 500 kcal valt me nog mee trouwens, had verwacht dat die dingen dat wel per stuk zouden zijn.
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
*Aai*
Sorry, niemand doet het vast expres, ik reageer ook niet op iedereen elke keer, eigenlijk net waar mijn oog op valt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik had gereageerd. Moet je het wel lezen
.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Op een konijn van twee meter
Staat dat er nog steeds?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Mooi licht blauw shirtje trouwens eerder in het topic
Dat kan aan je cookies of instellingen van je browser liggen. Photobucket verwijdert ze wel hoor, maar de instellingen van Fok! soms niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat dat er nog steeds?Maar ik had het verwijderd, van photobucket afgehaald ... grrr nu haat ik die site echt. Niet dat jij het niet mag zien, maar was de bedoeling dat de herkenbaarheid wat mee zou vallen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 21-10-2008 19:29:05 ]
Hippy chique/chick, je weet tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:15 schreef Viking84 het volgende:
PF! Heb je nou gaten in je spijkerbroek?.
Oh, en ik vind ze allebei mooi.
Und wo bleibt die kuiltjespaint?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hippy chique/chick, je weet toch
Ja is m'n lievelingsbroek, die draag ik soms en alleen binnen..
en o ja... daar vormen zich bij mij ook kuiltjes... zeer bijzonder...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja lukt niet, die twee kuiltjes boven je bilnaad (in het kussentje)
Ok.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja lukt niet, die twee kuiltjes boven je bilnaad (in het kussentje)
Luister naar mij. Ik zeg bruin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder zei bruin, mn vader zei blauw. Meestal ben ik wat meer geneigd naar m'n vader te luisteren maar nu weet ik het echt niet!
Welkomquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:36 schreef Esse_est het volgende:
Kuskuiltjes.
Hallo, ik ben Esse, 75 kilo ofzo, op weg er 8 kwijt te raken.
hoi, welkomquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:36 schreef Esse_est het volgende:
Kuskuiltjes.
Hallo, ik ben Esse, 75 kilo ofzo, op weg er 8 kwijt te raken.
Ook FF dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:49 schreef MissBliss het volgende:
En ik zie foto's ook altijd gewoon staan in een spoiler, ligt eraan welke layout je hebt.
Ik weet niet of hij er nog staat, had hem al eerder gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat dat er nog steeds?Maar ik had het verwijderd, van photobucket afgehaald ... grrr nu haat ik die site echt. Niet dat jij het niet mag zien, maar was de bedoeling dat de herkenbaarheid wat mee zou vallen
.
En ik was het zelf ook met de reden eens! Ik wil daar helemaal niet werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
@Anosmie: balen, ik wil ook altijd graag weten wat de reden van de afwijzing is. Merel, jij weet het tenminste, en voelde het zelf ook. Maar soms kan de reden slechts gissen zijn, en dat is frustrerend.
Ja, in de baggerlayout kan je de spoilers aanklikken, maar in andere layouts zie je foto's en smileys gewoon 'door de spoiler heen'. Ik zie ze dus ook in silver, maar ik stoor me er niet echt aan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook FF dan?
Ik was te lui om het te checken in IE.
Dat heb je nu eenmaal met katten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Katten moeten dood trouwens. Ik kwam er net achter dat Taco (of Janneke, maar ws Taco) aan mijn mooie nieuwe leren schoenen heeft zitten krabben. Gelukkig is het niet heel erg, maar ik kan wel janken om ieder vers krasje op een paar nieuwe schoenen
. Dus ik zet ze vanavond maar in de kast. Kutbeest.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind BJ trouwens ook prachtig! Die bril bepaalt heel erg je uitstraling, maar als dat de uitstraling is die je wilt bereiken is daar natuurlijk niets mis mee. Is er een reden dat je nu een bril hebt in plaats van lenzen?
Maar hoe kwam je nou bij die organisatie terecht? Ook via via? Ik neem iig aan dat je geen brief hebt geschreven, want waarom zou je een brief schrijven naar een organisatie waar je helemaal niet wilt werken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:51 schreef Merel het volgende:
[..]
En ik was het zelf ook met de reden eens! Ik wil daar helemaal niet werkenMaar omdat we het erover eens waren, konden we het gesprek gewoon prettig afsluiten. En wie weet heb ik er dus nog wel wat aan, als deze meneer eens in zijn netwerk gaat rondvragen of iemand nog een leuke hippe naar-de-communicatie-kant-neigende redacteur zoekt
Van mutsen krijg ik plat haarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
Bruin PF, bruin! Of nog beter, koop gewoon een muts!
Vandaag sinds lange tijd weer eens uit eten geweest om te vieren dat de financiering rond is. Lekker, maar wat was het vet
Haha, dat is ook wel weer herkenbaar. Ik kom er wel weer overheenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Misschien stom, maar ik ben juist altijd blíj met de eerste kras op schoenen (of de eerste beschadiging op welk nieuw ding dan ook), dan kan ik er eindelijk normaal mee omgaan ipv er overdreven voorzichtig en zuinig mee te doen
Was via een intermediair, die vonden het wel wat voor mij. Foute inschattingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je nou bij die organisatie terecht? Ook via via? Ik neem iig aan dat je geen brief hebt geschreven, want waarom zou je een brief schrijven naar een organisatie waar je helemaal niet wilt werken?.
Mijn katten hebben nog nooit mijn schoenen bekrast hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb je nu eenmaal met katten.
[/betweter]
Dat is toevallig. Volgens mij komen dit of volgend jaar de oorwarmers weer in (mark my words), maar die dingen zijn helemaal niet praktisch omdat je voorhoofd koud blijft. Vanmorgen op de fiets heb ik een model oorwarmers met soort klepje voor bedacht waarbij zowel oren als voorhoofd warm blijven, maar je haar in model blijf. Ik denk dat ik er patent op aan ga vragen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Van mutsen krijg ik plat haar! Vandaar een bandje, best hip tough
luck!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga maar weer eens buikdansen
Wish me luck
Ik ben zowel vorige week woensdag als gisteren uit eten geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
Bruin PF, bruin! Of nog beter, koop gewoon een muts!
Vandaag sinds lange tijd weer eens uit eten geweest om te vieren dat de financiering rond is. Lekker, maar wat was het vet
Hoi meisjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben zowel vorige week woensdag als gisteren uit eten geweestWel lekker though, wat heb je gehad?
Nou je ziet het als je erop let. De krassen zitten echt ín het leer. Gelukkig heb ik mijn mooie hoge laarzen opgeborgen. Dit zijn alledaagse schoenen (die wel een paar jaar mee moeten, though).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn katten hebben nog nooit mijn schoenen bekrast hoor![]()
*klopt af*
Maar vervelend is het wel, zeker als ze erg beschadigd zijn. ik was ook niet blij toen mijn poezen elkaar aanvielen door de gordijnen heen
Touristengrieksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben zowel vorige week woensdag als gisteren uit eten geweestWel lekker though, wat heb je gehad?
Nou, dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi meisjeLeuk dat je er weer even bent. Wanneer begin je op je nieuwe werk?
.
Nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Touristengrieksmet een kwart liter retsina.
Ik vond meerdere dingen helemaal geweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog nietIk pm je wel even een beter uitleg die ik ook naar CF had gestuurd als je dat wilt.
Heb jij nou nog gesolliciteerd bij die functie die jij helemaal geweldig vond?
Naja, ik bedoelde meer dat je met katten er altijd rekening mee moet houden dat er *iets* stuk kan gaan door die nageltjes van ze. Maar leuk is het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn katten hebben nog nooit mijn schoenen bekrast hoor![]()
*klopt af*
Maar vervelend is het wel, zeker als ze erg beschadigd zijn. ik was ook niet blij toen mijn poezen elkaar aanvielen door de gordijnen heen
Jij ging toch je ouders voeren de hele week? Volgens het SHE-plan? Hou je eens aan je plannen zwakke tuttebol!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geen zin om te koken. Als ik nu havermout met wheypoeder en magere melk neem
is dat ook goed?
Je linkte vanmorgen toch vanaf een webshop?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dat stomme australian gold
maar ik kan nergens een winkel vinden die het verkoopt!
En je ging vorige week ook al uit eten om je nieuwe baan te vieren. Tsk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nice![]()
Mijn vriend had me gister zomaar mee uit eten genomen. En het was leuk en lekker en gezellig en romantisch en en en..
Iedereen is weg en voor 1 persoon koken is kut.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij ging toch je ouders voeren de hele week? Volgens het SHE-plan? Hou je eens aan je plannen zwakke tuttebol!
Geen kliekjes in de vriezer ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Iedereen is weg en voor 1 persoon koken is kut.
Klopt, ik heb mijn huis dan ook redelijk cat-proof ingericht, al was ik niet blij toen ik de krassen op mijn eettafel ontdekte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik bedoelde meer dat je met katten er altijd rekening mee moet houden dat er *iets* stuk kan gaan door die nageltjes van ze. Maar leuk is het natuurlijk niet
Nou eigenlijk niet nee, dat de wijn lekker was was vooral een enorm pluspuntquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:Wat lief! En dan maakt het natuurlijk ook niet meer uit wat je eet, of? Wat hebben jullie gegeten?
Zo'n zwartbruine ikea-tafel? Zwarte marker eroverheen en je ziet er niks meer van, deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:14 schreef Ewelina het volgende:
Klopt, ik heb mijn huis dan ook redelijk cat-proof ingericht, al was ik niet blij toen ik de krassen op mijn eettafel ontdekte.
Ik zal je even een pm sturen, dan klinkt het gelijk een stuk minder mysterieusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:12 schreef Merel het volgende:
Goodbye, je baan klinkt heel mysterieus!
Word je escortdame?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zal je even een pm sturen, dan klinkt het gelijk een stuk minder mysterieus
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niks van die pm van Goodbye. Volgens mij heb ik dat verhaaltje ook al eens eerder gelezen trouwens.
Nee, dat zie ik meer als een bijbaantjequote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Nee, dat zie ik meer als een bijbaantje
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
kliekjes![]()
ik eet al vier ik per week kliekjes
ik haaaaaat kliekjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Viking: die hebben geen escortdame nodig.
Ja, nou daar ben ik dan voor toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Rijke dames willen het vaak zakelijk houden
dus die zullen eerder een escort dame bestellen
Dat bedoel ik ja, maar zakelijk houden is op zich wel een goede reden om een escort te bestellen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, nou daar ben ik dan voor toch?
Of bedoelt Mini_Rulez dat rijke aantrekkelijke vrouwen geen escort nodig hebben?
God, de meelezers zijn kennelijk ook al helemaal op de hoogtequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, maar zakelijk houden is op zich wel een goede reden om een escort te bestellen.
Ware het niet dat jij juist iemand verdient die niet afstandelijk gaat lopen doen.
Tja, als je dingen zo uitgebreid bespreekt kan dat haast niet anders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
God, de meelezers zijn kennelijk ook al helemaal op de hoogte![]()
.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Katten moeten dood trouwens.
Ik herken hier echt totaal niets in!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Zelfs nu een of ander buurtkatertje over mijn nieuwe, paarse sloffen heeft geplast vind ik dat niet.
Ik vind zelfs dat spinnen niet dood hoeven.
(Die moeten alleen gewoon helemaal niet bestaan. )
Maar katten zijn idd soms wel k**-beesten.
Niet alleen krabben ze alles kapot (bij mij het behang tussen de krabplanken in), plassen ze alles onder en vinden ze het ultra-fijn om extra veel te verharen als je net gestofzuigd hebt, ze vernielen ook nog eens je houten vloer met hun inwendige vochten.
Maar ze zjin wel lief en knuffelig, als ze eens niet krabben of bijten.
Ik ook niet hoor. Ik heb m'n hele leven katten gehad en er was er nog nooit eentje bij die alles kapotkrabde of in huis plaste. Tja, als kitten spelen ze nog weleens wat ruw en onze bejaarde dementerende kat wilde nog weleens op rare plaatsen plassen, maar verder hoef je zulk gedrag echt niet te accepteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik herken hier echt totaal niets in!Maar mijn katten zijn ook überlief
Tuurlijk, ze gooien wel eens wat om, en af en toe wat krasjes ergens op of ze slopen iets... maar ehm, dat hoort er toch gewoon bij als je een kat neemt?
Dat klopt, maar je moet ze wel meteen goed opvoeden. Mini heb ik vanaf haar geboorte en die bedelt niet, en sloopt niks ofzo (ok, af en toe rekt ze zich uit en dan komen de nageltjes in de bank). Ze is alleen een beetje lomp. Haar moeder daarentegen was al 2 toen ik haar kreeg, die bedelt soms nog wel en wil soms ook nog wel eens haar nagels in mijn bed zetten (maar dat is een oud en ongelakt bed, de rest van de meubels is beduidend minder interessant voor haar om aan te krabben, behalve de matglazen kastdeur.). Ze is iets minder consequent opgevoed als kitten denk ik dan Mini.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb m'n hele leven katten gehad en er was er nog nooit eentje bij die alles kapotkrabde of in huis plaste. Tja, als kitten spelen ze nog weleens wat ruw en onze bejaarde dementerende kat wilde nog weleens op rare plaatsen plassen, maar verder hoef je zulk gedrag echt niet te accepteren.
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Gaat ze weer kattenfoto's spammen hoor. Ik wilde vanavond een filmpje maken van hoe Mark Janneke stukjes patat voert, maar dat mocht niet van Mark ("Want dan ga jij dat filmpje weer posten op Fok!"
Ja duuhhh).
Janneke is wel goed opgevoed (die krabt keurig met d'r nageltjes aan de krabpaal), maar Taco iets minder helaas. Die krabt aan het behang, heeft de bank aan gort gekrabd en hij is ws ook degene die m'n schoenen heeft vern**kt.
Hehe, geeft niet hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja sorry hoorMaar ik vind mijn katten zo geweldig, leuk, fantastisch enz. dat ik ze altijd wil laten zien
Die ik heb kunnen ook überlief zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik herken hier echt totaal niets in!Maar mijn katten zijn ook überlief
Tuurlijk, ze gooien wel eens wat om, en af en toe wat krasjes ergens op of ze slopen iets... en idd verharen... maar ehm, dat hoort er toch gewoon bij als je een kat neemt?
Dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, geeft niet hoor. Leuk om te zien dat je dol bent op je beesten. Die van mij staan niet voor niks in m'n fobo. Voorheen praatte ik op MSN ook heel veel over m'n katten ("Janneke deed net dit
", "Taco deed net dat
") en een paar mensen werden er echt gestoord van
. Ik denk dat het vergelijkbaar is met moeders die alleen maar over hun kinderen praten
. Ja maar mijn katten zijn mijn kindjes
. Nu ligt Janneke op mijn bed tegen de verwarming aan en Taco zit op de bankleuning
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb ook langharige katten, en ja, ze verharen wel. Maar dat vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die ik heb kunnen ook überlief zijn.![]()
Maar ze hebben noorse boskat in zich (vandaar ook dat ze heel, heel erg veel verharen) en accepteren alleen hun échte baasje (mijn vriend dus) als enige baasje.
Ik mag ze wel aaien en voeden, maar bestraffen niet.
Ik word gedoogd door de dames.![]()
De plaskatten zijn niet van mij, maar zijn aan komen lopen.
En wat betreft andere lichaamsvochten moeten ze misschien even wennen aan de verantwoorde brokjes die ze nu eten.
Volgens mij had ik die al eens ergens gezien.quote:
Dat is niet bijzonder, dat is bijzonder goorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dusMijn katten zijn inderdaad mijn kindjes
Al 2 jaar en ik vind ze nog steeds geweldig
En dat Sasha een nestje kreeg in mijn bed was wel heel bijzonder
Mijn vriend zegt dat ook wel eens.
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAH IK WIL VERDOMME IN DE WOONKAMER LEREN STAAT DAT KANKERVOETBAL OP
ik haaaaaat voetbal. en ja ik weet het niet met kanker schelden bladiebla
hé! Ik was gaan hardlopen, da's heel goed voor de lijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach ja, er is toch allang niks meer over lijnen gezegd...
Omdat ik geen term heb die beter uitdrukt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Anyway, ik houd niet van katten. Van een mens zou ik het al nooit pikken dat ie op mijn schoot zou gaan staan en met zijn nagels in me zou gaan staan plukken, laat staan van een beest.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Vivi het volgende:
Anyway, ik houd niet van katten. Van een mens zou ik het al nooit pikken dat ie op mijn schoot zou gaan staan en met zijn nagels in me zou gaan staan plukken, laat staan van een beest.
Hahaha, ja, dat ook. Dat geeft een troepquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder, dat is bijzonder goor
Dat zie ik dan zo voor me he. Dat beest hangt maar de hele dag rond in dat huis, nahquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
"door je huis loopt te kuieren? "wat een vreemde manier om er tegenaan te kijken
Ach, je bent een kattenhater of je bent het niet hè.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
"door je huis loopt te kuieren? "wat een vreemde manier om er tegenaan te kijken
meestal doen ze idd niet zoveelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
oh, mijn katten liggen de hele dag op de bank en lopen hoogstens naar etens- of kattenbak
Die van ons kruipen stiekem in bed. Als hier de deurbel gaat verstoppen ze zich onder het dekbedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat van die kat in bed, dat lijkt me dus zo vies. Van die pluizenbollen in je bed, getsie, dan zit je al dat haar maar in te ademen
Maar ik ben sowieso allergisch.
Ik zou 'kat' zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef Merel het volgende:
Over dieren gesproken, kreeg vandaag tijdens 't sollicitatiegesprek de vraag met welk dier ik mezelf zou vergelijken. Wat moet je daar nou weer op antwoorden?![]()
Kan ik me echt niets bij voorstellen dat je zo tegen een huisdier aankijkt, of het zo noemt iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zie ik dan zo voor me he. Dat beest hangt maar de hele dag rond in dat huis, nah![]()
Dan moet je er leeuw van maken, dat staat stoerder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou 'kat' zeggen. Eigenwijs, hygiënisch en ik knuffel graag
.
Leeuwen knuffelen nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan moet je er leeuw van maken, dat staat stoerder.
Mini kruipt ook wel eens bij mij onder de dekens. En Sas ligt vaak genoeg op bed. En ik vind dat ook niet vies. Wel gezellig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Janneke ligt graag onder de dekens, dus mijn katten komen wel gewoon op bed. En dat vind ik helemaal niet vies.
katten zijn ook nog eens geraffineerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan moet je er leeuw van maken, dat staat stoerder.
Dat je dat een idiote vraag vindtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef Merel het volgende:
Over dieren gesproken, kreeg vandaag tijdens 't sollicitatiegesprek de vraag met welk dier ik mezelf zou vergelijken. Wat moet je daar nou weer op antwoorden?![]()
En als ik er dan naast ga zitten, doet ze 'prrt!'. Net alsof ze even wil zeggen: "Pas op! Ik lig hier! Niet op mij gaan zitten hoor!"quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mini kruipt ook wel eens bij mij onder de dekens. En Sas ligt vaak genoeg op bed. En ik vind dat ook niet vies. Wel gezellig.
Jawel, remember Christian the lion ?quote:
Mini doet het echt alleen als ik er lig. Dan komt ze aanlopen en dan laat ze zich tegen mij aan vallen. En dan gaat ze op haar rug liggen en tegen me aan kroelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ik er dan naast ga zitten, doet ze 'prrt!'. Net alsof ze even wil zeggen: "Pas op! Ik lig hier! Niet op mij gaan zitten hoor!".
die moest ik googlenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou zeggen dat ik op een pantoffeldiertje lijk.
Weet niet, alleen een amoebe stelt zulke vragen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die moest ik googlen.
En waaróm in godsnaam?.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jawel, remember Christian the lion ?
Schaterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik lijk op een nijlpaard, het gevaarlijkste dier van Afrika
Ziet er dom, lomp en schattig uit maar super gevaarlijk!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leeuwtje aan mijn broekspijp
Ze hebben echt valse scherpe nagelsquote:
Noem je mij nu een amoebe!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet niet, alleen een amoebe stelt zulke vragen.
En dan met een stalen gezicht dat vertellen,quote:
Huh wie ben jij? Of heb ik gemist dat je je voorgesteld hebt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef Esse_est het volgende:
He jakkes, MissS dat is niet fijn.
Hoe lang buikdans je eigenlijk, je was al vóór ik ging sporten weg en nu pas net terug! Lekker lange les!
Ja dat heb je gemistquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh wie ben jij? Of heb ik gemist dat je je voorgesteld hebt?.
ik wist wat het was, maar dat komt door een anekdote van mn moederquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan met een stalen gezicht dat vertellen,
en als die ander niet weet wat het is dan staat het ook zo dom om te vragen![]()
Dit was mijn 4e les en een beginners les duurt 1 uur en 1 kwartierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef Esse_est het volgende:
He jakkes, MissS dat is niet fijn.
Hoe lang buikdans je eigenlijk, je was al vóór ik ging sporten weg en nu pas net terug! Lekker lange les!
maar hoe lang ben je? En hoe ga jij je kilo's kwijtraken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Esse_est het volgende:
Hoi MissS, ik ben Esse en ik wil graag meedoen met afvallen, zonder te zeggen dat het zo simpel is en dat iedereen moet doen wat ik doe, vind je het goed?
Van mij mag het maar volgens mij was het ook iemand anders die het vroegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Esse_est het volgende:
Hoi MissS, ik ben Esse en ik wil graag meedoen met afvallen, zonder te zeggen dat het zo simpel is en dat iedereen moet doen wat ik doe, vind je het goed?
Had ik al hoi tegen jou gezegd? Hoi!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Esse_est het volgende:
Ohja en ik koop batterijen voor mijn weegschaal.
Hoi!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Had ik al hoi tegen jou gezegd? Hoi!
Nee das niet vreemd, das fijn!quote:Ik heb nou al jaaaaren en weegschaal en nog noooooit de batterijen hoeven te verwisselen, is dat vreemd?
Ik wilde al gaan schreeuwen dat je ook tussendoortjes moet eten, maar dat heb je zelf ook al bedachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef Esse_est het volgende:
Dat is inderdaad de planning Motorbloempje, rem op alcohol. Verder ontbijten met ei, tussendemiddag brooduitdebroodmachine met pindakaas, 's avonds groen en vlees of vis en tussendoor zo teen en tander aan yoghurt, fruit en mischien een verdwaald dropje. She-ish.
Nu nog? Dat zou ik echt niet meer kunnen opbrengen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef cyclechick het volgende:
Blurghhh ik moet nog een samenvatting schrijven van een manuscript dat ik heb gelezen....
Nja, ik krijg het ook niet af hoor, ga nu lekker slapen, maar dan heb ik in ieder geval een begin gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu nog? Dat zou ik echt niet meer kunnen opbrengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |