Maar daar gáát het helemaal niet om. De machtstrijd is voorbij! Zolang je je niet van hem distantieert blijf je dit geharrewar houden. Stap je eruit en stel je je boven dit soort spelletjes, dan is hij zijn wapen kwijt. En dan boeit het helemaal niet of hij er wel of niets over te zeggen heeft. Dat is totaal irrelevant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:
maar, ik blijf wel bij t principe dat híj er niks over te zeggen heeft in principe.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP
kan ook kunstjes met vingers
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
TVP
kan ook kunstjes met vingers
[ afbeelding ]
Godzijdank heb je geen camera!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
Mordradead heeft zo'n vieze flabberige mannenduim
Jammer dat ik geen camera heb hier; ik kan m'n pink dubbelgevouwen achter m'n ringvinger hakenEn m'n bovenste kootjes ombuigen.
Doe maar niet. Anders kun je je vingers straks ook zijwaarts buigenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
Bovenste kootjes kan ik ook, als viking wil kan ik wel een foto maken. Ik heb een mooie duim trouwens
Je duim is prachtig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
Bovenste kootjes kan ik ook, als viking wil kan ik wel een foto maken. Ik heb een mooie duim trouwens
Ik bedoel dan ook die flabber onder je duimquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef mordradead het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Anders kun je je vingers straks ook zijwaarts buigen.
ook in zo'n rechte hoek? kan ik namelijk met mijn andere duim ook, maar niet zo vlakquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
BJ, die kan ik ook alleen die eerste niet
In principe heb je gelijk hoor, maar volgens mij vergeten heel veel mensen hoeveel er wordt meegelezen in dit topic. Ik zie mensen hun hele leven op Fok posten. Niet eens specifiek in dit topic, maar je bent niet zo anoniem als je hoopt dat je bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:59 schreef Anosmie het volgende:
Echt Poes, niemand kan je verbieden om diegene in volstrekte anonimiteit te bespreken. Hell, hij kan je niet eens verbieden om hem met bekenden te bespreken. Erover praten is deel van de verwerking. Maar inderdaad, je moet niet steeds alles weer omhooghalen zodat je er in blijft hangen. Focus op het positieve. Neem een nieuw nummer zodat hij je niet meer kan storen. Maak een ander e-mailadres aan.
Laat je niet lastig vallen. En laat je nooit, maar dan ook NOOIT meer de les lezen door hem. Een beetje zeiken over wat jij op een forum post. Hij heeft je belogen en bedrogen en nu is meneer ineens gemetamorfoosd in een moraalridder? Tsss, eerder een zielige rugridder is het.
Jij post wat jij wil. Gesnopen poessie?
Ik bedoelde ook anoniem als in: Ze noemt zichzelf niet bij naam, ze noemt hem niet bij naam, ze post geen foto's van hem, ze schetst alleen de situaties waarin ze zich bevind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef Liejannuh het volgende:
In principe heb je gelijk hoor, maar volgens mij vergeten heel veel mensen hoeveel er wordt meegelezen in dit topic. Ik zie mensen hun hele leven op Fok posten. Niet eens specifiek in dit topic, maar je bent niet zo anoniem als je hoopt dat je bent.
Hoe erg hij het misschien ook verdiend heeft, hou de eer aan jezelf en ga geen bakken met vuil uitstorten op een forum!
En nou nokken met die enge foto's allemaa!
OK, je pink is wel weer leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:22 schreef mordradead het volgende:
hop
hop
Hmm, valt ook wel mee... soms reageren mensen zo van "WTF" nou ja nu maar weer ontopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Huh? Bij mij blijven ze gewoon verstopt onder de spoiler als ik de pagina openquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ieuw, je spoiler werkt niet.
Bij mij is het zichtbaar, maar smiley's zie ik ook altijd gewoon staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:43 schreef Chicolate het volgende:
Huh? Bij mij blijven ze gewoon verstopt onder de spoiler als ik de pagina open. Sowwy
.
Omdat gekookte meer water bevat dan rauwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
Omdat ie water opneemt tijdens het koken lijkt mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
Weegt 100 gram rauwe bloemkool na het koken meer? (neemt water op ofzo) ... dan veranderen de kcal niet, maar wel het gewicht van dat stronkjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef vamperotica het volgende:
Waarom bevat ( volgens die caloriechecker) 100 gram gekookte bloemkool minder calorietjes als 100 gram rauwe?
GMTAquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat gekookte meer water bevat dan rauwe
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
omdat je calorieën wegkookt/verdampt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |