Je vind je nieuwe rol wel erug leuk hequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Als je nou even had gewacht met spammen tot ik een nieuw topic klaar had staan
quote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd1 met een cheerleader2. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!3
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had9. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----
Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’6 zo sprak the Godfather7. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 148 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt
1Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK!
Princepolly -> history -> Hoe heet dit spel...? -> monopoly
2Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
Princepolly -> history -> Mensen die niet snappen hoe ze moeten dansen -> cheerleader
3
4Geschaduwd -> The Last Shadow Puppets #4 -> Hierin heeft MaJo gepost.
Rimas -> Stalker
5Frietje (hoort natuurlijk mayonaise bij) -> MaJo
DuTank -> KLB -> Patat versus Friet
6
7
8Lynda -> profiel -> geboortedatum -> 14-01-1986
9Yosander -> fotoboek -> 18 uur al OpenTDD gespeelt -> EN HET IS PAS MAANDAG ZOMFG
DuTank -> fotoboek -> Werkenloos
Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
Puntenslijpsel -> 2 Hints
DuTank -> 3 Hints
Yosander -> 1 Hint
Rimas -> 1 Hint
Lynda -> 1 Hint
Princepolly -> 2 Hints
Nee, het i niet bepaald goed voor mijn humeur, en nou ben ik van nature al wat chagrijnig aangelegd, Ladi kan misschien goed omgaan met jullie geëmmer, ik dus NIETquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef Rimas het volgende:
[..]
Je vind je nieuwe rol wel erug leuk he
Kusjequote:
Ja maar wat is MEM snapte die hint niet leg even uit a.u.b?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
DuTank is ook MEN, die staat er niet bij? Of ik ben scheel
Hoe bedoel je stalker ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:25 schreef Rimas het volgende:
Serieus mensen, waarom staan er volgens jullie ALTIJD hints naar mij toe
Een typo. MEN. Spelletjes. Jeweets. Post daar vaak.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:28 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja maar wat is MEM snapte die hint niet leg even uit a.u.b?
idemquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:25 schreef Rimas het volgende:
Serieus mensen, waarom staan er volgens jullie ALTIJD hints naar mij toe
Moet je burgemeester wordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:28 schreef Silentalarm het volgende:
gvd wat een stomme tering maffia. wordt ik weer eerste ronde gekilld. En alleen maar omdat ze me niet mogen.
Misschien kan je hier dan pas beter morgen om 1900 uur kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het i niet bepaald goed voor mijn humeur, en nou ben ik van nature al wat chagrijnig aangelegd, Ladi kan misschien goed omgaan met jullie geëmmer, ik dus NIET
yeahquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In dit tempo komen er nog 5 fipo's voor het weer nacht is
Dat zou wel heel gemeen zijnquote:
Het Fok!maffiaspel #24 Waar de burgemeester verkozen wordtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Goedemorgen idereen.
Hey timm, zou je een lnk naar die nachtpost in de op kunnen zetten? Ik kan hem nooit terugvinden.
Als zelfs ik het kan, kan elke randmongool het!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:13 schreef timmmmm het volgende:
Nou kon ladi dat heel mooi door de link al nacht 1 te laten heten, ikke niet, maar zo is het ook wel duidelijk toch?
quote:
Of ze hebben wel wat te doen in de herftvakantiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet iedereen heeft herfstvakantie kennelijk
Ik ook, maar nog neit zo vroegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of ze hebben wel wat te doen in de herftvakantie
ja, 40 uur in de weekquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of ze hebben wel wat te doen in de herftvakantie
Met 4 deadlines voor studie en nog werken ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet iedereen heeft herfstvakantie kennelijk
No problemquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Is goed voor je wous!
Lieve mensen, even een mededeling; silent is dood, en heeft vakantie, dus verveeld zich, en hij heeft ermee ingestemd me te helpen met wat hints maken, iemand bezwaaar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Is goed voor je wous!
Lieve mensen, even een mededeling; silent is dood, en heeft vakantie, dus verveeld zich, en hij heeft ermee ingestemd me te helpen met wat hints maken, iemand bezwaaar?
Gewoon 1 voor 1 gaan lyncen^^quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef lynda het volgende:
Ik twijfel nog.. Er zijn meerdere verdachten
Het lijkt me nu zowiezo al 1 gespeelde zaak voor de lynch van vanavond..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef lynda het volgende:
Ik twijfel nog.. Er zijn meerdere verdachten
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
Bloodysunday heeft zich trouwens op de 14e geregistreerd (14 kogels)
Daarbij is bloody sunday (bloedige zondag) een schietpartij geweest..
doe eens dood zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef Silentalarm het volgende:
bloodysunday is trouwens ook al een tijdje niet ON geweest!
nou ja, nog 2 stemmen en we zitten over de helft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:43 schreef Susi het volgende:
We gaan voor de 20
`quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nou ja, nog 2 stemmen en we zitten over de helft.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
`
Ik denk dat je vergeet dat er al 3 dood zijn dus wel zijn al over de helft.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef -SG- het volgende:
Ik vind de hints tot nu toe allemaal heel vaag. Aangezien DuTank toch dood gaat maakt het niet meer uit op wie ik stem. Dus wie wil mijn stem?
Oke, mijn vote gaan naar:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee ik
Timmmmm jij bent de SL dus geen vote's voor jouw
Okee ik ben al sst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Wat calex zegt silentalarm, ik had al gezegd dat ik daar iets strenger op ging letten,
Dit gaat over het spel, dus zwijg
Ik heb niet op hem gestemd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik ga dnk even met lynda mee, stemmen op DuTank is voor schapen!
Vandaar dat je deze week geen tijd had te spelleiden! Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef Ladidadida het volgende:
HERFSTVAKANTIIIIEEEEEE!
ik heb het niet
Tentamenweek wel
Moeilijk he even dit lijstje aanvullenquote:
Wat heb ik slim gedaan, om op MaJo te stemmen?quote:
Stemt 2x op mij, omdat ik dorp ben en dat weet ze. Je snapz?quote:
Kunnen we haar morgen nog lynchen als je dorp bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stemt 2x op mij, omdat ik dorp ben en dat weet ze. Je snapz?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:19 schreef wendytje het volgende:
MaJo (4): DuTank, Robier, Yosander, wendytje
DuTank(12): Ladidadida, MaJo, Wouser, Susi, dorpsoudste, Trevland, Rimas, CaLeX, PS, Hara (2x), Krul76,
Bloody(2): Lynda, Siesta
Trevland (2): SG, PP
ben net thuis uit m'n werk en zie vele goed hintoplossers...
ik ga mee met de friet/patat mayo hint dus
Je angst zal terecht zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:28 schreef Wouser het volgende:
Ben benieuwdmaar ik vrees het ergste...
Het zou wel heel schraal zijn als het niet kloptquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook spannend hoor, volgens mij heb ik nog nooit gezien dat er bij een lynch 13 stemmen op 1 persoon zijn
R.I.P. Dutankquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:44 schreef DuTank het volgende:
Goed werk Sherlocks!
Is niet goed schatjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Nu eten, Dutank, als mijn antwoord goed is, wil jij dan een nieuwe vraag stellen (AKQ)
dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:45 schreef -SG- het volgende:
Wehehehehe.
Ohja, alle mensen die op Dutank stemde!
Je gaat je burgemeester niet laten killen als maffia lijkt me.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef -SG- het volgende:
Maar ik heb nog geen hints tegen Hara kunnen vinden.
Zou ook niet kunnen, bodyguardsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat je burgemeester niet laten killen als maffia lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat je burgemeester niet laten killen als maffia lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit heb ik trouwens al gezegd, maar blijkbaar luisteren jullie niet, de maffia heeft geen enkele invloed over naar wie er hints komen, dat gebeurt bij mij random, zodat ik de verhaaltjes van te voren kan maken
Ik bedoel kills uitvoeren, maar blijkbaar is dat anders als toen Ladidadida SL was.quote:
Maar we hebben niet alle hints grondig onderzocht, misschien staat er nog wat tegen hara in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit heb ik trouwens al gezegd, maar blijkbaar luisteren jullie niet, de maffia heeft geen enkele invloed over naar wie er hints komen, dat gebeurt bij mij random, zodat ik de verhaaltjes van te voren kan maken
dus het kan niet zo zijn dat 1 maffia niet killed en buiten schot blijft met hints?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
dus het kan niet zo zijn dat 1 maffia niet killed en buiten schot blijft met hints?
des te gunstiger voor ons, dan kunnen we dus alle maffia pakken!
Ze kan geluk hebben gehad gisternacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef -SG- het volgende:
Oh echt? Dacht dat het altijd zo was dat er bepaalde maffia op mensen afgestuurd werden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Uh?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef yosander het volgende:
Whahaha!
Probeer je er nu nog maar uit te lullen MaJo.
Moah, een maffia burgemeester kan erg gevaarlijk zijn, ik snap de angst wel, maar het moet natuurlijk geen heksenjacht worden waar we ons alleen maar focussen op hara en al het andere vergeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef MaJo het volgende:
Vind het een beetje suf om nu hara om te leggen terwijl er geen hints richting haar zijn. Neig nu naar bloodysunday maar laten we de hints van vanavond afwachtenEn kijken of we het uberhaupt overleven
*ontwijkt oogcontact*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
DuTank! Wie kwam er met de patathints..
Wouser volgens mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Moah, een maffia burgemeester kan erg gevaarlijk zijn, ik snap de angst wel, maar het moet natuurlijk geen heksenjacht worden waar we ons alleen maar focussen op hara en al het andere vergeten.
Maar laten we maar wachten tot 22.00 dan kunnen we meer zeggen.
mijn verdachten lijstje atm:
1. PP
2. Majo
3. Bloodysunday
4. Hara
Jij vieze, vuile....!quote:
quote:
Dus wat je probeert te zeggen is, is dat je gewoon wat hints zoekt naar gewoon een paar willekeurige maffios? En de maffia zegt dus ook niet in de PM naar jou...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Hara, ik kwam met de patat hints tegenover MaJo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
Is dat echt zo? Vind dat maar raar, als de velddokter dus iemand meeneemt het graaf in dan bepaalt timmmm willekeurig wie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen is, is dat je gewoon wat hints zoekt naar gewoon een paar willekeurige maffios? En de maffia zegt dus ook niet in de PM naar jou...
Hara -> Silentalarm
Wouser -> PP
wendy -> boswachter
Begrijp ik dat correct?
We begonnen met 26 man, dus 20 dorp. 4 dorp zijn gesneuveld dus het staat nu 6-16, en dus 6-13 na de moorden (even de nachtwaker en serie vergetend).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Ladidadida het volgende:
Is het nu 18 dorp - 6 mobs? Hoe staan we ervoor?
Bedoel je nu de bom?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Vind dat maar raar, als de velddokter dus iemand meeneemt het graaf in dan bepaalt timmmm willekeurig wie?
Ja daar is het ook bij, maar bij de velddokter toch ook als er 2 maffia ingezet worden?quote:
Die is al dood.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar is het ook bij, maar bij de velddokter toch ook als er 2 maffia ingezet worden?
Mijn rekenkunsten zijn ook niet meer zoals ze ooit waren..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
We begonnen met 26 man, dus 20 dorp. 4 dorp zijn gesneuveld dus het staat nu 6-16, en dus 6-13 na de moorden (even de nachtwaker en serie vergetend).
En blijkbaar waren de hints tegen hem goed genoeg omdat het halve dorp op hem gestemd heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze kan geluk hebben gehad gisternacht.Maar zij was het die met DuTank's hints kwam dus vertrouw haar niet echt 100%.
Daar gaat het niet om, ik bedoel dat als de velddokter iemand mee de dood insleurt dat timmmm dan random bepaalt welke maffia er dan doodgaat? Zo was het toch nooit?quote:
Bovendien is die avatar van haar niet om aan te zien, en zien haar daarom liever verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:27 schreef -SG- het volgende:
Hara, de grootste fout die jij gemaakt hebt is jezelf tot meeste actiefste/beste hindoplosser te bombarderen. Nu jij een hint had opgelost wat naar DuTank wijsde zal daarom ook het meerendeel jou volgen, want ja jij hebt het immers (bijna) altijd goed + jij bent burgermeester.
Nu blijkt DuTank dorpsbewoner te zijn en aangezien jij iets over hem gezegt hebt zullen mensen denken dat jij maffia bent.
Ja je hebt inderdaad de rest van het dorp goed misleid naar DuTank.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En blijkbaar waren de hints tegen hem goed genoeg omdat het halve dorp op hem gestemd heeft.
Man man man. Ga dan zelf hints zoeken, oh nee, wijzen is makkelijker.
Hee wacht eens even. Ik beschuldig haar niet van Maffia zijn. Ik kan namelijk geen hints over haar vinden. Maar ik snap best wel waarom de rest op haar stemt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Bovendien is die avatar van haar niet om aan te zien, en zien haar daarom liever verdwijnen.
Ik noem mezelf niet beste, wel goed. Maar in het verleden heb ik er ook een keer naast gezeten. So be it.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:27 schreef -SG- het volgende:
Hara, de grootste fout die jij gemaakt hebt is jezelf tot meeste actiefste/beste hindoplosser te bombarderen. Nu jij een hint had opgelost wat naar DuTank wijsde zal daarom ook het meerendeel jou volgen, want ja jij hebt het immers (bijna) altijd goed + jij bent burgermeester.
Nu blijkt DuTank dorpsbewoner te zijn en aangezien jij iets over hem gezegt hebt zullen mensen denken dat jij maffia bent.
Je mag mij best wantrouwen, ik wantrouw jullie ook. Maar er hadden al 9 anderen op DuTank gestemd eer ik er weer was. Ik heb jullie niet gedwongen. Jullie kozen uit 4 mensen duTank, fine, maar doe niet alsof ik je dwing.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja je hebt inderdaad de rest van het dorp goed misleid naar DuTank.![]()
Ik mag je toch wel wantrouwen als je begint met hints naar een dorp. Natuurlijk kan het een vergissing zijn van jou, maar je ziet toch zelf dat het logisch is om iemand te wantrouwen die dat doet.
Die zul je ook niet vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee wacht eens even. Ik beschuldig haar niet van Maffia zijn. Ik kan namelijk geen hints over haar vinden. Maar ik snap best wel waarom de rest op haar stemt.
Niemand stemt toch nog op iemand?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee wacht eens even. Ik beschuldig haar niet van Maffia zijn. Ik kan namelijk geen hints over haar vinden. Maar ik snap best wel waarom de rest op haar stemt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen is, is dat je gewoon wat hints zoekt naar gewoon een paar willekeurige maffios? En de maffia zegt dus ook niet in de PM naar jou...
Hara -> Silentalarm
Wouser -> PP
wendy -> boswachter
Begrijp ik dat correct?
Nee oke, maar begrijp je wel wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik noem mezelf niet beste, wel goed. Maar in het verleden heb ik er ook een keer naast gezeten. So be it.
Ik was gewoon hints aan het zoeken en post ze, ik was zelf nog helemaal niet van plan om op wie dan ook te stemmen. Toen ik hier weer keek had ie al zoveel stemmen, ja halloHeb ik het ineens gedaan.
Kan ook maffia tactiek zijn, wachten tot paar anderen er op stemmen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag mij best wantrouwen, ik wantrouw jullie ook. Maar er hadden al 9 anderen op DuTank gestemd eer ik er weer was. Ik heb jullie niet gedwongen. Jullie kozen uit 4 mensen duTank, fine, maar doe niet alsof ik je dwing.
In a wayquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee oke, maar begrijp je wel wat ik bedoel?
Als je het zó bekijkt kan alles maffia tactiek zijn, zo kan je de schuld op iedereen schuiven en dat vind ik niet zuiver.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan ook maffia tactiek zijn, wachten tot paar anderen er op stemmen.Ik stem ook nog niet op je maar je bent wel stapje hoger bij mijn verdachtenlijst.
In de toekomst kijken hoort ook bij t mafia zijn? Ik had zelf verwacht dat jullie doorgingen op MaJo eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan ook maffia tactiek zijn, wachten tot paar anderen er op stemmen.Ik stem ook nog niet op je maar je bent wel stapje hoger bij mijn verdachtenlijst.
Agh meisje wordt het je teveel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nog zo lang tot de killskan de maffia niet opschieten en dat we dan de deadline verzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in de toekomst kijken, hints naar dorp zoeken hoort bij het maffia zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In de toekomst kijken hoort ook bij t mafia zijn? Ik had zelf verwacht dat jullie doorgingen op MaJo eigenlijk.
Maar goed, ik sta op verdachtenlijstjes and that's okay. Proceed
Ik ben er de komende paar uur toch niet (studeren) dus mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nog zo lang tot de killskan de maffia niet opschieten en dat we dan de deadline verzetten?
Hoezo doe je niet de gene wie de bom gekilt heeft? ik bedoel de gene wie de bom gekilt heeft gaat toch dood zo is het toch ook als de bom wordt gelincht de laatste voter die gaat dan mee dus hoezo niet de maffia wie de bom kilt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en om majo's vraag te beantwoorden, als de bom gekilled wordt, PM ik dat naar maffia, en mogen zij kiezen wie er dood gaat, ik ben niet zo vals dat ik dat random ga kiezen,
wauw. jij bent ècht dyslectischquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo doe je niet de gene wie de bom gekilt heeft? ik bedoel de gene wie de bom gekilt heeft gaat toch dood zo is het toch ook als de bom wordt gelincht de laatste voter die gaat dan mee dus hoezo niet de maffia wie de bom kilt?
Hij zegt toch dat mafia ook gaat. Mên. Het ging erom dat mafia niet zelf kiest wie wie doodmaakt. Als ze dan de bom vermoorden vraagt Tim aan mafia wie de kill op zich neemt en dus ook dood gaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo doe je niet de gene wie de bom gekilt heeft? ik bedoel de gene wie de bom gekilt heeft gaat toch dood zo is het toch ook als de bom wordt gelincht de laatste voter die gaat dan mee dus hoezo niet de maffia wie de bom kilt?
Random is juist eerlijker toch, dan kan maffia iemand die al erg verdacht is niet laten dood gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en om majo's vraag te beantwoorden, als de bom gekilled wordt, PM ik dat naar maffia, en mogen zij kiezen wie er dood gaat, ik ben niet zo vals dat ik dat random ga kiezen,
Oei, en jij durfde iemand anders spelfouten te verwijten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hij snapt ook nog eens niets. Arme jongen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wauw. jij bent ècht dyslectisch
Nee, dat is niet eerlijker, want alleen omdat ik te lui ben om het volgens het boekje te doen, mogen ze al niet kiezen naar wie de hints komen, en ze hadden, als ze hadden mogen kiezen wie wie vermoord, ook kunnen zeggen wie er dood gaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Random is juist eerlijker toch, dan kan maffia iemand die al erg verdacht is niet laten dood gaan.
Too bad...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hij snapt ook nog eens niets. Arme jongen.
Ik kan merken dat jij een andere SL bent dan Ladiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oei, en jij durfde iemand anders spelfouten te verwijten?
maar om nu op je post in te gaan: ik heb al minstens 3 keer gezegd, dat de maffia niet kiest wie wie killt, omdat daar dan hints over moeten komen, en ik dat dan niet kan voorbereiden, en ik te lui ben om het in korte tijd te doen, maar het is ok oneerlijk als de maffia niet mag kiezen wie doodgaat, omdat ze dat, als ik niet zo lui was geweest, ook hadden gekund
Hoe doe je de hints nu dan, hoe kies je wie van de maffia hints krijgt in de nachtpost? Als je het verandert is wel belangerijk van te voren dat te zeggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat is niet eerlijker, want alleen omdat ik te lui ben om het volgens het boekje te doen, mogen ze al niet kiezen naar wie de hints komen, en ze hadden, als ze hadden mogen kiezen wie wie vermoord, ook kunnen zeggen wie er dood gaat
De kills komen eraan, ik ben al klaar, dus waarom wachten
Ik ga er nu al scheel bij kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan merken dat jij een andere SL bent dan Ladi
WIj zijden wie wie kilde bij ladi
Nou ja het zij zo
(Ik mag me gaan proberen te verbeteren maar ik denk dat je het niet lang vol houd(t))
Volgens mij is dat dus niet waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Bij ladi werd er ook niet per persoon gestemd, dus dat heb ik expres wel zo gehouden
Toen ik maffia was moesten we doorgeven wie welk dorp ging vermoorden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Bij ladi werd er ook niet per persoon gestemd, dus dat heb ik expres wel zo gehouden
Lieve mensen, ik heb dit echt al een aantal keer gezegd hoor, lees maar terug, dat jullie de moeite niet nemen mijn posts door te lezen, is mijn fout toch nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoe doe je de hints nu dan, hoe kies je wie van de maffia hints krijgt in de nachtpost? Als je het verandert is wel belangerijk van te voren dat te zeggen.
Ja, maar (ik denk) dat PS bedoelt dat elke maffia zijn of haar kills doorgeeft, afzonderlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toen ik maffia was moesten we doorgeven wie welk dorp ging vermoorden.
Herhaal het nog eens voor de domme en luie onder ons zoals ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, ik heb dit echt al een aantal keer gezegd hoor, lees maar terug, dat jullie de moeite niet nemen mijn posts door te lezen, is mijn fout toch niet
Nou dan doen we het toch zo want jij bent de SL dus jij bepaaltquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Omdat ik ze anders niet voor kan bereiden, en ik geen zin heb om dat in de periode dat ik de PM van de maffia krijg tot 22.00 al die verhaaltjes te schrijven (wat moet, omdat ik anders niet de hints kan laten wijzen naar degene die de persoon in kwestie killt) omdat ik daar geen zin in heb, doe ik de hints naar willekeurige maffialeden, ìk kies dus voor wie er hints komen, en niet de maffia
Dan zijn er wel steeds meer hints die naar hun leiden, dus gaan ze eerder dood.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Maar kon de mafia hiervoor dan ook zeggen dat het steeds dezelfde mensen zijn tot die dood zijn? Dat je dus 3 dagen alleen maar hints naar die 2 gehad hebt of zo?
Dat is toch ook niet leuk
Ik geloof dat we nu wel genoeg gezeurt hebben of zijn manier van lijden dus laten we daar maar mee op houden en weer bezig gaan met het spel zoals de bedoeling is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hahaha waar slaat dat op dan? Zo moet het spel helemaal niet gaan namelijk...
Haraquote:ik ben mateloos populair, niemand zal mij verdenken”.
Zo ging het toen SG spelleider was wel, en daar stuurde zelfs elke maffia individueel PM'squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hahaha waar slaat dat op dan? Zo moet het spel helemaal niet gaan namelijk...
Hara is nu niet bepaald populairquote:
Wow dat is een goeiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Die patat hint ging wel over jou, maar niet omdat je Majo heet (ik ben niet zo dom dat ik niet weet dat het mayo is) maar om je patatmerkava
quote:Vreemd keek wouser op toen de deurbel ging, wie kon dat zijn? Nou, hij ging maar opendoen. Daar stond zijn buurman, die een praatje kwam maken!
De maffia liep wouser’s flat binnen, onderwijl hing hij een zielig verhaal op, dat hij niet kon slapen, omdat hij zich zo druk maakte over de Kredietcrisis! “krijg ik misschien een kopje thee van je, buur?”vroeg hij nonchalant. Maar toen wouser zich omdraaide om dat te gaan zetten, pakte de maffioos hem op, en wierp hem zo het raam uit!! De dorpsbewoners moesten Wouser (dorpsbewoner) de volgende ochtend van de grond dweilen…….
quote:Op een veldje daar in de buurt waar de Fok!stad kinderen wel eens spelen, stond een ander maffialid op zijn slachtoffer te wachten. De maffioos hield eigenlijk helemaal niet van geweld, maar het moest nu eenmaal gebeuren, daar kwam Krul76 (serialkiller) aangelopen, in een vloeiende beweging werd Krul’s keel doorgesneden
quote:Nadat een van de leden eindelijk zijn eindeloze gepraat had gestopt, kwam de leider ter zake: Wie maakt het derde slachtoffer van vanavond af” vroeg hij de groep. “laat mij het doen”, zei een maffia meteen, “ik ben mateloos populair, niemand zal mij verdenken”. Daar stemde iedereen mee in, zo gebeurde het dat -SG- (zombie) De volgende dag dood gevonden werd
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Mocht iemand zich trouwens afvragen waarom de seriemoordenaarkill er niet instaat, die wilde ook wouser dood, en om hem nou twee keer af te maken
wtf patatmerkavatar? Ok leg even uit... ze heeft een ava met een zwarte man erop...?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Die patat hint ging wel over jou, maar niet omdat je Majo heet (ik ben niet zo dom dat ik niet weet dat het mayo is) maar om je patatmerkava
Ja en die cheerleader hint ook maar ik weet niet of ze in een clip van haar nou een cheerleader pakje aanhadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan op britney spears slaan in der icoontje.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Mocht iemand zich trouwens afvragen waarom de seriemoordenaarkill er niet instaat, die wilde ook wouser dood, en om hem nou twee keer af te maken
Mccain is een frietmerk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtf patatmerkavatar? Ok leg even uit... ze heeft een ava met een zwarte man erop...?
McCainquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtf patatmerkavatar? Ok leg even uit... ze heeft een ava met een zwarte man erop...?
Kan niet anders zeggen, wauw.quote:
En dat is ook totaal niet vergezocht of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en die cheerleader hint ook maar ik weet niet of ze in een clip van haar nou een cheerleader pakje aanhad.
-SG- moet toch zijn klep houdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dat is ook totaal niet vergezocht of zo.
ja maar alleen is ook zo alleen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Dat valt toch (nog) wel mee PS?
Jij bent er nog, dat is er al een
Hij is zombie dus hij moet er bij kreunen imo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
-SG- moet toch zijn klep houden
eindeloos gepraat --> iemand die vaak in SC post ---> PS?quote:Nadat een van de leden eindelijk zijn eindeloze gepraat had gestopt, kwam de leider ter zake
Slowchat is niet het eerste waar ik aan denk bij eindeloos gepraatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
eindeloos gepraat --> iemand die vaak in SC post ---> PS?
Een reeks(eindeloos) waarin je met elkaar chat (gepraat). Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slowchat is niet het eerste waar ik aan denk bij eindeloos gepraat
Inderdaad en wie had er dus gelijk.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef MaJo het volgende:
Nog wel even kudos voor de nachtwakerAl was die patathint wel heel duidelijk. Dat er nog mensen waren die niet op mij stemde
![]()
Succes dan straks hè met het proberen van de hints op mij te richtenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef SiestaGuru het volgende:
Klasse nachtwaker! Ik zat ook vooral aan met mayo idee te denken, flauw haast dat je dan iemand wil lynchen die wel echt maffia is maar om de verkeerde reden.
Jammer dat de serie eruit is, ik vindt dat toch een interessant onderdeel van het spel.
Ik heb nog werk te doen (jaja!) dus ik ga wat later hints zoeken, veel geluk alvast.
Laten we eerst maar eens hints vinden voor we daar over nadenkenquote:
Wat ik me nu afvraag, hebben ze wouser nu gedood omdat hij op dreef was, of hebben ze hem vermoord in de hoop dat wij dan zouden denken dat hij op dreef was (en daarmee zijn hint oplossingen serieuzer nemen).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Wousers post kunnen ook nog sommige hints kloppen.
Dat zal niet zo moeilijk zijn hoor! Stoute jongen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:![]()
[..]
Succes dan straks hè met het proberen van de hints op mij te richten
Hoezo is dat interessant? Daar maak je geen mafia mee afquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag, hebben ze wouser nu gedood omdat hij op dreef was, of hebben ze hem vermoord in de hoop dat wij dan zouden denken dat hij op dreef was (en daarmee zijn hint oplossingen serieuzer nemen).
Of hebben ze hem gewoon vermoord omdat hij actief is, en denk ik te moeilijk.
Nog interessanter is de vraag waarom ze krul hebben vermoordDie kerel heeft geen woord gesproken.
Was wel duidelijk dat hij dorp was voor iedereen, maffia laat meestal mensen die beetje verdacht over komen leven. Hij heeft die hints naar Majo toch gevonden, dus die kloppen wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag, hebben ze wouser nu gedood omdat hij op dreef was, of hebben ze hem vermoord in de hoop dat wij dan zouden denken dat hij op dreef was (en daarmee zijn hint oplossingen serieuzer nemen).
Of hebben ze hem gewoon vermoord omdat hij actief is, en denk ik te moeilijk.
Nou, misschien hebben ze daar een goeie reden voor gevonden, als we die reden weten, komen we misschien wat te weten over de maffia. MAar laten we ons idd maar focussen op de hints.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo is dat interessant? Daar maak je geen mafia mee af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |