Dit was mijn 4e les en een beginners les duurt 1 uur en 1 kwartierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef Esse_est het volgende:
He jakkes, MissS dat is niet fijn.
Hoe lang buikdans je eigenlijk, je was al vóór ik ging sporten weg en nu pas net terug! Lekker lange les!
maar hoe lang ben je? En hoe ga jij je kilo's kwijtraken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Esse_est het volgende:
Hoi MissS, ik ben Esse en ik wil graag meedoen met afvallen, zonder te zeggen dat het zo simpel is en dat iedereen moet doen wat ik doe, vind je het goed?
Van mij mag het maar volgens mij was het ook iemand anders die het vroegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Esse_est het volgende:
Hoi MissS, ik ben Esse en ik wil graag meedoen met afvallen, zonder te zeggen dat het zo simpel is en dat iedereen moet doen wat ik doe, vind je het goed?
Had ik al hoi tegen jou gezegd? Hoi!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Esse_est het volgende:
Ohja en ik koop batterijen voor mijn weegschaal.
Hoi!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Had ik al hoi tegen jou gezegd? Hoi!
Nee das niet vreemd, das fijn!quote:Ik heb nou al jaaaaren en weegschaal en nog noooooit de batterijen hoeven te verwisselen, is dat vreemd?
Ik wilde al gaan schreeuwen dat je ook tussendoortjes moet eten, maar dat heb je zelf ook al bedachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef Esse_est het volgende:
Dat is inderdaad de planning Motorbloempje, rem op alcohol. Verder ontbijten met ei, tussendemiddag brooduitdebroodmachine met pindakaas, 's avonds groen en vlees of vis en tussendoor zo teen en tander aan yoghurt, fruit en mischien een verdwaald dropje. She-ish.
Nu nog? Dat zou ik echt niet meer kunnen opbrengen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef cyclechick het volgende:
Blurghhh ik moet nog een samenvatting schrijven van een manuscript dat ik heb gelezen....
Nja, ik krijg het ook niet af hoor, ga nu lekker slapen, maar dan heb ik in ieder geval een begin gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu nog? Dat zou ik echt niet meer kunnen opbrengen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |