![]()
Vreemd keek wouser op toen de deurbel ging, wie kon dat zijn? Nou, hij ging maar opendoen. Daar stond zijn buurman, die een praatje kwam maken!
De maffia liep wouser’s flat binnen, onderwijl hing hij een zielig verhaal op, dat hij niet kon slapen, omdat hij zich zo druk maakte over de Kredietcrisis! “krijg ik misschien een kopje thee van je, buur?”vroeg hij nonchalant. Maar toen wouser zich omdraaide om dat te gaan zetten, pakte de maffioos hem op, en wierp hem zo het raam uit!! De dorpsbewoners moesten
Wouser (dorpsbewoner) de volgende ochtend van de grond dweilen…….
Op een veldje daar in de buurt waar de Fok!stad kinderen wel eens spelen, stond een ander maffialid op zijn slachtoffer te wachten. De maffioos hield eigenlijk helemaal niet van geweld, maar het moest nu eenmaal gebeuren, daar kwam Krul76
(serialkiller) aangelopen, in een vloeiende beweging werd Krul’s keel doorgesneden.
Nadat een van de leden eindelijk zijn eindeloze gepraat had gestopt, kwam de leider ter zake: Wie maakt het derde slachtoffer van vanavond af” vroeg hij de groep. “laat mij het doen”, zei een maffia meteen, “ik ben mateloos populair, niemand zal mij verdenken”. Daar stemde iedereen mee in, zo gebeurde het dat
-SG- (zombie) De volgende dag dood gevonden werd
De nachtwaker was vannacht ook weer op pad, hij had een iemand uitgekozen die hij zo verdacht vond, dat zij erom vroeg geslacht te worden! Hij volgde MaJo in zijn bolide toen ze ‘s nachts de deur uitging, toen wist hij al dat zijn vermoedens klopten. Hij keek toe hoe ze Krul’s keel doorsneed! Toen wist hij het zeker, hij aarzelde geen moment, gaf vol gas, en liet
Majo (Maffia) dood (en plat) achter!
Nogmaals, het gebruik van hij wil niets zeggen over het geslacht van de maffioso of nachtwaker!
Morgen is de lynch er weer rond de klok van 7, ook kan SG mij voor die tijd zeggen wie hij dood wil, of het in het topic plaatsen, dat maakt me geen drol uit, in ieder geval moet dat voor zevenen gedaan zijn

In de nachtwakerkill staat 1 hint, net als anders (ik zeg het er maar even bij

)