Oke, mijn vote gaan naar:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee ik
Timmmmm jij bent de SL dus geen vote's voor jouw
Okee ik ben al sst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Wat calex zegt silentalarm, ik had al gezegd dat ik daar iets strenger op ging letten,
Dit gaat over het spel, dus zwijg
Ik heb niet op hem gestemd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik ga dnk even met lynda mee, stemmen op DuTank is voor schapen!
Vandaar dat je deze week geen tijd had te spelleiden! Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef Ladidadida het volgende:
HERFSTVAKANTIIIIEEEEEE!
ik heb het niet
Tentamenweek wel
Moeilijk he even dit lijstje aanvullenquote:
Wat heb ik slim gedaan, om op MaJo te stemmen?quote:
Stemt 2x op mij, omdat ik dorp ben en dat weet ze. Je snapz?quote:
Kunnen we haar morgen nog lynchen als je dorp bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stemt 2x op mij, omdat ik dorp ben en dat weet ze. Je snapz?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:19 schreef wendytje het volgende:
MaJo (4): DuTank, Robier, Yosander, wendytje
DuTank(12): Ladidadida, MaJo, Wouser, Susi, dorpsoudste, Trevland, Rimas, CaLeX, PS, Hara (2x), Krul76,
Bloody(2): Lynda, Siesta
Trevland (2): SG, PP
ben net thuis uit m'n werk en zie vele goed hintoplossers...
ik ga mee met de friet/patat mayo hint dus
Je angst zal terecht zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:28 schreef Wouser het volgende:
Ben benieuwdmaar ik vrees het ergste...
Het zou wel heel schraal zijn als het niet kloptquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook spannend hoor, volgens mij heb ik nog nooit gezien dat er bij een lynch 13 stemmen op 1 persoon zijn
R.I.P. Dutankquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:44 schreef DuTank het volgende:
Goed werk Sherlocks!
Is niet goed schatjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Nu eten, Dutank, als mijn antwoord goed is, wil jij dan een nieuwe vraag stellen (AKQ)
dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:45 schreef -SG- het volgende:
Wehehehehe.
Ohja, alle mensen die op Dutank stemde!
Je gaat je burgemeester niet laten killen als maffia lijkt me.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef -SG- het volgende:
Maar ik heb nog geen hints tegen Hara kunnen vinden.
Zou ook niet kunnen, bodyguardsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat je burgemeester niet laten killen als maffia lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat je burgemeester niet laten killen als maffia lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit heb ik trouwens al gezegd, maar blijkbaar luisteren jullie niet, de maffia heeft geen enkele invloed over naar wie er hints komen, dat gebeurt bij mij random, zodat ik de verhaaltjes van te voren kan maken
Ik bedoel kills uitvoeren, maar blijkbaar is dat anders als toen Ladidadida SL was.quote:
Maar we hebben niet alle hints grondig onderzocht, misschien staat er nog wat tegen hara in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit heb ik trouwens al gezegd, maar blijkbaar luisteren jullie niet, de maffia heeft geen enkele invloed over naar wie er hints komen, dat gebeurt bij mij random, zodat ik de verhaaltjes van te voren kan maken
dus het kan niet zo zijn dat 1 maffia niet killed en buiten schot blijft met hints?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
dus het kan niet zo zijn dat 1 maffia niet killed en buiten schot blijft met hints?
des te gunstiger voor ons, dan kunnen we dus alle maffia pakken!
Ze kan geluk hebben gehad gisternacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef -SG- het volgende:
Oh echt? Dacht dat het altijd zo was dat er bepaalde maffia op mensen afgestuurd werden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Uh?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef yosander het volgende:
Whahaha!
Probeer je er nu nog maar uit te lullen MaJo.
Moah, een maffia burgemeester kan erg gevaarlijk zijn, ik snap de angst wel, maar het moet natuurlijk geen heksenjacht worden waar we ons alleen maar focussen op hara en al het andere vergeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef MaJo het volgende:
Vind het een beetje suf om nu hara om te leggen terwijl er geen hints richting haar zijn. Neig nu naar bloodysunday maar laten we de hints van vanavond afwachtenEn kijken of we het uberhaupt overleven
*ontwijkt oogcontact*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
DuTank! Wie kwam er met de patathints..
Wouser volgens mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Moah, een maffia burgemeester kan erg gevaarlijk zijn, ik snap de angst wel, maar het moet natuurlijk geen heksenjacht worden waar we ons alleen maar focussen op hara en al het andere vergeten.
Maar laten we maar wachten tot 22.00 dan kunnen we meer zeggen.
mijn verdachten lijstje atm:
1. PP
2. Majo
3. Bloodysunday
4. Hara
Jij vieze, vuile....!quote:
quote:
Dus wat je probeert te zeggen is, is dat je gewoon wat hints zoekt naar gewoon een paar willekeurige maffios? En de maffia zegt dus ook niet in de PM naar jou...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Hara, ik kwam met de patat hints tegenover MaJo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
Is dat echt zo? Vind dat maar raar, als de velddokter dus iemand meeneemt het graaf in dan bepaalt timmmm willekeurig wie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen is, is dat je gewoon wat hints zoekt naar gewoon een paar willekeurige maffios? En de maffia zegt dus ook niet in de PM naar jou...
Hara -> Silentalarm
Wouser -> PP
wendy -> boswachter
Begrijp ik dat correct?
We begonnen met 26 man, dus 20 dorp. 4 dorp zijn gesneuveld dus het staat nu 6-16, en dus 6-13 na de moorden (even de nachtwaker en serie vergetend).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Ladidadida het volgende:
Is het nu 18 dorp - 6 mobs? Hoe staan we ervoor?
Bedoel je nu de bom?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Vind dat maar raar, als de velddokter dus iemand meeneemt het graaf in dan bepaalt timmmm willekeurig wie?
Ja daar is het ook bij, maar bij de velddokter toch ook als er 2 maffia ingezet worden?quote:
Die is al dood.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar is het ook bij, maar bij de velddokter toch ook als er 2 maffia ingezet worden?
Mijn rekenkunsten zijn ook niet meer zoals ze ooit waren..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
We begonnen met 26 man, dus 20 dorp. 4 dorp zijn gesneuveld dus het staat nu 6-16, en dus 6-13 na de moorden (even de nachtwaker en serie vergetend).
En blijkbaar waren de hints tegen hem goed genoeg omdat het halve dorp op hem gestemd heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze kan geluk hebben gehad gisternacht.Maar zij was het die met DuTank's hints kwam dus vertrouw haar niet echt 100%.
Daar gaat het niet om, ik bedoel dat als de velddokter iemand mee de dood insleurt dat timmmm dan random bepaalt welke maffia er dan doodgaat? Zo was het toch nooit?quote:
Bovendien is die avatar van haar niet om aan te zien, en zien haar daarom liever verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:27 schreef -SG- het volgende:
Hara, de grootste fout die jij gemaakt hebt is jezelf tot meeste actiefste/beste hindoplosser te bombarderen. Nu jij een hint had opgelost wat naar DuTank wijsde zal daarom ook het meerendeel jou volgen, want ja jij hebt het immers (bijna) altijd goed + jij bent burgermeester.
Nu blijkt DuTank dorpsbewoner te zijn en aangezien jij iets over hem gezegt hebt zullen mensen denken dat jij maffia bent.
Ja je hebt inderdaad de rest van het dorp goed misleid naar DuTank.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En blijkbaar waren de hints tegen hem goed genoeg omdat het halve dorp op hem gestemd heeft.
Man man man. Ga dan zelf hints zoeken, oh nee, wijzen is makkelijker.
Hee wacht eens even. Ik beschuldig haar niet van Maffia zijn. Ik kan namelijk geen hints over haar vinden. Maar ik snap best wel waarom de rest op haar stemt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Bovendien is die avatar van haar niet om aan te zien, en zien haar daarom liever verdwijnen.
Ik noem mezelf niet beste, wel goed. Maar in het verleden heb ik er ook een keer naast gezeten. So be it.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:27 schreef -SG- het volgende:
Hara, de grootste fout die jij gemaakt hebt is jezelf tot meeste actiefste/beste hindoplosser te bombarderen. Nu jij een hint had opgelost wat naar DuTank wijsde zal daarom ook het meerendeel jou volgen, want ja jij hebt het immers (bijna) altijd goed + jij bent burgermeester.
Nu blijkt DuTank dorpsbewoner te zijn en aangezien jij iets over hem gezegt hebt zullen mensen denken dat jij maffia bent.
Je mag mij best wantrouwen, ik wantrouw jullie ook. Maar er hadden al 9 anderen op DuTank gestemd eer ik er weer was. Ik heb jullie niet gedwongen. Jullie kozen uit 4 mensen duTank, fine, maar doe niet alsof ik je dwing.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja je hebt inderdaad de rest van het dorp goed misleid naar DuTank.![]()
Ik mag je toch wel wantrouwen als je begint met hints naar een dorp. Natuurlijk kan het een vergissing zijn van jou, maar je ziet toch zelf dat het logisch is om iemand te wantrouwen die dat doet.
Die zul je ook niet vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee wacht eens even. Ik beschuldig haar niet van Maffia zijn. Ik kan namelijk geen hints over haar vinden. Maar ik snap best wel waarom de rest op haar stemt.
Niemand stemt toch nog op iemand?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee wacht eens even. Ik beschuldig haar niet van Maffia zijn. Ik kan namelijk geen hints over haar vinden. Maar ik snap best wel waarom de rest op haar stemt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen is, is dat je gewoon wat hints zoekt naar gewoon een paar willekeurige maffios? En de maffia zegt dus ook niet in de PM naar jou...
Hara -> Silentalarm
Wouser -> PP
wendy -> boswachter
Begrijp ik dat correct?
Nee oke, maar begrijp je wel wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik noem mezelf niet beste, wel goed. Maar in het verleden heb ik er ook een keer naast gezeten. So be it.
Ik was gewoon hints aan het zoeken en post ze, ik was zelf nog helemaal niet van plan om op wie dan ook te stemmen. Toen ik hier weer keek had ie al zoveel stemmen, ja halloHeb ik het ineens gedaan.
Kan ook maffia tactiek zijn, wachten tot paar anderen er op stemmen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag mij best wantrouwen, ik wantrouw jullie ook. Maar er hadden al 9 anderen op DuTank gestemd eer ik er weer was. Ik heb jullie niet gedwongen. Jullie kozen uit 4 mensen duTank, fine, maar doe niet alsof ik je dwing.
In a wayquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee oke, maar begrijp je wel wat ik bedoel?
Als je het zó bekijkt kan alles maffia tactiek zijn, zo kan je de schuld op iedereen schuiven en dat vind ik niet zuiver.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan ook maffia tactiek zijn, wachten tot paar anderen er op stemmen.Ik stem ook nog niet op je maar je bent wel stapje hoger bij mijn verdachtenlijst.
In de toekomst kijken hoort ook bij t mafia zijn? Ik had zelf verwacht dat jullie doorgingen op MaJo eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan ook maffia tactiek zijn, wachten tot paar anderen er op stemmen.Ik stem ook nog niet op je maar je bent wel stapje hoger bij mijn verdachtenlijst.
Agh meisje wordt het je teveel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nog zo lang tot de killskan de maffia niet opschieten en dat we dan de deadline verzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in de toekomst kijken, hints naar dorp zoeken hoort bij het maffia zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In de toekomst kijken hoort ook bij t mafia zijn? Ik had zelf verwacht dat jullie doorgingen op MaJo eigenlijk.
Maar goed, ik sta op verdachtenlijstjes and that's okay. Proceed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |