Maar daar gáát het helemaal niet om. De machtstrijd is voorbij! Zolang je je niet van hem distantieert blijf je dit geharrewar houden. Stap je eruit en stel je je boven dit soort spelletjes, dan is hij zijn wapen kwijt. En dan boeit het helemaal niet of hij er wel of niets over te zeggen heeft. Dat is totaal irrelevant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:
maar, ik blijf wel bij t principe dat híj er niks over te zeggen heeft in principe.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP
kan ook kunstjes met vingers
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
Godzijdank heb je geen camera!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
Mordradead heeft zo'n vieze flabberige mannenduim
Jammer dat ik geen camera heb hier; ik kan m'n pink dubbelgevouwen achter m'n ringvinger hakenEn m'n bovenste kootjes ombuigen.
Doe maar niet. Anders kun je je vingers straks ook zijwaarts buigenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
Bovenste kootjes kan ik ook, als viking wil kan ik wel een foto maken. Ik heb een mooie duim trouwens
Je duim is prachtig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
Bovenste kootjes kan ik ook, als viking wil kan ik wel een foto maken. Ik heb een mooie duim trouwens
Ik bedoel dan ook die flabber onder je duimquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Anders kun je je vingers straks ook zijwaarts buigen.
ook in zo'n rechte hoek? kan ik namelijk met mijn andere duim ook, maar niet zo vlakquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
BJ, die kan ik ook alleen die eerste niet
In principe heb je gelijk hoor, maar volgens mij vergeten heel veel mensen hoeveel er wordt meegelezen in dit topic. Ik zie mensen hun hele leven op Fok posten. Niet eens specifiek in dit topic, maar je bent niet zo anoniem als je hoopt dat je bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:59 schreef Anosmie het volgende:
Echt Poes, niemand kan je verbieden om diegene in volstrekte anonimiteit te bespreken. Hell, hij kan je niet eens verbieden om hem met bekenden te bespreken. Erover praten is deel van de verwerking. Maar inderdaad, je moet niet steeds alles weer omhooghalen zodat je er in blijft hangen. Focus op het positieve. Neem een nieuw nummer zodat hij je niet meer kan storen. Maak een ander e-mailadres aan.
Laat je niet lastig vallen. En laat je nooit, maar dan ook NOOIT meer de les lezen door hem. Een beetje zeiken over wat jij op een forum post. Hij heeft je belogen en bedrogen en nu is meneer ineens gemetamorfoosd in een moraalridder? Tsss, eerder een zielige rugridder is het.
Jij post wat jij wil. Gesnopen poessie?
Ik bedoelde ook anoniem als in: Ze noemt zichzelf niet bij naam, ze noemt hem niet bij naam, ze post geen foto's van hem, ze schetst alleen de situaties waarin ze zich bevind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef Liejannuh het volgende:
In principe heb je gelijk hoor, maar volgens mij vergeten heel veel mensen hoeveel er wordt meegelezen in dit topic. Ik zie mensen hun hele leven op Fok posten. Niet eens specifiek in dit topic, maar je bent niet zo anoniem als je hoopt dat je bent.
Hoe erg hij het misschien ook verdiend heeft, hou de eer aan jezelf en ga geen bakken met vuil uitstorten op een forum!
En nou nokken met die enge foto's allemaa!
OK, je pink is wel weer leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:22 schreef mordradead het volgende:
hop
hop
Hmm, valt ook wel mee... soms reageren mensen zo van "WTF" nou ja nu maar weer ontopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Huh? Bij mij blijven ze gewoon verstopt onder de spoiler als ik de pagina openquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ieuw, je spoiler werkt niet.
Bij mij is het zichtbaar, maar smiley's zie ik ook altijd gewoon staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:43 schreef Chicolate het volgende:
Huh? Bij mij blijven ze gewoon verstopt onder de spoiler als ik de pagina open. Sowwy
.
Omdat gekookte meer water bevat dan rauwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
Omdat ie water opneemt tijdens het koken lijkt mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
Weegt 100 gram rauwe bloemkool na het koken meer? (neemt water op ofzo) ... dan veranderen de kcal niet, maar wel het gewicht van dat stronkjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:
Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
GMTAquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat gekookte meer water bevat dan rauwe
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
omdat je calorieën wegkookt/verdampt?![]()
Als dat zou kunnen...quote:
Ik vond je wat steviger ook een mooie meid eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
en wil een ieder even voor de complimenten bedanken![]()
Ben zelf ook blij met het (tussen)resultaat en ben inderdaad stralender
Want het gaat hem niet om je innerlijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik vind me nu steviger écht heel lelijkkan echt niet begrijpen hoe mijn vriend voor me heeft kunnen vallen
![]()
srsly...
dat is natuurlijk al helemaal nietsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Want het gaat hem niet om je innerlijk?
die bij de Matrix vind ik echt niet lastig. Hij gaat wat geleidelijker, maar dat lukt me altijd wel goed door 't Spinnen denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die bij de Matrix bedoelde ik.
Die vind ik echt veel vervelender dan de Nieuwe Dukenburgseweg.
Maar de Haterseweg vond ik het minst erg.
Qua gezonde beweging, kan ik je van harte de Sionsweg aanraden.
Dat is een beste klim.
Mooie fietstocht en niet eens verschrikkelijk om naar de Uni.
Daar heb ik last van. Wel vervelend, want ik vind het moeilijk in te schatten of ik nu echt op mijn streefgewicht zit of dat ik eigenlijk nog 5 kg zou moeten afvallen. Toen ik nog 68 woog vond ik het ook wel oke.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:27 schreef Liejannuh het volgende:
Noemen ze het geen omgekeerde anorexia? Dat je te zwaar bent en in de spiegel kijkt en je het eigenlijk wel mee vindt vallen.
Dat zouden meer mensen moeten begrijpen, dan zag Nederland er een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:27 schreef Liejannuh het volgende:
Liever een maat groter die beter staat dan een maat kleiner die net niet mooi staat.
Als je tijd over hebt, is doorfietsen naar Berg en Dal ook een goed idee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sionsweg zal ik 's naar gaan kijken dan, afwisseling is altijd welkom
Thanx DanD. Ik ga ook serieus erover nadenkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Belachelijk laat, maar ik wil het toch nog even zeggen: BJ, wat heb je práchtige ogen. Ik ben het eens met de rest dat je eens lenzen zou moeten proberen!
Doe jezelf een plezier en ga dan naar de oogarts ipv de opticien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
binnenkort maar eens ff informatie inwinnen bij de opticien...
Zo mee eens. Veel mensen proppen zich toch maar in een kleinere maat. Ik pak gewoon alles rond mijn normale maat, en kijk welke beter zit. Ga geen S kopen als L beter zit, niemand die dat prijsje zietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten begrijpen, dan zag Nederland er een stuk beter uit.
Dat knip je er dan toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo mee eens. Veel mensen proppen zich toch maar in een kleinere maat. Ik pak gewoon alles rond mijn normale maat, en kijk welke beter zit. Ga geen S kopen als L beter zit, niemand die dat prijsje ziet.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef loveli het volgende:
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding. Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.
Maar kun je ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
Vanaf waar tot waar moet je metenik heb best lange dunne vingers.... in m'n pinken zit een kleine knik
Hop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is het ergst maar het lukt met alle vingers
Easyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
PF, leuk he die camera in je toppie??!!
Dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:22 schreef mordradead het volgende:
hop
hop
Hmm, valt ook wel mee... soms reageren mensen zo van "WTF" nou ja nu maar weer ontopic
Ze zijn niet vies volgens mij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
PF, je hebt wel mooie nagels, maar je moet ze beter schoonhouden, hoor
Nee, een beetje onverzorgd/grauw. Terwijl je wel echt mooie nagels hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze zijn niet vies volgens mij?
Ik heb ook al 138 foto's in m'n booth, mostly van mezelf met hondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O enne sorry voor mijn gespamMaar het is zo leuk
Lekker bekje is niet zo gezondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag
- grote bak havermout met magere melk en een beetje suiker
- bounty
- lekker bekje (vis, gezond)
- pakje sesamkoekjes (al twijfel ik over de gezondheid van deze)
Avond eten
SHE spaghetti
O en ik heb nekpijn, en ben al een paar dagen een beetje duizelig/zwart voor ogen als ik op sta na even gezeten te hebben. Halp?
Dan durf ik jou echt de mijnes niet te laten zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, een beetje onverzorgd/grauw. Terwijl je wel echt mooie nagels hebt.
Ach, zo'n nagelnazi ben ik niet; ik heb zelf heel korte nagels, knip ze wekelijksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan durf ik jou echt de mijnes niet te laten zien
Er zit nog een restje glansnagellak op, misschien dat je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, een beetje onverzorgd/grauw. Terwijl je wel echt mooie nagels hebt.
Ik bedoelde ook dat vis gezond wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lekker bekje is niet zo gezond. Vis met een vet gefrituurd (?), iig met veel olie korstje
.
Ik knip ze ongeveer elke week kort omdat ik er door omstandigheden altijd wel 1 stuk maak en "overnieuw" begin. En dan voor ik het weet zijn ze weer zo..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, zo'n nagelnazi ben ik niet; ik heb zelf heel korte nagels, knip ze wekelijksMaar als je langere nagels wilt, moet je ze wel een beetje verzorgen, vind ik
Afijn, ik ga naar huis. Waar nog een berg werk op me ligt te wachten
Ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan durf ik jou echt de mijnes niet te laten zien
Ja!! Zijn ze nu weer helemaal kort??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Ze waren zo mooi, weet je nog?
Ja, de reden dat ze toen zo lang en mooi waren ineens is er iets minder. Jeweetzquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Zijn ze nu weer helemaal kort??
I knoooozzz!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de reden dat ze toen zo lang en mooi waren ineens is er iets minder. Jeweetz
Zeg, houden jullie eensch op in geheimtaal te spreken hier. Ik word nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de reden dat ze toen zo lang en mooi waren ineens is er iets minder. Jeweetz
uiteraardquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar kun je dit
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond maar eens eh... mijn nagels proberen te laten groeien zónder die goede invloedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
I knoooozzz!
Nog plannen vanavond??
Oh ja meid, ik hield het welgeteld één half topic vol en toen kwam er ineens een topic met als titel 'Vol positieve gedachten' en toen vond ik het alweer gezelligquote:
Waarop?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was in de dierenwinkel en ik werd verliefd
Op de verkoper?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet alleen dat... de ironie is ook dat een goed passende maat slanker oogt dan een te kleine maatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo mee eens. Veel mensen proppen zich toch maar in een kleinere maat. Ik pak gewoon alles rond mijn normale maat, en kijk welke beter zit. Ga geen S kopen als L beter zit, niemand die dat prijsje ziet.
Speciale reden of gewoon geen tijd? 500 kcal valt me nog mee trouwens, had verwacht dat die dingen dat wel per stuk zouden zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:49 schreef Miss_S het volgende:
Net 2 kant en klare maaltijdwraps op, vast niet zo gezond (rond de 500kcal stond op het pak)
Door wie? Door ons?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Word ik nu echt al een dag genegeerd
Ik kan trouwens niets van die rare dingen met mijn handen/vingers
Vanavond weer buikdansen en zal er dan weer achterkomen dat mijn polsen niet los zitten
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Word ik nu echt al een dag genegeerd
Ik kan trouwens niets van die rare dingen met mijn handen/vingers
Vanavond weer buikdansen en zal er dan weer achterkomen dat mijn polsen niet los zitten
O ja, cinnamongirl made me do it! Ik hoop maar dat het werktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie liet me ook alweer revlon kopen? Het ruikt wel lekker naar mevrouwtjes met veel make up en naar m'n oma
Misschien moet je dan op iemand anders reageren en een vraag stellen of zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach ik weet wel hoe het topic werktmaar heb ook afentoe even aandacht nodig
Waarop?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
*Aai*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey ik had gereageerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Op een konijn van twee meterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarop?
Ik ben ooit verliefd geworden in een dierenwinkel op een grijze langharige kitten, ik had 'm meegenomen als ie geen 250 euro had gekost
Achteraf maar goed ook. 2 katten in mijn huis is genoeg.
Een wrap alleen is iets van 195 kcal (ooit nagekeken op het pak). En dan nog je vulling, maar die kun je redelijk mager houden als je geen bergen saus gebruikt, een beetje kip en veel groente.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Speciale reden of gewoon geen tijd? 500 kcal valt me nog mee trouwens, had verwacht dat die dingen dat wel per stuk zouden zijn.
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
*Aai*
Sorry, niemand doet het vast expres, ik reageer ook niet op iedereen elke keer, eigenlijk net waar mijn oog op valt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik had gereageerd. Moet je het wel lezen
.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Op een konijn van twee meter
Staat dat er nog steeds?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Mooi licht blauw shirtje trouwens eerder in het topic
Dat kan aan je cookies of instellingen van je browser liggen. Photobucket verwijdert ze wel hoor, maar de instellingen van Fok! soms niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat dat er nog steeds?Maar ik had het verwijderd, van photobucket afgehaald ... grrr nu haat ik die site echt. Niet dat jij het niet mag zien, maar was de bedoeling dat de herkenbaarheid wat mee zou vallen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 21-10-2008 19:29:05 ]
Hippy chique/chick, je weet tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:15 schreef Viking84 het volgende:
PF! Heb je nou gaten in je spijkerbroek?.
Oh, en ik vind ze allebei mooi.
Und wo bleibt die kuiltjespaint?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hippy chique/chick, je weet toch
Ja is m'n lievelingsbroek, die draag ik soms en alleen binnen..
en o ja... daar vormen zich bij mij ook kuiltjes... zeer bijzonder...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja lukt niet, die twee kuiltjes boven je bilnaad (in het kussentje)
Ok.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja lukt niet, die twee kuiltjes boven je bilnaad (in het kussentje)
Luister naar mij. Ik zeg bruin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder zei bruin, mn vader zei blauw. Meestal ben ik wat meer geneigd naar m'n vader te luisteren maar nu weet ik het echt niet!
Welkomquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:36 schreef Esse_est het volgende:
Kuskuiltjes.
Hallo, ik ben Esse, 75 kilo ofzo, op weg er 8 kwijt te raken.
hoi, welkomquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:36 schreef Esse_est het volgende:
Kuskuiltjes.
Hallo, ik ben Esse, 75 kilo ofzo, op weg er 8 kwijt te raken.
Ook FF dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:49 schreef MissBliss het volgende:
En ik zie foto's ook altijd gewoon staan in een spoiler, ligt eraan welke layout je hebt.
Ik weet niet of hij er nog staat, had hem al eerder gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat dat er nog steeds?Maar ik had het verwijderd, van photobucket afgehaald ... grrr nu haat ik die site echt. Niet dat jij het niet mag zien, maar was de bedoeling dat de herkenbaarheid wat mee zou vallen
.
En ik was het zelf ook met de reden eens! Ik wil daar helemaal niet werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
@Anosmie: balen, ik wil ook altijd graag weten wat de reden van de afwijzing is. Merel, jij weet het tenminste, en voelde het zelf ook. Maar soms kan de reden slechts gissen zijn, en dat is frustrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |