Dat is niet bijzonder, dat is bijzonder goorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dusMijn katten zijn inderdaad mijn kindjes
Al 2 jaar en ik vind ze nog steeds geweldig
En dat Sasha een nestje kreeg in mijn bed was wel heel bijzonder
Mijn vriend zegt dat ook wel eens.
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAH IK WIL VERDOMME IN DE WOONKAMER LEREN STAAT DAT KANKERVOETBAL OP
ik haaaaaat voetbal. en ja ik weet het niet met kanker schelden bladiebla
hé! Ik was gaan hardlopen, da's heel goed voor de lijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach ja, er is toch allang niks meer over lijnen gezegd...
Omdat ik geen term heb die beter uitdrukt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Anyway, ik houd niet van katten. Van een mens zou ik het al nooit pikken dat ie op mijn schoot zou gaan staan en met zijn nagels in me zou gaan staan plukken, laat staan van een beest.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Vivi het volgende:
Anyway, ik houd niet van katten. Van een mens zou ik het al nooit pikken dat ie op mijn schoot zou gaan staan en met zijn nagels in me zou gaan staan plukken, laat staan van een beest.
Hahaha, ja, dat ook. Dat geeft een troepquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder, dat is bijzonder goor
Dat zie ik dan zo voor me he. Dat beest hangt maar de hele dag rond in dat huis, nahquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
"door je huis loopt te kuieren? "wat een vreemde manier om er tegenaan te kijken
Ach, je bent een kattenhater of je bent het niet hè.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
"door je huis loopt te kuieren? "wat een vreemde manier om er tegenaan te kijken
meestal doen ze idd niet zoveelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
oh, mijn katten liggen de hele dag op de bank en lopen hoogstens naar etens- of kattenbak
Die van ons kruipen stiekem in bed. Als hier de deurbel gaat verstoppen ze zich onder het dekbedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat van die kat in bed, dat lijkt me dus zo vies. Van die pluizenbollen in je bed, getsie, dan zit je al dat haar maar in te ademen
Maar ik ben sowieso allergisch.
Ik zou 'kat' zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef Merel het volgende:
Over dieren gesproken, kreeg vandaag tijdens 't sollicitatiegesprek de vraag met welk dier ik mezelf zou vergelijken. Wat moet je daar nou weer op antwoorden?![]()
Kan ik me echt niets bij voorstellen dat je zo tegen een huisdier aankijkt, of het zo noemt iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zie ik dan zo voor me he. Dat beest hangt maar de hele dag rond in dat huis, nah![]()
Dan moet je er leeuw van maken, dat staat stoerder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou 'kat' zeggen. Eigenwijs, hygiënisch en ik knuffel graag
.
Leeuwen knuffelen nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan moet je er leeuw van maken, dat staat stoerder.
Mini kruipt ook wel eens bij mij onder de dekens. En Sas ligt vaak genoeg op bed. En ik vind dat ook niet vies. Wel gezellig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Janneke ligt graag onder de dekens, dus mijn katten komen wel gewoon op bed. En dat vind ik helemaal niet vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |