Wow dat is een goeiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Die patat hint ging wel over jou, maar niet omdat je Majo heet (ik ben niet zo dom dat ik niet weet dat het mayo is) maar om je patatmerkava
quote:Vreemd keek wouser op toen de deurbel ging, wie kon dat zijn? Nou, hij ging maar opendoen. Daar stond zijn buurman, die een praatje kwam maken!
De maffia liep wouser’s flat binnen, onderwijl hing hij een zielig verhaal op, dat hij niet kon slapen, omdat hij zich zo druk maakte over de Kredietcrisis! “krijg ik misschien een kopje thee van je, buur?”vroeg hij nonchalant. Maar toen wouser zich omdraaide om dat te gaan zetten, pakte de maffioos hem op, en wierp hem zo het raam uit!! De dorpsbewoners moesten Wouser (dorpsbewoner) de volgende ochtend van de grond dweilen…….
quote:Op een veldje daar in de buurt waar de Fok!stad kinderen wel eens spelen, stond een ander maffialid op zijn slachtoffer te wachten. De maffioos hield eigenlijk helemaal niet van geweld, maar het moest nu eenmaal gebeuren, daar kwam Krul76 (serialkiller) aangelopen, in een vloeiende beweging werd Krul’s keel doorgesneden
quote:Nadat een van de leden eindelijk zijn eindeloze gepraat had gestopt, kwam de leider ter zake: Wie maakt het derde slachtoffer van vanavond af” vroeg hij de groep. “laat mij het doen”, zei een maffia meteen, “ik ben mateloos populair, niemand zal mij verdenken”. Daar stemde iedereen mee in, zo gebeurde het dat -SG- (zombie) De volgende dag dood gevonden werd
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Mocht iemand zich trouwens afvragen waarom de seriemoordenaarkill er niet instaat, die wilde ook wouser dood, en om hem nou twee keer af te maken
wtf patatmerkavatar? Ok leg even uit... ze heeft een ava met een zwarte man erop...?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Die patat hint ging wel over jou, maar niet omdat je Majo heet (ik ben niet zo dom dat ik niet weet dat het mayo is) maar om je patatmerkava
Ja en die cheerleader hint ook maar ik weet niet of ze in een clip van haar nou een cheerleader pakje aanhadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan op britney spears slaan in der icoontje.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Mocht iemand zich trouwens afvragen waarom de seriemoordenaarkill er niet instaat, die wilde ook wouser dood, en om hem nou twee keer af te maken
Mccain is een frietmerk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtf patatmerkavatar? Ok leg even uit... ze heeft een ava met een zwarte man erop...?
McCainquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtf patatmerkavatar? Ok leg even uit... ze heeft een ava met een zwarte man erop...?
Kan niet anders zeggen, wauw.quote:
En dat is ook totaal niet vergezocht of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en die cheerleader hint ook maar ik weet niet of ze in een clip van haar nou een cheerleader pakje aanhad.
-SG- moet toch zijn klep houdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dat is ook totaal niet vergezocht of zo.
ja maar alleen is ook zo alleen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Dat valt toch (nog) wel mee PS?
Jij bent er nog, dat is er al een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |